Minäkin jo ajattelin, että jotain uutta tietoa olisi tulossa..Mutta onneksi tuo KRP:lle siirtyminen sentään on uusi juttu!
Oriveden vainaja 2007
Re: Oriveden vainaja
Höh, toi Chopperin laittama juttu onkin jo kaksi vuotta vanha
Härkä sanoo sen olleen lehdessä 2007.
Minäkin jo ajattelin, että jotain uutta tietoa olisi tulossa..Mutta onneksi tuo KRP:lle siirtyminen sentään on uusi juttu!
Minulla ei ole mitään niitä vastaan, joilla ei ole mitään minua vastaan.
Vuosiluku jäi alusta,sorry
Sen koko jutun uutisen alaosasta käy ilmi että oli julkaistu n. puoli vuotta löydön jälkeen.
Tarkoitus oli vaan muistutella noista bussilippujen kannoista,joista ollut keskustelua viime aikoina. Sen takia en koko uutista laittanut.
Sen koko jutun uutisen alaosasta käy ilmi että oli julkaistu n. puoli vuotta löydön jälkeen.
Tarkoitus oli vaan muistutella noista bussilippujen kannoista,joista ollut keskustelua viime aikoina. Sen takia en koko uutista laittanut.
Sinulla on pää, mutta niin on nuppineulallakin !
Härästä tuli mieleen...
Onko siihen sarjakuvakurssiin,liittyen Oriveden opistoon, tullut mitään tietoa?
Sinulla on pää, mutta niin on nuppineulallakin !
Sattuuhan noitaChopper kirjoitti:Vuosiluku jäi alusta,sorry![]()
Jep, Härkä tiedusteli asiaa ja kaikki kurssilaiset sieltä ovat tallessa. Joten sekin on tarkistettu.Chopper kirjoitti:Härästä tuli mieleen...
Näyttää kyllä tosi nuhjuiselta ja likaiselta tuo kaulahuivi, jos se siis sellainen on. Tietenkin se on vainajan kanssa virunut metsässä tovin, mutta silti 
Ihmiset valehtelevat, todisteet eivät.
Epäilen, että se on takertunut puiden oksiin kiinni, siellä metsässä rämpiessä. Varsinkin jos vainaja oli jonkin lääkkeen/huumeen alaisena, niin en ihmettele, jos on vähän hoiperrellut. Tuommoinen villahuivi kun tarttuu kerrankin kiinni niin, että lanka katkeaa, niin se lähtee purkautumaan. Pelkkä metsässä lojuminen, ei nimittäin kuitenkaan aiheuta tuommoista purkautumista, vaikka muuten varmasti kärsiikin.lost kirjoitti:Näyttää kyllä tosi nuhjuiselta ja likaiselta tuo kaulahuivi, jos se siis sellainen on. Tietenkin se on vainajan kanssa virunut metsässä tovin, mutta silti
-
Tampereen Tyttö
- Alibin Kestotilaaja
Minkähän merkkisiä ovat nuo taustalla näkyvät servetit? Miksi niitä on ollut mukana? Esimerkiksi Ambiete merkkisiä servettejä ei tuona vuonna Suomessa saanut monesta paikasta.
-Takuulla, sano Tampereenlikka!
-
oolu
- Nikke Knatterton
Servetit?
Mahtaakohan Tampereel likka tarkottaa Lassi&Leevi-albumia joka kaulahuivin takaa pilkottaa?
Mahtaakohan Tampereel likka tarkottaa Lassi&Leevi-albumia joka kaulahuivin takaa pilkottaa?
Ei toi huivi mun mielestä mitenkään erityisen räjähtäneeltä näyttänyt, se on vaan ollut semmoinen hapsuinen jo uudesta.
-
Alice Cullen
- Roger Murtaugh
Mitkä servetit?Tampereen Tyttö kirjoitti:Minkähän merkkisiä ovat nuo taustalla näkyvät servetit? Miksi niitä on ollut mukana? Esimerkiksi Ambiete merkkisiä servettejä ei tuona vuonna Suomessa saanut monesta paikasta.
Mä tuijotin silmät kierossa tota kuvaa enkä nähnyt missään servettejä
Siis jos tuota huivikuvaa meinasit..
-
Lettunen
- Alibin satunnaislukija
Lassi ja Leevi-kirjahan se on 
Nyt kun KRP on puikoissa, niin eiköhän me saada vihdoin ja viimein se uusi parempi kuva Tuntemattomasta. Vai mitä luulette?
Nyt kun KRP on puikoissa, niin eiköhän me saada vihdoin ja viimein se uusi parempi kuva Tuntemattomasta. Vai mitä luulette?
Uskon ja toivon, että KRP on tämän asian suhteen vähän aktiivisempi kun Oriveden poliisi...toivottavasti henkilöllisyys selviää!
http://www.aamulehti.fi/uutiset/kotimaa/159331.shtmlRisti metsässä: "Tuntematon vainaja. Pitkäperjantai 6.4.2007."
21.10. - 19:09 (Luotu: 19:00)
Kuva: Sirkka Iso-Ettala - Aamulehti
Orivedeltä löytyi 2,5 vuotta sitten kuollut nainen löytyi puunjuurakon alta Orivedellä. Vainajan henkilöllisyyttä ei ole pystytty selvittämään.
Vainajan löysi vuoden 2007 pitkäperjantaina pirkkalalainen Rouvarin pariskunta.
Vainaja oli koivun juurikuopassa keskellä hakkuualuetta, jonka läpi kesämökillään olleet Rouvarit kävelivät.
Samana keväänä Risto Rouvari pystytti löytöpaikalle ristin. Laatassa on teksti: Tuntematon vainaja. Pitkäperjantai 6.4.2007.
- Ajattelin mahdollisesti löytyviä omaisia, jos he haluaisivat käydä löytöpaikalla, hän kertoo.
Tuntemattoman vainajan mysteeriä tutkii nyt keskusrikospoliisin uhrin tunnistusyksikkö.
Paula Latva
Aamulehti, Orivesi
Fakta: Tuntematon vainaja
- Löytyi 6.4.2007 hakkuuaukealta Orivedellä puolentoista kilometrin päästä valtatie 9:n varrella olevasta Orituvan ABC-asemasta.
- Vainajalla ei ollut mukana mitään, mistä hänet olisi voinut tunnistaa.
- Helmikuussa 2007 Oriveden aseman bussikatoksesta löytynyt laukku oli vainajan.
- Poliisi on aiemmin todennut, ettei tapaukseen liity rikosta.
Lue lisää aiheesta torstain Aamulehdestä.
"Yöperho on koteloitunut"
Kiitos Solmu linkistä! Mitäköhän huomisessa lehdessä on...? Tuskin mitään uutta kuitenkaan
Ja ei tuolla kyllä mitään servettejä ole, vaan tosiaan Lassi&Leevi sarjakuva lehtinen
Ja ei tuolla kyllä mitään servettejä ole, vaan tosiaan Lassi&Leevi sarjakuva lehtinen
Erinomaista, että tapaus otetaan taas julkisuuteen, vaikka ei uutta asiaa olisikaan lisättävänä tapaukseen. Toiveikkaana voisi odottaa, josko joku muistaisi asiasta jotain, mikä ei ennemmin ole tullut ilmi.
Luulisin tuon hiushärpäkkeen ja kaulahuivin(?) nuhjuisen kunnon johtuvan niiden puhdistamisesta. Tuskin ne ovat löydettäessä olleet noin 'siistejä' vailla mitään irtoroskaa.
Luulisin tuon hiushärpäkkeen ja kaulahuivin(?) nuhjuisen kunnon johtuvan niiden puhdistamisesta. Tuskin ne ovat löydettäessä olleet noin 'siistejä' vailla mitään irtoroskaa.
Älä oleta