Kysy mitä tahansa seuraavalta vol.4
Re: Kysy mitä tahansa seuraavalta vol.4
Näin umpi- ja patarehellisenä on vaikea muistaa moista. Taisin muutama vuosi sitten pölliä kourallisen nippusiteitä työpaikalta korjatakseni silloista polkupyörääni. *itseruoskintaääni*
Haluaisitko ampua suojeluskuntakiväärillä?
Haluaisitko ampua suojeluskuntakiväärillä?
Paskanen tukka
Mikäpäs siinä! Minulla onkin ollut useita aseita, mutta kaikista olen luopunut. Ei ole enää "sihti kohdallaan". Siinä vaiheessa katoaa halut (siis ampua).rapier kirjoitti:Haluaisitko ampua suojeluskuntakiväärillä?
Tarkistatko säännöllisesti paristot palovaroittimista? (Ethän pölli niiden paristoja muihin tarkoituksiin?
- maija turjukka
- Ainesta Watsoniksi
Ei taida tulla tarkistettua, kun koko varoitin on tälläkin hetkellä ilman paristoa kaapissa
Heitäpä oma arvauksesi, kumpi nuorista miehistä löytyy ensin, Niko Niemi vai Hermanni Vanhalakka?
Heitäpä oma arvauksesi, kumpi nuorista miehistä löytyy ensin, Niko Niemi vai Hermanni Vanhalakka?
-Suru on hinta, jonka maksamme rakkaudesta.-
-
hipsulainen
- Adrian Monk
Veikkaan että Niko löytyy ensin.
Sama seuraavalle
Sama seuraavalle
Olet sietämätön tyyppi ja mielipiteesi ovat vääriä
Älä soita tänne enää koskaan - Ultra Bra
Älä soita tänne enää koskaan - Ultra Bra
-
SuicideKing
- Susikoski
Mä sanon, että Hermanni.
Kummalla tavalla mielummin kuolisit: elävältä haudattuna vai hitaasti roviolla?
Kummalla tavalla mielummin kuolisit: elävältä haudattuna vai hitaasti roviolla?
Somebody killed little susie
The girl with the tune
Who sings in the daytime at noon
She was there screaming
Beating her voice in her doom
But nobody came to her soon...
The girl with the tune
Who sings in the daytime at noon
She was there screaming
Beating her voice in her doom
But nobody came to her soon...
Hyvä kun et tarjonnut hukkumista, joka on mun henk.koht.painajainen numero yksi. Näistä kahdesta vaikeammasta sanoisin, että mieluummin elävältä haudattuna.
Uskotko että pian julkaistavassa Kyllikin surma -kirjasessa tulee ilmi ihan uusia faktoja?
Uskotko että pian julkaistavassa Kyllikin surma -kirjasessa tulee ilmi ihan uusia faktoja?
Nothing is quite what it seems
-
Ralle Ryökäle
- Hercule Poirotin viikset
Faktoja ei enää löydy uusia vaan kaikki ovat olettamusta ja luuloja.Maybrick kirjoitti: Uskotko että pian julkaistavassa Kyllikin surma -kirjasessa tulee ilmi ihan uusia faktoja?
Miksi nimimerkki Matula lopetti kirjoittamisen Ulvilan ketjuun ?
...tie auki taivasta myöten, eikä koskaan takaisin.
-
rosamarine
- Adrian Monk
Koska Matulalla on selkeästi parempaakin tekemistä kuin notkua netin keskustelupalstoillaRalle Ryökäle kirjoitti:Miksi nimimerkki Matula lopetti kirjoittamisen Ulvilan ketjuun ?
Kerro kolmella kuvaavalla sanalla jokaisen valitsemasi kolmen minfolaisen piirteitä, mitä olet huomannut? Laitan esimerkin, että ei menisi liian vaikeaksi
Markja : vauhko, malttamaton faktojen tarkistamisen suhteen, kiihkeä
Marsalkka: Kiusoitteleva, näsäviisas, herrasmiesmäinen
Chopper: yksinkertainen, mustavalkoinen, kiivas
A winner listens, a loser just waits until it is their turn to talk...
Voi nuppu,voin olla sinulle kaikkia noita jos se helpottaa sinun PMS-oireita.rosamarine kirjoitti: Kerro kolmella kuvaavalla sanalla jokaisen valitsemasi kolmen minfolaisen piirteitä, mitä olet huomannut? Laitan esimerkin, että ei menisi liian vaikeaksi
Markja : vauhko, malttamaton faktojen tarkistamisen suhteen, kiihkeä
Marsalkka: Kiusoitteleva, näsäviisas, herrasmiesmäinen
Chopper: yksinkertainen, mustavalkoinen, kiivas
Ja koska kysymyksesi ei herättänyt sen suurempaa ryntäystä tänne,enkä itse nää tarvetta siihen vastata sekä Loka ansioituneesti avasi siitä jo oman ketjunkin,ajattelin hypätä suoraan seuraavaan kysymykseen.
Oletko kiinnostunut erityiseti jostain tietystä ketjusta täällä vai seuraatko aktiivisesti kaikkia aiheita?
Sinulla on pää, mutta niin on nuppineulallakin !
- maija turjukka
- Ainesta Watsoniksi
Vähintäänkin avausviestit tulee luettua lähestulkoon kaikista ketjuista Bodomia lukuunottamatta. Onnekseni en silti koe tarvetta itse kommentoida läheskään kaikkeen lukemaani.Chopper kirjoitti:
Oletko kiinnostunut erityiseti jostain tietystä ketjusta täällä vai seuraatko aktiivisesti kaikkia aiheita?
Tarvitseeko sinun joskus melkeinpä istua käsiesi päällä pystyäksesi olemaan kommentoimatta vai onnistutko ohittamaan pahimmat provokaatiot muutenkin?
-Suru on hinta, jonka maksamme rakkaudesta.-
Juuri vähän aikaa sitten onnistuin olemaan vastaamatta yhteen provoon. Olen todella ylpeä itsehillinnästäni. Oikeastaan on ihan tyhmää alkaa saarnaamaan ihmisille ja kertoa heille mitä heidän pitäisi asioista ajatella. Minun täytyisi opetella suvaitsemaan myös tyhmiä ihmisiä.
Oletko evoluution kannattaja vai kreationisti? Ja mikäli kreationisti, niin milloin uskot Jumalan/jumalan luoneen maailman?
Oletko evoluution kannattaja vai kreationisti? Ja mikäli kreationisti, niin milloin uskot Jumalan/jumalan luoneen maailman?
Evoluutio ehdotomasti.Anile kirjoitti: Oletko evoluution kannattaja vai kreationisti? Ja mikäli kreationisti, niin milloin uskot Jumalan/jumalan luoneen maailman?
Ja koska en keksi hyvää kysymystä niin sama eteenpäin.
Be like water
Samoin evoluution kannattaja.
Uskotko alkuräjähdysteoriaan?
Uskotko alkuräjähdysteoriaan?
En.Uskotko alkuräjähdysteoriaan?
Samalla vielä: Uskotko alkuräjähdysteoriaan?
Nothing is quite what it seems
-
Jack the Ripper
- Jessica Fletcher
Eihän tuo ole uskon asia koska maailmankaikkeus laajenee jatkuvasti. Voi hyvät ihmiset lukekaa vaikka Stephen Hawkingin teoksia niiden Laila Hirvisaarien ja Ilkka Remesten sijaan.
Uskotko rukouksen voimaan?
Uskotko rukouksen voimaan?
"Olen pessimisti. Tiedän kaiken turhaksi, mutta todennäköisesti olen taas tässäkin väärässä"