Ulvilan tapaus ( ketju 3 )
Re: Ulvilan tapaus ( ketju 3 )
No, pystytäänkö AA:n loukkaantumisesta päättelemään, että onko hänen vammansa syntynyt oikeakätisen tekosena? Fileerausveitsessä on vielä niin hitsin pitkä teräkin... hankala ase.
Lisäystä: Jos kerran Häke-nauhaakin on nyt kuunneltu satoja tunteja vaiko peräti tuhansia ja lavastettukin, jotta olisi saatu varmuus siitä, että vaimo on murhaaja, niin olisiko syytä lavastaa myös tuo ikkunan särkeminen, että miten se siinä poksahti palasiksi tappelun tiimellyksessä - kolminkertainen lämpölasi, jos iskujen kohteena on toinen ihminen, eikä juuri tuo tietty ikkuna. Tulisi sitten selväksi se sirpaleiden lentosuuntakin.
Lisäystä: Jos kerran Häke-nauhaakin on nyt kuunneltu satoja tunteja vaiko peräti tuhansia ja lavastettukin, jotta olisi saatu varmuus siitä, että vaimo on murhaaja, niin olisiko syytä lavastaa myös tuo ikkunan särkeminen, että miten se siinä poksahti palasiksi tappelun tiimellyksessä - kolminkertainen lämpölasi, jos iskujen kohteena on toinen ihminen, eikä juuri tuo tietty ikkuna. Tulisi sitten selväksi se sirpaleiden lentosuuntakin.
Alethes doksa meta logu
-
HerloCCi Solmunen
- Theo Kojak
Minusta tuo kyseinen jakku näyttää naisten mallilta.Kyllikki S kirjoitti:Ai. Minä päättelin sitten just päinvastoin.
Irish Coffee näyttää ainakin olevan oikeessa
Vai onko vaaleanpunapaitainen JL?
http://www.perhekerho.net/matkakertomuk ... rlanti.htm
Ja vaaleanpunainen paita ei ehkä kuulu kaikkien miesten kaarderooppiin
Olemme kaikki syyllistyneet suureen rikokseen-suureen rikokseen olla elämättä elämää täydesti. (H. Miller)
Kätisyys näkyy kuvasta, jossa lasta roikotetaan pesualtaan päällä.
Puolustuksella on nyt miettimisen paikka. Pitäsikö yrittää todistella, että surmattu puukotti vai kannattaisiko pysyä alkuperäisessä ulkopuolisen henkilön tarinassa.
Puolustuksella on nyt miettimisen paikka. Pitäsikö yrittää todistella, että surmattu puukotti vai kannattaisiko pysyä alkuperäisessä ulkopuolisen henkilön tarinassa.
Kiitos vahvistuksesta, Lahti oli siis vasenkätinen.
Alethes doksa meta logu
minusta kyllä oikeakätinen , noin minä peppuja pesen , vasemmalla kannatellaan ja oikealla pestään
-
Alice Cullen
- Roger Murtaugh
Samoin.Susanna kirjoitti:minusta kyllä oikeakätinen , noin minä peppuja pesen , vasemmalla kannatellaan ja oikealla pestään
Ei onnistuisi mitenkään kannattelu oikealla kädellä ja pesu vasemmalla.
Ja oikeakätinen olen.
-
Who was it
- Sabrina Duncan
Minä taas oikeakätisenä kannatan lasta oikealla ja pesen vasemmalla. Eli tuosta ei voida vetää johtopäätöstä kätisyydestä.Alice Cullen kirjoitti:Samoin.Susanna kirjoitti:minusta kyllä oikeakätinen , noin minä peppuja pesen , vasemmalla kannatellaan ja oikealla pestään
Ei onnistuisi mitenkään kannattelu oikealla kädellä ja pesu vasemmalla.
Ja oikeakätinen olen.
Mielestäni se latte on Lahden kädessä tuossa kuvassa. Ainakin jakku on samanvärinen kuin Lahdella muissakin kuvissa.
-
Kyllikki S
- Adrian Monk
No ei ilmeisesti kannata vetää kätisyyspäätelmää näitten kuvien perusteella.
Minä olen vasuri ja pesin vauvojeni peput vasemmalla kannatellen ja oikealla pesten.
Kahvimukia pitelen vasemmassa, ja veistä myös.
Minä olen vasuri ja pesin vauvojeni peput vasemmalla kannatellen ja oikealla pesten.
Kahvimukia pitelen vasemmassa, ja veistä myös.
Totuus
Hahahateppo kirjoitti:Yleisen elämänkokemuksen valossa väittäisin, että ei uskottavaa. Ovessa ei normaalisti ole ikkunalautaa.joey kirjoitti: Astunut ensin ikkunalaudalle ja siitä ulos. Olen puhunut tästä muun muassa erään vartijan kanssa, joka piti teoriaa uskottavana.
Minun mielestäni on, sillä takki näyttäisi samalta kuin JL:llä muissa kuvissa ja sormetkin vaikuttavat melko jykeviltä naisen sormiksi. Lisäksi AA näyttäisi ottaneen muutkin reissun kuvat. Ja on ehkä imettänytkin vielä tuolloin?Kyllikki S kirjoitti: Vai onko vaaleanpunapaitainen JL?
http://www.perhekerho.net/matkakertomuk ... rlanti.htm
Haloo, onko latte ja Irish Coffee sama asia? Ei ainakaan mun sanavarastossa.Who was it kirjoitti: Mielestäni se latte on Lahden kädessä tuossa kuvassa. Ainakin jakku on samanvärinen kuin Lahdella muissakin kuvissa.
Muista lähdekritiikki!
-
rosamarine
- Adrian Monk
No ei ole sama asia, alkuunkaan.skoone kirjoitti:Haloo, onko latte ja Irish Coffee sama asia? Ei ainakaan mun sanavarastossa.Who was it kirjoitti: Mielestäni se latte on Lahden kädessä tuossa kuvassa. Ainakin jakku on samanvärinen kuin Lahdella muissakin kuvissa.
Itse olen myös vasenkätinen, ja jos otan kantaa siihen, kummalla kädellä ne lasten peput on pesty, niin itse kannattelin oikealla ja pesin vasurilla.
Been there, done that.
A winner listens, a loser just waits until it is their turn to talk...
No ainakin tuli aukottomasti todistettua, että JL oli vasen tai oikea kätinen 
Älä oleta
-
rosamarine
- Adrian Monk
Heh, pahaSeverin A kirjoitti:No ainakin tuli aukottomasti todistettua, että JL oli vasen tai oikea kätinen
Jospa oli molempikätinen?
A winner listens, a loser just waits until it is their turn to talk...
-
MissHolmes
- Ben Matlock
Vaaleanpunainen paita kuuluu kyllä ihan normaalin heteromiehen kaappiin. Ja lila ja lime ja oranssi ja keltainen. Varsinkin, jos on tumma. Ehkä punakalle plontille ei istu, mutta .... 
Uskoisin, että jos haavasta on voitu päätellä kätisyys, se on kyllä tehty jo tuolloin 2006. Joskus haava voi toki olla niin suora tai haavoitetun tarina niin ristiriidassa tulkintaan haavasta, ettei kätisyyttä voi päätellä.
Uskoisin, että jos haavasta on voitu päätellä kätisyys, se on kyllä tehty jo tuolloin 2006. Joskus haava voi toki olla niin suora tai haavoitetun tarina niin ristiriidassa tulkintaan haavasta, ettei kätisyyttä voi päätellä.
Nuotio & Äreät Tiput