Mikä ärsyttää tänään?
Re: Mikä ärsyttää tänään?
^sama ongelma, perkeleen elisa
joku sano et ne on hajauttanu työpaikkoja ja laittanu porukkaa ulos ja protestiksi työntekijät törttöilevät asiakaspalvelussa.. enpä tiedä sitten, kaikki asiat vaan tuntuu kusevan pahasti ko. yrityksen kanssa.
"Jos jokaisen päivän kadoksissa olleen teinin perään laitettaisiin etsintäpartio, niin sillä saataisiin kyllä koko Suomi harrastamaan ulkoiluliikuntaa ympäri vuorokautisesti". -Sergei
Mulla on ollut Saunalahti jo vuosia koska kaikki hommat toimii ja kun on pitkään asiakkaana niin kivoja etujakin tulee vähän väliä. Viimesin oli laskut 5kk puoleen hintaan eli puhuin 3000 minuuttia ja 3000 tekstiviestiä + muuta hintaan n.20e kuukaus.ABC kirjoitti:Elisaa ja sen ostamaa Saunalahtea kannattaa välttää viimeiseen asti
Toki löytyy yrityksiä ja liittymiä jne. mitä en suosittele kenellekkään mutta sekin on vähän henkilökohtasta ja suhteellista mistä tykkää ja mitä arvostaa.
Ärsyttää se että ihmiset hankkiutuvat vaikeuksiin ihan vartavasten että voivat sitten rypeä ja kieriskellä säälissä ja syyttää elämää ja muita näistä asioista.
Ja, ja ja ja.
Kumpi on pahempi: totuus joka saa itkemään vai valhe joka saa hymyilemään?
век живи, век учись.
век живи, век учись.
Muistan joskus puheneeni jonkun tyypin kanssa joka myös ihmetteli sitä, kun puhelinlaskussa näkyi soittoja joita kukaan ei ollut soittanut. Asiaa sitten vietiin eteenpäin mutta en muista mikä lopputulos oli ja mikä operaattori oli kyseessa.ABC kirjoitti:Elisaa ja sen ostamaa Saunalahtea kannattaa välttää viimeiseen asti. Aloin epäilemään laskujen suuruutta, ja kas kummaa, kun vaihdoin toiselle operaattorille, laskut pienenivät salaperäisesti 50%, vaikka hinta per min on muka sama.
Lisäksi ko. yrityksiltä on tullut useita virheellisiä laskuja, esim. päivämäärät väärin, jolloin voi joko odottaa muistutuslaskua tai kuluttaa muistutusmaksun verran rahaa soittelemalla asiakas"palveluun", jossa ei koskaan tule yhdistetyksi oikeaan numeroon asti.
Mitä muuta tuollaisesta toiminnasta voi päätellä kuin että joko yhtiö itse ryöstää asiakkaitaan tai sitten laskutuksessa joku vetää välistä?
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Jos puhelinoperaattorilla on miljoona asiakasta ja jokaisen puhelinlaskussa on joka kuukausi euron verran extraa, niin vuodessa se tekee 60 miljoonaa euroa mikä ei ole ihan pikkusumma. Ongelma tässä on vain se, että poliisia tuskin kiinnostaa alkaa tutkia miljoonaa yhden euron epäselvyyttä jotka voi tietysti kaikki helposti selittää jollain virheellä. Tietysti pistokokeella saisi ehkä jotain vihjeitä asiasta mutta kukapa sitä nyt muistaisi mihin kaikkiin numeroihin on soitellut.
Tällainen puhelinlaskuhuijaus (enkä nyt syytä ketään mistään) olisi lähes täydellinen petos koska sitä on erittäin vaikea tutkia ja tahallisuuden näyttäminen toteen olisi sekin erittäin vaikeaa.
^ Tällä kans huonoja kokemuksia Saunalahdesta. Käsittämättömän isot laskut ja ilmaiseksi luvatusta Eliitti+ :sta laskutettu, oikaiseminen kestää kauan ja on hankalaa jos onnistuu ollenkaan (jää nähtäväksi).
Tänään ärsyttää huono, tuulinen ja loskainen kävelykeli. Pieni murhe, mutta kuitenkin.
Tänään ärsyttää huono, tuulinen ja loskainen kävelykeli. Pieni murhe, mutta kuitenkin.
Nothing is quite what it seems
Hmm, onpa hyvä sitten, etten ottanut Saunalahden liittymää. Ärsyttää, että kun hankkii uuden liittymän, avaus kestää ja kestää, mutta kun on irtisanomassa littymää, heti ollaan vanhasta yhtiöstä soittelemassa, että miksi vaihdat ja meilää olisi tarjota sitä ja tätä. Joka kerran olen niille sanonut, että nyt tulee teitin palvelualttius pikkuriikkisen liian myöhään, että panostakaapa niihin olemassaoleviin asiakkaisiinne, eikä poistuviin. Perkule 
Mua ottaa suunnattomasti päähän ihmiset, jotka sanovat aina että heillä ei ole yhtään rahaa, ja sit sitä kumminkin on aina jossain jemmassa. Jos mä sanon, et mulla ei ole rahaa, niin se todella tarkoittaa sitä, kirjaimellisesti.
Mun yks kaveri sanoo aina et "kyl tekis mieli lähtee baariin mut kun ei oo tota rahaa..." Ja tiedän, et hänellä on AINA useampia satasia säästössä tilillä ja purkki kotona, johon hän myös säästää pullorahaa yms. Asia ei tietenkään mulle kuulu, mut sit voisi ihan sanoo jotakin muuta kuin sen, että mulla ei ole yhtään rahaa.
Itse kun sitä joutuu elämään niin kädestä suuhun eikä mitään säästötiliä ole ja joutuu aina miettimään mistä repii rahat laskuihin, niin kun sanoo ettei ole varaa lähteä baariin, niin silloin ei todellakaan ole varaa. Ei voi "lainata" säästötililtä tai kotijemmasta senttiäkään, koska sellaista ei ole.
No, niin tulipahan taas turhasta avauduttua mutta helpotti!
Mun yks kaveri sanoo aina et "kyl tekis mieli lähtee baariin mut kun ei oo tota rahaa..." Ja tiedän, et hänellä on AINA useampia satasia säästössä tilillä ja purkki kotona, johon hän myös säästää pullorahaa yms. Asia ei tietenkään mulle kuulu, mut sit voisi ihan sanoo jotakin muuta kuin sen, että mulla ei ole yhtään rahaa.
Itse kun sitä joutuu elämään niin kädestä suuhun eikä mitään säästötiliä ole ja joutuu aina miettimään mistä repii rahat laskuihin, niin kun sanoo ettei ole varaa lähteä baariin, niin silloin ei todellakaan ole varaa. Ei voi "lainata" säästötililtä tai kotijemmasta senttiäkään, koska sellaista ei ole.
No, niin tulipahan taas turhasta avauduttua mutta helpotti!
-Tuuli käy heidän ylitseen...
Kävin äsken Lidlissä. No se korttimaksuhärveli sekoili (taas) siellä, ensin tuli "tapahtuma hylätty" tms ilmoitus. Kassatäti otti kortin ulos laitteesta, ja laittoi sen uudestaan sinne ja käski mun näpytellä tunnusluvun tietysti uudelleen myös.
Noh, tapahtuma hyväksytty ja sain ostokset maksettua siis.
Onnellisesti kaupasta kotiin ja verkkopankkiin maksamaan paria laskua, sitten huomaan että katevarauksissa on äskeiset Lidlin ostokseni kahteen kertaan!
Tietysti ensin kaivan kuitin esiin, niissähän on aina liikkeen puhelinnumero, tai niin luulin.
Eipä olekaan Lidlin kuitissa. Myöskään Lidlin verkkosivuilta ei löydy myymäläkohtaisia numeroita, vaan joku pääkalloluolan numero johon en vielä tohtinut soittaa.
Ja eikä sieltä näköjään vastaillakaan kuin arkisin.
Vai korjaakoha joku pankkijärjestelmä tuon tuplaveloituksen automaattisesti arkipäivän koittaessa?
Edit: Taidan kohta siirtyä oikeasti pelkän käteisen käyttäjäksi kaupoissa yms.
Onnellisesti kaupasta kotiin ja verkkopankkiin maksamaan paria laskua, sitten huomaan että katevarauksissa on äskeiset Lidlin ostokseni kahteen kertaan!
Tietysti ensin kaivan kuitin esiin, niissähän on aina liikkeen puhelinnumero, tai niin luulin.
Eipä olekaan Lidlin kuitissa. Myöskään Lidlin verkkosivuilta ei löydy myymäläkohtaisia numeroita, vaan joku pääkalloluolan numero johon en vielä tohtinut soittaa.
Vai korjaakoha joku pankkijärjestelmä tuon tuplaveloituksen automaattisesti arkipäivän koittaessa?
"Yöperho on koteloitunut"
- maija turjukka
- Ainesta Watsoniksi
Ärsyttää, kun en onnistunut löytämään sitä tv-ohjelmasuositukset -ketjua.
Laitanpa siis (ärsytyksestä huolimatta) tähän vaihtoehdon illan BB-Talk showlle:
Kakkosella yhdeksältä Inhimillinen tekijä :
OLIPA KERRAN LAPSUUS
Sunnuntaina 15.11. klo 21:00 YLE TV2
Uusinta torstaina 19.11. klo 18:00 YLE TV2
Illan Inhimillinen tekijä on kahden sisaruksen selviytymistarina. Satu Irisvik ja Miia Rautiainen kertovat aluksi vanhempiensa päihteiden käytöstä ja rankasta väkivallasta. Väkivalta kohdistui sekä aikuisiin että lapsiin. Pahinta Sadun ja Miian mukaan oli se, että lapsi ei kyennyt millään tavalla ennakoimaan tai estämään väkivaltaa. Remmistä tuli, jos eksyi kotona aikuisten puolelle tai piti liian kovaa ääntä.
Sadun ja Miian pelastukseksi koitui verityö kotona. Lapset vietiin ensin lastenkotiin ja myöhemmin perhekotiin, jossa he ensimmäistä kertaa pääsivät osallistumaan tavalliseen perheen arkeen. Molempia hämmästyttivät säännölliset ruokailuajat ja aikuisten tekemä ruoka. Satu heräsi jo kuudelta aamulla katselemaan videoita, koska pelkäsi menettävänsä saamansa hyvän.
Inhimillisessä tekijässä pohditaan sitä, mistä siskokset saivat voimia jatkaa kasvuaan kaiken kokemansa jälkeen. Ohjelmassa kysytään myös, miksi pikkuveli Joni ei selvinnyt. Tuula Tamminen kertoo, että vaikeimpia psyykkisiä haavoja ovat ne, joita lapsi ei edes muista.
Laitanpa siis (ärsytyksestä huolimatta) tähän vaihtoehdon illan BB-Talk showlle:
Kakkosella yhdeksältä Inhimillinen tekijä :
OLIPA KERRAN LAPSUUS
Sunnuntaina 15.11. klo 21:00 YLE TV2
Uusinta torstaina 19.11. klo 18:00 YLE TV2
Illan Inhimillinen tekijä on kahden sisaruksen selviytymistarina. Satu Irisvik ja Miia Rautiainen kertovat aluksi vanhempiensa päihteiden käytöstä ja rankasta väkivallasta. Väkivalta kohdistui sekä aikuisiin että lapsiin. Pahinta Sadun ja Miian mukaan oli se, että lapsi ei kyennyt millään tavalla ennakoimaan tai estämään väkivaltaa. Remmistä tuli, jos eksyi kotona aikuisten puolelle tai piti liian kovaa ääntä.
Sadun ja Miian pelastukseksi koitui verityö kotona. Lapset vietiin ensin lastenkotiin ja myöhemmin perhekotiin, jossa he ensimmäistä kertaa pääsivät osallistumaan tavalliseen perheen arkeen. Molempia hämmästyttivät säännölliset ruokailuajat ja aikuisten tekemä ruoka. Satu heräsi jo kuudelta aamulla katselemaan videoita, koska pelkäsi menettävänsä saamansa hyvän.
Inhimillisessä tekijässä pohditaan sitä, mistä siskokset saivat voimia jatkaa kasvuaan kaiken kokemansa jälkeen. Ohjelmassa kysytään myös, miksi pikkuveli Joni ei selvinnyt. Tuula Tamminen kertoo, että vaikeimpia psyykkisiä haavoja ovat ne, joita lapsi ei edes muista.
-Suru on hinta, jonka maksamme rakkaudesta.-
-
Alice Cullen
- Roger Murtaugh
Tuo loskakeli ja suklaan äkillinen loppuminen.
- VoDKa
- Ainesta Watsoniksi
Ihmiset. Idioottivirusta tuntuu olevan taas liikkeellä.
One day I might just disappear and you will never find me. Nobody will ever find me.
Joskus se johtuu vain itsestä! Jospa se siitä.VoDKa kirjoitti:Ihmiset. Idioottivirusta tuntuu olevan taas liikkeellä.
Vastaan nyt tähän itselleni, jos jotain jäi askarruttamaan tämän tapauksen lopputulos.Solmu kirjoitti:Kävin äsken Lidlissä. No se korttimaksuhärveli sekoili (taas) siellä, ensin tuli "tapahtuma hylätty" tms ilmoitus. Kassatäti otti kortin ulos laitteesta, ja laittoi sen uudestaan sinne ja käski mun näpytellä tunnusluvun tietysti uudelleen myös.
Soitin pankkiin ja he näkivät varmenteistaan että on tullut kortin kanssa tuplaveloitus. Siirsivät katevarauksissa olleen toisen, eli ylimääräsien maksusuorituksen takaisin tililleni.
Lidl oli täysin syypää tapahtuneeseen, pankin tietoliikennejärjestelmä vaan oli pätkäissyt hiukan väärässä kohtaa tjsp.
Ja vaikka en olisi pankkiin soittanutkaan, olisi ylimääräisen suorituksen rahat palautunut tililleni kuun vaihteessa, kuulema kompuutterit tsekkaa tilien maksuvarmenteet aina silloin automaagisesti ja korjaa tuommoiset tapahtumat.
"Yöperho on koteloitunut"
-
Alice Cullen
- Roger Murtaugh
Väsymys, joulun jälkeinen väsymys ja epätoivoinen pyrkimys takaisin arjen rytmeihin.