Chatin nimenhuuto

Testit ja kokeilut ja kysymykset tekniikasta. Voit myös hakea muuta tietoa esim. vanhoista uutisista tms.

Valvoja: Moderaattorit

Chopper
Perry Mason
Viestit: 3544
Liittynyt: Ke Loka 31, 2007 10:05 am

Re: Chatin nimenhuuto

Viesti Kirjoittaja Chopper »

hep
Sinulla on pää, mutta niin on nuppineulallakin !
Avatar
VoDKa
Ainesta Watsoniksi
Viestit: 4913
Liittynyt: Ke Marras 07, 2007 5:17 am
Paikkakunta: Better place.

Re: Chatin nimenhuuto

Viesti Kirjoittaja VoDKa »

21.8. klo 21.19: Toistaiseksi.

One day I might just disappear and you will never find me. Nobody will ever find me.

Clyde
Axel Foley
Viestit: 2478
Liittynyt: Su Syys 14, 2008 9:12 pm

Re: Chatin nimenhuuto

Viesti Kirjoittaja Clyde »

Hoi!
Nanika ga tooku matteiru to
Avatar
VoDKa
Ainesta Watsoniksi
Viestit: 4913
Liittynyt: Ke Marras 07, 2007 5:17 am
Paikkakunta: Better place.

Re: Chatin nimenhuuto

Viesti Kirjoittaja VoDKa »

22.8. klo 22.39: Toistaiseksi jälleen.

One day I might just disappear and you will never find me. Nobody will ever find me.

Avatar
maija turjukka
Ainesta Watsoniksi
Viestit: 4941
Liittynyt: Ke Heinä 25, 2007 8:58 pm

Re: Chatin nimenhuuto

Viesti Kirjoittaja maija turjukka »

Minä myös, ihan kohta... 8)
-Suru on hinta, jonka maksamme rakkaudesta.-
esmes-
Javier Pena
Viestit: 1817
Liittynyt: Ke Tammi 23, 2008 10:28 am

Re: Chatin nimenhuuto

Viesti Kirjoittaja esmes- »

mikä mahtaa olla nim. gd:n (sama henkilö kuin gravedigger?) ongelma tuolla chatin puolella? mielestäni kirjoittaa palstalle ihan asiallisia viestejä mutta chatissa ilmenee ihme rimanalituksia, meneekö sitten kännin piikkiin vai mihin? olen saanut kuulla olevani "apollon huora" ( :D )ja viime lauantaina tuli yksityisviestiä että "kuole" ( :shock: ), mitä tämä meinaa? mistä olen moiset antipatiat osakseni ansainnu? onko kukaan muu huomannu tällasta vai onko mulla ihan erityinen paikka gd:n sydämessä? asiaa olen yrittänyt suoraankin kysellä mutta selvyyttä en ole saanut.
"Jos jokaisen päivän kadoksissa olleen teinin perään laitettaisiin etsintäpartio, niin sillä saataisiin kyllä koko Suomi harrastamaan ulkoiluliikuntaa ympäri vuorokautisesti". -Sergei
Chopper
Perry Mason
Viestit: 3544
Liittynyt: Ke Loka 31, 2007 10:05 am

Re: Chatin nimenhuuto

Viesti Kirjoittaja Chopper »

^ En oo itse ollu chatin puolella kuin muutaman kerran (tiedoksi jos joku siellä kaksoisolentojani näkee) mutta tein saman havainnoin.En tiedä kuka on gd on.
En ole vaihtanut kuin Clyden,Lonen ja Vodkan kanssa asiallisesti mielipiteitä niistä näistä,muut menee yli hilseen :mrgreen:
Sinulla on pää, mutta niin on nuppineulallakin !
apollo
Christopher Lorenzo
Viestit: 1587
Liittynyt: La Heinä 14, 2007 4:09 am

Re: Chatin nimenhuuto

Viesti Kirjoittaja apollo »

esmes- kirjoitti:olen saanut kuulla olevani "apollon huora" ( :D )
Johan on asiallista keskustelua ollut chatissa. Tarkoittaako tuo sitä, että olen gd:n mielestä suternööri vai mitä ihmettä. Tiedoksi vain, en tunne yhtään huoraa.
Damien
Alibin Kestotilaaja
Viestit: 5197
Liittynyt: Ti Marras 11, 2008 1:26 pm
Paikkakunta: Karvatunturi aka käpykumpu
Viesti:

Re: Chatin nimenhuuto

Viesti Kirjoittaja Damien »

esmes- kirjoitti:mikä mahtaa olla nim. gd:n (sama henkilö kuin gravedigger?) ongelma tuolla chatin puolella?
En ole koskaan(ellei ole ollut naamioituneena) tavannut kyseistä nimimerkkiä chatissa mutta ovathan
juttunsa palstallakin aika "lennokkaita".Tuo yv tosin on aika mystinen. :mrgreen:
"Aika kulkee, kellot laukkaa. Monta raukkaa, hauta haukkaa.
Ennen iltaa, siis kulje siltaa mut varo murhamiesten kiltaa.
Varo liittymästä heihin jotka usko eivät enää mihinkään."
esmes-
Javier Pena
Viestit: 1817
Liittynyt: Ke Tammi 23, 2008 10:28 am

Re: Chatin nimenhuuto

Viesti Kirjoittaja esmes- »

vodka, bleddyn, howler, turjukka, lone jne. ovat asiallisia enkä itsekään koe mitään tarvetta kirjautua chattiin muulla kuin omalla nimellä, tai mesota mitään enempää ku mitä palstalla muutenkaan mesoilen.. oudolta tuntuu että tarvitsisi toisen nimimerkillä kirjautua chattiin, olisiko apua jos myös chatin puolelle kirjautuminen tapahtuisi salasanan kanssa? se voisi vähän rajoittaa näitä pahimpia tapauksia eikä jäisi enää epäselväksi kuka on kuka.
"Jos jokaisen päivän kadoksissa olleen teinin perään laitettaisiin etsintäpartio, niin sillä saataisiin kyllä koko Suomi harrastamaan ulkoiluliikuntaa ympäri vuorokautisesti". -Sergei
Kylli
Perry Mason
Viestit: 3546
Liittynyt: Ti Maalis 27, 2007 10:28 pm
Paikkakunta: Helsinki

Re: Chatin nimenhuuto

Viesti Kirjoittaja Kylli »

^Lopetin chatissa käymisen juuri siksi, että sain usein kuulla olleeni siellä haastamassa riitaa ja kommentoimassa asiattomia -silloinkin kun nimenomaan tiesin etten edes ollut ollut koneen äärellä. Kyllistyin tyystin enkä ole paria tsekkauskertaa (ei ketään paikalla) lukuunottamatta käynyt siellä joulun jälkeen.

Vinkkinä kuitenkin, että joittenkin tutumpien nimimerkkien kanssa sovin aikanaan salasanan, jolla pystyimme (yksärinä tietty) tarkistamaan, onko oikea henkilö langoilla.
Yö ja aamu jokainen, jollekin on viimeinen. Joka ilta, joka yö, jonkun sydän riemuin lyö. Jonkun sydän riemuin lyö, jonkun osa ikiyö...
Loka
Alibin Kestotilaaja
Viestit: 5207
Liittynyt: Ti Kesä 12, 2007 10:28 pm
Paikkakunta: On The Edge

Re: Chatin nimenhuuto

Viesti Kirjoittaja Loka »

Minä sielä.
Avatar
maija turjukka
Ainesta Watsoniksi
Viestit: 4941
Liittynyt: Ke Heinä 25, 2007 8:58 pm

Re: Chatin nimenhuuto

Viesti Kirjoittaja maija turjukka »

Ihan kohta ainakin hetkisen ajan...
-Suru on hinta, jonka maksamme rakkaudesta.-
Quellervo
Remington Steele
Viestit: 221
Liittynyt: To Loka 23, 2008 1:24 pm

Re: Chatin nimenhuuto

Viesti Kirjoittaja Quellervo »

jep
Avatar
maija turjukka
Ainesta Watsoniksi
Viestit: 4941
Liittynyt: Ke Heinä 25, 2007 8:58 pm

Re: Chatin nimenhuuto

Viesti Kirjoittaja maija turjukka »

Ei enää, öitä kaikille 8)
-Suru on hinta, jonka maksamme rakkaudesta.-
Vastaa Viestiin