Ryöstöhälytin pelasti nuoren naisen

Tähän osioon onnettomuudet ja muu rikoksiin liittyvä keskustelu.
papillon
Perry Mason

Re: Ryöstöhälytin pelasti nuoren naisen

Viesti Kirjoittaja papillon »

CCC kirjoitti:Koskahan eduskunta ostaa kumiveneet itämerelle?

Täytyykö joidenkin yöntimojen ensin raiskata joukolla ministerin tytär vai?
Tämähän se OT: n aloitti, selitä CCC mitä lystäät.
Sitten vielä lautamiehissä esitelmöit keinoista OT n kitkemiseksi. Heh.

No, tunnut ainakin tietävän mitä OT on ja kuinka sitä viljellään. :lol:
- Sanos muuta ja älä muuta sano!
CCC
Neuvoja-Jack

Viesti Kirjoittaja CCC »

Damien kirjoitti:
CCC kirjoitti:Kumivene juttu oli tietenkin retorinen ja luulen, että sinäkin se tajusit.
Tajusin toki.Siltikään se ei poista sitä tosiasiaa että tuo ei liittynyt kyseiseen tapaukseen millään
tavalla, vaan oli lähinnä yleistä pohdintaa ulkomaalaisten tekemiä rikoksia kohtaan.
Sitä paljon mainostamaasi ot:ta siis.Kuten jo Clydekin ehdotti, tuollaiset älynväläykset
voisi varmaan sijoittaa sinne niihin varattuihin ketjuihin.Vältyttäisiin siltä ikävältä ot:ltä.
Se oli ihan relevantti kommentti. Jos kyseessä olisi ollut suomalainen olisin puhunut, että Suomeen tarvitaan kuolemantuomioita. Eipä tuosta muuten paljoa voi kommentoidakaan ilman lisätietoja.

Selaile vain omia viestejäsi. Minulla ei ole yhtään OT:ta täällä, sinulla on ja paljon onkin ja sen tiedät itsekin.

Mutta jos nyt maltat lopettaa sen OT:n tässä ketjussa, niin voimme puhua aiheestakin eikä vain minusta!
Ammun ensin ja kysyn vasta sitten ;)

Ammattiväittelijän toteuttama kylmänviileä ja nopea perusneuvostoliittolainen pikakyykytys: http://murha.info/phpbb2/viewtopic.php?p=276372#p276372

"Onnistuu usein, kun vastassa amatööriräksyttäjä"
CCC
Neuvoja-Jack

Viesti Kirjoittaja CCC »

papillon kirjoitti:
CCC kirjoitti:Koskahan eduskunta ostaa kumiveneet itämerelle?

Täytyykö joidenkin yöntimojen ensin raiskata joukolla ministerin tytär vai?
Tämähän se OT: n aloitti, selitä CCC mitä lystäät.
Sitten vielä lautamiehissä esitelmöit keinoista OT n kitkemiseksi. Heh.

No, tunnut ainakin tietävän mitä OT on ja kuinka sitä viljellään. :lol:
Kappas sinunkin piti päästä puhumaan OT:ta. No leikki näyttää olevan lapsen työtä.

Sinun viestisi on nimenomaan OT:ta, minun aloitusviestini voi olla OT:ta sinun mielestäsi, mutta sitä se ei kuitenkaan keskustelun säännöin ole!

Ammattiväittelijän toteuttama kylmänviileä ja nopea perusneuvostoliittolainen pikakyykytys: http://murha.info/phpbb2/viewtopic.php?p=276372#p276372

bounty
Susikoski

Viesti Kirjoittaja bounty »

Kyllähän se vaan fakta on ,että tämäkin raiskaus/sieppaus yritys olisi jäänyt tapahtumatta jos noita ulkomaalaisia ei olisi maahan koskaan päästetty, niinkuin monta sataa muuta rikosta: pahoinpitelyä/raiskausta yms.

Vai väittääkö joku jos naapurin Tiina joutuu Somali miehen raiskaamaksi, että raiskaus olisi tapahtunut myös silloinkin jos Somalia ei olisi päästetty Suomeen. On tilastoitu fakta, että ulkomaalaiset syyllistyvät huomattavasti useammin prosentuaalisesti niin varkaus,raiskaus,pahoinpitely yms rikoksiin. Ja näitä rikoksen uusioitakin on todella paljon, tämäkin asia oltaisiin ratkaistu sillä ,että kun maahamuuttaja tekee rikoksen niin hän ei saa enää ikinä tulla Suomeen tai uhkana on kuolemantuomio.

Eli, nämä maahanmuuttajat jotka tekevät jonkun rikoksen niin pitäisi toimittaa sinne mistä tulivat tai sitten saman kallion sisään jonne sitä ydinjätettä aijotaan laittaa.
CCC
Neuvoja-Jack

Viesti Kirjoittaja CCC »

bounty kirjoitti:Kyllähän se vaan fakta on ,että tämäkin raiskaus/sieppaus yritys olisi jäänyt tapahtumatta jos noita ulkomaalaisia ei olisi maahan koskaan päästetty, niinkuin monta sataa muuta rikosta: pahoinpitelyä/raiskausta yms.

Vai väittääkö joku jos naapurin Tiina joutuu Somali miehen raiskaamaksi, että raiskaus olisi tapahtunut myös silloinkin jos Somalia ei olisi päästetty Suomeen. On tilastoitu fakta, että ulkomaalaiset syyllistyvät huomattavasti useammin prosentuaalisesti niin varkaus,raiskaus,pahoinpitely yms rikoksiin. Ja näitä rikoksen uusioitakin on todella paljon, tämäkin asia oltaisiin ratkaistu sillä ,että kun maahamuuttaja tekee rikoksen niin hän ei saa enää ikinä tulla Suomeen tai uhkana on kuolemantuomio.
Näinhän se on 100%, kuten sanoit! Olisi aika ihmeellistä keskustella somalien rikoksista, ellei saisi sanoa, että rikollisten Somalien Suomessa olo on virhe. Mutta tätähän ne kukkahattutädit ja viherpiipertäjät ajavat. Ihminen leimataan rasistiksi, kun sanoo, että Somalit aiheuttavat Suomeen lisärikollisuutta, vaikka se on kaikille 100% selvyys.

Epäilenpä, että ilman Suomessa loisivia somaleja ei olisi tämäkään tyttö koskaan joutunut rikoksen uhriksi.

Ja Huom! tämä kommnettini on keskustelua aiheesta, toivottavasti kukaan ei taas kommentoi "No mitäs se CCC taas puhuu rasistisia juttuja", sillä se ei liity mitenkään aiheeseen, mitä käyttäjä CCC miettii tästä rikoksesta.

Kepa

Viesti Kirjoittaja Kepa »

Vaikka en itseäni ainakaan halua rasistisena ihmisenä pitää, niin itsekin olen kyllä sitä mieltä, että väkivaltarikos oli se sitten raiskaus, pahoinpitely, tappo tms. pitäisi kyllä suoraan johtaa maasta karkottamiseen oli kyseessä sitten vaikka ruotsalainen ei-Suomen kansalainen.

Toivottavasti tässä tapauksessa syylliset löytyvät ennen kuin tekonsa toistavat tai ainakin oppivat läksynsä, mikä ei taida tälläisissä tapauksissa olla yleensä kovin todennäköistä. Mun mielestä se on oikeasti aika kauheaa, jos nyt tarvii alkaa jo pelätä kadulla kävelyä siinä mielessä että joku tulee ja nappaa autoonsa! Tälläisiä tapauksia ei varmaankaan kovin paljoa Suomesta löydy tähän mennessä, vaikka epäilyä joissain keisseissä (esim. Raisan tapaus) on? Tarvii vissiin tollaseen ryöstöhälyttimeen ehkä itsekin investoida kunhan Suomeen joskus palaan, tosin täältä jenkeistä varmaan löytyis vaikka minkämoista, onneksi tällä tarinalla oli jokseenkin onnellinen loppu kun tyttö pääsi pakoon.
joey
Angus MacGyver

Viesti Kirjoittaja joey »

katupoika kirjoitti:Tollanen on varmaan ihan jees, mut ite hoitasin lähiomaisille mieluummin kunnon kaasut kuin tollasen... jos ois tarvetta.
Eikös kyseinen lähiomainen saisi pahoinpitelysyytteen, jos sitä kaasua joskus joutuisi käyttämään?
Yavanna
Armas Tammelin

Viesti Kirjoittaja Yavanna »

Jospa kinaajat painuisi nyt Lautamiehiin jatkamaan vänkäämistään. Hemmetti että melkein jokaiseen ketjuun tulee kauhea vääntö jostakin, niin että se ALKUPERÄINEN aihe/asia unohtuu kokonaan.
Modet vois puuttua näihin vähän usemmin kiitos.
Eikä sitten mitään ininää sananvapaudesta, sillä en missään välissä kiellä keskustelemasta, mutta kuten Clydekin tuossa ekalla sivulla huomautti, niin olisi kivempi lukea ketjua, jossa ei heti ensimmäiseksi aleta vääntöä jostakin muusta, joka menee ohi aiheen.
Jos tuosta aiheesta vielä on pakko vääntää, niin tehkää sille sitten oma ketjunsa tai kinatkaa tosiaankin siellä lautamiehissä.

Itse ketjun alkuperäiseen aiheeseen palatakseni, tuo ryöstöhälytin kuulostaa paljon fiksummalta idealta kuin suihke, jonka käytöstä rikollinen saattaa nostaa pahoinpitelysyytteen, kun silmät kärsii.
Tosin tuosta pikkulaitteesta lähtevä melu saattaa halkaista uhrin omatkin tärykalvot, mutta mieluummin niin kuin, että ryöstäjä/raiskaaja mikäliekään pääsee toteuttamaan aikomuksensa.

Tosin itse olen kyllä olen toistaiseksi saanut kulkea rauhassa niin päiväsaikaan kuin yölläkin, mikäli olen joskus yöaikaan kaupungilla sattunut liikkumaan. Viimeksi on tullu kuljettua niin myöhään illalla/yöllä yksikseen keväällä, kun kävin leffassa yö näytöksessä ja jouduin sitten näytöksen jälkeen kävelemään kotiin(Hesan keskusta - pihlajisto), kun rahat ei riittäneetkään bussilippuun.
Mä olen kyllä lyhyt ja mua luullaan monesti nuoremmaksi kuin olen, mutta kai sitten olen niin v-mäisen näköinen akka, että saan kulkea rauhassa.
Kyllähän sitä koko matkan ajan oli vähän varuillaan ja mielikuvituskin laukkasi, mutta himaan pääsin ilman että kukaan olisi edes ehdotellut mitään. Kenties sekin vaikutti että olin selvinpäin, paitsi ettei muutekaan tule juotua ja useimiten olen liikkeellä avopuolisoni kanssa, paitsi tuolloin kun leffa ei avokkia kiinnostanut ja päätin lähteä yksin sitä kattomaan. :)

Mutta jospas lopetan oman pulinani tähän ja päästän muut jatkamaan alkuperäisestä aiheesta. :)

Edith... piti vähän kattoa viestiä uusiksi kun huomasin pari ajatus- ja kirjotuskämmiä. :)
Minä haluan tietää tarpeeksi, että pystyn valehtelemaan värikkäästi. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.
joey
Angus MacGyver

Viesti Kirjoittaja joey »

Yavanna kirjoitti: Tosin tuosta pikkulaitteesta lähtevä melu saattaa halkaista uhrin omatkin tärykalvot, mutta mieluummin niin kuin, että ryöstäjä/raiskaaja mikäliekään pääsee toteuttamaan aikomuksensa.
Olen onnistunut laukaisemaan tuollaisen hälyn vahingossa ja ääni oli mielestäni yllättävän hiljainen. Toki hälyjä voi olla erilaisia, ja hiljaisempikin ääni kyllä säikyttää pahantekijän matkoihinsa tuon suuren yllätysmomenttinsa ansiosta.
Damien
Alibin Kestotilaaja
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Damien »

Onhan noita laitteita erilaisia ja googlettelulla selviää että äänen voimakkuus tosiaan vaihtelee
laitekohtaisesti.Tuo 120-130dB on kuitenkin jo kipukynnys ja siitä ylöspäin menevät jo vaarallisia
kuulolle.Autohälyttimet ovat voimakkuudeltaan jotain 85-120dB luokkaa.
Kuitenkin viiden euron laitteeksi erittäin kannattava ostos jos sillä jonkun tapauksen saa
estettyä.
"Aika kulkee, kellot laukkaa. Monta raukkaa, hauta haukkaa.
Ennen iltaa, siis kulje siltaa mut varo murhamiesten kiltaa.
Varo liittymästä heihin jotka usko eivät enää mihinkään."
Clyde
Axel Foley

Viesti Kirjoittaja Clyde »

Tuossa yhdessä ryöstöhälyttimessä, mikä oli linkitettynäkin tänne, on mukana LED valo. Mahtaako tuo valo olla niin kirkas, että kauhean äänen lisäksi sillä voisi ottaa ja lyysätä toista silmiin? Sekin auttaisi, kun saisi toisen "sokaistuksi". Pimeässä ei tarvitse olla kirkaskaan lamppu, kun ei hetkeen näe mitään.
Nanika ga tooku matteiru to
Marsalkka
Horatio Caine

Viesti Kirjoittaja Marsalkka »

Damien kirjoitti:
CCC kirjoitti:Jos kaikki rikolliset lahdattaisiin, niin se on 100% varmaa, että joskus loppuisi rikollistuus.
Ei.Koska aina tulee uusia rikollisia.Ei ehkä kannattaisi puhua jos ei tiedä mistään mitään. :wink:
Ihmiset lisääntyvät.
CCC kirjoitti:Ja mitä sönkötät Irakista, siellä ei ollut loppuaikoina yhtään rikollisuutta paitsi valtion hallinnon itsensä tekemänä se on fakta! Ja näin ollen se on todiste siitä, että kukaan ei tekisi länsimaisessa valtiossa tuolla systeemillä rikoksia!
Etkös sinä siitä alkanut sönköttämään?Osoitatko minulle todisteet siitä että Irakissa ei ollut
ollenkaan rikollisuutta?
Löytyykö tähän nyt sitä faktaa vai ei? Vai muuttuvatko väitteet faktaksi siten, että niiden perään lisää seuraavan tekstin: "Se on fakta."
Cicero:en ol epahemminkehuskellut saavutuksillani ja vaadittiin linkkiä minulla ei sitä ollut, suoraan en voi sanoa missä työskentelen joten piti kiertotietä kirjoittaa...marsalkka on alusta asti ollut tökerö jossain vaiheessa menee pinna kenellä tahansa.
CCC
Neuvoja-Jack

Viesti Kirjoittaja CCC »

Marsalkka kirjoitti:
Damien kirjoitti:
CCC kirjoitti:Jos kaikki rikolliset lahdattaisiin, niin se on 100% varmaa, että joskus loppuisi rikollistuus.
Ei.Koska aina tulee uusia rikollisia.Ei ehkä kannattaisi puhua jos ei tiedä mistään mitään. :wink:
Ihmiset lisääntyvät.
CCC kirjoitti:Ja mitä sönkötät Irakista, siellä ei ollut loppuaikoina yhtään rikollisuutta paitsi valtion hallinnon itsensä tekemänä se on fakta! Ja näin ollen se on todiste siitä, että kukaan ei tekisi länsimaisessa valtiossa tuolla systeemillä rikoksia!
Etkös sinä siitä alkanut sönköttämään?Osoitatko minulle todisteet siitä että Irakissa ei ollut
ollenkaan rikollisuutta?
Löytyykö tähän nyt sitä faktaa vai ei? Vai muuttuvatko väitteet faktaksi siten, että niiden perään lisää seuraavan tekstin: "Se on fakta."
No jos et aikuinen ihminen (oletan että olet, vaikka 95% kommenteistasi onkin lapsellista paskaa) tajua teoreettisen ajatukseni pointtia, niin en voi sille mitään. Tuossahan sen jo selitin. Otan osaa!

Marsalkka
Horatio Caine

Viesti Kirjoittaja Marsalkka »

Tälle väitteelle on siis turha odottaa faktaa:
CCC kirjoitti:
Ja mitä sönkötät Irakista, siellä ei ollut loppuaikoina yhtään rikollisuutta paitsi valtion hallinnon itsensä tekemänä se on fakta!
En ole kovin yllättynyt...
Cicero:en ol epahemminkehuskellut saavutuksillani ja vaadittiin linkkiä minulla ei sitä ollut, suoraan en voi sanoa missä työskentelen joten piti kiertotietä kirjoittaa...marsalkka on alusta asti ollut tökerö jossain vaiheessa menee pinna kenellä tahansa.
CCC
Neuvoja-Jack

Viesti Kirjoittaja CCC »

Marsalkka kirjoitti:Tälle väitteelle on siis turha odottaa faktaa:
CCC kirjoitti:
Ja mitä sönkötät Irakista, siellä ei ollut loppuaikoina yhtään rikollisuutta paitsi valtion hallinnon itsensä tekemänä se on fakta!
En ole kovin yllättynyt...
Onkos luetun ymmärtämisessä ongelmia? Miksi tulet ulkopuolelta jatkamaan offtopicia tähän ketjuun, jossa on jo sovittu se lopetettavan? Bannia tuosta tulisi jo monessa paikassa, kannattaa jatkossa miettiä vähän. Etkö osaa edes keskustelun alkeita? No ei ole kyllä yllätys. Mutta hyvä on, jos niin vaadit todisteita, niin voin ne antaa, kunhan ensin laitat arvovaltaisia todisteita, että Saddamin Irakissa oli loppuaikana kansalaisten suorittamaa rikollisuutta. Mutta hyv'ä mies laita ne vaikka tuonne Vapaaseen keskusteluun, koska en alennu offtopicin harjoittajien tasolle!

Vastaa Viestiin