Mitä mieltä mamuteista?

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Kyöpeli, Kilomies

Damien
Alibin Kestotilaaja
Viesti:

Re: Mitä mieltä mamuteista?

Viesti Kirjoittaja Damien »

loneliness kirjoitti:Ulkomaalaisten rikollisuudelle on omat selityksensä ja Damien jokin aika sitten pisti tilastoakin ulkomaalaisten tekemistä rikoksista johonkin ketjuun, olisiko peräti tähän ollut, eivätkä ne nyt kovin hälyttäviltä näyttäneet.
Kivaa kun ihmiset myös osaavat lukea niitä tilastoja niin ei tarvitse suupielet kuolassa huudella
mitä sattuu, vain omien aivopierujen perusteella.Mitään kovin järkevää ei kuitenkaan kannata
vastapuolelta odottaa.
CCC kirjoitti:
Marsalkka kirjoitti: Löytyykö tähän nyt sitä faktaa vai ei? Vai muuttuvatko väitteet faktaksi siten, että niiden perään lisää seuraavan tekstin: "Se on fakta."
No jos et aikuinen ihminen (oletan että olet, vaikka 95% kommenteistasi onkin lapsellista paskaa) tajua teoreettisen ajatukseni pointtia, niin en voi sille mitään. Tuossahan sen jo selitin. Otan osaa!
On se muuten jännä miten näillä punaniskoilla riittää tuota uskoa omaan ylivertaiseen älykkyyteensä
mutta silti keskusteluissa jäävät yleensä jo parin viestin kuluttua jalkoihin.
Sitten alkaakin ulostehuutelut ja arvelu vastapuolen syntyperästä.Onko kukaan muu huomannut? :D
"Aika kulkee, kellot laukkaa. Monta raukkaa, hauta haukkaa.
Ennen iltaa, siis kulje siltaa mut varo murhamiesten kiltaa.
Varo liittymästä heihin jotka usko eivät enää mihinkään."
CCC
Neuvoja-Jack

Viesti Kirjoittaja CCC »

Damien kirjoitti:
loneliness kirjoitti:Ulkomaalaisten rikollisuudelle on omat selityksensä ja Damien jokin aika sitten pisti tilastoakin ulkomaalaisten tekemistä rikoksista johonkin ketjuun, olisiko peräti tähän ollut, eivätkä ne nyt kovin hälyttäviltä näyttäneet.
Kivaa kun ihmiset myös osaavat lukea niitä tilastoja niin ei tarvitse suupielet kuolassa huudella
mitä sattuu, vain omien aivopierujen perusteella.Mitään kovin järkevää ei kuitenkaan kannata
vastapuolelta odottaa.
CCC kirjoitti:
Marsalkka kirjoitti: Löytyykö tähän nyt sitä faktaa vai ei? Vai muuttuvatko väitteet faktaksi siten, että niiden perään lisää seuraavan tekstin: "Se on fakta."
No jos et aikuinen ihminen (oletan että olet, vaikka 95% kommenteistasi onkin lapsellista paskaa) tajua teoreettisen ajatukseni pointtia, niin en voi sille mitään. Tuossahan sen jo selitin. Otan osaa!
On se muuten jännä miten näillä punaniskoilla riittää tuota uskoa omaan ylivertaiseen älykkyyteensä
mutta silti keskusteluissa jäävät yleensä jo parin viestin kuluttua jalkoihin.
Sitten alkaakin ulostehuutelut ja arvelu vastapuolen syntyperästä.Onko kukaan muu huomannut? :D
Sinullahan on jalkoihin jäämisestä paljon kokemusta, joten voit valistaa minuakin miltä se tuntuu.
Ammun ensin ja kysyn vasta sitten ;)

Ammattiväittelijän toteuttama kylmänviileä ja nopea perusneuvostoliittolainen pikakyykytys: http://murha.info/phpbb2/viewtopic.php?p=276372#p276372

"Onnistuu usein, kun vastassa amatööriräksyttäjä"
Damien
Alibin Kestotilaaja
Viesti:

CCC kirjoitti:Minulla se on nollatoleranssi kirjastokansalle ja alle 30v somalimiehille! Olen vuorotöissä.
Kyllä tuo on jo muuten lähempänä rasismia kuin realismia. :wink:
CCC
Neuvoja-Jack

Viesti Kirjoittaja CCC »

Damien kirjoitti:
CCC kirjoitti:Minulla se on nollatoleranssi kirjastokansalle ja alle 30v somalimiehille! Olen vuorotöissä.
Kyllä tuo on jo muuten lähempänä rasismia kuin realismia. :wink:
Niin sinullahan on oikeus mielipiteeseesi, mutta turhaan tänne spämmäät mitättömiä kannanottojasi. Jotkut on rasisteja, jotkut ei. Sinun kommentillasi tai minun kommentillani ei ole mitään merkitystä. Keskittyisit sinäkin joskus asian puhumiseen, etkä lapsellisuuksiin! Onko se liikaa pyydetty?

Ammattiväittelijän toteuttama kylmänviileä ja nopea perusneuvostoliittolainen pikakyykytys: http://murha.info/phpbb2/viewtopic.php?p=276372#p276372

Damien
Alibin Kestotilaaja
Viesti:

CCC kirjoitti:Niin sinullahan on oikeus mielipiteeseesi, mutta turhaan tänne spämmäät mitättömiä kannanottojasi.
Teethän sinäkin niin. :mrgreen:
CCC
Neuvoja-Jack

Viesti Kirjoittaja CCC »

Damien kirjoitti:
CCC kirjoitti:Niin sinullahan on oikeus mielipiteeseesi, mutta turhaan tänne spämmäät mitättömiä kannanottojasi.
Teethän sinäkin niin. :mrgreen:
Puhut taas puuta heinää, no eipä ole yllätys sinulta!

Minä olen keskustellut rikosaiheisista asioista, parannusehdotuksista ja vastaillut muiden ihmisten kysymyksiin tarvittaessa,

Mikä palstah***a sinä muuten olet, kun sinkoilet joka paikkaan lapsellisine kommentteinesi?

Minä keskustelin lonelinessin kanssa, koska hän pyysi kommenttiani, mitä asia sinulle kuuluu? Jos haluat väitellä jostain lapsellisista kannanotoista, pyydä vaikka Marsalkkaa, siinäpä saatte jauhaa paskaa vaikka loppuelämänne. Itse keskityn mieluummin debattiin noissa rikosaiheissa. En ole tullut tänne jauhamaan paskaa.

Damien
Alibin Kestotilaaja
Viesti:

CCC kirjoitti:Minä olen keskustellut rikosaiheisista asioista, parannusehdotuksista ja vastaillut muiden ihmisten kysymyksiin tarvittaessa,
Lähinnä puhunut kumiveneistä, haistatellut, ja kertonut omia mielipiteitäsi.
Ja puhunut paskaa esittämällä "faktoja", joita et ole todistellut pyydettäessä millään tavalla.
CCC kirjoitti:Mikä palstah***a sinä muuten olet, kun sinkoilet joka paikkaan lapsellisine kommentteinesi?
Kysyy kaveri joka käy parhaillaan samaa keskustelua kahdessa ketjussa. :wink:
CCC kirjoitti:Minä keskustelin lonelinessin kanssa, koska hän pyysi kommenttiani, mitä asia sinulle kuuluu? Jos haluat väitellä jostain lapsellisista kannanotoista, pyydä vaikka Marsalkkaa, siinäpä saatte jauhaa paskaa vaikka loppuelämänne. Itse keskityn mieluummin debattiin noissa rikosaiheissa. En ole tullut tänne jauhamaan paskaa.
Aika lailla siitä älyllinen keskustelu oli kaukana.Kannattaa toki hieman selata sitä viestihistoriaansa
vaikka suurennuslasin kanssa, ennen kuin alkaa arvostelemaan muita.
Nämä kirjoittajat kun ovat jopa onnistuneet rakentavaan ja kohteliaaseen keskusteluun.
Sinulla se tuntuu olevan vielä hakusessa ja pahasti.
CCC
Neuvoja-Jack

Viesti Kirjoittaja CCC »

Damien kirjoitti:
CCC kirjoitti:Minä olen keskustellut rikosaiheisista asioista, parannusehdotuksista ja vastaillut muiden ihmisten kysymyksiin tarvittaessa,
Lähinnä puhunut kumiveneistä, haistatellut, ja kertonut omia mielipiteitäsi.
Ja puhunut paskaa esittämällä "faktoja", joita et ole todistellut pyydettäessä millään tavalla.
CCC kirjoitti:Mikä palstah***a sinä muuten olet, kun sinkoilet joka paikkaan lapsellisine kommentteinesi?
Kysyy kaveri joka käy parhaillaan samaa keskustelua kahdessa ketjussa. :wink:
CCC kirjoitti:Minä keskustelin lonelinessin kanssa, koska hän pyysi kommenttiani, mitä asia sinulle kuuluu? Jos haluat väitellä jostain lapsellisista kannanotoista, pyydä vaikka Marsalkkaa, siinäpä saatte jauhaa paskaa vaikka loppuelämänne. Itse keskityn mieluummin debattiin noissa rikosaiheissa. En ole tullut tänne jauhamaan paskaa.
Aika lailla siitä älyllinen keskustelu oli kaukana.Kannattaa toki hieman selata sitä viestihistoriaansa
vaikka suurennuslasin kanssa, ennen kuin alkaa arvostelemaan muita.
Nämä kirjoittajat kun ovat jopa onnistuneet rakentavaan ja kohteliaaseen keskusteluun.
Sinulla se tuntuu olevan vielä hakusessa ja pahasti.
Keskustelen rakentavasti ihmisten kanssa, jotka osaavat keskustella. Siinä voit pohtia pienessä päässäsi mitä tuo tarkoittaa. Jatka vain sen Marsalkan kanssa vaikka, saatte vuosisadan paskanjauhantaketjun pystyyn, se on muuten taas fakta!

Clyde
Axel Foley

Viesti Kirjoittaja Clyde »

Onneksi sinä, CCC et ole alentunut off-topicciin, kuten tuolla ryöstöhälytysketjussa niin kerroit.
CCC kirjoitti:koska en alennu offtopicin harjoittajien tasolle!
Eihän siinä ollut muuta, kuin että koko off-topic oli lähtöisin sinun rasistisesta kommentistasi ja jatkoit tuota offtopiccia sen verran, että ketju on jo sivulla 3. Ja kuinkahan paljon ketjussa on itse asiaa? Älä viitsi tehdä itsestäsi tässä asiassa marttyyria, vaikka Marsalkka sinulta niitä faktoja peräsikin. Onneksi olet nyt löytänyt tämän ketjun, jossa voit jatkaa noita maahanmuuttajia koskevia kommentteja, niin ei tarvitse enää sitä ot:ia jatkaa tuolla ketjussa.
Nanika ga tooku matteiru to
CCC
Neuvoja-Jack

Viesti Kirjoittaja CCC »

Clyde kirjoitti:Onneksi sinä, CCC et ole alentunut off-topicciin, kuten tuolla ryöstöhälytysketjussa niin kerroit.
CCC kirjoitti:koska en alennu offtopicin harjoittajien tasolle!
Eihän siinä ollut muuta, kuin että koko off-topic oli lähtöisin sinun rasistisesta kommentistasi ja jatkoit tuota offtopiccia sen verran, että ketju on jo sivulla 3. Ja kuinkahan paljon ketjussa on itse asiaa? Älä viitsi tehdä itsestäsi tässä asiassa marttyyria, vaikka Marsalkka sinulta niitä faktoja peräsikin. Onneksi olet nyt löytänyt tämän ketjun, jossa voit jatkaa noita maahanmuuttajia koskevia kommentteja, niin ei tarvitse enää sitä ot:ia jatkaa tuolla ketjussa.
Annoin aiheeseen liittyvän kommenttini keskusteluun, joka oli minun mielipiteeni. En pyytänyt kenenkään kommenttia siihen. = Debatin sääntöjen mukainen viesti.

Seuraavat käyttäjät tarttuivat minun kommenttiini ja aloittivat keskustelun minusta ja minun kommentistani! = Debatin sääntöjen vastaisia viestejä. Lisäksi minun käyttäjätunnukseeni kohdistui amatöörimäisiä syytöksiä! = Erittäin vakava moka debatin säännöissä!

Annoin vastauksia syytöksiin. = OT:ta, mutta debatin sääntöjen mukaista!

Jos et osaa keskustelun alkeita, ei ehkä kannata edes keskustella väittelypohjalta!

Vastaa Viestiin