rosamarine

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Moderaattorit, Kilomies, Kyöpeli

rosamarine
Adrian Monk
Viestit: 2645
Liittynyt: Ma Huhti 30, 2007 10:03 am

Re: rosamarine

Viesti Kirjoittaja rosamarine »

^ Miksi mun pitäisi mennä nukkumaan hetkeksi? *tähän sellainen huvittunut hymppä*
Ihraponnari, olet uusi tuttavuus minulle, mutta kiitos osallistumisesta tähän ketjuun ;) Huvittavaa on täällä sekin, että aina saattaa jostain kivenkolosta putkahtaa täysin uusi, tuntematon ihminen, johon on tehnyt tietämättään vaikutuksen niin hyvässä kuin pahassa, Minun tapauksessani ilmeisesti pahassa. :mrgreen:

SharQi olet niin oikeassa ylläolevassa kommentissasi, itsekin ihan piti miettiä eilen ennen nukkumaanmenoa moniakin ihmeellisyyksiä ja piikittelyjä, onkohan tänne kasaantunut tietynlainen porukka...

Canaris ja Maybrick, olen samaa mieltä kanssanne siitä, että palstan ilmapiiri on huono pienessä piirissä ja entisestään huononee. Ikävää, että kanssakirjoittajat kehottavat toisia kommentoijia poistumaan reviiriltään tai että suoraan "kiljutaan", että sun olemassaolo ärsyttää täällä? :shock: Ei vaan pysty käsittämään moista itsekkyyttä, se on se hiekkalaatikkosyndrooma, ja aikuiset ihmiset...Huh.
A winner listens, a loser just waits until it is their turn to talk...
Anile
Martin Beck
Viestit: 770
Liittynyt: Ma Heinä 28, 2008 2:30 am

Re: rosamarine

Viesti Kirjoittaja Anile »

rosamarine kirjoitti:Canaris ja Maybrick, olen samaa mieltä kanssanne siitä, että palstan ilmapiiri on huono pienessä piirissä ja entisestään huononee. Ikävää, että kanssakirjoittajat kehottavat toisia kommentoijia poistumaan reviiriltään tai että suoraan "kiljutaan", että sun olemassaolo ärsyttää täällä? :shock: Ei vaan pysty käsittämään moista itsekkyyttä, se on se hiekkalaatikkosyndrooma, ja aikuiset ihmiset...Huh.
Keneenköhän sinä oikein viittaat?
rosamarine
Adrian Monk
Viestit: 2645
Liittynyt: Ma Huhti 30, 2007 10:03 am

Re: rosamarine

Viesti Kirjoittaja rosamarine »

Chopper kirjoitti:Kiva,voin sanoa myös samaa sinun kohdallasi,etten ole ainut ketä sinun olemassa olosi ärsyttää täällä.
Anile, tähän viittasin. Tiedän, että ärsytän monia sillä, että sanon asiat suoraan täällä. Tässä tuli sohaistua muurahaispesään sillä, että sanoin oman mielipiteeni kirjoittajasta suoraan, niinkuin kys. kirjoittajalla on itsekin tapana tölväistä asioita päin naamaa täällä. Ongelmaksi muodostui se, että kirjoittaja ei kestänytkään kritiikkiä itseään päin ja sain pienen piirin ihmiset kimppuuni.

Siltikin, vaikka olemme kaikki varmasti erilaisia ihmisiä täällä, en minä toivottele kenellekään sitä, että pitäisi poistua palstalta, jotta itsellään olo helpottuisi, ja toisten mielipiteet eivät natsaa omien kanssa. Mun olo helpottuu sillä, että laitan koneen kiinni. Elämää on palstan ulkopuolellakin, siellä ne on oikeat ihmiset ja ystävät, ei tämä ole minulle palsta, missä etsin kavereita, vaan tämä on paikka, missä kirjoittelen mielipiteitäni. Niinkuin muutkin. Ja pähkäilen rikosjuttuja.
Toisten kirjoittajien ulosanti on miellyttävämpää luettavaa kuin toisten.
A winner listens, a loser just waits until it is their turn to talk...
Anile
Martin Beck
Viestit: 770
Liittynyt: Ma Heinä 28, 2008 2:30 am

Re: rosamarine

Viesti Kirjoittaja Anile »

rosamarine kirjoitti:Siltikin, vaikka olemme kaikki varmasti erilaisia ihmisiä täällä, en minä toivottele kenellekään sitä, että pitäisi poistua palstalta, jotta itsellään olo helpottuisi, ja toisten mielipiteet eivät natsaa omien kanssa.
Aamen.
Chopper
Perry Mason
Viestit: 3544
Liittynyt: Ke Loka 31, 2007 10:05 am

Re: rosamarine

Viesti Kirjoittaja Chopper »

Toistan itseäni,kiitin mielipiteestäsi,se on huomioitu.
Chopper kirjoitti:
rosamarine kirjoitti: Chopper: yksinkertainen, mustavalkoinen, kiivas
Kiitos mielipiteestäsi.
Toisessa ketjussa itket toisille että menee henk.koht. nokkimiseksi vaikka itse sitä teet,esim. alla olevan kirjoituksen perusteella...
Chopper kirjoitti:
rosamarine kirjoitti: Kovin tuntuu tosiaan menevän henk. koht. nokkimiseksi.
Sen taidon (myös) sinä ainakin osaat...
rosamarine kirjoitti: Chopper: yksinkertainen, mustavalkoinen, kiivas
rosamarine kirjoitti: Chopper sun listaan lisäisin vielä : pikkusieluinen, vasikka, kritiikkiä kestämätön, PMS-oireet joka viikolle, marttyyrär (notta John Doekin ymmärtää edes yhden sanan ;))ja itsesääli. Ne kaikki tuntuvat kuvaavan sun angstista olemusta täällä. Voihan olla, että olet kehityskelpoinen kommari, mutta epäilen.
Ja kaikki tämä avautuminen vain sen takia etten ole sinun kanssasi monessakaan asiassa samoilla linjoilla :roll:
Pistää miettimään kuka meistä on se yksinkertainen...

edit. p.s. Kehoitankin käyttämään omia jakelemisia neuvoja,ei kaikkea ole pakko lukea jos noin ottaa voimille...
Niin ja itse sinä aloitit kertomalla seuraavaa
rosamarine kirjoitti: Chopper sun olisi ehkä hyvä tietää myös se tosiasia, että mä en ole ainoa, joka on saanut susta kyseisen kuvan, nimiä en mainitse, mutta omasta puolestani uskallan sanoa ääneen sen, mitä sinusta ajattelen.
Johon vastasin
Chopper kirjoitti: Kiva,voin sanoa myös samaa sinun kohdallasi,etten ole ainut ketä sinun olemassa olosi ärsyttää täällä.
Tosin mua ei kiinnosta ala-aste leikki,jos oot mun kaa ni ei olla ton kaa ku se on niin tyhmä ja seuraavalla viikolla jo frendit vaihtunut. Kaikkia kun ei voi miellyttää enkä itse ainakaan siihen edes pyri.
Saatko muuten useinkin vihamielisiä yksityisviestejä kun niistä jo toistamiseen mainitset?
Niin että jos kumpikin sitten yrittää olla reagoimatta toistensa viesteihin,ettei tarvitse jauhaa paskaa kummankaan täällä.
Minun osaltani tämä oli tässä.
Olen myös sanonut useasti seuraavaa
Chopper kirjoitti:Olen kyllä monesti myöntänyt että minunkin ulosannissa on parantamisen varaa. Tässä ei ole nyt kuitenkaan kyse mistään kilpailusta. Kyllä täältä varmasti löytyy niitä ketkä eivät voi sietää minun kirjoituksiani
Niin että turha on sanoa etten kestä kritiikkiä,tai tiedä itse omia huonoja puoliani. Samaa ei voi kyllä sanoa sinusta,kun jaksat edelleen täällä länkyttää ja jatkaa itsesi puolustamista.
Ehkä olisi aika pudota maan pinnalle ja kohdata se tosiasia,ettet sinäkään ole täydellinen.

Kiitos,tämä oli nyt todellakin tässä.
Sinulla on pää, mutta niin on nuppineulallakin !
rosamarine
Adrian Monk
Viestit: 2645
Liittynyt: Ma Huhti 30, 2007 10:03 am

Re: rosamarine

Viesti Kirjoittaja rosamarine »

Hyvä että helpotti taas.
En tosiaankaan ole täydellinen. Kun asiat ovat toisessa ketjussa ja osoitettu toiselle ihmiselle, niin miksi ne kaikki kolahtavat sinuun?

Miksi ihmeessä sinä et saa purettua mielipahaasi kerralla ulos? Onko parempi antaa sen pahan olon kasvaa sisällä isoksi möykyksi, mikä sitten purppaa koko ajan? Ihan totta, en usko että taaskaan tämä oli tässä. Minä en ole mainostellutkaan tässä, että tämä oli tässä, kirjoitan ulos asiat, kun siltä tuntuu. Parempi se olisi sullekin, tyhjennä se sydämesi ja ehkä sitten alkaa happi kiertämään.

En mä arvannut, että noin syvältä loukkasin. Ajattele, me ei tunneta toisiamme, minä olen vain yksi nettikirjoittaja sinulle, samoin sinä minulle. Jos nyt sanon kirjoitteluidesi perusteella, että olet mustavalkoinen ja yksinkertainen, jopa kiivas (mielestäni olet kaikkea tätä, toivottavasti paljon muutakin) niin mikä siinä niin kamalasti loukkaa? Olisithan itsekin saanut mahdollisuuden arvostella minua ketjussa, mutta kun ne paprikat meni nokkaan, niin minkäs sitten teet.
Kyllä sun pitäisi itsekin tajuta Chopper, että jos lauot päin naamaa ilkeyksiä siellä sun täällä ja aina vaan ärsyttää, niin tuskin siitä mikään älykkään ihmisen leima jää?

Ja voinhan sanoa itsestänikin paljon, mitä olen huomannut: Olen usein piikikäs kommenteissani, huomaan sen jäljestä päin, kun lukaisen tekstiä uudelleen, ja tajuan, että kommenttini voidaan ymmärtää monella tapaa väärin. Olen myöskin kantaaottava, ja paree olisi joskus olla puuttumatta toisten riitoihin ja olla menemättä mukaan joka paikkaan, eli nuuskin liikaa ja kommentoin liikaa.

Saatan myöskin vaikuttaa ylpeältä ja ylimieliseltä "yli-ihmiseltä", ja sekin on mun mielestä ärsyttävää, varsinkin kun sen itsessäni täällä tunnistan liian hyvin. Joskus myöskin kyseenalaistan turhaa kanssakirjoittajien kommentteja ja saan aikaan väittelyn/riidan. Voishan tätä listaa jatkaa vaikka loputtomiin, ehän mie oo täydellinen enkä haluaisikaan olla, mutta yritän hyväksyä itseni kaikkine vikoineen, ja myöskin muut siinä vieressä. Ja olen saanut paljon negatiivista kritiikkia täällä itseeni kohdistuen, no, eihän siinä muu auta, kuin yrittää olla kehityskelpoinen ja oppia virheistään.
A winner listens, a loser just waits until it is their turn to talk...
Chopper
Perry Mason
Viestit: 3544
Liittynyt: Ke Loka 31, 2007 10:05 am

Re: rosamarine

Viesti Kirjoittaja Chopper »

rosamarine kirjoitti: eihän siinä muu auta, kuin yrittää olla kehityskelpoinen ja oppia virheistään.
Juuri näin,tätä yritän myös soveltaa itseeni,välillä huonolla ja välillä paremmalla menestyksellä.
Asiaa ei toki paranna se että olemme jatkuvasti täällä haukkumassa toisiamme,joten jos yritetään senkin suhteen parantaa tapojamme... Jos nyt pitkästä aikaa voimme olla jostain asiasta samaa mieltä,vaikka muuten ei henkilökemiat kohtaakkaan?
Sinulla on pää, mutta niin on nuppineulallakin !
rosamarine
Adrian Monk
Viestit: 2645
Liittynyt: Ma Huhti 30, 2007 10:03 am

Re: rosamarine

Viesti Kirjoittaja rosamarine »

^ Komppaan.
A winner listens, a loser just waits until it is their turn to talk...
Loka
Alibin Kestotilaaja
Viestit: 5207
Liittynyt: Ti Kesä 12, 2007 10:28 pm
Paikkakunta: On The Edge

Re: rosamarine

Viesti Kirjoittaja Loka »

Voi hyvä helevetti.
rosamarine
Adrian Monk
Viestit: 2645
Liittynyt: Ma Huhti 30, 2007 10:03 am

Re: rosamarine

Viesti Kirjoittaja rosamarine »

Loka kirjoitti:Voi hyvä helevetti.
^ ... sano savolainen, ku sormellaan nenäänsä kaivoi. LOL.
A winner listens, a loser just waits until it is their turn to talk...
John Doe
Christopher Lorenzo
Viestit: 1595
Liittynyt: Su Helmi 22, 2009 4:28 pm
Paikkakunta: Desert Island

Re: rosamarine

Viesti Kirjoittaja John Doe »

Kai se on uskottava,ettei R osaa/pysty/kykene kirjoittamaan otsikon mukaisesta aiheesta,vaan harrastaa sen sijaan täyttä asiattomuutta ketjuissa.Kuten esim. Kari Itkosen ketju.Tarvittais taasen bannia neidille asiattomasta käytöksestä! :twisted:
Kuka,mikä ja missä olen...tiedätkö sinä?
rosamarine
Adrian Monk
Viestit: 2645
Liittynyt: Ma Huhti 30, 2007 10:03 am

Re: rosamarine

Viesti Kirjoittaja rosamarine »

Yeah, sure right... John Doe tahtoo, John Doe haluaa John Doe saa ;) *kiukskiuks*
A winner listens, a loser just waits until it is their turn to talk...
John Doe
Christopher Lorenzo
Viestit: 1595
Liittynyt: Su Helmi 22, 2009 4:28 pm
Paikkakunta: Desert Island

Re: rosamarine

Viesti Kirjoittaja John Doe »

Esitit "haasteen" siitä maailman näkemisestä, joten paas kertoen monessako maassa olet asunut ja asuminen tarkoittaa vähintään vuotta yhdessä osoitteessa. Sit toiseks voisit kertoa monessako maassa olet oleillut=asunut vahemmän kuin vuoden, kolmanneks sit ne "lomareissut" joita ei lasketa......paitsi ehkä siinä mielessä, että montako maailman maata olet nähnyt, itse paikalla olevana. Sivumennen sanoen, häviät jokaisessa kohdassa, sori! 8)
Kuka,mikä ja missä olen...tiedätkö sinä?
rosamarine
Adrian Monk
Viestit: 2645
Liittynyt: Ma Huhti 30, 2007 10:03 am

Re: rosamarine

Viesti Kirjoittaja rosamarine »

Mmmh... ehanaa Kuva
John Doe kirjoitti:Sit toiseks voisit kertoa monessako maassa olet oleillut=asunut vahemmän kuin vuoden, kolmanneks sit ne "lomareissut" joita ei lasketa......paitsi ehkä siinä mielessä, että montako maailman maata olet nähnyt, itse paikalla olevana.
Kertosko, nooh..en mie viitti..ehkä kuitenkin,,, kerro sie eka ????!!!???
A winner listens, a loser just waits until it is their turn to talk...
John Doe
Christopher Lorenzo
Viestit: 1595
Liittynyt: Su Helmi 22, 2009 4:28 pm
Paikkakunta: Desert Island

Re: rosamarine

Viesti Kirjoittaja John Doe »

Sori vaan, mun ei tarvi, itse otit asian esille, joten sun homma on todistella oma kantas....ja hankkia niille "todisteet". Niin että revi siitä mihin pystyt ja mä lupaan pistää paremmaks, vaikka sua vituttais miten paljon. 8)
Kuka,mikä ja missä olen...tiedätkö sinä?
Vastaa Viestiin