Pub Prison **AVATTU**

Sana on vapaa jos netiketti on hallussa.

Valvoja: Moderaattorit

rosamarine
Adrian Monk
Viestit: 2645
Liittynyt: Ma Huhti 30, 2007 10:03 am

Re: Pub Prison **AVATTU**

Viesti Kirjoittaja rosamarine »

Voi Maija, sait hymyn mun huulille. Olen otettu, kiitos, ja sulle haluan sanoa pahoittelut karkeasta kielenkäytöstäni. Voi kun sitä joskus saisi hillittyä itsensä. Olet varmaan huomannut, että mulle se tuntuu olevan vaikeaa :roll: Jospa oppisin sitä tässä elämänkoulussa. Siltikin, olet ihana ihminen. Tarjoamasi viini on parasta A-luokkaa =)

Chopperille tarjoaisin myös sovinnon kaljat, onhan sussa niin paljon hyvääkin, mutta ollaanhan tässä monta kertaa niin kiivaita molemmat. En mä sua inhoa missään nimessä, paljon kirjoittelet hyviä kommentteja ja monta kertaa olen samaa mieltä niistä. Mutta vaikea se on mennä kertomaan sinne perään, että samaa mieltä, joku aina sanoo, että olipas taas tyhjentävää...

Clyde, kiitos punkusta, olet ihana. Damien, kiva nähdä sinuakin, mitkä ihmeen meksikolaiset? :lol: Mohitot? Ollaan kohta ihan päissämme :shock:

SharQ ja Maybrick, olen otettu molempien maltillisuudesta, sillä pääsee pitkälle. Canaris, Frederick oli kyl hyvä ;)
Solmu *hali*.
Kakira kiitos mailista, en ole vielä lukenut, mutta tonne meseikkunaan se ponnahti, ihan kohta...my darling.
Papillonille vielä, jos tänne katsoo, niin ehkä olenkin puutteessa, kun lasken päiviä, koska mies kotiutuu Suomeen, onkohan siihen nyt sitten 55 päivää =) Lucky me :roll:
A winner listens, a loser just waits until it is their turn to talk...
Clyde
Axel Foley
Viestit: 2478
Liittynyt: Su Syys 14, 2008 9:12 pm

Re: Pub Prison **AVATTU**

Viesti Kirjoittaja Clyde »

Jopas, taitaa tulla roselle kallis ilta jos se vielä meinaa kaikille minfolaisille tarjotakin :D Sen verran oli pitkä jo tuokin luettelo, heh.
Nyt pitäisi jo kovaa olla laittamassa unta palloon, että jaksaa aamulla herätä. Lähdetään taas reissuun tuon karvaturrikan kanssa. Saas nähdä miten meidän käy. Tuossa se nyt makaa selällään jalat levällään ja kerjää rapsuja :roll:
Ottaa jo nyt päähän, miten nopeasti taas tämäkin viikonloppu menee. Ja sitten taas pitkä putki töitä. Pöh..
Nanika ga tooku matteiru to
Chopper
Perry Mason
Viestit: 3544
Liittynyt: Ke Loka 31, 2007 10:05 am

Re: Pub Prison **AVATTU**

Viesti Kirjoittaja Chopper »

rosamarine kirjoitti: Chopperille tarjoaisin myös sovinnon kaljat
Kiitos Rosa,tarjoan sinullekkin,mitä vain itse haluat juoda...
Samalla tarjoan muillekkin,itse olen illalla toisaalla antimia nauttimassa, joten jätän piikin auki.
Sinulla on pää, mutta niin on nuppineulallakin !
Chopper
Perry Mason
Viestit: 3544
Liittynyt: Ke Loka 31, 2007 10:05 am

Re: Pub Prison **AVATTU**

Viesti Kirjoittaja Chopper »

Olipahan halpa kierros,kiitti ja kuitti...Lähtee elpymään.
Sinulla on pää, mutta niin on nuppineulallakin !
Loka
Alibin Kestotilaaja
Viestit: 5207
Liittynyt: Ti Kesä 12, 2007 10:28 pm
Paikkakunta: On The Edge

Re: Pub Prison **AVATTU**

Viesti Kirjoittaja Loka »

Karpalolonkkua Tonille.

Mulle myös, plus tequila. Tänään on bileet, kaikki sileeks. Mun päässä. Mutta tää lonkku on hyvää ihan näin oikeastikin, cheers.
rosamarine
Adrian Monk
Viestit: 2645
Liittynyt: Ma Huhti 30, 2007 10:03 am

Re: Pub Prison **AVATTU**

Viesti Kirjoittaja rosamarine »

No voi vinde, just silloin ku olis ollu kohtuu ilmasta viunaa tarjolla, olen minä ollut muualla, mun tsäkää, pah :| :mrgreen:

ClydeX, mulle tuli erittäin halpa ilta taannoin, Maija tarjos mulle pullon punkkua, Damien meksikolaiset ja sinä lasin punkkua, minä tarjosin kaljat vaan Chopperille, muille tuli vaan kehuja ja haleja ;)

Mulle nyt vaikka kuppi kuumaa Earl Greyta mustana.
A winner listens, a loser just waits until it is their turn to talk...
Avatar
maija turjukka
Ainesta Watsoniksi
Viestit: 4941
Liittynyt: Ke Heinä 25, 2007 8:58 pm

Re: Pub Prison **AVATTU**

Viesti Kirjoittaja maija turjukka »

Jotain vahvistavaa eliksiiriä voisi ottaa... ihan vaan siltä varalta, että yöllä saattaa nousta kuume sen sikapiikin seurauksena :shock:
-Suru on hinta, jonka maksamme rakkaudesta.-
Maybrick
Perry Mason
Viestit: 3828
Liittynyt: Ti Loka 23, 2007 4:44 pm

Re: Pub Prison **AVATTU**

Viesti Kirjoittaja Maybrick »

Ai onko siitä luvattu mahd. kuumetta, piikistä? Täällä odotellaan ihan sitä itteään sikaa, on lähistöllä liikkeellä. Vahvistukseksi ottanut D3:sta, näyttää tuo 60 mikrogrammaa päivässä tekevän hyvää iholle, on entistäkin siloisempi :wink: En kyllä luovu siitä edes sian mentyä ohi!
En nyt vielä keksi mitä juomaa vois nakata siihen päälle?
Nothing is quite what it seems
Clyde
Axel Foley
Viestit: 2478
Liittynyt: Su Syys 14, 2008 9:12 pm

Re: Pub Prison **AVATTU**

Viesti Kirjoittaja Clyde »

Huh, uskalsit ottaa tommosen piikin.
Saa kyllä tulla sika taikka karju, minen moista piikkiä ota. Rosalle taas se punkku, Maylle joku ihkuisa kookoslitku :lol:
Ja tolle yhdelle vakoilijalle Laphroaig :twisted:
Nanika ga tooku matteiru to
Clyde
Axel Foley
Viestit: 2478
Liittynyt: Su Syys 14, 2008 9:12 pm

Re: Pub Prison **AVATTU**

Viesti Kirjoittaja Clyde »

Oikein vahva kahvi kiitos. Pitäisi saada silmät auki.
Nanika ga tooku matteiru to
Wagner
Adrian Monk
Viestit: 2674
Liittynyt: Ma Huhti 23, 2007 12:29 pm
Paikkakunta: Uusimaa
Viesti:

Re: Pub Prison **AVATTU**

Viesti Kirjoittaja Wagner »

Clyde kirjoitti:Saa kyllä tulla sika taikka karju :twisted:
Sikana paikalla.
En minäkään piikkiä huoli, sairastelin jo 50-luvulla Honkongilaisen ja sitten Aasialaisen.
Ne rokottivat riittävästi.
Rob Roy-whisky on tänään taudinkarkoittajana, huomenna *** Jallu.
Sitten taas työmaalle Meikkuun:
Kuva

röh~
rosamarine
Adrian Monk
Viestit: 2645
Liittynyt: Ma Huhti 30, 2007 10:03 am

Re: Pub Prison **AVATTU**

Viesti Kirjoittaja rosamarine »

Ah, kiitos taas punkusta Clyde, ja nyt se maistuukin extra-namilta. Voi kun saisi lisätunteja vuorokauteen, aika loppuu koko ajan kesken ... kiirekiirekiire :(

Juu, mua ei saa myöskään pistää sikapiikillä, jotenkin epäilen sen tehoa, tiedä sitten. Ehkä se olis hyvä niille, kenen yleiskunto on heikko.
A winner listens, a loser just waits until it is their turn to talk...
Ailar
Jessica Fletcher
Viestit: 3284
Liittynyt: Ti Kesä 26, 2007 3:25 pm

Re: Pub Prison **AVATTU**

Viesti Kirjoittaja Ailar »

Minä ottasin yhden oluen (Canariksen laskuun - näkyi luvanneen tuossa joku ilta sitten :lol: ) ja sitten sellanen yks sikainfluenssapiikki. Ei kai se pahaa tee, vaikka ois jo sairastanut? Eihän?
Canaris
Frank Drebin
Viestit: 389
Liittynyt: Ke Heinä 15, 2009 1:02 am

Re: Pub Prison **AVATTU**

Viesti Kirjoittaja Canaris »

Ailar kirjoitti:Minä ottasin yhden oluen (Canariksen laskuun - näkyi luvanneen tuossa joku ilta sitten :lol: ) ja sitten sellanen yks sikainfluenssapiikki. Ei kai se pahaa tee, vaikka ois jo sairastanut? Eihän?

Saat vaikka toisenkin oluen! :D Sikapiikit on valittettavasti loppu. :cry:

Lähdetäänkös silti tanssilattialle hytkyttelemään? Lupaan, etten nyt räväytä jukeboksista soimaan Anita Hirvosta :mrgreen: En edes de va kukku de... :wink:


http://www.youtube.com/watch?v=NJ9G744XPdI
Kaikki ovat vähän hulluja, paitsi Te ja minä..... ja joskus tuumin, että etteköhän Tekin.
Thomas Fuller
Avatar
maija turjukka
Ainesta Watsoniksi
Viestit: 4941
Liittynyt: Ke Heinä 25, 2007 8:58 pm

Re: Pub Prison **AVATTU**

Viesti Kirjoittaja maija turjukka »

^Eiköhän niitä sikapiikkejä riitä kaikille halukkaille, eikun kysymään vaan sieltä omasta terveyskeskuksesta 8) Itse voin kertoa, että kipeää olkavartta lukuunottamatta en huomannut mitään vaikutusta. Johtuisikohan siitä, että olen jo valmiiksi tämmöinen maatiaispossu/-emakko :wink: 8)

On se muuten hurjaa, että ensimmäinen minfonimimerkki on sitten uutisoitu mahdolliseksi keskeneräisen murhajutun osapuoleksi :shock: Näinköhän täällä enää muista jutuista keskustellaankaan muutamaan päivään...
-Suru on hinta, jonka maksamme rakkaudesta.-
Lukittu