Zodiac killer

Ulkomailla tapahtuneet selvitetyt tai vielä selvittämättömät henkirikokset
Tootai
Nikke Knatterton

Re: Zodiac

Viesti Kirjoittaja Tootai »

Wagner kirjoitti: Bodom-osiossa kerrotulla Arskalla edelläluetellut pätevät: eläinten kidutus nuorena, otsalohkon vammautuminen, pahoja kirjoitusvirheitä, täydellinen merimiesenglanti, sama käsiala, sama lopetusmerkki muistinpanoissaan (risti ja ympyrä), amerikkalainen Reades't Digest'-lehti, joka avautuu itsestään Zodiac-kertomuksen kohdalta, asui Kaliforniassa 1960-197? siskonsa luona, oli luultavasti laivastossa, hiippailee öiseen aikaan varsinkin täysikuun aikaan, on tunnustanut useita murhia, joista on yksilöinyt vain Bodomilla tekemisensä, joiden jälkeen kertoi joutuneensa erittäin pahoihin vaikeuksiin ja joutuneensa muuttamaan Amerikkaan siskonsa luokse.
Mitähän edellä mainituilla seikoilla on tekemistä Zodiac-tapauksen kanssa? Pistin jo listaa aikaisemmin kirjottelusi epäkohdista, et vaivautunut vastaamaan niihin sen enempää, luultavasti koska faktoja on hankala kiistää. Jos aihetodisteilla lähdetään ihmisiä tuomitsemaan, edellä mainittu Richard Gaikowski on paljon parempi ehdokas syylliseksi. Onhan puhkiluettu Reader's Digest kyllä helkkarin raskauttavaa todistusaineistoa...
CCC
Neuvoja-Jack

Re: Zodiac killer

Viesti Kirjoittaja CCC »

Tämä Arskan vilauttelu joka ketjussa alkaa menemään vähän pelleilyksi jo!

FBI suunnilleen nauroi koko jutulle! Toki myös tutki, mutta sen takiahan he juuri nauroivatkin!
Ammun ensin ja kysyn vasta sitten ;)

Ammattiväittelijän toteuttama kylmänviileä ja nopea perusneuvostoliittolainen pikakyykytys: http://murha.info/phpbb2/viewtopic.php?p=276372#p276372

"Onnistuu usein, kun vastassa amatööriräksyttäjä"
Wagner
Adrian Monk
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Wagner »

CCC kirjoitti:Tämä Arskan vilauttelu joka ketjussa alkaa menemään vähän pelleilyksi jo!

FBI suunnilleen nauroi koko jutulle! Toki myös tutki, mutta sen takiahan he juuri nauroivatkin!
Ai jaha. Mistäs sen luulet tietäväsi ?

8)
Tootai
Nikke Knatterton

Wagner kirjoitti:
CCC kirjoitti:Tämä Arskan vilauttelu joka ketjussa alkaa menemään vähän pelleilyksi jo!

8)
Tätä juuri tarkoitin, typerää inttämistä ja faktojen huomioimatta jättämistä. Pidä Arska-sekoilusi Bodom-alueella, älä saastuta joka threadia tällä hulluttelulla josset ole valmis keskustelemaan asiallisesti.
Wagner
Adrian Monk
Viesti:

Tootai kirjoitti:
Wagner kirjoitti:
8)
Tätä juuri tarkoitin, typerää inttämistä ja faktojen huomioimatta jättämistä. Pidä Arska-sekoilusi Bodom-alueella, älä saastuta joka threadia tällä hulluttelulla josset ole valmis keskustelemaan asiallisesti.
CCC=Tootai ?
Ei kyse ole sekoilusta. Käytän tässä nimimerkkinä Arskaa, ettei tulisi kunnianloukkausjuttuja.
Tosiasiat Arskan ja Zodiac-murhaajan osalta olen kertonut.
Peräkammarin juntit jätän kommentteineen omaan arvoonsa.
8)
8) :) :shock: :? Wag
:shock: :oops: :roll: :evil: Awanha Wäinämöinen laski laulellen vesiä: mieleni minun tekewi, Awaani ajattelewi.
Kalapää sinun, minä päällä pilun, pilu sinun, alla minun"
CCC
Neuvoja-Jack

Viesti Kirjoittaja CCC »

^Niin onhan sinun sekoilusi jo ihan virallisestikin todettu olevan vääriä!
Ammun ensin ja kysyn vasta sitten ;)

Ammattiväittelijän toteuttama kylmänviileä ja nopea perusneuvostoliittolainen pikakyykytys: http://murha.info/phpbb2/viewtopic.php?p=276372#p276372

"Onnistuu usein, kun vastassa amatööriräksyttäjä"
Tootai
Nikke Knatterton

Wagner kirjoitti: CCC=Tootai ?
Ei kyse ole sekoilusta. Käytän tässä nimimerkkinä Arskaa, ettei tulisi kunnianloukkausjuttuja.
Tosiasiat Arskan ja Zodiac-murhaajan osalta olen kertonut.
Peräkammarin juntit jätän kommentteineen omaan arvoonsa.
8)
Kirjoitan ihan omalla nimimerkilläni. "Tosiasiasi" ovat aihetodisteita, mikäli ne edes pitävät paikkaansa. Kukaan ei edes ota juttujasi vakavasti, ja tuntemuksesi koko Zodiac-tapauksesta tuntuvat olevat todella pintapuolisia. Älä nimittele muita kirjottelijoita josset itse osaa keskustella ja kommentoida asiallisesti tapaukseen liittyviä faktoja.

Mitään yhteyttä tapauksilla ei ole, tai voihan olla että olet henkilökohtaisesti ollut yhteyksissä kaikkiin kuuluisiin murhaajiin, Zodiaciin, Bodomin-murhaajaan, Jammu-setään ja ties mihin salaperäiseen pedofiililiigaan, niinkuin olet väittänyt. Eikö ole todennäköisempää että vilkas mielikuvituksesi ja huomionhalusi saa sinut ymppäämään itsesi kaikkiin kuuluisiin tapauksiin?
Wagner
Adrian Monk
Viesti:

Havaintokyvyt ovat erilaisia. Kateus tämän osalta on arkipäivää, aina ja ikuisesti.
Se siitä, Tootai. Onhan huomenna Torstai, sitten Delfoen Perjantai ja minun perjantaipulloitteeni.
Hyvää tulevaisuutta Sinulle, joskus ehkä ymmärryksesti avartuu yksityiskohtien integrointiin ja päättelyyn.

8)
Tootai
Nikke Knatterton

Wagner kirjoitti:Havaintokyvyt ovat erilaisia. Kateus tämän osalta on arkipäivää, aina ja ikuisesti.
Se siitä, Tootai. Onhan huomenna Torstai, sitten Delfoen Perjantai ja minun perjantaipulloitteeni.
Hyvää tulevaisuutta Sinulle, joskus ehkä ymmärryksesti avartuu yksityiskohtien integrointiin ja päättelyyn.

8)
Mikä ihmeen kateus? Hankala olla kateellinen mieleltään selvästi järkkyneen haihattelusta. Joskus ehkä uskalluksesi riittää kysymyksiin vastaamiseen. Kuten sanoin, perättömiä väitteitäsi tuskin ottaa kukaan järkevä ihminen vakavasti, miksi KRP:n pitäisi tuhlata aikaa, rahaa ja resursseja jonkun Arskan tutkimiseen? Ai niin, salaliitto, lahjonta, jne...
Wagner
Adrian Monk
Viesti:

Tootai kirjoitti:
Wagner kirjoitti:Havaintokyvyt ovat erilaisia. Kateus tämän osalta on arkipäivää, aina ja ikuisesti.

8)
Mikä ihmeen kateus? Hankala olla kateellinen mieleltään selvästi järkkyneen haihattelusta. Joskus ehkä uskalluksesi riittää kysymyksiin vastaamiseen. Kuten sanoin, perättömiä väitteitäsi tuskin ottaa kukaan järkevä ihminen vakavasti, miksi KRP:n pitäisi tuhlata aikaa, rahaa ja resursseja jonkun Arskan tutkimiseen? Ai niin, salaliitto, lahjonta, jne...
Ja haluat asiallista keskustelua ? :D
Tootai
Nikke Knatterton

Wagner kirjoitti:
Tootai kirjoitti:

8)
Ja haluat asiallista keskustelua ? :D
Niin no, historiaasi tarkastellen se tuskin on mahdollista. Jotain herralla on vakavasti vialla kun näet salaliittoja joka kulman takana. Väitän perehtyneeni Zodiac-murhiin huomattavasti sinua enemmän ja argumentointisi ontuu pahasti.
Norsula
Neuvoja-Jack

Viesti Kirjoittaja Norsula »

KuvaKuva
Kyllähän noissa on hiukan yhdennäköisyyttä. Ainakin enemmän kuin tuossa Allenin kuvassa.
Tootai
Nikke Knatterton

Norsula kirjoitti:KuvaKuva
Kyllähän noissa on hiukan yhdennäköisyyttä. Ainakin enemmän kuin tuossa Allenin kuvassa.
Joo, kaks silmää, nenä ja suu. En näe mitään sen isompaa yhdennäköisyyttä. Vertailukuva ei ole edes kyseisestä Arskasta joka vesittää koko vertailun idean.

Kuva

Mielestäni parempi yhdennäköisyys.
Wagner
Adrian Monk
Viesti:

Tootai kirjoitti:Vertailukuva ei ole edes kyseisestä Arskasta joka vesittää koko vertailun idean.
Vertailukuva on Bodomin kolmoissurmista epäillyn kasvopiirros.

Mielenkiintoista olisi tietää, mistä ja miksi kirjoittaja väittää tietävänsä, ettei kuva olisi Arskasta ?

8)
8) :) :shock: :? Wag
:shock: :oops: :roll: :evil: Awanha Wäinämöinen laski laulellen vesiä: mieleni minun tekewi, Awaani ajattelewi.
Kalapää sinun, minä päällä pilun, pilu sinun, alla minun"
Tootai
Nikke Knatterton

Vertailukuva on Bodomin kolmoissurmista epäillyn kasvopiirros.

Mielenkiintoista olisi tietää, mistä ja miksi kirjoittaja väittää tietävänsä, ettei kuva olisi Arskasta ?
Mielenkiintoista olisi myös tietää miten joku tökerö hypnoosin avulla luotu kuva Bodom-järven väitetystä murhaajasta liittyy mitenkään Zodiac-tapaukseen.
Vastaa Viestiin