CCC:n uskottavuus

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Kyöpeli, Kilomies

Onko CCC uskottava?

Kyllä, CCC:n uskottavuus on tallella
4
9%
Ei, CCC ei ole uskottava
40
91%

Ääniä yhteensä: 44

Cassandra
Andy Sipowich NYPD

CCC:n uskottavuus

Viesti Kirjoittaja Cassandra »

Tämän innoittama pitää laittaa pystyyn äänestys:
CCC kirjoitti:Uskottavuuteni on täysin kuosissaan, teidän valittajien taitaa olla aika alhaalla, kun olette niin kiinnostuneita valittamaan minusta. No olihan se oletettua, että kun kirjoittelen tänne enemmän, niin tietämättömät ihmiset alkavat vihaamaan minua. Sellaista se on ja jatkossakin voit rauhassa vihata kirjoituksiani ei kiinnosta nimittäin yhtään.
Mikäli kyseisestä hemmosta ja hänen kirjoituksistaan ei ole mitään mielikuvaa, niin niihin pääsee tutustumaan täällä.
Damien
Alibin Kestotilaaja
Viesti:

Re: CCC:n uskottavuus

Viesti Kirjoittaja Damien »

CCC kirjoitti:Tänne ei tarvita enää amatöörejä, niitä on jo ihan riittämiin esittämässä salalittojaan!
No nyt selkisi tämäkin.Poikanen kuvittelee olevansa jonkin sortin ammattisalapoliisi
kun on oikein minfoon päässyt kirjoittelemaan.
Selittäneekin kirjoittajan ylimielisen ja agressiivisen suhtautumisen kaikkiin eri mieltä oleviin.
Ei kyllä herätä minkään sortin rispektiä.
Sen vähäisenkin neutraalin oletuksen karkoitti jatkuva oman mitättömän egonsa pönkittäminen
muiden kirjoittajien jatkuvalla solvaamisella ja jatkuvalla kitinällä.
"Aika kulkee, kellot laukkaa. Monta raukkaa, hauta haukkaa.
Ennen iltaa, siis kulje siltaa mut varo murhamiesten kiltaa.
Varo liittymästä heihin jotka usko eivät enää mihinkään."
Anile
Martin Beck

Viesti Kirjoittaja Anile »

Onko CCC jollain tavalla kenties CCCP-vammainen?

Anteeksi. Se oli mautonta.
Damien
Alibin Kestotilaaja
Viesti:

Anile kirjoitti:Onko CCC jollain tavalla kenties CCCP-vammainen?
Toivottavasti ei.Testosteronin katkuiseen nuoruuteen vaan kuuluu vain usein karvojen kasvun
ja äänen muuttumisen lisäksi kuvitelmia omasta voittamattomuudesta.
Mutta kyllä ne elämä alas ampuu.
loneliness
Jessica Fletcher

Viesti Kirjoittaja loneliness »

Oli joo. Vammaisten herjaaminen huumorina ei vaan ikinä ole sopivaa.
Paavo Arhinmäki on äijä!
CCC
Neuvoja-Jack

Viesti Kirjoittaja CCC »

Lapsukaisille sattuu välillä virheita, antakaamme se anteeksi heille loneliness
Ammun ensin ja kysyn vasta sitten ;)

Ammattiväittelijän toteuttama kylmänviileä ja nopea perusneuvostoliittolainen pikakyykytys: http://murha.info/phpbb2/viewtopic.php?p=276372#p276372

"Onnistuu usein, kun vastassa amatööriräksyttäjä"
Alice Cullen
Roger Murtaugh

Viesti Kirjoittaja Alice Cullen »

loneliness kirjoitti:

Oli joo. Vammaisten herjaaminen huumorina ei vaan ikinä ole sopivaa.

Ei ole ei. 8)
Ja niin, mä arvostan melkoisesti faktaa ja lähteitä mistä tietonsa saa.
Cassandra
Andy Sipowich NYPD

Jos mennään itse äänestyskysymykseen, niin mun mielestä uskottavuus koostuu isolta osalta siitä, että seisoo väitteidensä takana. ja on myös valmis perustelemaan väitteensä ja hakemaan faktaa väitteidensä taustalle. Ei sitä, että sanotaan jotain, kuitataan se lauseella "Tämä on fakta" ja sen jälkeen aletaan haistattelemaan, nimittelemään ja käsketään itse hakea ne faktat. Luulisi väittelyn ammattilaisenkin sen tietävän. Millaista palkkaa siitä duunista muuten saa? Jos jopa CCC:n väittelytaidoilla pääsee ammattilaiseksi, niin monella Minfolaisella ois hyvät mahdollisuudet pärjätä alalla.
CCC
Neuvoja-Jack

Viesti Kirjoittaja CCC »

Cassandra kirjoitti:Jos mennään itse äänestyskysymykseen, niin mun mielestä uskottavuus koostuu isolta osalta siitä, että seisoo väitteidensä takana. ja on myös valmis perustelemaan väitteensä ja hakemaan faktaa väitteidensä taustalle. Ei sitä, että sanotaan jotain, kuitataan se lauseella "Tämä on fakta" ja sen jälkeen aletaan haistattelemaan, nimittelemään ja käsketään itse hakea ne faktat. Luulisi väittelyn ammattilaisenkin sen tietävän. Millaista palkkaa siitä duunista muuten saa? Jos jopa CCC:n väittelytaidoilla pääsee ammattilaiseksi, niin monella Minfolaisella ois hyvät mahdollisuudet pärjätä alalla.
A. En ole väitellyt täällä vielä ollenkaan
B. Ei teoreettisessa keskustelussa tarvitse antaa todisteita
C. Jos joku vaatii todisteita täytyy olla myös itse valmis esittämään vastatodiste

Tuo väitteesi, että täällä olisi väittelyn ammattilaisia on absurdi. Moni ei edes näköjään tiedä, mitä väittelyllä tarkoitetaan?

Väittely on herrasmiesten laji, jossa etsitään voittajaa. Joskus väittelyn voi voittaa vaikka virheellisellä tiedolla, jos vastapuoli on täysi amatööri.

Mutta en aio jatkossakaan harjoittaa täällä väittelyä, olen sen jo useasti todennut!

Tämä tulos lämmittää mieltäni, noin moni pelkää minua väittelijänä ja pitää minua liian kovana vastaustajana, vaikken ole edes väitellyt. Jatkakaa olkaa hyvä!

Ammattiväittelijän toteuttama kylmänviileä ja nopea perusneuvostoliittolainen pikakyykytys: http://murha.info/phpbb2/viewtopic.php?p=276372#p276372

rosamarine
Adrian Monk

Viesti Kirjoittaja rosamarine »

Niinpä. Voihan sitä väitellä vaikka ittesä kanssa peilin välityksellä, mutta entäs, kun pitäisi vakuuttaa ehkä muutkin? No, tässä tapauksessa mentiin mettään ja lujaa...

Oli muuten hyvä toi : "mä olen väittelyn mestari maailman menoa palstalla" :lol: Missä sellanen paikka muuten on? Voisin käydä vilasemassa :mrgreen:
A winner listens, a loser just waits until it is their turn to talk...
Damien
Alibin Kestotilaaja
Viesti:

Cassandra kirjoitti:Luulisi väittelyn ammattilaisenkin sen tietävän.
Todennäköisesti muissa paikoissa on päätetty luovuttaa ylivertaisen tyhmyyden edessä. :lol:
Se väittely kun on hieman hankalaa vastapuolen vaihtaessa aihetta aina kun saa eteensä hieman
hankalan asian.
Cassandra kirjoitti:Millaista palkkaa siitä duunista muuten saa?
Ymmärtääkseni täyspäiväisille väittelijöille maksetaan jonkin sortin sosiaalikorvausta,
sairauspäivärahaa tai jotain maybe.
Cassandra kirjoitti:Jos jopa CCC:n väittelytaidoilla pääsee ammattilaiseksi, niin monella Minfolaisella ois hyvät mahdollisuudet pärjätä alalla.
Taitavat palkkaus ja luontaisedut olla sen verran heikkoja ettei siihen nykyistä duuniaan kannata
vaihtaa(ellei se ole ihan surkea).Huonosti kuulemma saa siinä ammatissa uskottavuuttakaan.
Cassandra
Andy Sipowich NYPD

CCC kirjoitti:Tämä tulos lämmittää mieltäni, noin moni pelkää minua väittelijänä ja pitää minua liian kovana vastaustajana, vaikken ole edes väitellyt. Jatkakaa olkaa hyvä!
Sarkasmi taitaa olla täysin tuntematon käsite?

Mä en todellakaan pidä sua ammattitaitoisena väittelijänä enkä edes keskustelijana, vaan täysin pellenä jonka uskottavuus on pahati pakkasen puolella, kuten äänestyskin osoittaa. Enkä mä usko hetkeäkään, että sä osaisit keskustella toisaalla netissä tai IRL yhtään sen paremmin kuin täällä. Tämä on fakta!

Damien, kiitti :mrgreen: Kerrankin ei veetutuskäyrä noussu ku olis pilkkonu mun viestiä :P
Damien
Alibin Kestotilaaja
Viesti:

CCC kirjoitti:Väittely on herrasmiesten laji, jossa etsitään voittajaa. Joskus väittelyn voi voittaa vaikka virheellisellä tiedolla, jos vastapuoli on täysi amatööri.
Herrasmiesmäisyyteen kuuluu myös tunnustaa suoraselkäisesti tappionsa eikä jatkaa ulinaa,
aiheiden väistelyä ja herjauksia häntä kainalossa siinä vaiheessa kun paskat on jo housussa.
Tuo gallupin tulos tuntuu olevan jo kaikille muille harvinaisen selvä paitsi sinulle.
Tosiasioiden myöntäminen kun voisi tuoda hieman sitä uskottavuutta. :wink:
CCC kirjoitti:Tämä tulos lämmittää mieltäni, noin moni pelkää minua väittelijänä ja pitää minua liian kovana vastaustajana, vaikken ole edes väitellyt. Jatkakaa olkaa hyvä!
Valitettavasti tuo väite taitaa vain pönkittää omia harhakuvitelmiasi.
Minulle tuo tulos kertoo vain sen, että sinua pelätään lähinnä pellenä joka ei uskalla
myöntää omaa tappiotaan, tai sitä, ettei pärjännyt siinä minkä aloitti vaan jatkaa selittelyjään.
Vastaustajaksi sinusta ei ole muuhun kuin hiekkalaatikkotyylisiin solvauksiin, se on nähty.
CCC
Neuvoja-Jack

Viesti Kirjoittaja CCC »

Cassandra kirjoitti:
Sarkasmi taitaa olla täysin tuntematon käsite?

Mä en todellakaan pidä sua ammattitaitoisena väittelijänä enkä edes keskustelijana, vaan täysin pellenä jonka uskottavuus on pahati pakkasen puolella, kuten äänestyskin osoittaa. Enkä mä usko hetkeäkään, että sä osaisit keskustella toisaalla netissä tai IRL yhtään sen paremmin kuin täällä. Tämä on fakta!

Damien, kiitti :mrgreen: Kerrankin ei veetutuskäyrä noussu ku olis pilkkonu mun viestiä :P
Kun ulkopuolinen lukee tekstimme, hän löytää sinun tekstistäsi naurettavia ja lapsellisia sanoja, kun samalla löytää minun tekstistäni analyyttisen kirjoituksen. Se todistaa aika paljon.. Mieti sitä, jos mahdollista.

Damien
Alibin Kestotilaaja
Viesti:

Cassandra kirjoitti:Damien, kiitti :mrgreen: Kerrankin ei veetutuskäyrä noussu ku olis pilkkonu mun viestiä :P
Always my pleasure.Näin on ihan kannattavaa tehdä siitä syystä että kokonaisen lainauksen perään
tekstin kirjoittaminen aiheuttaa usein ymmärrysongelmia lukijoissa.Varsinkin kun käytetään sarkasmia.
Enkä tarkoita nyt sinua. *tähän yksi myhiö, sellainen sarkastinen*
Vastaa Viestiin