Pub Prison **AVATTU**
-
rosamarine
- Adrian Monk
Re: Pub Prison **AVATTU**
Jee Halloween ja Partytime
Kuoharit siis esille ja kurpitsat pöydille, tänään on pailapaila 
A winner listens, a loser just waits until it is their turn to talk...
Jos istahtais tännekin 'pitkästä' aikaa, yhdelle
Katsellaan niitä kurpitsoja ja muita örkkejä sitten illemmalla paremmin
Katsellaan niitä kurpitsoja ja muita örkkejä sitten illemmalla paremmin
"Yöperho on koteloitunut"
-
Alice Cullen
- Roger Murtaugh
Tänäänkö se on?rosamarine kirjoitti:Jee Halloween ja PartytimeKuoharit siis esille ja kurpitsat pöydille, tänään on pailapaila
Ameerikassa ne juhlii vasta huomenna
Mä olen aivan pihalla näistä, just laitoin pitsan uuniin ja oottelen iltaa että pääsee saunaan kera melkein jäisen oluen!
Sitä ennen istahdan hetkeksi tänne juomaan lasin punkkua.
-
rosamarine
- Adrian Monk
Joo, onhan se huomenna, mutta pitää saada jääkaappiin tilaa ja siksi sietää jollain syyllä korkata tuo yksi kuohari pois 
Huomenna sitten katsos uudet halloweenit
Otatko Alice siis lasin kuplivaa?
Huomenna sitten katsos uudet halloweenit
A winner listens, a loser just waits until it is their turn to talk...
-
Alice Cullen
- Roger Murtaugh
Ei hitsi rosa sä olet nero!
Nyt harmittaa ettei itse hoksannut samaa
Lasillinen tekisi nyt niin törkeän hyvää, pihahommatkin piti hoitaa alta mutta ei ehtinyt, kauheen rankka kauhea päivä ja huomenna ne pihahommat sitten..
Eli kiitos, maistuis paremmin kun hyvin!
Nyt harmittaa ettei itse hoksannut samaa
Lasillinen tekisi nyt niin törkeän hyvää, pihahommatkin piti hoitaa alta mutta ei ehtinyt, kauheen rankka kauhea päivä ja huomenna ne pihahommat sitten..
Eli kiitos, maistuis paremmin kun hyvin!
Mitä pihahommia Alice? Mulla on törpöt vielä kumoamatta kuihtuneista kukista ja taitaa jäädäkin. On ne aina kevääseen mennessä tyhjät, tonttuko ne tyhjentää...
Tännekin äkkiä punkkua lasillinen, sattuneesta henkilöhistoriaan liittyvästä syystä en saata kuohariin ryhtyä. Laitan siihen kellumaan Tiimarin mustan muovihämähäkin ja väistelen sitä sitten parhaani mukaan.
Tännekin äkkiä punkkua lasillinen, sattuneesta henkilöhistoriaan liittyvästä syystä en saata kuohariin ryhtyä. Laitan siihen kellumaan Tiimarin mustan muovihämähäkin ja väistelen sitä sitten parhaani mukaan.
Nothing is quite what it seems
No just joo, juhlikaa te vaan
Tää menisi rankan työillan jälkeen nyt maate, 15 min sitten pääsin kotiin. Aamulla pitäisi taas olla työpaikalla ennen sianpiäremää
Perhonen, itsemurha yömyssyksi!
Tää menisi rankan työillan jälkeen nyt maate, 15 min sitten pääsin kotiin. Aamulla pitäisi taas olla työpaikalla ennen sianpiäremää
Perhonen, itsemurha yömyssyksi!
Nanika ga tooku matteiru to
-
Alice Cullen
- Roger Murtaugh
Maybrick vaikka mitä..
Laitan joskus kuvaa meidän takapihasta vielä tossa kesällä, niin saatte vähän osviittaa
Ostettiin tää talo vasta ja herramunjee mikä homma tossa pihassa on ollut.
Oksia ollaan nyt oksasilppurin läpi vedetty, piha-aidalle pitäisi vielä tehdä jotain(sille ei ole tehty 20v juuri mitään tai sitten ei yhtään mitään)
Tuolla oli muutama "kulkuväylä" mistä mahtui kävelemään, muuten oli täynnä pusikoita, tai kai ne joskus oli pusikoita, nyt niistä tulee lähinnä mieleen villiintynyt pelto.
Haravoida pitäisi vielä loput lehdet ja nyhtää muutama puoli kuollut puun tapainen irti
Melko viittä vaille olen ollut valmis luovuttamaan jo.
Jos clyde ottais kuitenkin yhden niin tulisi unikin vitutukselta paremmin!
Edit typot
Laitan joskus kuvaa meidän takapihasta vielä tossa kesällä, niin saatte vähän osviittaa
Ostettiin tää talo vasta ja herramunjee mikä homma tossa pihassa on ollut.
Oksia ollaan nyt oksasilppurin läpi vedetty, piha-aidalle pitäisi vielä tehdä jotain(sille ei ole tehty 20v juuri mitään tai sitten ei yhtään mitään)
Tuolla oli muutama "kulkuväylä" mistä mahtui kävelemään, muuten oli täynnä pusikoita, tai kai ne joskus oli pusikoita, nyt niistä tulee lähinnä mieleen villiintynyt pelto.
Haravoida pitäisi vielä loput lehdet ja nyhtää muutama puoli kuollut puun tapainen irti
Melko viittä vaille olen ollut valmis luovuttamaan jo.
Jos clyde ottais kuitenkin yhden niin tulisi unikin vitutukselta paremmin!
Edit typot
^Laita laita kuvaa kun kerkiät. Minä olen varsinainen puutarhaetsivä. Etsiskelen viimeisiä kastelukannuja ruohon seasta ennenkuin ne routiintuvat sinne kokonaan. Syksyllä löysin etsimällä kokonaisen yhden omenan yhdestä puusta. Toinen punkku kiitos!
Clyde: better luck next time.
Clyde: better luck next time.
-
Alice Cullen
- Roger Murtaugh
http://www.aijaa.com/v.php?i=4736266.jpg
No tuossa ois yksi otos joka oli jo valmiiksi tuolla aijaassa eikä tarvitse arpoa kuvatiedostoista!
Hauskinta tai vähemmän hauskinta, että toi on vaan yksi osa siitä mitä tuossa näkyy
Mulle myös maistuisi nyt se kuohari, siitä tulee vaan paha päänsärky mutta otan riskin, kuoharia Alicelle!
No tuossa ois yksi otos joka oli jo valmiiksi tuolla aijaassa eikä tarvitse arpoa kuvatiedostoista!
Hauskinta tai vähemmän hauskinta, että toi on vaan yksi osa siitä mitä tuossa näkyy
Mulle myös maistuisi nyt se kuohari, siitä tulee vaan paha päänsärky mutta otan riskin, kuoharia Alicelle!
-
Damien
- Alibin Kestotilaaja
- Viesti:
Kiai!Mie tarjoan koko porukalle!Piikki on nimittäin ihan kohta ollut vuoden auki eikä
sitä ole kukaan alkanut kyselemään.Kuluneen viikon kunniaksi.
Minfo ja iltapäivälehdet ovat olleet niin täynnä säpinää.
sitä ole kukaan alkanut kyselemään.Kuluneen viikon kunniaksi.
Minfo ja iltapäivälehdet ovat olleet niin täynnä säpinää.
"Aika kulkee, kellot laukkaa. Monta raukkaa, hauta haukkaa.
Ennen iltaa, siis kulje siltaa mut varo murhamiesten kiltaa.
Varo liittymästä heihin jotka usko eivät enää mihinkään."
Tuo pihahan on puoleensavetävä (ainakin minua). Ettehän vaan kaataneet pensaita pois kokonaan? Itse haluaisin just kunnon puskia uudelle pihalle.
Kiitos Damien! Tarjous miellyttää kovasti ja otetaan vastaan. Skåål ja kippis!
Kiitos Damien! Tarjous miellyttää kovasti ja otetaan vastaan. Skåål ja kippis!
-
Alice Cullen
- Roger Murtaugh
Alunperin piti vetää kaikki pois, mutta sitten jostain mielipuolisesta syystä mä en halunnutkaan luopua viidakostani!
Joten suurin osa, tossa kuvassa näkyviä pensaita, harvensin.
Se oli jo itsessään kamala homma, koskaan kun sellaista ei noille ole tehty ja mä siellä pensaassa naama naarmuilla ja tukka täynnä oksia, möyrin ja harventelen
Iso iso vedeltiin kyllä pois tollasta täysin tai ainakin melkein kuollutta kasvillisuutta mutta nyt pitää vaan odottaa ensi kesää ja katsoa miltä tuo viidakko näyttää harvennettuna ensi kesänä!
Damienille kiitos, näiden viime päivien kunniaksi voisikin vetää hullut Matulat! Tsin!
Joten suurin osa, tossa kuvassa näkyviä pensaita, harvensin.
Se oli jo itsessään kamala homma, koskaan kun sellaista ei noille ole tehty ja mä siellä pensaassa naama naarmuilla ja tukka täynnä oksia, möyrin ja harventelen
Iso iso vedeltiin kyllä pois tollasta täysin tai ainakin melkein kuollutta kasvillisuutta mutta nyt pitää vaan odottaa ensi kesää ja katsoa miltä tuo viidakko näyttää harvennettuna ensi kesänä!
Damienille kiitos, näiden viime päivien kunniaksi voisikin vetää hullut Matulat! Tsin!
-
Damien
- Alibin Kestotilaaja
- Viesti:
C´mon everybody let´s duusimuusi!Lisää ölyttä siis pöytään.Alice Cullen kirjoitti:näiden viime päivien kunniaksi voisikin vetää hullut Matulat! Tsin!
"Aika kulkee, kellot laukkaa. Monta raukkaa, hauta haukkaa.
-
MissHolmes
- Ben Matlock
Tsintsin Girls!
Otan tätä valkkaria siihen asti, kun kuura kunnolla peittää maan.
Alice: minä olen täällä minimaallisten puskien keskellä; talo valmistunut 06 ja puskan poikaset tullut 07-08-09 aikana. Eli jos mistään ISOSTA haluat eroon, etkä asu 500 km päässä pääkaupunkiseudulta, tulen, kaivan ja maksan vaikka kaikesta jo kasvavasta!!!! Siis laita vaan yksärii, niin tulen ja poimin.
Mutta muuten ollaan kyllä samassa
pahassa
jamassa: talvi pukkaa päälle ja kaikki on hullin mullin tai ainakin heikun keikun 
Otan tätä valkkaria siihen asti, kun kuura kunnolla peittää maan.
Alice: minä olen täällä minimaallisten puskien keskellä; talo valmistunut 06 ja puskan poikaset tullut 07-08-09 aikana. Eli jos mistään ISOSTA haluat eroon, etkä asu 500 km päässä pääkaupunkiseudulta, tulen, kaivan ja maksan vaikka kaikesta jo kasvavasta!!!! Siis laita vaan yksärii, niin tulen ja poimin.
Mutta muuten ollaan kyllä samassa
Nuotio & Äreät Tiput