On sama kuva. Itselläni hiukan laajempana, kassikin näkyy kokonaan. Laadultaan kuvani on eri planeetalta, poliisin pullokin näkyy selvemmin. Mielestäni kuvassa ei ole Boismanin pyörää. Ihan varmaksi en voi sanoa, mutta mielestäni kuvassa on myös mies jolla on kävelykeppi. Keppi näkyy myös lähettämässäsi kuvassa. Haluatko että scannaan oman kuvani ja lähetän.teemu kirjoitti:Huru väitti, että kuva olisi ollut KRP:ltä, mutta se ladottu valkea teksti mietityttää. Siinä lukee: Poliisit tutkimassa xxxxxxx, eli voisi olla yleistajuisesta yhteydestä. Tsekkaa luukusta, onko sama vai eri kuva.
BODOM: Poikien moottoripyörät
-
maatyöläinen
- Alibin satunnaislukija
Kiitos, vertaan mielelläni. Laita tulemaan, kun ehdit.kukkuu kirjoitti: Haluatko että scannaan oman kuvani ja lähetän.
Rengas on mielestäni leveämpi ja matalampi kuin fillarissa. Mutta miksei fillarin poljin ja satula! Katsotaan parempaa kuvaa.
Olisiko kuvassa Johansson, fillaristi? Hänhän oli pitkään paikalla sekä sunnuntaina että maanantaina.
Laitan tulemaan.teemu kirjoitti:Kiitos, vertaan mielelläni. Laita tulemaan, kun ehdit.kukkuu kirjoitti: Haluatko että scannaan oman kuvani ja lähetän.
Rengas on mielestäni leveämpi ja matalampi kuin fillarissa. Mutta miksei fillarin poljin ja satula! Katsotaan parempaa kuvaa.
Olisiko kuvassa Johansson, fillaristi? Hänhän oli pitkään paikalla sekä sunnuntaina että maanantaina.
Haluaako Konsta myös?
[quote="Hessu52"]Ja sitten dokumenttia pöytään Mr Bean.
<snip>
Kiilusilmällä on ollut koko viikko aikaa hakea kamat motukasta pois, jos niikseen tulee, ja miksi ei olisi hakenut?
<snip>
quote]
No,
ainakaan NG ei hakenut; hänellä on alibi..
Minäkin uskon kiilusilmään tai oikeammin onnettomuuteen, jossa jonkun psykoosi pääsi vallalle, ainakin hetkellisesti.
*
*
<snip>
Kiilusilmällä on ollut koko viikko aikaa hakea kamat motukasta pois, jos niikseen tulee, ja miksi ei olisi hakenut?
<snip>
quote]
No,
ainakaan NG ei hakenut; hänellä on alibi..
Minäkin uskon kiilusilmään tai oikeammin onnettomuuteen, jossa jonkun psykoosi pääsi vallalle, ainakin hetkellisesti.
*
*
Olisi mukavaa, jos kukkuu laittaisit kuvan myös minulle, joka häslingin aikaan sai.
Sittenhän voisimme yhdessä spekuloida, onko otoksilla mitään arvoa, muun muassa sen suhteen, mahtuisiko tavaraa satulan alle ja kuinka paljon.
Melkeinpä luulen, että kuvat ovat 5.6.60, mutta katsotaan, jos saan kuvat.
Etukäteen kiitoksia kukkuulle.
Sittenhän voisimme yhdessä spekuloida, onko otoksilla mitään arvoa, muun muassa sen suhteen, mahtuisiko tavaraa satulan alle ja kuinka paljon.
Hessu52 kirjoitti:Olisi mukavaa, jos kukkuu laittaisit kuvan myös minulle, joka häslingin aikaan sai.
Laittakaa yv:nä mailiosoitteita, niin postailen viim. alkuviikosta.
Etkö kukkuu saa niitä fotoja kaiken kansan nähtävillle näille sivustoille, niin olisi parempi keskustella asioista.
Tuossa vedottiin jo fillarin renkaaseenkin, no siitäpä saankin mainion aasinsillan kokeeseen, jonka upouudella "väkisinpoljettavallani" tein.
Tuolla jossain oli spekulaatioita siitä eräästä pyöräilijästä, joka oli taluttanut pyöräänsä pitkiäkin matkoja, oliko se nyt vasemmalta puolelta, jolloin poliisit päättelivät taluttajan olevan vasenkätinen.
No, minä laitoin kaksi kangaskassia muutamilla kirjoilla lastattuina ohjaustankoon ja sitten taluttamaan.
Ensin oikealta puolelta, koska olen oikeakätinen ja hyvin sujui, sitten vaihdoin puolta ja taluttelin melkoisen matkan "kameliani" vasemmalla kyljelläni ja hyvin sujui siltäkin puolelta.
Mitä päättelemmekään tästä nollatutkimuksesta?
No itse ainakin sen, ettei pyörän talustus vasemmalta puolelta tee taluttajaa ainakaan heti vasenkätiseksi.
Tuossa vedottiin jo fillarin renkaaseenkin, no siitäpä saankin mainion aasinsillan kokeeseen, jonka upouudella "väkisinpoljettavallani" tein.
Tuolla jossain oli spekulaatioita siitä eräästä pyöräilijästä, joka oli taluttanut pyöräänsä pitkiäkin matkoja, oliko se nyt vasemmalta puolelta, jolloin poliisit päättelivät taluttajan olevan vasenkätinen.
No, minä laitoin kaksi kangaskassia muutamilla kirjoilla lastattuina ohjaustankoon ja sitten taluttamaan.
Ensin oikealta puolelta, koska olen oikeakätinen ja hyvin sujui, sitten vaihdoin puolta ja taluttelin melkoisen matkan "kameliani" vasemmalla kyljelläni ja hyvin sujui siltäkin puolelta.
Mitä päättelemmekään tästä nollatutkimuksesta?
No itse ainakin sen, ettei pyörän talustus vasemmalta puolelta tee taluttajaa ainakaan heti vasenkätiseksi.
Viimeksi muokannut Hessu52, Pe Elo 24, 2007 1:59 am. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Hessu olet ihana tapaus - tuonkaltaisiin kokeisiin innostuu vain ihana ihminen.
No tää on toinen juttu mutta ..
- keräsin eilen murhaniemestä ihanat kanttarellit - töyräältä - kannattaa kokeilla - jos uskallusta riittää - ties vaikka puukko löytyy

No tää on toinen juttu mutta ..
- keräsin eilen murhaniemestä ihanat kanttarellit - töyräältä - kannattaa kokeilla - jos uskallusta riittää - ties vaikka puukko löytyy
Totuus on faktojen tunnustamista.
http://www.youtube.com/watch?v=v4YNI-1bw6I
http://www.youtube.com/watch?v=5mFSOqKMaJA
http://www.youtube.com/watch?v=aXMM9CHrxlw
"kalanpää minun, minun pää pirun, minä pirun, kala minun"
http://www.youtube.com/watch?v=v4YNI-1bw6I
http://www.youtube.com/watch?v=5mFSOqKMaJA
http://www.youtube.com/watch?v=aXMM9CHrxlw
"kalanpää minun, minun pää pirun, minä pirun, kala minun"
Kiitos AWA kehuista, ihan tässä vanha menee punaiseksi, kun en ole tottunut kauniisiin kiitoksiin.
Tästä Gussen motukan satulastahan tuolla toisaalla jo mainitsinkin, että sen alle olisi mahtunut vaikka vanhanaikainen leivinuuni, sillä sieltä sivustolta löytynyt kuva todistaa satulan koon olevan n. 50-70 senttiä pitkä noin 10 senttiä korkea ja parikymmentä leveä.
Laskekaa ne joilla on "snurra" ja kyseinen taito hyppysissä, eli päässä, mikä on satulan alle jäävän tilan koko.
Kyllä sinne alle yksi nahkis olisi mahtunut ja jäänyt tilaa vielä kangaskassillekin.
Tästä Gussen motukan satulastahan tuolla toisaalla jo mainitsinkin, että sen alle olisi mahtunut vaikka vanhanaikainen leivinuuni, sillä sieltä sivustolta löytynyt kuva todistaa satulan koon olevan n. 50-70 senttiä pitkä noin 10 senttiä korkea ja parikymmentä leveä.
Laskekaa ne joilla on "snurra" ja kyseinen taito hyppysissä, eli päässä, mikä on satulan alle jäävän tilan koko.
Kyllä sinne alle yksi nahkis olisi mahtunut ja jäänyt tilaa vielä kangaskassillekin.
So what?Hessu52 kirjoitti:Kiitos AWA kehuista, ihan tässä vanha menee punaiseksi, kun en ole tottunut kauniisiin kiitoksiin.
Etkös sinä skoone ole tietoinen, että retkeläisiltä katosi tavaraa, kuten lompakot, kellot, naisten uimapuku, nahkarotsi, kangaskassi ja Gussen puukko, joka sittemmin löytyi Gussen kotoa, mistä löytyi se kadonnut sormuskin, josta Gussen äiti oli ilmoittanut.
Tuo sormus tarina onkin jotenkin merkillinen.
Onko Sinulla Urho asiasta enempi tietoa, kuka oli tämä Gussen entinen heila, jolta sormus sittemmin löytyi?
Ei kait vain tämä nykyinen vaimo, joka Palon kirjassa niin kauniisti kehuu tutkijoiden älyn?
No tuskinpa sentään ja oikeushan on Gussen syyttömäksi todennut.
Tuo sormus tarina onkin jotenkin merkillinen.
Onko Sinulla Urho asiasta enempi tietoa, kuka oli tämä Gussen entinen heila, jolta sormus sittemmin löytyi?
Ei kait vain tämä nykyinen vaimo, joka Palon kirjassa niin kauniisti kehuu tutkijoiden älyn?
No tuskinpa sentään ja oikeushan on Gussen syyttömäksi todennut.
Julkisuuteen on kerrottu, että Gustafsson tapasi tulevan vaimonsa vuoden 1960 loppupuolella. Et kai tosissasi epäile, että joku keskustelijoista voisi tietää asian olevan toisin?Hessu52 kirjoitti: ...Onko Sinulla Urho asiasta enempi tietoa, kuka oli tämä Gussen entinen heila, jolta sormus sittemmin löytyi?