Hells Angels MC (ketju 1)

Sana on vapaa, jos uskaltaa...
Chopper
Perry Mason

Re: Hells Angels MC

Viesti Kirjoittaja Chopper »

Kyseessä siis Bent Svane (ketä ammuttu,jalkaan). Istunut mm. 16 vuotta vankilassa murhattuaan kaksi Bullshitin jäsentä vuonna 1983. Bent on yksi Tanskan Hells angelsien perustajista.
Bent ei kantanut liivejä kun häntä ammuttiin,vaan hän oli työvaatteissa.
Sinulla on pää, mutta niin on nuppineulallakin !
vilkku99
Nikke Knatterton

Viesti Kirjoittaja vilkku99 »

Enpä ihmettelis jos suomessa tapahtus samanlaista...
Chopper
Perry Mason

No siellä Tanskassa on viime aikoina sattunu enemmän ja vähemmän näitä jengien välisiä yhteenottoja. Viimesen parin/kolmen viikon sisään kymmeniä yhteenottoja/ampumisia.
Yhtä Enkeleiden johtaa, Brian Sandbergia, on yritetty saada päiviltä useampaan otteeseen.
Koko "sota" alkoi elokuussa 2008 ja tähän mennessä kuollut ainakin kuusi (joista kaksi oli täysin sivullisia) ja loukkaantuneita on arviolta 25.
Kyse on siis lähinnä "huumesodasta", Enkeleiden ja maahanmuuttajista koostuvan jengin välillä.
katupoika
Theo Kojak

Viesti Kirjoittaja katupoika »

Chopper kirjoitti: Kyse on siis lähinnä "huumesodasta", Enkeleiden ja maahanmuuttajista koostuvan jengin välillä.
Black Cobras. Siis se "maahanmuuttajien" jengi. Välit kunnossa Bandiitteihin, muttei Enkeleihin.
Chopper
Perry Mason

katupoika kirjoitti: Black Cobras. Siis se "maahanmuuttajien" jengi. Välit kunnossa Bandiitteihin, muttei Enkeleihin.
Aivan. Jäseniksi pääsee ainoastaan muslimit. Jengillä huhutaan olevan yhteyksiä terrorismiin, sekä useisiin islamilaisiin ääriliikkeisiin. Kobrilla suurin markkina-alue huumekaupassa,mutta sen lisäksi myös terrorisoivat ei-muslimialueita,mm. joukkoraiskauksia.

edit. p.s. Siinä ois jollekin aihetta alustukseen jos kiinnostaa (Black Cobras) . Itse en jaksa,ainakaan nyt just.
Viimeksi muokannut Chopper, La Loka 31, 2009 7:08 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
katupoika
Theo Kojak

Chopper kirjoitti:Jäseniksi pääsee ainoastaan muslimit. Jengillä huhutaan olevan yhteyksiä terrorismiin, sekä useisiin islamilaisiin ääriliikkeisiin. Kobrilla suurin markkina-alue huumekaupassa,mutta sen lisäksi myös terrorisoivat ei-muslimialueita,mm. joukkoraiskauksia.
Mistäköhän sä tollasta oot kuullut?
Chopper
Perry Mason

katupoika
Theo Kojak

Jäseninä on kyllä myös ei-muslimeita, ei sillä ole mitään väliä. Lisäksi yhteydet terrorismiin ja muihin ääriliikkeisiin kuulostaa saman "tietolähteen" jutuilta kuin toi, että jäseniksi otetaan vain muslimeita. Kuten myös nämä joukkoraiskaukset. Eihän tossa ois mitään järkeä pyörittää hyvää bisnestä ja pilata se sitten laittamalla jengiä raiskaamaan porukkaa ulkona ja saada siten poliisit huohottamaan koko jengin niskaan.
Chopper
Perry Mason

^Niin,en rupea asiasta väittelemään sen enempää,koska ei ole tarjota faktaa,ja tiedot tosiaan toisen/kolmannen/neljännen/viidennen käden tietoa+ omia tulkintojani siitä mitä olen lukenut (asiasta löytyisi enemmänkin uutisia+muuta tietoa jos hallitsi enemmän noit vieraita kieliä,iteltäni kun ei taivu kuin tuo Englanti niin että uskaltaa suomennella sen pohjalta jotain).
Olen myös ymmärtänyt että poliisit pitävät Enkeleitä tosiaan "enkeleinä" verrattuna näihin kobriin+skorppiooneihin (black scorpions).
Mutta jokainenhan voi tulkita lukemaansa/kuulemaansa niin kuin tahtoo.Ehkä joku päivä innostun itse aiheesta enemmän ja rupean tutkimaan asioita tarkemmin.
John Doe
Christopher Lorenzo

Viesti Kirjoittaja John Doe »

Desperados Eskilstunasta liittyi tänään täydet värit omaaviin osastoihin= Mc Sweden Eskilstuna. 8)
Kuka,mikä ja missä olen...tiedätkö sinä?
PERKELE-FTW
Nikke Knatterton

Viesti Kirjoittaja PERKELE-FTW »

Chopper kirjoitti:No siellä Tanskassa on viime aikoina sattunu enemmän ja vähemmän näitä jengien välisiä yhteenottoja. Viimesen parin/kolmen viikon sisään kymmeniä yhteenottoja/ampumisia.
Yhtä Enkeleiden johtaa, Brian Sandbergia, on yritetty saada päiviltä useampaan otteeseen.
Koko "sota" alkoi elokuussa 2008 ja tähän mennessä kuollut ainakin kuusi (joista kaksi oli täysin sivullisia) ja loukkaantuneita on arviolta 25.
Kyse on siis lähinnä "huumesodasta", Enkeleiden ja maahanmuuttajista koostuvan jengin välillä.
Tuon lehtiartikkelin mukaan poliisi kertoo yli sadasta laukaustenvaihdosta tässä "jengisodassa".Lopputuloksena yli 50 haavoittunutta ja 7 kuollutta.
Olen vähän ajatellut,ettei tuo viina oikein sovi minulle.
- Tauno Veikko Pasanen -
Chopper
Perry Mason

^ Paljon mahdollista... Laitoin ulkomuistista noita asioita. En oo vielä jaksanut perehtyä paremmin asiaan...

Kuten vinkkasin tuolla aikasemmin,niin näistä sälleistä olisi vaikka juttua uuteen ketjuun jos joku jaksaa penkoa aihetta enemmän.Suurin osa kun noista uutisistakin on ruotsiksi/tanskaksi ja ei oikein ole hallussa nuo kielet.
John Doe
Christopher Lorenzo

Viesti Kirjoittaja John Doe »

Poliisi iski tänään iltapäivällä enkeleiden tiloihin useammassa paikassa Ruotsissa.Mukana "kotietsinnöissä" oli myös poliisin erikoisryhmä. 8)

Linkki "uutiseen":
http://www.aftonbladet.se/senastenytt/t ... 6081086.ab
Kuka,mikä ja missä olen...tiedätkö sinä?
Jv^

Viesti Kirjoittaja Jv^ »

Eilen seksimessuilla oli yksi Helvetin enkili hänellä oli ruskealiivi? tarkottaakose jotain kun eikö niillä ole yleensä mustat? ja sit kaverilla oli liiveissä kaiken laisia kotkan kuvia? siis jotain metallaisia merkkejä onko ne jotain ylemmän porukan merkkejä vai "kunnia merkkejä"?
thunder
Alibin satunnaislukija

Viesti Kirjoittaja thunder »

Tottahan toki tarkoittaa, lähes varmasta tietolähteestä olen kuullut, että ruskeilla liiveillä on eräänlainen eroottinen merkityksensä. Tarkalleen se ei ole kenelläkään tiedossa, koska kyseinen 'riitti' on tarkoin varjeltu salaisuus :lol:
Kotkan siivet on varmaankin samoja joita erään merkkiklubin jäsenet kantavat rintapielessään. Niihin liittynee paljonkin salamyhkäisyyttä. Kerran näin eräällä jäsenellä sellaisen viuhkan rinnassaan. Varmaankin 1 mitali/ suoritettu rikos, en tiedä? :lol:
Voi äiti, minkä vuoksi itse valitset toisinaan mustan tai ruskean?
Lukittu