Pub Prison **AVATTU**
Re: Pub Prison **AVATTU**
Ottasko vaiko ei ottas,kas siinäpä pulma 
Sinulla on pää, mutta niin on nuppineulallakin !
Pihalta on löytynyt orvokkien lisäksi puoliksi lahonnutta lautaa, en tiedä arkuistako peräisin vai mistä. Hautuumaamulta on tosi hyvää, yhtään ruohonsiementä ei ole kylvetty ja hyvä ruohikko on. Ei ole piha kummitellut, ehkä se yks vanha valaisin on vähän levoton (josta olen kertonut yliluonnollis-osastolla muistaakseni). Tyttöni ei välitä mitään hautuumaapihasta, on vähän kuin minäkin, ei varjoaan pelkää eikä uniin usko.
Mulla oli eilen palkkapäivä, joten sen kunniaksi kaikille ennen yhdeksää tuleville makunsa mukaan juotavaa.
Mulla oli eilen palkkapäivä, joten sen kunniaksi kaikille ennen yhdeksää tuleville makunsa mukaan juotavaa.
Nothing is quite what it seems
-
Alice Cullen
- Roger Murtaugh
Hyi ku kammottava halloweeni!
Ovikello soi turhankin usein, ja äsken kurkkasin ikkunasta ja oven takana seisoi 3 spookynaamio poikaa, tai oliko edes niin poikia enää
Eli mulle jotain vahvaa, nopeasti!
Ovikello soi turhankin usein, ja äsken kurkkasin ikkunasta ja oven takana seisoi 3 spookynaamio poikaa, tai oliko edes niin poikia enää
Eli mulle jotain vahvaa, nopeasti!
En tiiä Alice mistä vahvasta tykkäät, mutta ota mun laskuun mitä halajat. Mulla on tässä nyttysessä tarjolla skonsseja jos jollekulle maistuu. Huh kuuma on tässä pubissa. Otan sylinterin pois päästä vähäksi aikaa. Miten musta tuntuu että jostain tulee piipun tuoksua? Kippis!
Nothing is quite what it seems
-
Alice Cullen
- Roger Murtaugh
Alice on melko huono vahvojen suhteen ja jos alice juo jotain vahvaa niin kaikki käy, kaikki on yhtä kamalaa
Ovikello ei ole enää soinut eikä teininaamioita näkynyt joten taidan tyytyä vaan lasiin punaviiniä!
Meinasin saunaa lämmitellä mutta sekin sai sitten jäädä kun en jaksanut tai uskaltanut lähteä puita hakemaan.
Bodyguard on kalareissulla ja Alice onneton.
Kalareissu on yhtä kun sikana kaljaa ja viskiä.
Ovikello ei ole enää soinut eikä teininaamioita näkynyt joten taidan tyytyä vaan lasiin punaviiniä!
Meinasin saunaa lämmitellä mutta sekin sai sitten jäädä kun en jaksanut tai uskaltanut lähteä puita hakemaan.
Bodyguard on kalareissulla ja Alice onneton.
Kalareissu on yhtä kun sikana kaljaa ja viskiä.
-
MissHolmes
- Ben Matlock
....eikä ollenkaan saalista! Tiedän
(täytyy kyllä sanoa, että vuosien mittaan on juomat vähentynyt (ikä) ja jopa pari filettä päätynyt kotiin asti.
nimimerkillä 'lahna-leski'
Nuotio & Äreät Tiput
-
Alice Cullen
- Roger Murtaugh
Voi Missy mun kohtalontoverini
Ja olet oikeassa, ei mitään koskaan ole tullut kotiin ja todellakin käyvät kohtuu usein reissuillaan...
Toisaalta kerran söivät todistetusti kalaa, se vaan oli haettu lähikaupasta
Toi on niin toivoton että nukkuu kun muut vasta alkavat juhlia, ja mieshän on mua viisi vuotta nuorempi, vaikka sitä ei kyllä toisinaan uskoisi
Edit ihme typot
Ja olet oikeassa, ei mitään koskaan ole tullut kotiin ja todellakin käyvät kohtuu usein reissuillaan...
Toisaalta kerran söivät todistetusti kalaa, se vaan oli haettu lähikaupasta
Toi on niin toivoton että nukkuu kun muut vasta alkavat juhlia, ja mieshän on mua viisi vuotta nuorempi, vaikka sitä ei kyllä toisinaan uskoisi
Edit ihme typot
-
rosamarine
- Adrian Monk
Alice ja MissHolmes ootte onnepekkoja! Mulla mies taitaa käydä syvänmeren kalastuskursseja, kun näkyy kotona puolen vuoden välein
Ps. Punaviiniä tarjoilen leideille ihan lasista, Spete tietää varmaan, mikä meille kalastajien muijille olis parasta merkkiä
Ps. Punaviiniä tarjoilen leideille ihan lasista, Spete tietää varmaan, mikä meille kalastajien muijille olis parasta merkkiä
A winner listens, a loser just waits until it is their turn to talk...
Tuoremehua ottaisin lasillisen jos saa täältä ja kupin teetä.
On aukko sivistyksessä jos ei ole kertaakaan lusinut. Jos on lusinut liian monta kertaa, aukko on liian suuri. (Tuntematon lusija)
Alice Cullen kirjoitti:Kalareissu on yhtä kun sikana kaljaa ja viskiä.
No, nuo poikien yokalassa kaynnit on suhteellisen tuttua, itsellekkin, siis 'yokalassa' kayneena. Meilla kaveriporukan kesken homma on juuri se, etta ajetaan saareen, napataan muutamat viskit jne. Puhutaan 'poikien juttuja' ja seuraavana paivana sitten kotiin
Ja tahan sitten vaikka pieni siivu konjakkia
-Huominen on haaveita, tämä päivä realismia ja eilinen... no, se meni jo...-
-
MissHolmes
- Ben Matlock
Thanks!
Joo. Onhan se totta noinkin.
Me ollaan kyllä tyttöjen (lue tätien jo) kanssa mietitty, että lähetään omille kalareissuille testaamaan, niin ehkä aletaan ymmärtää paremmin.
....kunhan joku opettelee käyttämään venettä. Niin ja tietenkin ongelma on myös se kalojen irrotus vieheestä; aika huonosti on kykyä meillä siihen.
Tokihan voi aina katkaista sen siiman ja laittaa uuden perukkeen ja tuoda ne kalat (mitä naiset tietty saa) sitten vieheineen kotiin hoideltavaksi
Joo. Onhan se totta noinkin.
Me ollaan kyllä tyttöjen (lue tätien jo) kanssa mietitty, että lähetään omille kalareissuille testaamaan, niin ehkä aletaan ymmärtää paremmin.
....kunhan joku opettelee käyttämään venettä. Niin ja tietenkin ongelma on myös se kalojen irrotus vieheestä; aika huonosti on kykyä meillä siihen.
Tokihan voi aina katkaista sen siiman ja laittaa uuden perukkeen ja tuoda ne kalat (mitä naiset tietty saa) sitten vieheineen kotiin hoideltavaksi
Nuotio & Äreät Tiput
-
Alice Cullen
- Roger Murtaugh
Rosalle iso kiitos punkusta, tulee tarpeeseen ja muistan ehkä hymyillä huomenna kun toi haiseva äijä palaa kotiin! Kiitos!
Sharkq tää yökalastus on kestänyt jo kota kaksi yötä
Mutta se suotakoon, toi ei ole baari ihminen muutenkaan, tästä se nauttii eniten joten tyydyn siemailemaan punkkua prisonissa ja olemaan onnellinen kun huomenna palaa tän kaaoksen keskelle
Sharkq tää yökalastus on kestänyt jo kota kaksi yötä
Mutta se suotakoon, toi ei ole baari ihminen muutenkaan, tästä se nauttii eniten joten tyydyn siemailemaan punkkua prisonissa ja olemaan onnellinen kun huomenna palaa tän kaaoksen keskelle
Alice Cullen kirjoitti:Sharkq tää yökalastus on kestänyt jo kota kaksi yötä![]()
![]()
Joskus nuorena ja huimana ja loma-aikaan saattoi yokalareissut venya jopa 4-5 paivan mittaisiksi. Silloin ei tosin ollut viela 'perhevelvoitteita'. Nykyaan jos yhden tai kaksi yota ilman parin paivan naputusta tai viikon mykkakoulua pystyy reissussa olemaan, niin ihme on
-
rosamarine
- Adrian Monk
Ja hei, Alice ja MissHolmes, jos Prisonista loppuu punkut jostain syystä kesken, niin ei hätää, hilppastaan kulman taa meille jatkoille!
Just tein inventaariota eilen parin frendin kanssa ja totesin, että meillä on hyvässä kuosissa kotibaari. Löytyy erilaisia ginejä, vodkaa, rakia sun muita viskejä ja aah punkkua sen monta pulloa
Myöskin muutama kuohari on tuolla, mutten viitsi enää laittaa jääkaappiin tilaa viemään, ne pitäis vaikka juoda pois 
Sharq, aikamoinen herrasmies olet, kun/jos/milloin rantaudut Suomeen, niin lupaan toki avata kotibaarini sinullekin...Eh... siis ehkä (jos et oo joku nettirunkkari)
Hyi mua, taitaa viini kilahtaa nuppiin
ps. Alice, laita se haiseva ihana mussukka soffalle nukkuun, kun rantautuu kotisatamaan
Just tein inventaariota eilen parin frendin kanssa ja totesin, että meillä on hyvässä kuosissa kotibaari. Löytyy erilaisia ginejä, vodkaa, rakia sun muita viskejä ja aah punkkua sen monta pulloa
Sharq, aikamoinen herrasmies olet, kun/jos/milloin rantaudut Suomeen, niin lupaan toki avata kotibaarini sinullekin...Eh... siis ehkä (jos et oo joku nettirunkkari)
Hyi mua, taitaa viini kilahtaa nuppiin
ps. Alice, laita se haiseva ihana mussukka soffalle nukkuun, kun rantautuu kotisatamaan
A winner listens, a loser just waits until it is their turn to talk...
rosamarine kirjoitti:Sharq, aikamoinen herrasmies olet, kun/jos/milloin rantaudut Suomeen, niin lupaan toki avata kotibaarini sinullekin...Eh... siis ehkä (jos et oo joku nettirunkkari)
No oletpa ihan ensimmainen joka on edes epaillyt