Maksullinen seksi?

Sana on vapaa jos netiketti on hallussa.
Sipatti
Lauri Hanhivaara

Maksullinen seksi?

Viesti Kirjoittaja Sipatti »

En tiedä onko jo ketjua aiheesta, jos on niin laitetaan uusi ja päivitetty tähän. Mitä mieltä minfolaiset on tästä aiheesta varsinkin naispuoliset jäsenet? Itse ei ole muita kokemuksia, kuin baarissa pussaamisesta olen tarjonnut muutamalle paukun ja ei ole kaduttanut hyvän näkösiä tyttöjä...ideaalitilannehan olisi, että kaikki menisivät naimisiin ja olisivat yksiavioisia, mutta eipä se onneks olekkaan niin yksinkertaista. On paljon vammaisia ja mielenterveysongelmaisia ja muuten normaalista seksistä "vaille jääviä", ettei monikaan heitä huoli sänkyynsä, mielestäni heille maksullinen seksi on ihan hyväksyttävä tapa elää normaalia elämää. :mrgreen:
Damien
Alibin Kestotilaaja
Viesti:

Re: Maksullinen seksi?

Viesti Kirjoittaja Damien »

Minusta tuo nyt on ihan hyväksytty tapa muillekin elää jotka niin haluavat.
Jos ei lyyseri saa ilmaiseksi niin parempi että edes maksusta niin ei tarvitse raiskaushommiin ryhtyä.
"Aika kulkee, kellot laukkaa. Monta raukkaa, hauta haukkaa.
Ennen iltaa, siis kulje siltaa mut varo murhamiesten kiltaa.
Varo liittymästä heihin jotka usko eivät enää mihinkään."
Maybrick
Perry Mason

Viesti Kirjoittaja Maybrick »

En tiedä yllämainittuja ihmisryhmiä, onko heillä halua harrastaa maksullista seksiä sellaisenaan muusta elämästä irrotettuna. Ehkä on. Itse en kuitenkaan voisi kuvitella kohdalleni maksullista, koska en pidä yleensä miehistä (tai naisistakaan) muuta kuin ystävinä enkä voisi oksentamatta harrastaa seksiä ihan irrallaan elämästä (tai niin sen itse ajattelen). Olisin mieluummin siis ilman.
Nothing is quite what it seems
Chopper
Perry Mason

Viesti Kirjoittaja Chopper »

Mikäs siinä,jokainen tekee niin kuin haluaa. Itse en ko. palveluita tarvitse mutta en naisena siis mitenkään paheksu jos se on vapaaehtoista. Eli siis niitä palveluja tarjoavat tekevät sitä omasta vapaasta tahdosta eikä siihen liity paristusta,eli ei ole parittajien pyörittämää bisnestä.
Sinulla on pää, mutta niin on nuppineulallakin !
Anile
Martin Beck

Viesti Kirjoittaja Anile »

En tuomitse ostajia enkä myyjiä kunhan toiminta on vapaaehtoista. Mitä pahaa siinä on jos kysyntä ja tarjonta kohtaavat?

Mutta voisivatko palstan ne henkilöt, jotka ovat seksiä ostaneet, selittää yhden asian mitä olen paljon miettinyt: jos harrastaa seksiä henkilön kanssa joka tekee sen vain rahasta eli mitään tunteita ei siltä puolelta ole, niin miten se on mahdollista? Siis tarkoitan, että minä en yksinkertaisesti pystyisi harrastamaan seksiä jos toisen osapuolen käytös mitenkään vihjaisi ettei häntä huvita harrastaa seksiä kanssani. Miten jotkut pystyvät?
Olen miettinyt sitä, että kuvittelevatko seksin ostajat, että prostituoitu oikeasti haluaisi harrastaa seksiä heidän kanssaan mutta että taloudellisen tilanteen takia hänen on pakko pyytää siitä rahaa?
Vai mieltävätkö seksin ostajat seksin jotenkin eri tavalla kuin minä?
Onko heillä tunteita myyjää kohtaan?
tri Dee
Alibin satunnaislukija

Viesti Kirjoittaja tri Dee »

Heh Töitä tehdään yleensä motiivina rahan jota aika moni tarvitsee. Joillakuilla on mukana todellinen aito mielenkiinto ja intohimo tekemäänsä työhön. Mutta epäilen että esim Asfaltti mies on tavattoman hulluna asfalttiin. Mutta kiva kun jos joku on saanut harrastuksesta työn ja tekee sitä omasta tahdostaan siis se on hauskaa ja motivoivaa. Kuinka innokkaasti sitä odottaa seuraava työpäivää. kun pääsee kohtaamaan uusia ihmisiä ja jännittäviä haastavia tilanteita. Heh :D Varmaan asiakkaat suurimalta osalta haluavat rahoilleen laadukasta palvelua.
albaanisissi
Frank Drebin

Viesti Kirjoittaja albaanisissi »

Siis tarkoitan, että minä en yksinkertaisesti pystyisi harrastamaan seksiä jos toisen osapuolen käytös mitenkään vihjaisi ettei häntä huvita harrastaa seksiä kanssani. Miten jotkut pystyvät?
meinasikko että ne huorat ristikkoa siinä täyttävät tai puhelimessa kavereilleen jauhavat ku poka on selässä? toiseen malliin ovat "kiihkeitä" ja enemmän mukana ku tavan baarihoito :wink:
ja 100-250e puolituntia/ryki ni ihan vitun kovaa tiliäki sillä tekevät, monilla on kymmenkunta asiakasta päiväs jos sattuu huvittamaan niin monta ottaa, ja heillä ON varaa käännytellä ovelta miten tahtovat ketä tahtovat jnejne asiakkaita riittää niin paljo ku jaksaa hoitaa. itte en oo pillusta maksanu, ei oikeen käy mun päähän että jollain on niin kovat himot että alkais siitä maksaan. en silti tuomitte ketään joka näitä palveluja käyttää, mun mielestä ihan hyvä asia toisaalta jollei ilman rahaa lohkee.
This one time, i shot a guy to his adams aple just to see how long it takes to him to die. I was with other guy and we had 15 dollar bet on it, i lost. It tooked a few minutes, he drowned in hes own blood actually.
-richard kuklinski-
SamTheMan
Jack Taylor

Viesti Kirjoittaja SamTheMan »

Isot pojat kertoo että varattuna on kivempi käydä maksullisissa kun pokailla mimmiä baarista. Varmempi lopputulos ja paremman näköinen mimmi.

Ja jos nyt ei oikeasti halua mitään suhdetta ja kotona on heikompi saanti päällä, niin miksei... kyllä mäkin varmaan mielummin ottaisin ammattilaisen kun amatöörin jonka jatkovaatimuksista ei olis tietoa - noin niinkun jos tarvetta ollis.
Severin A
Jack Bauer

Viesti Kirjoittaja Severin A »

Seksuaalisuus on luonnollinen asia ihmisen elossa. Maksullinen seksi on mielestäni täysin hyväksyttävää, jos siihen ei liity ihmiskauppaa tai pakottamista.
Älä oleta
markja
Adrian Monk
Viesti:

Viesti Kirjoittaja markja »

Maanantai-iltana tuli muuten hyvä kotimainen elokuva aiheesta TV1 klo 21.00, "Kotikatsomo: Miehen työ". Todella hyvä ja asiallinen elokuva.

Niin itse asiaan: Miten kahden tervejärkisen aikuisen ihmisen ihmisen välinen, vapaaehtoinen asia X voi olla kenenkään mielestä "väärää" tai se pitäisi kieltää? Vain kaikenlaiset ahdasmieliset pikkunatsit voivat vastustaa kahden tervejärkisen aikuisen ihmisen välisiä, kahdenkeskisiä asioita. Ne eivät yksinkertaisesti kuulu kenellekkään muulle kuin noille kahdelle ihmiselle.
Kotisivu: http://www.markusjansson.net
Blogi: http://markusjansson.blogspot.com
PGP: 6E9E375EC50A27FDB9DA1672A78C27BF735ADADA
PGP2: 9966C10DDC7F0DEDEC480A75FE952445F24D55DD
Katjushka
Theo Kojak

Viesti Kirjoittaja Katjushka »

^Näinhän se pitäisi olla, että vapaasta tahdosta, yhtenäisellä sopimuksella, kun kukaan ei alista ketään yms yms. En usko, että kellään onkaan siinä mitään ongelmaa. Mutta missä menee sen vapaan tahdon rajat? Paritus liittyy näihin kuvioihin käsittääkseni todella usein. Entä onko henkilö, jonka ainoa mahdollisuus rahoittaa oma huumeidenkäyttönsä (tai partnerinsa huumeidenkäyttö), on olla huora, onko hänkin vapaasta tahdostaan huora?
En tiedä. Ehkä Suomessa tosiaan huoran ammtti on sellainen kun täällä on esitetty. Siistiä sisätyötä, josta ansaitsee valtavan hyvin ja voi käännyttää ne pokat pois, ketkä ei miellytä. :roll:
Vähän kyllä epäilyttää, ettei se ihan noin ruusuista ole. Kyllä ainakin itsellä tuli sääli niitä naisia, jotka se Suffolkin kuristaja tappoi. Kaikki käyttivät metamfetamiinia, monilla oli useita lopetusyrityksiä takana ja katu se ainoa paikka, josta raapi huumerahat kokoon. Ei kyllä ihan toiveammatilta vaikuttanut.
markja
Adrian Monk
Viesti:

Viesti Kirjoittaja markja »

Katjushka kirjoitti: Mutta missä menee sen vapaan tahdon rajat?
No, mitenkäs yleensä yhteiskunnassa?
Paritus liittyy näihin kuvioihin käsittääkseni todella usein. Entä onko henkilö, jonka ainoa mahdollisuus rahoittaa oma huumeidenkäyttönsä (tai partnerinsa huumeidenkäyttö), on olla huora, onko hänkin vapaasta tahdostaan huora?
Vapaa tahto on sinälläänkin jo illuusio, mutta okei, leikitään tätä leikkiä nyt sitten. Sanoisin, että on olemassa erilaisia vaihtoehtoja, joista valita ja narkkarille itsensä myyminen on pienempi paha kuin aineitta oleminen. Jos se ei sitä olisi, niin tietysti narkkari mieluummin olisi sitten käyttämättä aineita ja myymättä itseään. Mutta kun aineiden käyttö on narkkarin kannalta katsottuna niin tärkeää, että sen vuoksi on valmis itseään myymäänkin, niin sittenpähän myy.

Onko minulla vapaata tahtoa olla töissä? Voisinhan minäkin maata vain kotona. Saisin kyllä paljon vähemmän rahaa. Töissä käyminen on minusta vähemmän paha vaihtoehto kuin elää pienemmillä tuloilla. Siksi käyn töissä. Kukaan ei pidä pyssyä ohimollani ja pakota minua käymään töissä, eikä kukaan pidä pyssyä narkkarin ohimolla ja pakota käyttämään aineita. Se, että narkomaanilla on aineista ja omasta persoonastaan sun muusta johtuen voimakas viehtymys aineisiin ja tämä saa hänet tekemään kaikenlaista, mitä meistä tuskin kukaan tekisi, ei silti muuta sitä asiaa, että pohjimmiltaan kyse on aina valinnoista joita ihminen tekee. Joitakin asioita jotkut ihmiset vaan arvostavat erilaisista syistä johtuen enemmän kuin toisia.

Tietysti moni narkomaani haluaisi lopettaa mieluummin aineiden käytön kokonaan kuin jatkaa sitä sillä seurauksella, että pitää vaikkapa myydä itseään. Kyllä minäkin mieluummin haluaisin olla vaikkapa diplomi-insinööri tai huippupalkkainen juristi ja tienata enemmän. Mutta kun se ei vain onnistu tuosta noin vaan. Ei onnistu narkkarillakaan. Ei tämä tarkoita, etteikö valinnanvaraa ja vaihtoehtoa olisi, koska kukaan ei pakota eikä estele. Kaikkea ei aina vain pysty käytännössä saamaan ja lopputuloksena on paskoja vaihtoehtoja joista pitää valita vähiten paska.
Kotisivu: http://www.markusjansson.net
Blogi: http://markusjansson.blogspot.com
PGP: 6E9E375EC50A27FDB9DA1672A78C27BF735ADADA
PGP2: 9966C10DDC7F0DEDEC480A75FE952445F24D55DD
Vastaa Viestiin