Hidden kirjoitti: Pe Marras 06, 2009 11:30 am
Jaahas, otan osaa

. No ookkonää käyny sitte Holovi Pupissa kans

? Siellä saa Kaketsusta nopiasti läpileikkauksen. Nykyäänhän se on kyllä jo ihan rauhallista mestaa. Aika monasti kyllä kaverin isää on sieltä kotiin haettu. Tarjoilija huusi vaan, että " Urpo! Urpooo! Urpo perrRRrkele!!, sun tyttös tuli hakimaan sua syömään" ..Mulle on jääny sellanen hassu muistikuva, että kerran se isä ei meinannu tulla sieltä ei millään ja me ootettiin ihan hiton kauan. Sellanen kuva jäi mieleen kun tää mun kaveri nojaa siihen baarin oven karmiin ja imeskelee sen lumista ja jäistä lapasta. Kaikkee se tuo pää valitteekin säilytettäväksi
Näitä lähiöitähän Suomen armahassa maassa riittää, vaan ainakin itselle on jäänyt sellanen tuntuma koko P-Pohjanmaasta, ett on multisynkkää mestaa, ihan really! Jos siellä on elämästään 15 vuotta elänyt, niin kai sen jo tietää. Kaikki vaan tappo ihtiään, söi sieniä, ryyppäs, puukotti, hakkas ja ryyppäs taas lisää. Omistakin kavereista iso osa ja valitettavasti myös perheenjäsen on menny väkivallan kautta tai sen vaikuttaessa asiaan.
Ihan rutkasti elämä valostui, kun sieltä pois pääsi.
"han rutkasti elämä valostui, kun sieltä pois pääsi."
Mina olen myos entinen paljasjalkanen, ja paasin Oulusta pois 35 vuotiaana.

Elama todellakin valoistui, vaikka olen keskiluokkaisesta perheesta, enka vakivaltaa nahnyt lapsuudenkodissa, mutta oululaisen eliitin kesken sittemmin nain kaikenlaista korruptiota ja hyvavelijuttuja, aika karsean royhkeitakin, ja mukana UB-porukkaa, ja vakivaltaahan siita syntyi monille sivullisille, viattomille ihmisille.
Aloin lukea tata ketjua, kun tein haun Holovi-pubista.
Kavin siella mutaman kerran nuorena likkana seuralaisen kanssa.
Viimeisen kertana sain siella lentavan lahdon, kun seuralaiseni sai tietaa miesten huoneessa aseesta poydassa, ja etta sita aiotaan kayttaa, ja juoksi hakemaan minut ulos, lensin ulos jalkojen koskematta maata kun han kiidatti minua. Hetkea aiemmin olin nahnyt sen aseen siella kaverin kadessa poydan alla osoittaen vastapaista istujaa. Siina olikin joku riitatilanne.
No, tuosta ei tullut mitaan ampumista silti silla kertaa.
"SUPO:n tusinapassipolisit, jotka nettejäkin terrorisoi ovat jo fyysisestikin virkansa ryypänneitä, narkkareita, huume diilereitä, henkisesti loppuun poltettuja hylsyjä ja isomahasekopäitä."
-Tv:sta Tuttu Arto