Riihimäellä raiskattu nainen

Tänne keskustelut seksuaalirikoksista. Muista että henkirikoksille on oma palstansa.
Chopper
Perry Mason

Riihimäellä raiskattu nainen

Viesti Kirjoittaja Chopper »

Veitsimies raiskasi naisen Riihimäellä
10.10.2009 11:35

Tuntematon mies raiskasi väkivaltaisesti naisen Riihimäellä eilisiltana. Raiskaus tapahtui noin yhdentoista aikaan Koppelintien ja Karjaportintien risteyksen tuntumassa.

Uhrilleen tuntematon, suomea puhunut pitkä ja laiha mies hyökkäsi naisen kimppuun ja kaatoi hänet maahan. Mies pahoinpiteli naista lyömällä ja uhkasi uhriaan teräaseella.

Teon jälkeen mies poistui jalkaisin Karjaportintietä pitkin.

Poliisi kaipaa havaintoja alueella liikkuneesta miehestä. Hänellä oli jalassaan mustat farkut ja päänsä suojana tumma ruudullinen huivi. Tiedot voi soittaa numeroon 071 87 37704.
http://www.mtv3.fi/uutiset/rikos.shtml/ ... /10/971906
Sinulla on pää, mutta niin on nuppineulallakin !
John Doe
Christopher Lorenzo

Re: Riihimäellä raiskattu nainen

Viesti Kirjoittaja John Doe »

Poliisin tiedote jota en aamupäivällä postannu. 8)

Hämeenlinnan ja Riihimäen poliisiasemien tiedote
10.10.2009

Raiskaus Riihimäellä

Perjantaina n. klo 23 raiskattiin naishenkilö Riihimäellä Koppelintien ja Karjaportintien risteyksen tuntumassa. Uhrille tuntematon, suomea puhunut, pitkä ja laiha, mieshenkilö oli hyökännyt naisen kimppuun ja kaatanut maahan. Mies oli pahoinpidellyt naista lyömällä ja teräaseella uhkaamalla. Teon jälkeen mies oli poistunut jalkaisin Karjaportintietä pitkin. Miehellä oli jalassaan mustat farkut ja päänsä suojana tumma ruudullinen huivi. Poliisi kaipaa havaintoja alueella liikkuneesta tuntomerkkeihin sopivasta miehestä numerossa 07187 37704.

http://www.poliisi.fi/poliisi/kanta-ham ... endocument
Kuka,mikä ja missä olen...tiedätkö sinä?
Chopper
Perry Mason

Uusin poliisin tiedote
Riihimäen raiskaukseen kaivataan lisää havaintoja
15.10.2009

Riihimäellä perjantaina 9.10.2009 tapahtuneeseen raiskaukseen on tullut muutamia yleisövihjeitä, mutta silminnäkijähavaintoja teolle tai tekijästä ei ole vielä yhtään. Raiskaus tapahtui n. klo 23 Koppelintien ja Karjaportintien risteyksessä olevan parkkipaikan ja kadun välissä olevalla nurmikkokaistaleella, aivan Koppelintien vieressä. Teon jälkeen tekijä poistui juosten Karjaportintietä Vasikkahaan suuntaan. Tekijä on n. 30 vuotias tai vanhempi, pitkä, laiha ja oli pukeutunut mustiin farkkuihin ja kasvot peittäneeseen mustaan huiviin. Tekijä pahoinpiteli uhria lyömällä ja uhkaamalla teräaseella.

Havainnoista tai vihjeistä voi soittaa numeroon 07187 37704 (jutun tutkija) tai 07187 37921 (virka-aikana). Vihjeitä tai havaintoja voi lähettää myös tekstiviestinä numeroon 050-5235219.
Poliisin tiedoite
Jack the Ripper
Jessica Fletcher

Viesti Kirjoittaja Jack the Ripper »

Helvetti kylmähän tuolla on touhuta vai laittoiko raiskaaja huivinsa alustaksi ennen tekoa? Mun sukulaistyttö asuu Rixussa ja jos sille käy jotain mä räjäytän koko kylän. Menee ainakin se raiskari siinä samalla. :twisted:
"Olen pessimisti. Tiedän kaiken turhaksi, mutta todennäköisesti olen taas tässäkin väärässä"
Tukulti-Ninurta I
Neuvoja-Jack

Viesti Kirjoittaja Tukulti-Ninurta I »

...mä lähen auttaan sua Jack the Ripper!..sopiiko, jos meitsi seuloo syyttömät poies ja tuun jeesaan siin panostamises sua? :lol:

Perkele ei noin epätoivoinen voi olla, että pitää väkisin ottaa..edes pilsee! Kävisivät maksullisilla tai hakkais hanskaansa, mut kun ei niin ei...toivottavasti saadaan nilkki kiinni ja uhri toipuu tänkin mulkvistin tekosista johtuvista traumoista!
" Silmä silmästä, Hammaskeiju hampaasta! "
Chopper
Perry Mason

Tälläisissä tapauksissa harvemmin mies raiskaa sen takia että on puutteessa, vaan sen takia että itse raiskaaminen tuottaa seksuaalista mielihyvää. Sellaiset ihmiset eivät välttämättä saa tavallisesta seksistä mitään irti vaikka kuinka hakkais hanskaan.
(tämä ei ollut puolustuspuhe raiskareille vaan yleisen harhakuvan poistamista siitä että miehet raiskaisivat naisia pelkästään sen takia että ovat puutteessa).
bounty
Susikoski

Viesti Kirjoittaja bounty »

Chopper kirjoitti:Tälläisissä tapauksissa harvemmin mies raiskaa sen takia että on puutteessa, vaan sen takia että itse raiskaaminen tuottaa seksuaalista mielihyvää
Monesti kuulee näin sanottavan mutta mistäs tämä väite on peräisin? :shock:
Severin A
Jack Bauer

Viesti Kirjoittaja Severin A »

bounty kirjoitti:
Chopper kirjoitti:Tälläisissä tapauksissa harvemmin mies raiskaa sen takia että on puutteessa, vaan sen takia että itse raiskaaminen tuottaa seksuaalista mielihyvää
Monesti kuulee näin sanottavan mutta mistäs tämä väite on peräisin? :shock:
Ehkä siitä, että raiskauksia tapahtuu :roll:
Älä oleta
Damien
Alibin Kestotilaaja
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Damien »

Severin A kirjoitti:Ehkä siitä, että raiskauksia tapahtuu :roll:
Joiden todellinen motiivi kuitenkin jää usein hämärän peittoon... :wink:
"Aika kulkee, kellot laukkaa. Monta raukkaa, hauta haukkaa.
Ennen iltaa, siis kulje siltaa mut varo murhamiesten kiltaa.
Varo liittymästä heihin jotka usko eivät enää mihinkään."
Chopper
Perry Mason

Missä on Riihimäen pipopäinen raiskaaja?
10.11.2009 07:47

Riihimäellä on sattunut tänä syksynä yksi raiskaus ja kaksi raiskauksen yritystä. Aamupostin mukaan tapaukset ovat sattuneet noin kuukauden välein.

Tuorein raiskauksen yritys tapahtui sunnuntain vastaisena yönä kaupungin keskustassa, kun ravintolasta palaamassa ollut nainen joutui hyökkäyksen uhriksi kotiportillaan.

Mies raahasi naisen talon taakse ja yritti riisua tämän vaatteita. Mies pakeni Aurinko-apteekin luota Kirkkopolun suuntaan, kun nainen huusi apua.

Poliisi kaipaa silminnäkijähavaintoja tapauksista. Tuntomerkkien perusteella kyse saattaa olla samasta tekijästä.

Mies on 25-30-vuotias, hoikka tai normaalivartaloinen ja mahdollisesti kalju. Päänsä suojana hänellä on ollut pipo tai tumma ja ruudullinen huivi.
IS
http://www.iltasanomat.fi/uutiset/kotim ... id=1757085
Vastaa Viestiin