Clydelle, rosamarinelle ne perinteiset viskikolat, mut jatetaan ne kolat pulloon ja Alicelle punkkua kun tuntuu maistuvan
Pub Prison **AVATTU**
Re: Pub Prison **AVATTU**
Tukeva siivu Heinakenkaa, tack.
Clydelle, rosamarinelle ne perinteiset viskikolat, mut jatetaan ne kolat pulloon ja Alicelle punkkua kun tuntuu maistuvan
Ja jos en ole ihan dementikko, niin buraceelle sita kukkomehua 
-Huominen on haaveita, tämä päivä realismia ja eilinen... no, se meni jo...-
Kiitos!
Minä tarjoan kaikille piimät ja valmistaudun yöpuulle
Minä tarjoan kaikille piimät ja valmistaudun yöpuulle
Nanika ga tooku matteiru to
-
gravedigger
- Andy Sipowich NYPD
- maija turjukka
- Ainesta Watsoniksi
Isänpäivän brunssi katettu Prisoniin. Kaikille isille ja isäänsä tänään ajatteleville...
Aika jännä, että se aika pehmentää monta asiaa, nyt pystyn jo ajattelemaan edesmennyttä isäänikin ihan eri vinkkelistä kuin vielä muutama vuosi sitten.
Aika jännä, että se aika pehmentää monta asiaa, nyt pystyn jo ajattelemaan edesmennyttä isäänikin ihan eri vinkkelistä kuin vielä muutama vuosi sitten.
-Suru on hinta, jonka maksamme rakkaudesta.-
Samaa minäkin, kuulin sen työkavereilta juttuja.maija turjukka kirjoitti:Isänpäivän brunssi katettu Prisoniin. Kaikille isille ja isäänsä tänään ajatteleville...
Paskanen tukka
Piipahdin täällä katsomassa josko se Rosa pilleskelee pöydän alla ja yrittää luistaa lupaamastaan Bavariasta jonka lupasi tarjota bannini päättymisen kunniaksi.. 
ELÄ ja anna toisten elää
- maija turjukka
- Ainesta Watsoniksi
^Mä voin tuurata Rosaa hetkisen ja tarjota sulle sen Bavarian... jos ei vodka puolukkamehulla kelpaa.
No miltäs se nyt sitten tuntui, se banni siis? Itse voisin todeta, että kaikki, mikä ei tapa, näköjään vahvistaa

No miltäs se nyt sitten tuntui, se banni siis? Itse voisin todeta, että kaikki, mikä ei tapa, näköjään vahvistaa
Istahdanpa tännekin, yhden GT:n voimin.
Sämpylöitä tuli tehtyä iso satsi *tarjoilee*.
Sämpylöitä tuli tehtyä iso satsi *tarjoilee*.
"Yöperho on koteloitunut"
Mulle toi herkullisen näköinen sämpylä, missä näyttäis olevan ainakin reilusti salaattia, kurkkua, tomaattia ja paprikaa
Taidan tosin haistaa siitä valkosipuliakin? NAM!
Voisin sen kanssa ottaa lasillisen kylmää maitoa.
Ainiin, ja sitten se lasi punkkua
Voisin sen kanssa ottaa lasillisen kylmää maitoa.
Ainiin, ja sitten se lasi punkkua
Nanika ga tooku matteiru to
Mulle kans sämpylä ja siihen yllä lueteltujen lisäksi retiisiä siivuina. Retiisi on herkkuani! Ja kun se (retiisi) mukavasti puraisee kielestä, siihen päälle tummaa enkkuolutta. Kyllä se iltapalasta käy.
Nothing is quite what it seems
Kiitos, Bavaria maistuu mainiosti, Rosaa saa sitten laskuttaamaija turjukka kirjoitti:^Mä voin tuurata Rosaa hetkisen ja tarjota sulle sen Bavarian... jos ei vodka puolukkamehulla kelpaa.
Hämmästyksen jälkeen (vähän jälkijunassa napsahtanut bannimaija turjukka kirjoitti: No miltäs se nyt sitten tuntui, se banni siis? Itse voisin todeta, että kaikki, mikä ei tapa, näköjään vahvistaa![]()
ELÄ ja anna toisten elää
-
Alice Cullen
- Roger Murtaugh
Huoh, puolet porukasta kuumeessa, mukaan lukien itse, joten jotain lämmintä ja parantavaa voisin ottaa ennen kun koitan saada unta, vai noinko menee taas valvomiseksi lapsia vahdatessa 
-
rosamarine
- Adrian Monk
^ Alice, eikai teillä vaan ole sikaflunssaa liikenteessä? Mulla oli viime lauantaina niin kamalat morkkikset perjantaisekoilusta chatissa, että ei ollu enää todellistakaan
No onneks ollaan taas selvillä vesillä, heh
Kah, Maija on hoidellutkin mun velvollisuuksia Bavarian suhteen, good. Laskua siis pukkaa meikäläiseen päin ja laitetaan Kakira vielä yksi lisäoptio uuteen Bavariaan, jos satut baarin ovesta sisään
Mulle vaikka yksi Earl Gray, kitoosh =)
Kah, Maija on hoidellutkin mun velvollisuuksia Bavarian suhteen, good. Laskua siis pukkaa meikäläiseen päin ja laitetaan Kakira vielä yksi lisäoptio uuteen Bavariaan, jos satut baarin ovesta sisään
Mulle vaikka yksi Earl Gray, kitoosh =)
A winner listens, a loser just waits until it is their turn to talk...
- maija turjukka
- Ainesta Watsoniksi
Puuuuuuhhhhhhhhhh... mikä kotimatka! Olen aivan varmasti ansainnut yhden hermoja tasaavan kaiken sen sohjossa liirtämisen jälkeen.
Kaipa sen saunajuoman voi juoda näin ennenkin saunaan menoa, vai mitä?
(ja Hexanille tiedoksi, että lapsukaiset on jo ruokittu, niin että pärjäävät hyvin pienen hetken ilman äiteetäkin)
)
Kaipa sen saunajuoman voi juoda näin ennenkin saunaan menoa, vai mitä?
(ja Hexanille tiedoksi, että lapsukaiset on jo ruokittu, niin että pärjäävät hyvin pienen hetken ilman äiteetäkin)
-
Alice Cullen
- Roger Murtaugh
Rosa hihi, no älä turhaan morkkiksia kärsi, mitä nyt muutama lasi punaviiniä, hauskaa oli
Mut kyllä seuraavan päivän morkkikset on aina kauheat, vaikka ei ois ihmeempää tehnytkään!
En tiedä onko, ei kai kun kuumekkin laskenut jo. Tytöllä kyllä kurkku kipeä ja särkee päätä, vielä vähän kahden vaiheilla uskaltaako tuota kouluun laskea sittenkään
Mut kyllä seuraavan päivän morkkikset on aina kauheat, vaikka ei ois ihmeempää tehnytkään!
En tiedä onko, ei kai kun kuumekkin laskenut jo. Tytöllä kyllä kurkku kipeä ja särkee päätä, vielä vähän kahden vaiheilla uskaltaako tuota kouluun laskea sittenkään