Ei oikein nappaa nyt mihinkään lähteä joten voi sitä muutaman lasin punkkua tissutella tässäkin
Pub Prison **AVATTU**
-
Alice Cullen
- Roger Murtaugh
Re: Pub Prison **AVATTU**
Rosa jumitaan yhdessä, käyn vaan kohta siellä saunassa vaihteeksi, ajattelin sitten myöhemmin pyhittää illan prisonin hämyiseen tyttöjen pöytään!
Ei oikein nappaa nyt mihinkään lähteä joten voi sitä muutaman lasin punkkua tissutella tässäkin
Nyt on selkeesti viinikausi jo ohi ja siirrytty jareampiin tuotteisiin...
Vodka lime-soodalla
Sopivan pirtea ja hapokas...
Ja kyytipojaksi 1/4 uunipellillinen salami-tonnikalapizzaa, jonka tuossa omin kasin, vahista aineista pyoraytin
Vodka lime-soodalla
Ja kyytipojaksi 1/4 uunipellillinen salami-tonnikalapizzaa, jonka tuossa omin kasin, vahista aineista pyoraytin
-Huominen on haaveita, tämä päivä realismia ja eilinen... no, se meni jo...-
Mahuuko porukkaan...? Hieman kiusallista, vaan vanhana vakkarina voisin koettaa...
Negronia aina vaan:
2 cl Gini
2 cl Campari
2 cl Vermouth
Roksilasista, jäillä.
Negronia aina vaan:
2 cl Gini
2 cl Campari
2 cl Vermouth
Roksilasista, jäillä.
Yö ja aamu jokainen, jollekin on viimeinen. Joka ilta, joka yö, jonkun sydän riemuin lyö. Jonkun sydän riemuin lyö, jonkun osa ikiyö...
-
rosamarine
- Adrian Monk
Oi Khylli Kylli aina porukkaan mukaan mahtuu, oli vaan niin tuhti toi sun ämpäri, että piti vaihtaa takas punaviiniin, mulla on tapana tipahtaa liian vahvoista aineksista, on kokemusta mm. eilisestä illasta
Sharqqi osaa tehä pizzaa, wow, hiAnoo, tykkään miehistä, ketkä osaa tehdä ite omat murkinat
Alicelle siis tuoli kans, eiköhän tää lauantai aika lepposasti sillä mene. Täällä
Sharqqi osaa tehä pizzaa, wow, hiAnoo, tykkään miehistä, ketkä osaa tehdä ite omat murkinat
Alicelle siis tuoli kans, eiköhän tää lauantai aika lepposasti sillä mene. Täällä
A winner listens, a loser just waits until it is their turn to talk...
-
Alice Cullen
- Roger Murtaugh
Juu kylli mukaan ehdottomasti!
Mä käväsen siinä saunassa ja palailen sitten toiselle lasilliselle, siis punkkua vaan, ei mitään vahvampaa(taistaiseksi) Vähän sama ongelma kun rosalla
Mä käväsen siinä saunassa ja palailen sitten toiselle lasilliselle, siis punkkua vaan, ei mitään vahvampaa(taistaiseksi) Vähän sama ongelma kun rosalla
-
rosamarine
- Adrian Monk
^ Oliks hyvät löylyt? Chattiin Alice? 
Pitäisi saada tuo kuorsaaja ylös sohvalta, että päästään ulos. Ja niin, tarkoitan sitä nelijalkaista - siis ei sitä, joka on perjantaisin nelijalkainen
Valkosipulia villasukkiin ja toiset korviin, terveeksi tulee!
Kippis ja kulaus. Ottaisin yhden lämmittävän ennen ulkoilua.
Valkosipulia villasukkiin ja toiset korviin, terveeksi tulee!
Kippis ja kulaus. Ottaisin yhden lämmittävän ennen ulkoilua.
Nanika ga tooku matteiru to
-
rosamarine
- Adrian Monk
*Reps* Clyde, okkei... Sun "parempi puolisko" siis konttaa viikonloppuisin, voi miten helpolla mä pääsenkään
Laitetaan valkjosipuliks ja elämä risaseks, m'oon vis iha ulapalla, jopa punkusta...
Laitetaan valkjosipuliks ja elämä risaseks, m'oon vis iha ulapalla, jopa punkusta...
-
Alice Cullen
- Roger Murtaugh
Rosaa oli oikein hyvät 
Mä tulen tossa myöhemmin kun saan tän kaatopaikan raivattua ettei aamulla hatuttais niin kauheesti
Mä tulen tossa myöhemmin kun saan tän kaatopaikan raivattua ettei aamulla hatuttais niin kauheesti
-
rosamarine
- Adrian Monk
Tsys, ok Alice, minä olin noheva ja siivosin olan takaa tänään koko kamalan ison talon joka sopen, se on näitä krapulamorkkiksen jälkiseuraamuksia..kyllä helpotti 
Pääsee ostopalvelu helpolla viikolla...
Pääsee ostopalvelu helpolla viikolla...
Rosa, joo, riippuu miten "väsyksissä" sitä ollaan rankan työviikon jälkeen
Uskaltaisikohan sitä astua jalalla tänään tsättiin, vai pysytteliskö vaan täällä Prisonin hämyisesssä nurkassa.. Kas siinä onkelma. Mulle sitä pohtiessa ainakin nyt se tummasta rommista rommikola.
-
rosamarine
- Adrian Monk
yeah, kiva peli Clyde, meitsi tippu ja ny siis yrittää päästä takas...heeeh, mitn oo ottanu.
Täytä mun lasi Spete.
Täytä mun lasi Spete.
rosa tuu meillekki siivoaan talo. Onko kalliita noi ulkopuoliset siivoojat viikoittain? Pitäis jo harkita. Punkku menee nyt alas, mutta vain terveellisyytensä takia. Tähän yksi hymiö, sellainen sääkeri ja siveä.
Nothing is quite what it seems
-
Alice Cullen
- Roger Murtaugh
Rosa sieltä lensi yksi jos toinen äsken pois, tullos takaisin neiti!
Otetaan vähän punkkua ja soitellaan
Otetaan vähän punkkua ja soitellaan
Tsirp tsirp, vai miten se meni
Rosa, pistä koko sun selain kiinni ja mee uudelleen tästä minfon tsätti-nappulan kautta.
Rosa, pistä koko sun selain kiinni ja mee uudelleen tästä minfon tsätti-nappulan kautta.