Teltan paikka

Nimi kertonee kaiken. Muista hyvä (huono) maku!
Oulunmies
Martin Beck

Re: Teltan paikka.

Viesti Kirjoittaja Oulunmies »

Vai liekkö ollut meskaliinia nuo rehut tuolla maassa? Ainakin tuo puu on pirun psykedeelinen, keltainen kun on väriltään. Ja tutkijallakin ihan selvästi jokin "jointti" suussa?
papillon
Perry Mason

Viesti Kirjoittaja papillon »

^ " ....siellä puutkin kellastuu, vaikk on vasta heinäkuu, syy sariola on ei mikään muu.... " :lol:
Mikä on taiteilijan selitys tuolle keltaiselle koivulle?
- Sanos muuta ja älä muuta sano!
awa
Angus MacGyver

Viesti Kirjoittaja awa »

No - tuossa kuvassa tuo kuusi on paikoillaan, ja se kertoo kuvaussuunnan ollen aikalailla juuri se minkä teemu laittoi. Voi siinä olla 2.5 asteen heitto.
Totuus on faktojen tunnustamista.

http://www.youtube.com/watch?v=v4YNI-1bw6I

http://www.youtube.com/watch?v=5mFSOqKMaJA

http://www.youtube.com/watch?v=aXMM9CHrxlw

"kalanpää minun, minun pää pirun, minä pirun, kala minun"
papillon
Perry Mason

^ En ole aivan samaa mieltä awan kanssa, mielestäni siinä on noin 2.24 ympyräasteen verran klappia korkeintaan.

En pysty tarkempaan arviointiin, koska jäin miettimään onko teltta salaa tärkätty kun pysyy stögönä vain tuon toisen pään narun varassa.

Melkoista magiaa tuossa on. Voi sen niinkin nähdä, ei se huono ole. Jos olisi jossain esillä niin se pöllittäisiin siinä missä jonkun Munckin työkin.
Oulunmies
Martin Beck

Viesti Kirjoittaja Oulunmies »

Ehdottomasti kannattaisi lähettää rikosmuseoon. Turvalasin taakse suojaan.
Sariola
Horatio Caine

Viesti Kirjoittaja Sariola »

ANNETAAN NYT "VAKAVASTI OTETTAVILLE MALLINTAJILLE MAHDOLLISUUS"
================================================================

Näin on arvellut tämän teltan paikka-osion terävin kärki, suuret humanistit, matemaatikot ja älyn jättiläiset: 8) 8) 8)

pasi: "Onkin ymmärrettävää, että Sariolan on pakko sulkea silmänsä ja korvansa kaikelta, mikä voisi osoittaa hänen olleen koko ajan väärässä myös uhrikuvan suhteen".

Hessu52: "Nuo sinun sepustuksesi ovat täyttä paskaa, jotka joutaisivat pelloille lannoitteeksi, tämä on minun rehellinen mielipiteeni sinun polun paikantamisestasi, höh ja höh!!!"

awa: No - tuossa kuvassa tuo kuusi on paikoillaan, ja se kertoo kuvaussuunnan ollen aikalailla juuri se minkä teemu laittoi. Voi siinä olla 2.5 asteen heitto.

Annan nyt tilaa näille muille mallintajille, heillä on nyt tilaisuus esittää omia teorioitaan. Pidän vähän taukoa ja puuhailen muiden asioiden kimpussa ainakin jonkin aikaa. On muitakin harrastuksia.

Seuraan kyllä kuinka asia täällä edistyy. Katsotaan lähestyvätkö arviot näitä minun viimeksi esittämiäni arvioita vai kumotaanko ne täydellisesti. No nyt awa, Hessu, pasi, papillon, Teemu, kujala, kukkuu, Oulunmies ja kaikki muut sekä pallo, että polla on Teillä. Todettakoon tässä vielä, että polun suunnan suhteen uhrikuvassa minä olen ollut koko ajan ja alusta lähtien oikeassa, vaikka pasi ja papillon levittävät siitäkin väärää tietoa. Siinä äänestyksessä koko enemmistö oli väärässä. Osa lienee jo korjannut kantansa oikeaksi. Osa lienee vieläkin "väärässä uskossa" ja ehkä jääkin sinne. Vai kääntyykö keskustelu raflaavan tiedon alueelle?! Tapa sekin! Saattaa sopia jopa paremmin tässä ryhmässä.

Kuva

Kuva

Kuva

Kuva

:D :D :D
awa
Angus MacGyver

Viesti Kirjoittaja awa »

Niin Sariola, mitä yrität sanoa?

Sariola
Horatio Caine

Viesti Kirjoittaja Sariola »

awa kirjoitti:Niin Sariola, mitä yrität sanoa?
awa esitti niin asiallisen kysymyksen, että vastaan vielä siihen:

* Äänestyksen kohteena oli "Mikä on polun suunta uhrikuvassa?". Se on kyllä selvinnyt. Se on oikealle. Siinä enemmistö äänesti väärää vaihtoehtoa. Minä olin alusta lähtien oikean vaihtoehdon kannalla.

* Toisessa kysymyksessä "Mikä on polun suunta lavastuskuvassa" olin kyllä väärässä. Siinä kuvassa polun suunta on aavistuksen vasemmalle. Tämä ei ollut äänestyskysymys.

* Nyt vielä pasi ja papillon levittävät väärää tietoa. Ns. uhrikuvassa polku on todella oikealle. Se pitäisi olla jo kaikille selvä. Ellei ole, ei sille tietysti mahda mitään, mutta tuollainen henkilö ei todellakaan ole suuri "kovan matematiikan" tuntija, pikemminkin päinvastoin.

* Teemu on esittänyt järkeviä kannanottoja useissa asioissa. Mutta tässä asiassa "uhrikuvan suunta polkuun verrattuna" hän on kyllä ollut väärässä ainakin tuossa vaiheessa, kun hän on laatinut tuon yhdistelmäkuvan. Tuossa kuvassa on useita selviä virheitä. Tuo kuva antaa väärän kuvan tosiasioista.
awa
Angus MacGyver

Viesti Kirjoittaja awa »

^ Minulle tuo Teemun kuva on aivan riittävä. Itseasiassa todella hieno. Ja hieman ihmettelen, että Sinulle Sariola on tullut tuosta niin suuri ongelma.

- awa -

pasi
Martin Beck

Viesti Kirjoittaja pasi »

Sariola kirjoitti:pasi: "Onkin ymmärrettävää, että Sariolan on pakko sulkea silmänsä ja korvansa kaikelta, mikä voisi osoittaa hänen olleen koko ajan väärässä myös uhrikuvan suhteen".
Siinä taas esimerkki tekstistä, jonka kirjoitin sen jälkeen, kun Sariola oli ilmoittanut lopettaneensa minun tekstieni lukemisen kokonaan. Osaamattomuutensa lisäksi Sariola on siis taas osoittanut olevansa myös valehtelija. Ei sillä, että noissa olisi mitään uutta, mutta sitä en lakkaa ihmettelemästä, miksi Sariola tuo nämä piirteet itsestään esiin aina vaan uudelleen.
Pidän vähän taukoa ja puuhailen muiden asioiden kimpussa ainakin jonkin aikaa.
En usko tämänkään ilmoituksen todenmukaisuuteen.
teemu
Javier Pena

Viesti Kirjoittaja teemu »

Sariola kirjoitti:.....asiassa "uhrikuvan suunta polkuun verrattuna" hän on kyllä ollut väärässä ainakin tuossa vaiheessa, kun hän on laatinut tuon yhdistelmäkuvan. Tuossa kuvassa on useita selviä virheitä. Tuo kuva antaa väärän kuvan tosiasioista.
Olen ilmoittanut, etten ota osaa keskusteluun ja äänestykseen aiheesta ”Polun suunta uhrikuvassa”. Aihe ei mielestäni ole vakavasti otettava niillä perusteilla, jotka Sariola on esittänyt. Tätä ilmoitustani pitäisi kunnioittaa, eikä yhä uudestaan sotkea minua nikkini kautta tähän väittelyyn. Alkuperäinen esitykseni liittyy Onnettomuusteoria-ketjuun, missä olen esittänyt asialliset perustelut kuvan tekniseen laatimiseen, ja sitä katsottaessa huomioon otettavat varaukset. Ainakin muutama nikki näkyy lukeneen ja ymmärtäneen tämän teknisen osan. Totean, että Sariola puolestaan on jyrkästi vastustanut onnettomuusteoriaa samaisessa ketjussa. Oikeassa/väärässä-termien käyttö voisi liittyä tähän vastustukseen.

Kun nikkini väärässä olemiseen viittaaminen polun suunta-teemassa vain jatkuu, niin puolestani kerron tulleeni rivien välistä siihen käsitykseen, että Sariola on saattanut lyödä vedon polun suunnasta, kriteerinä äänestystulos, arvellen pystyvänsä ”strittaan jengiä öögaan” (slangia). Nyt kaljakaverit vaatisivat maksamaan vedon. Sariola on mahdollisesti kieltäytynyt maksamasta sillä perusteella, että joku vetokumppaneista on selän takana houkutellut teemun esittämään vieläkin päättömämmän vaihtoehdon kuvana, johon rahvas sitten on hurahtanut. … Jee jee. (huumoria)

Jos Sariola ilmoituksestaan huolimatta jatkaa kommentointiaan yhdistelmästä, niin toivoisin tietoa siitä, mistä on peräisin hänen esittämänsä valokuvaluokan materiaali uhrikuvasta, ja millainen lupa siihen liittyy. Jos valokuvan nyttemmin saa KRP:ltä jollain perustellulla syyllä, niin voisin itsekin yrittää tilata. Tilaisin muitakin kuvia, jos niitä saa valokuvina, ETP:n kopiokonelaadun asemesta.

Ketjun varsinaiseen aiheeseen: Telttapaikan nykyinen poikittainen korkeusprofiili on jo foorumilla, linkin takana tässä ketjussa. Palaan Jermokuvaan merkityn teltanpaikan perspektiiviitulkintaan sen avulla, mikäli kukaan muu ei ehdi ennen. Uumoilen mielenkiintoisia teltan seikkailuja julkaistujen kuvien ja ETP-aineiston perusteella.
Hessu52
Watson itse

Viesti Kirjoittaja Hessu52 »

Olen awan kanssa samaa mieltä, että teemun kuvat ovat sellaisai joita olen niemelläkin aidossa ympäristössä pähkäillyt, enkä ole elänyt pelkästään Sariolan tavalla huonon mielikuvitukseni kanssa ja päätellyt asioita päin mäntyä.

En jaksa tästä aiheesta enää aiheettomasti kiistellä, joten jätän tämän tähän, sanomalla sen, jotta metsässä Sariola on mallinnuksensa kera ollut niin monasti, että joskus homman on pakko onnistua.

Jatka siis arpomistasi, mutta älä sentään Koopin kera.
Kotipoliisi
Martin Beck

Viesti Kirjoittaja Kotipoliisi »

Uhrikuvasta tiedän sellaisen otoksen aikoja sitten, että Q oli ollut Bodomilla oikeuden jalkautumisen aikoihin ja oli keskustellut siellä henkilöiden kanssa ja saanut ottaa syyttäjän (tai joku muu?) hallussa olevasta valokuvapinkasta kuvia. Q oli ottanut omalla kamerallaan valokuvan uhrikuvasta. Tämä kuva oli Q:n palstalla ainoinaan esillä ja sieltä varmaan kopioitu useaan paikkaan.

Onkohan Q:n palstaa enää olemassa?

Kotipoliisi 8)
They copied all that they could follow but they could not copy my mind,
and I left ´em sweating and stealing and a year and half behind.

- Rudyard Kipling
Blackman
Remington Steele

Viesti Kirjoittaja Blackman »

Mikä oli tämä Q:n palsta tai missä se oli?
papillon
Perry Mason

Q oli nimerkki Q , aluksi ainakin Waldemarin palstalla, sitten perusti Bodomnow nimisen sivuston, joka taisi saada kehuja peräti Hannes " Olen ammattimies, hyvää kevättä " Markkulalta, oliko peräti kirjassa saakka?

Sitten Q sulki sivunsa, avasi pariin otteeseen uudelleen, kunnes ainakin allekirjoittaneen tiedosta ne sulki, voivat olla avoinna jossain joillekin, kuka tietää.

Q oli tosiaan uuttera, asusteli Bodomilta muutaman kymmenen kilometrin päässä ja tuona oikeuden katselmusaamuna oli autoton, auto oli huollossa.

Kaveri otti taksin Bodomille. :lol:

Q otti tosiaan Lampelan käsissä olleesta tutkintanipusta kuvia uhrikuvasta.
Kun katselee videota oikeuden jalkautumisesta niemelle, siellä se Q taapertaa mukana.

Millä meni takaisin kotikonnuille, sitä en tiedä. :lol:
Vastaa Viestiin