Jumalauta, olet menettänyt "palan" kulttuuriaKalessin kirjoitti:en ole koskaan maistanut jaloviinaa...
Humalaisten oma keskustelu. (vain kännissä olevat)
-
Tampereen Tyttö
- Alibin Kestotilaaja
-
Mother_North
- Roger Murtaugh
Mun tekis ihan saatanasti mieli lumumbaa tai caipiroskaa ja mitä mulla on?
Koppa Karhua ja Vanatallin Cremea...
Kohta lähtee mopo käsistä, kun mä niistä teen kunnon koktailin
helvetti, himassa olis sentään Tequilaa ja täällä, mökillä siis, ne sitruunat ja suolat.
Jos ottas taksin kotiin ja hakis?
Siippa varmaan kuristaa mut aamulla, kun mä olen juonut kaikki Karhut. :kauhistumio: kun nimenomaan kysyi, että mitä mä haluan, ja vastaus oli, etten mitään. Osti sitten itelleen olutta ja nyt mä olen ne juonut.
Vittu, mä haen sille jonkun lyhyen aseen, kun eikö se Hyvinkään palottelumurhaajanarttukin ollut sitä mieltä, että jos ase olis ollut lyhyempi, niin uhri eläis yhä? Ja jos saha olis ollut tylsempi, niin se Hyvinkään uhrikin olis varmaan yhtenä palasena...
Koppa Karhua ja Vanatallin Cremea...
Kohta lähtee mopo käsistä, kun mä niistä teen kunnon koktailin
helvetti, himassa olis sentään Tequilaa ja täällä, mökillä siis, ne sitruunat ja suolat.
Jos ottas taksin kotiin ja hakis?
Siippa varmaan kuristaa mut aamulla, kun mä olen juonut kaikki Karhut. :kauhistumio: kun nimenomaan kysyi, että mitä mä haluan, ja vastaus oli, etten mitään. Osti sitten itelleen olutta ja nyt mä olen ne juonut.
Vittu, mä haen sille jonkun lyhyen aseen, kun eikö se Hyvinkään palottelumurhaajanarttukin ollut sitä mieltä, että jos ase olis ollut lyhyempi, niin uhri eläis yhä? Ja jos saha olis ollut tylsempi, niin se Hyvinkään uhrikin olis varmaan yhtenä palasena...
Mä voin tehdä mitä vaan, mitä haluan mä saan, mitä haluan mä voin.
-
Mother_North
- Roger Murtaugh
-
Mother_North
- Roger Murtaugh
-
Mother_North
- Roger Murtaugh
-
Mother_North
- Roger Murtaugh