Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Huomenta!!
Kaurapuuroa ja ruisleipää kiitos.
Kahvia toki kans.
Se on 25min aikaa ja hypättävä ohjastamaan erikoiskuljetusta eteläsuomen valtatielle.. olkaas varovaisia ny liikenteessä
Klo 8 pitäis olla hässäkkä ohitten.
Taitaa vaan Alice ja rosamarine minut siina pesta mennen tullen. Pitaa varmaan jatka harjotuksia Tuutko rosamarien mulle personal traineriks? Muistat varmaan mun kotimaassa kaynnin ajankohdan
-Huominen on haaveita, tämä päivä realismia ja eilinen... no, se meni jo...-
Real life-kankkuskävelyt kävelty, nyt vois ottaa kupin vahvaa kahvia ja päivittää kuluneen yön minfostoorit.
Näköjään Harriet postannut Engla-ketjuunkin jotakin... eikun tsekkaamaan
Alice, Halpa-Hallissa oli 4 Geisha-patukkaa 1,91 joten niitä satseja tuli meille kaks että kaikille piisaa. Ihme, sain jopa syötyä oman patukkani vaikka yleensä 2 palaa mitä tahansa suklaata on yläraja. Röyh!
On vähän öklö olo. Onneksi keskimmäinen poika 14 v.teki kaikille lämpimiä ruisleipiä uunissa iltapalaksi. Joskus lapset toimii kuin ajatus.
Suositelkaa nyt jotain tilattavaa kun pää on ihan tyhjä eikä ideoita tule...
May mä en itsekkään ole suklaa ihmisiä, tai ylipäänsä makean perään.
Jostain syystä tänään vaan on tehnyt mieli kauheesti sitä hiivatin suklaata mitä ei tietenkään silloin ole!
^Heheh, no ei todellakaan tartte olla raskaana, kyllä sitä suklaata voi tehdä mieli muutoinkin. Suklaahan on maailman parasta itsesääli/mielialalääkettä
Tää voisi ottaa jälkiruuaksi vaikka espresson ja sille seuraksi muutaman suffelipuffelisuklaapalleron.
^^ Totta
Ja yllättävän hyvää kun syö harvemmin..
Musta tuntuu et mä saavutan sokerihumalan ennätysajassa, siksi toi suolaisempi on enemmän se mun juttuni
Lasilliset tänä iltana kaikille viimeiseen piikkiin, ehkäpä sekin pitää maksaa joskus pois.
Hyvää jatkoa myös kaikille ja kiitos jokaiselle sen ansainneille.Ei liene syytä eritellä, tiedätte kyllä.
"Aika kulkee, kellot laukkaa. Monta raukkaa, hauta haukkaa.
Ennen iltaa, siis kulje siltaa mut varo murhamiesten kiltaa.
Varo liittymästä heihin jotka usko eivät enää mihinkään."