Milla Heikkilä, 22 v - surmattiin Karkkilassa v. 2009

Suomessa tapahtuneet henkirikokset.
Ralle Ryökäle
Hercule Poirotin viikset

Re: Milla Heikkilä

Viesti Kirjoittaja Ralle Ryökäle »

Cassandra kirjoitti:Ei kyllä "korkea" ikä ja lävistykset oo mitenkään yhteydessä mielenterveydellisiin ongelmiin :lol: :lol: :lol: Varmasti sun mielestä tatuointejakin on vain linnakundeilla ja merimiehillä? Mitä jos heräisit tälle vuosituhannelle? Käypä vaikka sitä odotellessa tutustumassa sivustoon http://www.bodymodifications.net ;)
Ensiksi osanottoni Millan omaisille. Vai näin siinä kuitenkin lopulta kävi. Mikä on ollut surmaajien motiivina.Olisiko poliisi päässyt jäljille Millan tietokoneen kautta ?

Mitenkään Millaan viittaamatta tai osoittelematta niin lävistyksiä ja tatuointeja on ollut viime vuosituhannellakin ja jo sitä edeltävällä.Lävistyksiä ainakin alkuasukkailla jossain päin maailmaa. Että turha siinä cassandran on viisastella ja kuvitella olevansa joku ajan hermolla elävä.Sinun mielestä nuo kaikki pitäisi kaikkien hyväksyä koska ne kuuluvat tälle vuosituhannelle ja olet itsellesi renkaan laittanut koska halusit saada huomiota etkä siksi että sitä olisit oikeasti halunnut. Et vain halunnut erottua kavereistasi tai halusit olla enemmän kuin he ja että muut huomioisivat sinut ja voisit salaa nauttia paheksuvista katseista.

Ensin kerrotte että ihminen jolla on lävistyksiä sun muita päässä on normaali ja samaan hengen vetoon sanoitte että Milla on normaali koska meni lähihoitaja kouluun ja heti perään sanoitte että lähihoitajakouluun hakeutuu paljon myös epänormaaleja ihmisiä. Haitte ikään kuin hyväksyntää sille että lähihoitajaksi ei edes pääse ellei ole huulessa nappi ja silmäkulmassa naula. Itse ainakin kammoksuisin sairaalan heräämössä jos joku nappihuuli ja rengasnenä tulisi herättämään.voisin luulla että leikkaus ei onnistunut ja olen joutunut sille osastolle missä on helvetillisen kuuma
Mutta se on vasta hassua kun miehet käyttävät nykyään aikaansa tuntitolkulla parturin tuolissa ja jotain raitoja ja muotoja laittavat. Puoliksi jotain tyttöjä tai kermaperseitä ?
...tie auki taivasta myöten, eikä koskaan takaisin.
fariseus
Armas Tammelin

Viesti Kirjoittaja fariseus »

MissHolmes kirjoitti:Tottahan on, että siihen tarvitaan salasanat.

Minua tuo siis häiritsee lähinnä siksi, että kylmää ajatus siitä, että Milla olisi tehnyt sen itse pakotettuna tietäen tulevan kohtalonsa. :(
Tuo profiilinsa poistaminen askarruttaa myös minua paljon, todella hyytävää. Olin koko ajan varma tuon takia, että Milla halusi kadota, mutta kun löytyy surmattuna, se muuttaa asiaa paljon. Miksi profiili piti poistaa? Olisiko siellä ollut murhaajat nähtävissä?
Alice Cullen
Roger Murtaugh

Viesti Kirjoittaja Alice Cullen »

fariseus kirjoitti:
Tuo profiilinsa poistaminen askarruttaa myös minua paljon, todella hyytävää. Olin koko ajan varma tuon takia, että Milla halusi kadota, mutta kun löytyy surmattuna, se muuttaa asiaa paljon. Miksi profiili piti poistaa? Olisiko siellä ollut murhaajat nähtävissä?
Mä mietin myös samaa, mutta en usko että Milla lähti tarkoituksella "kuolemaan" tietäen kohtalonsa.
Yksi vaihtoehto olisi, että nämä kaverit on jonkinasteisia hämäräveikkoja ja Milla otti riskin lähtiessään heitä tapaamaan ja ehkä tiesi jotain tapahtuvan ja siksi poisti mahdolliset johtolangat siitä mihin on sotkeutunut.
Enkä nyt tarkoita että tiesi jotain pahaa tapahtuvan itselleen välttämättä, vaan sitä että kyse oli jostain mikä ei kestä päivänvaloa.
Tai sitten syy vaan yksinkertaisesti on että poisti ne syystä tai toisesta juuri sillä hetkellä, sen liittymättä mitenkään tähän.
Monet munkin kaverit on poistaneet galleriasta kuvat eivätkä syty oikein naamakirjastakaan, joten ei se sinäänsä ihmeellistä ole, mutta jos noin on niin kyseessä on vaan todella omituinen sattuma.
MissHolmes
Ben Matlock

Viesti Kirjoittaja MissHolmes »

Minäkin mietin sitä, että olisiko tuolta löytynyt jokin linkki, kuva? rantapartyistä tms., joka haluttiin pois.

Säälittää, että ihmisellä menee muutenkin alakuloisesti ja sitten vielä päätyy tapetuksi. Aina ei elo ole oikeudenmukaista.

Adrian Monk

Viesti Kirjoittaja Kyllikki S »

Alice Cullen kirjoitti: Mä mietin myös samaa, mutta en usko että Milla lähti tarkoituksella "kuolemaan" tietäen kohtalonsa.
Yksi vaihtoehto olisi, että nämä kaverit on jonkinasteisia hämäräveikkoja ja Milla otti riskin lähtiessään heitä tapaamaan ja ehkä tiesi jotain tapahtuvan ja siksi poisti mahdolliset johtolangat siitä mihin on sotkeutunut.
Tuossa voisi olla jotain perää. Sotkeentunut johonkin mistä ehkä sitten johtuu profiilon poisto. Jotenkin luulisi liittyvän toisiinsa.
Poliisi on pidättänyt tiistaina kaksi henkilöä murhasta epäiltynä. Poliisi ei kerro heistä tarkempia tietoja eikä sitä, millä tavalla henkilöt löytyivät. Poliisi joutuu perjantaina harkitsemaan mahdollisen vangitsemisvaatimuksen tekemistä.
Jos poliisi aikoo pitää epäiltyjä huostassaan huomista pidempään, vangitsemisvaatimus täytyy jättää perjantaina.
Toivottavasti on tekijät kiinni. Muuten tämä kai siirtynee selvittämättömiin.
Viimeksi muokannut Kyllikki S, To Marras 19, 2009 4:09 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Totuus
tyyppi85
Roger Murtaugh

Viesti Kirjoittaja tyyppi85 »

juu mitä hemmetin väliä onko millalla lävistyksiä tms tai ei..hän on nyt poissa.

voimia omaisille.
pienikin hetki on arvokas
delila
Martin Riggs

Viesti Kirjoittaja delila »

Itse olin ihan siinä käsityksessä, että poliisi on siirtänyt tämän tapauksen sivuun, ja olettaa henkilön kadonneen itsekseen. Onneksi olin väärässä! Tällaisten tapausten kautta luotto Suomen poliisiin (ainakin tietyillä alueilla) kasvaa..

Kuinkahan paljon poliisi kuitenkin tiesi, vaikka tuntui kovin tietämättömältä..

Pystyykö esim. irc-galleriasta tonkimaan tietoja, jotka on poistettu? En ole minkäänlainen tietokoneasiantuntija, mutta jäävätkö tiedot johonkin ylläpitäjien "välimuistiin", ennen kuin poistuvat kokonaan, vai katoavatko heti, kun henkilö painaa poista-nappia?
S.T
Remington Steele

Viesti Kirjoittaja S.T »

"Ei kipua, ei vaivaa enää,olet saapunut rannalle Rauhan maan. Muistoissa - vaikka nyt poissa, tulet kanssamme kulkemaan."

Tosi surullista että Milla löytyi näin. Mutta omaisille suuri helpotus että tytär löytyi. Voimia omaisille.
lost
Olivia Benson

Viesti Kirjoittaja lost »

delila kirjoitti: Pystyykö esim. irc-galleriasta tonkimaan tietoja, jotka on poistettu? En ole minkäänlainen tietokoneasiantuntija, mutta jäävätkö tiedot johonkin ylläpitäjien "välimuistiin", ennen kuin poistuvat kokonaan, vai katoavatko heti, kun henkilö painaa poista-nappia?

Ainakin galleriassa säilyy vähintään kaksi viikkoa. Itse poistin joku puolivuotta sitten tunnukset tuolta, kun tunsin olevani pikkuisen liian vanha jo sinne. Kun poistaa tunnusta, ilmoitetaan siinä, että tiedot säilyy poistamisen jälkeen vielä 2 viikkoa. Tämä siis siksi, jos alkaakin kaduttaa tunnuksen poistaminen ja haluaa oman profiilinsa takaisin. Sitten vaan menee vanhoilla tunnuksilla sisään ja siellä kaikki on kuin ennenkin. Luulen kyllä, että ylläpito säilyttää näitä tietoja pidempäänkin.

Tästä tapauksesta tuli kyllä todella mielenkiintoinen. Nyt vaan odotellaan poliisilta lisää tietoa. Tuntuu kyllä, että Milla olisi sekaantunut vähän johonkin isompaan juttuun mukaan :?
Ihmiset valehtelevat, todisteet eivät.
Nemesia
Neuvoja-Jack

Viesti Kirjoittaja Nemesia »

Hyvä että löytyi kuitenkin. :|
Voimia omaisille.
HarrietM
Roger Murtaugh

Viesti Kirjoittaja HarrietM »

Voi voi, hyvä että tekijät on ilmeisesti saatu kiinni.

Ilmeisesti epäillyt ovat näyttäneet missä ruumis on, olisko epäilyillä (henki)rikostausta, jotta poliisi osasi henkirikosta epäillä.
No ilmeisesti karkkilassa on hänet surmattu.

OT Miksi tämä on löydetyt puolella, kun henkirikos kyseessä? :?:
That's a crock!
Cassandra
Andy Sipowich NYPD

Viesti Kirjoittaja Cassandra »

Osanottoni Millan omaisille :(
Ralle Ryökäle kirjoitti:Mitenkään Millaan viittaamatta tai osoittelematta niin lävistyksiä ja tatuointeja on ollut viime vuosituhannellakin ja jo sitä edeltävällä.Lävistyksiä ainakin alkuasukkailla jossain päin maailmaa. Että turha siinä cassandran on viisastella ja kuvitella olevansa joku ajan hermolla elävä.Sinun mielestä nuo kaikki pitäisi kaikkien hyväksyä koska ne kuuluvat tälle vuosituhannelle ja olet itsellesi renkaan laittanut koska halusit saada huomiota etkä siksi että sitä olisit oikeasti halunnut. Et vain halunnut erottua kavereistasi tai halusit olla enemmän kuin he ja että muut huomioisivat sinut ja voisit salaa nauttia paheksuvista katseista.
Turha sun on kertoa mulle lävistysten historiasta. Oon kyllä perehtynyt siihen. Lävistyksiä on ollut aina, mutta vasta viime vuosina niistä on tullut yleisesti hyväksytty juttu eikä lävistetty ihminen enää herätä enää niin paljoa huomiota kuin esim. 10 vuotta sitten. Kyse ei ole vain mun mielipiteestäni vaan asia yksinkertaisesti on näin. Enää ei ole kylän suurin puheenaihe jos kaupan kassalla on kulmakoru tai tatuointi, vaan jos haluaa oikeasti herättää huomiota pitää keksiä jotain radikaalimpaa.

Ja ikävä tuottaa pettymys, mutta multa ei löydy lävistyksiä kuin korvista, ja nekin hillityt 3mm, eikä niissäkään ole renkaat. Ja ikää mulla on jo sen verran, että teiniajat sijoittuu viime vuosituhannelle, ja niihin aikoihin oli jo nenälävistyskin hurja juttu. Muutenkin sun analyysi meni ihan metsään, mutta elä vain harhaluuloissas jos siitä tulee sulle hyvä mieli :)
mipa74
Hetty Wainthropp

Viesti Kirjoittaja mipa74 »

RIP Milla.

Oletettavasti poliisi pääsee näkemään mitä galtsussa on ollut, mikäli vain huomasivat pyytää tietoja ajoissa. Backupeistahan tuo kanta saadaan palautettua jos tarvis on eikä heillä enää muuten ole tiedot näkyvissä.

Olikohan Millalla läppäriä mukana reissussa? Jos salasuojauksia ei ole ja sivustojen salasanat on selaimessa, niin profiilinhan voi poistaa kuka tahansa. Jos logit on tallessa, niin eiköhän sekin selviä mistä nuo profiilit on poistettu.

RIP
When I die I don't want no part of heaven
I would not do heaven's work well
I pray the devil comes and takes me
To stand in the fiery furnaces of hell
(B.Springsteen - Youngstown)
Kyllikki S
Adrian Monk

Viesti Kirjoittaja Kyllikki S »

Syyskuussa Länsi-Uudellamaalla kadonnut parikymppinen nainen löytyi maastosta surmattuna. Poliisi löysi Milla Heikkilän ruumiin omien tutkimustensa avulla Karkkilasta tiistaina. Tapausta tutkitaan murhana.

Poliisi on pidättänyt kaksi ihmistä, joiden osuutta tapahtumaan selvitetään. Rikosylikomisario Jukka Kaski Länsi-Uudenmaan poliisista ei kerro, epäilläänkö kaksikkoa verityön tekijöiksi.

Kaski on vaitonainen myös pidätettyjen iästä ja sukupuolesta. Poliisin on päätettävä viimeistään perjantaina, esittääkö se heitä vangittaviksi.

– Asioita pitää ensin selvitellä, kuulustella ja tutkia. Epäilemme, että joku osuus näillä henkilöillä on surmaan, Kaski sanoi.

Heikkilä nähtiin viimeksi elossa lauantai-iltana syyskuun 19. päivänä. Hän nousi bussiin illalla Vihdin Nummelassa ja jäi pois linja-autoasemalla Karkkilassa. Heikkilän oli tarkoitus tavata Karkkilassa ystäviään.

Poliisi ei paljasta surman tekotapaa tai epäilyjään mahdollisesta motiivista. Kasken mukaan tutkinnassa ei ole tullut esiin viitteitä siitä, että tapaus mitenkään liittyisi huumeisiin.
http://www.satakunnankansa.fi/cs/Satell ... urhaa.html

(lihavoinnit Kyllikki S:n)
Totuus
papsi
Alokas

Viesti Kirjoittaja papsi »

Onko jossain lukenut (tai tietääkö joku muuten) mitään pidätettyjen henkilöiden sukupuolesta? Tuntuu että joka paikassa on erityisesti korostettu, että poliisi ei paljasta heidän sukupuoltaan... Muutenkin minua hämää, että välillä puhutaan murhasta ja välillä surmasta. Minä käsittäisin surman tapoksi, mutta voin myös olla väärässä...
Vastaa Viestiin