Pub Prison **AVATTU**

Sana on vapaa jos netiketti on hallussa.
Solmu
Adrian Monk

Re: Pub Prison **AVATTU**

Viesti Kirjoittaja Solmu »

Semmosta se on kun ihmiset keskustelee, eri mielipiteitä ja näkökantoja löytyy aina, ja hyvä niin.
Onhan tää minffo muuttunut, mutta eikös näissä nettifoorumeissa aina tapahtu ennemmin tai myöhemmin ns.lumipalloefekti.
Toisaalta eipä tuo minua ainakaan ole haitannut. Vaikka postausten määrä foorumilla kasvaa, ei se tarkoita että omaa kriittisyyttä tarvitsisi muuttaa.
Toisaalta ihan hyvä että on paskanjauhanta topiccejakin, ei tää nyt sentään niin vakavaa touhua saa olla. :mrgreen:
"Yöperho on koteloitunut"
Clyde
Axel Foley

Viesti Kirjoittaja Clyde »

Hei Solmu, nyt tuollainen OT pois. Et nimittäin tilannut mitään, vaikka ollaan Prisonissa! Nih :twisted: Että paras ottaa tästä sitten tequila!
Tälle vielä yksi pieni pieni punkkulasillinen ja sitten siivoilu jatkuu, sairaslomalla on hyvä siivota. Näköjään myös Alice siivoilee sateisella säällä. Sille yksi cappuccino, jos pysyis lämpöisenä :)
Nanika ga tooku matteiru to
Solmu
Adrian Monk

Clyde kirjoitti:Hei Solmu, nyt tuollainen OT pois. Et nimittäin tilannut mitään, vaikka ollaan Prisonissa! Nih :twisted: Että paras ottaa tästä sitten tequila!
En tietysti tilannut, katsos mulla oma pullo povitaskussa *ryybs* :)
Täytyy se kai sitten tuo Tequilakin siemaista pois... kiitos. :D
Alice Cullen
Roger Murtaugh

Viesti Kirjoittaja Alice Cullen »

Clyde jep, eipä toi ilma tosiaan ulos houkuttele :roll:
kiitos, cappuccino kuulostaa taivaalliselta, punkkua otan itse vasta huomenna lasin tai kaksi.
Palkintona kahden päivän suursiivouksesta!
rosamarine
Adrian Monk

Viesti Kirjoittaja rosamarine »

Kyllä on siivous hyvää terapiaa kaikelle :D Sitä niinkuin siivoaa vähän samalla pääkoppaansakin.

Eilen olisin voinut kyllä jättää punaviinit siihen yhteen lasiin :roll: Eli nyt alkoi myös nenunvalkasuajat, ei enää punkkua ainakaan...hmm viikkoon.
Voisin ottaa lasin vettä ja plärätä noita ketjuja tuolla ylempänä.

Ja jotta pub Prison ei menisi konkkaan, kun talon suurin sponsori lähti lomille ja minäkin tyydyn vaan vesilasiin, niin tilataan Solmulle, Clydelle ja Alicelle cappuccinot, tottakai!
A winner listens, a loser just waits until it is their turn to talk...
Maybrick
Perry Mason

Viesti Kirjoittaja Maybrick »

Oon ollu koko ikisen päivän (voiko noin sanoa) tosi väsynyt, siis uupunut ja nyt kun jouduin tässä tilassa ajamaan vielä autoakin tuossa pimeydessä, väsyttää vielä enemmän jos mahdollista.
Jos barista löytää juoman joka ei väsytä, niin sitä lasiin ja sassiin!
Nothing is quite what it seems
Alice Cullen
Roger Murtaugh

Voi rosa rosa, kuis siinä noin pääsi käymään :lol:
mut et sä voi mitää valkaisuja nyt alkaa, kuka mun kanssani pelaa huomenna drinksupeliä muuten :roll:
Kokonainen vp viikonloppu tuli ihan yllättäen ja melko tarpeeseen!
Alicelle kahvia vielä pieni kuppi, ei kärsi sitä punkkua oikein vieläkään juoda, huomenna sitten jos lasin taikka kaksi! 8)
Clyde
Axel Foley

Alice Cullen kirjoitti:mut et sä voi mitää valkaisuja nyt alkaa, kuka mun kanssani pelaa huomenna drinksupeliä muuten :roll:
Jahas, täällä suunnitellaan jo seuraavaa erää! :lol: Kai sitä sitten voisi ottaa. Parempi puolisko on huomenna työpaikalla siivoamassa, joten on ainakin poissa tieltä ;)
Ainiin, vaihdoin myös järjestystä. Tuli samalla mieleen se vanha tarina, kun nainen käskee miehen vaihtaa järjestystä. Muutamaan otteeseen vaihdoin täällä järjestystä ja lopulta olin tyytyväinen tulokseeni. Puoliso tulee kotiin, eikä huomaa, mitä oon tehnyt! Pöh sanon minä. Sitten vasta itse tajuan, että juku, ne huonekalut on juuri niin, kuin ne oli :lol:
Kippis, saunaan kaikki! Voisi ottaa pienen savuisan mukaan.
Alice Cullen
Roger Murtaugh

Clyde, jeps, ei tarvitse kauemmas baariin lähteä kun täältä löytyy oikein viihtyisä pubi..
Karaokelaitteet kun vielä saisi ni avot!
Eli treffit huomisillalle :lol:
Rosalla ja punkulla on toi on/off suhde joten senkään suhteen ei ole toivoa menetetty, ei ne osaa olla erossa toisistaan :lol:

Saunaan ei tänään tullut mentyä, ehkä huomenna pikasesti illemmalla kun menee koko päivä lentäessä taas, mut sen jälkeen voi rentoutua kunnolla, oih!
Solmu
Adrian Monk

Joo tämähän se on mitä parhain juottola.
Narikka on ilmainen, vessaan ei ole jonoa ja musiikistakin saa päättää ihan itse 8)
ja mikä parasta, juomat on ihan kaupan tai alkon hinnoissa kun on vaan muistanut hakea. :mrgreen:
Ja nyt Kummelimainen Normipäivä tilaus, Kuus Jallukolaa!!

Huomen ainut tämänviikon vapaa (ellei tuu muutoksia), niin pakko tänään melkeen nollata :)
maija turjukka
Ainesta Watsoniksi

Viesti Kirjoittaja maija turjukka »

Tämä voisi tilata pienoisen nuijanukutuksen tai ainaskin rauhoittavan yömyssyn... sen verran normista poikkeavaa ohjelmaa on näet luvassa :) 8)

Taidankin napata yhden jallukolan tuosta Solmun tarjottimelta, kiitos!
-Suru on hinta, jonka maksamme rakkaudesta.-
Clyde
Axel Foley

Tää käyttää tilaisuuden hyväksi ja ottaa sen toisen jallukolan tuolta tarjoavalta tarjottimelta 8) Terveisiä tervasaunasta!
Tulipas paljon teetä kerrakseen.
Solmu
Adrian Monk

Juu siittä vaan.. Jallukolat ei lopu koskaan, aina saa uudet kun tilaa.
Iltapurtavaksi voisin ottaa juusto-metwursti-suolakurkku sämpylän.
Oho.. semmonen onkin jo edessäni, näppärää. :D
Maybrick
Perry Mason

Viesti Kirjoittaja Maybrick »

Lasten oikeuksien päivän kunniaksi otetaan non-ped -muumilimukat päivänvarjolla koristeltuna. Tarjoan muillekin jotka haluavat muistaa kaltoin kohdeltuja lapsia maailmassa.
Nothing is quite what it seems
Jack the Ripper
Jessica Fletcher

Viesti Kirjoittaja Jack the Ripper »

Vielä yksi olut...joo ei tarvii kaataa, juon pullosta.

Mietin muuten tossa että Alice Cullenilla on sexyin avatar ever. Niinqu. Onko se joku näyttelijä?

Anteeksi sivistymättömyyteni jos tää on joku must-know... :?
"Olen pessimisti. Tiedän kaiken turhaksi, mutta todennäköisesti olen taas tässäkin väärässä"
Lukittu