Teltan paikka

Nimi kertonee kaiken. Muista hyvä (huono) maku!
Loka
Alibin Kestotilaaja
Viestit: 5207
Liittynyt: Ti Kesä 12, 2007 10:28 pm
Paikkakunta: On The Edge

Re: Teltan paikka.

Viesti Kirjoittaja Loka »

Hessu52 kirjoitti:**

Lokahan voisi varmistaa, että en puhu paskaa sen toisen valokuvan kanssa.

Mistähän sen oikein löytäisi, perskules!
Lokahan varmistaa, että kuva on olemassa -tosin varmaan jo sadannen kerran. Josko tämä jo nyt olisi jokaisella tajunnassa.

:itsemurhio:
papillon
Perry Mason
Viestit: 3635
Liittynyt: Su Joulu 23, 2007 12:12 pm
Paikkakunta: Ei kenenkään maa.

Re: Teltan paikka.

Viesti Kirjoittaja papillon »

^ Niinpä niin, turha siitä hessun mitään traumaa on ottaa, onhan sitä ihmisen uskottava sanoi Tuominen.

Mutta etsittävä on, jos meinaa sitä pällistellä. Sanoitte että se oli 90 luvun lehdissä, mutta kuva voi olla ollut jo aiemminkin.
APU 25/60 on ollu mulla melkoisessa haussa, ei vaan löydy, lähelötä liippaa muttei lasketa.
Sattumaahan se oikeastaan on, ellei nyt sitten jollain olis köh köh avainta vaikkapa Lehtikuvan kaappiin. :lol:
- Sanos muuta ja älä muuta sano!
Loka
Alibin Kestotilaaja
Viestit: 5207
Liittynyt: Ti Kesä 12, 2007 10:28 pm
Paikkakunta: On The Edge

Re: Teltan paikka.

Viesti Kirjoittaja Loka »

^No ihan salettiinhan se on ollut aikaisemmissakin lehdissä, hyvin vaikea uskoa että se olisi julkaistu ainoastaan kerran ja vielä apu/seura tms. kaltaisessa lehdessä. Vai oisko ollut nykyposti? Ei ole jotensakin jaksanut edes etsiä enää, neula heinäsuovassa vai pitäskö sanoa harhakuva päässä?
papillon
Perry Mason
Viestit: 3635
Liittynyt: Su Joulu 23, 2007 12:12 pm
Paikkakunta: Ei kenenkään maa.

Re: Teltan paikka.

Viesti Kirjoittaja papillon »

^ JAA ETTET OO VIITTINY !

Ja minä kun luulin että oot käyttäny aikas hyödyllisesti kun et ole juuri ollut osallistumassa vesivellin hämmennykseen täällä. :lol:
- Sanos muuta ja älä muuta sano!
awa
Angus MacGyver
Viestit: 6562
Liittynyt: Su Huhti 08, 2007 10:53 pm

Re: Teltan paikka.

Viesti Kirjoittaja awa »

On siis olemassa valokuva telttapaikalta, missä molemmat pyörät ovat samaa koivua vasten?

Piirretyn kuvan olen nähnyt - mihin motskarit on sutattu koivun molemmin puolin - mutta en valokuvaa. Mikäli tällainen valokuva jostakin löytyy, se olisikin todella mielenkiintoista.

- hymm -
Totuus on faktojen tunnustamista.

http://www.youtube.com/watch?v=v4YNI-1bw6I

http://www.youtube.com/watch?v=5mFSOqKMaJA

http://www.youtube.com/watch?v=aXMM9CHrxlw

"kalanpää minun, minun pää pirun, minä pirun, kala minun"
Hessu52
Watson itse
Viestit: 5685
Liittynyt: To Huhti 26, 2007 7:36 am

Re: Teltan paikka.

Viesti Kirjoittaja Hessu52 »

Ei awa eivät ole olleet mopot samaa koivua vasten, vaan Sepin motukka on polun toisella puolella olevaa koivua vasten, joka on nykyään melkoisen kokoinen puu.

Siinä nuo pelit ovat olleet, minne kuskit ne ovat niemelle tullessaan jättäneet, näin uskoisin.

En ymmärrä, miksi Gustafsson väittää moponsa olleen muka mäntyä vasten, koska mänty on sentään melko kaukana teltan oikeasta paikasta, jollei telttaa sitten ole illan tai yön mittaan siirrelty?

Erikoista jollei maalaispoika mäntyä koivusta erottaisi?

Nykykakaroista sen voin hyvinkin uskoa, mutten tuon ajan maalaispojasta.

Silloin olisi pitänyt siirrella kyllä paljon muutakin, joka olisi kyllä jossain tutkimuksissa tullut esiin, eivät ne sen ajan poliisit sentään ihan turoja olleet!
awa
Angus MacGyver
Viestit: 6562
Liittynyt: Su Huhti 08, 2007 10:53 pm

Re: Teltan paikka.

Viesti Kirjoittaja awa »

OK. No olen kuitenkin sellaisenkin hahmotelman nähnyt missä pyörät on piirustettu saman puun molemmin puolin. Ja muistini mukaan se oli juuri Nilsin koivu?

Eikä se kuitenkaan ollut Sariolan piirroksia. :wink:
No, joku hahmotelma kuitenkin. Saa sitä tätäkin muistella. Ei ole kiellettyä.
Totuus on faktojen tunnustamista.

http://www.youtube.com/watch?v=v4YNI-1bw6I

http://www.youtube.com/watch?v=5mFSOqKMaJA

http://www.youtube.com/watch?v=aXMM9CHrxlw

"kalanpää minun, minun pää pirun, minä pirun, kala minun"
papillon
Perry Mason
Viestit: 3635
Liittynyt: Su Joulu 23, 2007 12:12 pm
Paikkakunta: Ei kenenkään maa.

Re: Teltan paikka.

Viesti Kirjoittaja papillon »

Pakko muuten hieman perua niitä puheita kun on tullut epäiltyä ettei Sariola olisi niemellä käynyt.
Onhan siitä ikävä kyllä todisteitakin:

Kuva


Toivotaan ettei Sariola toista kertaa juokse väärää polkuaan päätään Bodomin mäntyyn.
Ihan vaan komean puun vuoksi.

No ei, reilukerhohan tämä on, toipumista vaan! :lol:
- Sanos muuta ja älä muuta sano!
Oulunmies
Martin Beck
Viestit: 826
Liittynyt: Ke Loka 31, 2007 5:27 am

Re: Teltan paikka.

Viesti Kirjoittaja Oulunmies »

Ikuistanut oman kuvansa tuohon mäntyyn kuin se yks heppu siihen käärinliinaan aikoinaan, ainakin tarinan mukaan. Itse näen tuossa ison hieman vääntyneen nenän, pitkä leuka ja viiruviikset, sellaset "kärppäviikset".

Olisiko onnettomuusteoriaa kokeiltu käytännössä? :D
awa
Angus MacGyver
Viestit: 6562
Liittynyt: Su Huhti 08, 2007 10:53 pm

Re: Teltan paikka.

Viesti Kirjoittaja awa »

Niin - tästä kuvasta polku lähtee oikealle. (kev)
Totuus on faktojen tunnustamista.

http://www.youtube.com/watch?v=v4YNI-1bw6I

http://www.youtube.com/watch?v=5mFSOqKMaJA

http://www.youtube.com/watch?v=aXMM9CHrxlw

"kalanpää minun, minun pää pirun, minä pirun, kala minun"
Sariola
Horatio Caine
Viestit: 6051
Liittynyt: To Elo 30, 2007 11:55 am

Re: Teltan paikka.

Viesti Kirjoittaja Sariola »

Onpa tyhjää löpinää ja paljon! Ja rollaatorista ja vanhainkodista puhuminen, samoin taulun käveltämisestä puhuminen, on tietysti loukkaavaa ja ikärasismia. Se on myös sääntöjen vastaista. Tiedot ylläpidolle sääntöjen rikkomisesta on lähetetty. Ei ole tietoa kuka mistäkin paikasta kirjoittaa tai kuka ajelee rollaattorilla. Ehkä joku ajeleekin. Osa voi olla vaikka vankilassa, ja kenties joku on rikollinen. Todennäköisesti onkin. Miten papillonin motto kuuluikaan? Käykääpäs lukemassa. Saattaa viitata ammattiin tai pääharrastukseen. Minä ainakin asun omassa asunnossani ja käyn säännöllisesti lenkillä. Ajelen omalla autollani.

Poliisin tapahtumapäivänä ottamien kuvien perusteella tiedetään varmuudella, että teltta oli siinä koivun ja männyn välissä, osaksi polun päällä. Siitä ei ole mitään epäselvää. On myös ollut esillä valokuvia, joissa molemmat moottoripyörät ovat omia koivujansa vasten. Ne ovat faktatietoja. Aivan tarkka teltan paikka desimetrien tarkkuudella on kiistanalainen, mutta ei siinäkään ole paljoa liikkumavaraa. Nämä tiedot ovat kyllä jo faktaa. Jos NG tai OK osoitteleekin 45 vuotta tapauksesta väärää paikkaa, ei siihen kannata panna mitään painoa.

"Poliisit lavastaa" kuvassa Heikki Salonen on lavastamassa tilannetta poliisien kanssa. Polkupyörät on asetettu moottoripyörien paikalle, mutta suurella todennäköisyydellä aivan oikeita puita vasten.

Sekin on täysin selvää, että polku lähtee teltalta suuntaan noin 165 astetta. Koko niemen alueella polku on lähes suora, vain lievää aaltoilua siinä on, ja yksi loiva mutka riukukuusen kohdalla. Teltalta etelään katsottaessa (samoin valokuvissa) koko niemen alueella oleva polku näkyy siinä silmien edessä. Ei se näinollen voi kaarrella sinne ja tänne. Kun piirretään suora viiva teltalta sinne noin 50 m:n päässä olevaan "papin mutkaan" pysyy tuo viiva suunnilleen polulla koko tuon niemen alueella olevan matkan. Se ilmaisee, että polku on melko suora.

Vai niin, että... "Minkä nuorena varastaa, sen vanhana omistaa." MOTTO SEKIN!
Kukin tavallaan! 8)

"Joka härjillä ajaa, se härjistä puhuu!" 8)
papillon
Perry Mason
Viestit: 3635
Liittynyt: Su Joulu 23, 2007 12:12 pm
Paikkakunta: Ei kenenkään maa.

Re: Teltan paikka.

Viesti Kirjoittaja papillon »

^ No jopa tuli sariolalle ähky. Itsepähän älyttömän alamäkikuvasi väität piirtäneesi, se on kuvatrollausta. Se kuva ei yritäkään esittää bodomia, ei voi tehdä sitä, se on tahallista vääristälyä.

Muitä tuulee allekirjoitukseeni niin mitäpä se sinulle kuuluu, vanha fraasihan tuo on .

Myy sinä härkäsi ja hommaa auto. Nythän sinä niistä häristä puhut joten niillä ajatkin teesisi mukaan.
- Sanos muuta ja älä muuta sano!
papillon
Perry Mason
Viestit: 3635
Liittynyt: Su Joulu 23, 2007 12:12 pm
Paikkakunta: Ei kenenkään maa.

Re: Teltan paikka.

Viesti Kirjoittaja papillon »

Sariola kirjoitti:

On myös ollut esillä valokuvia, joissa molemmat moottoripyörät ovat omia koivujansa vasten. Ne ovat faktatietoja.
Näistä valokuvista onkin ollut täällä puhetta, et ole ehkä huomannut kun olet uppoutunut omasta mielestäsi tärkeään työhösi, valokuvien mahdollisimman tarkkaan viivoitukseen .

Ei ole paikannettu missä ne olisivat, toki niitä on KRP ssä ja varmasti lehtitaloissa, Lehtikuvalla.

Onko sinulla tosiaan esittää kuva tai edes tarkka lähde missä tuollainen kuva olisi nähtävillä , missä se on esitetty?

Olethan nähnyt sen, koska kerrot siitä; Kuva jossa " molemmat moottoripyörät ovat omia koivujansa vasten "

Laitapa siitä tieto, se olisi huomattavasti mielenkiintoisempaa katseltavaa kuin nykyharrastuksesi- :lol:
- Sanos muuta ja älä muuta sano!
yövuoro
Martin Beck
Viestit: 781
Liittynyt: To Joulu 11, 2008 5:26 pm
Paikkakunta: HUS

Re: Teltan paikka.

Viesti Kirjoittaja yövuoro »

Puuparka, millä astalolla telottu, oikea vai vasuri. Miltä korkeudelta , tekijän mitta.
Mielenkiintoinen tuo kuva, Gustafsson osoittaa teltan paikkaa. 20v tapauksesta, etelänmatka ym. Tuolloin Gustafsson aktivoitui, miksi?
Mysteereitä ei ole. Ainakaan mun tietääkseni.
papillon
Perry Mason
Viestit: 3635
Liittynyt: Su Joulu 23, 2007 12:12 pm
Paikkakunta: Ei kenenkään maa.

Re: Teltan paikka.

Viesti Kirjoittaja papillon »

Tämä kuva on Hessun mieleen, kuvan laatija on selvästikin onnettomuusteoriaa vastaan, lisäksi lähes sokea , ei ole honannut telttakeppejä lainkaan.
Hyvää kuvassa on taas se että se on lähes oikeassa asennossa, ilmansuuntiin nähden.

Kuva
- Sanos muuta ja älä muuta sano!
Vastaa Viestiin