Alice,mulla tosiaan on on/off suhde punkkuun, mistä sä tiesit?
Jack the Ripper, Alice on oikea megababe =) Mutta kyllä mun ykkönen silti edelleen on Clyden avatar, sellanen fiileen arwoituksellinen
Sexyin ava on ehottomasti Solmulla
Kokkeile, ei se vielä suoraan lähde.Jos luet ketjua ja painat ala tai yläkulmasta "vastaa viestiin",Belker kirjoitti:Kysymys: Jos Minfossa painaa vas. alareunasta "Vastaa viestiin", meneekö se jollekulle tietylle kirjoittajalle tiedoksi?
Ohoh, kiitoksiarosamarine kirjoitti: Mutta kyllä mun ykkönen silti edelleen on Clyden avatar, sellanen fiileen arwoituksellinen
Eli sitä kakkosta ois joskus ollutSuomessa on kuitenkin totuttu vuosikymmenten ajan jakamaan olut veroluokkiin alkoholipitoisuuden mukaan, mikä on jäänyt myös monen kuluttajan mieleen. Ennen I-oluen vahvuus oli alle 2,8 tilavuusprosenttia, II-olut oli vahvuudeltaan 2,8–3,7, III-olut 3,7–4,7 ja IV-olut yli 4,7-prosenttista.
Minähän juuri sanoin, ettei sovi pelata hiilihapollisilla, kalja/siideri/lonkero jne. Eikä myöskään sillä punkullarosamarine kirjoitti:Pitääkö mun ny Clyde sit tehä talollonkku, jos ei punkkusella voi pelata manowar peliä? ...Öh