Kopla - 9

Nimi kertonee kaiken. Muista hyvä (huono) maku!
Matlock
Christopher Lorenzo

Re: Kopla - 9

Viesti Kirjoittaja Matlock »

groot kirjoitti: Miksi minun pitäisi motivoitua siihen, että sinä suhtautusit minuun suopeasti? Oletko palstapoliisi?

Sitä paitsi enhän minä ole juorujen ja huhujen varaan juttujani perustanut. Olen voinut perustaa juttujani "faktojen" varaan eli siis sellaisten faktojen varaan, jotka ovat olleet enemmän henkilökohtaisia oletuksia kuin faktoja.

Otetaan nyt pari faktaa. Irmeli on surmattu suuren raivon vallassa. Se on fakta ja viittaa henkilökohtaisuuteen tekijän taholta.
Irmeli on siirretty esiin alastomana sen jälkeen kun ensimmäiset todistajat ovat saapuneet. Sekin on fakta. Olen kysynyt tätä sinulta monta kertaa, mutta et ole koskaan vastannut eli kuka siirsi Irmelin siihen paikkaan mistä hänet löydettiin. Voihan se olla mahdollista, että joku muu kuin surmaaja on hänet siirtänyt. Jos Irmelin on siirtänyt joku muu kuin surmaaja, niin kuka?
Itse olettaisin lanssimiesten siirrelleen ruumiita, eihän tuollaisesta kasasta voi muuten tietää, onko siellä vielä joku hengissä tai vaikka se olisi periaatteessa ilman liikuttelujakin tutkittavissa, niitä vaistomaisesti siirtelee.

Irmeliin kohdistuneella "ylitappamisella" voi tietnkin olla jokin muukin syy kuin että kyseessä olisi ollut seurueen sisäinen riita.

Kaikki suhtaudumme sinuun suopeasti silloin, kun suhtaudut muitten ajatuksiin suopeasti, niin kuin teit jonkin aikaa sen jälkeen, kun olit myöntänyt kirjoitelleesi osan viesteistäsi nauttineessa tilassa.
Pasilan mies.
groot
Andy Sipowich NYPD

Viesti Kirjoittaja groot »

konsta kirjoitti: Niin, miksei Bodomin uhreihin käytetty mitään näistä?
Et kai tosissasi kysy tätä? Missasit mikä oli jutun pointti.
konsta kirjoitti: Hämmästyttää joidekin täydellinen kyvyttömyys olla osaamatta eläytyä mihinkään inhimilliseen. Bodomissakin haetaan vain julmaa ja säälimätöntä tekijää, jolta tappaminen käy helposti. Ensimmäisessä murhatyössäkin pitäisi onnistua täydellisesti, eikä kenekään henkiinjäämistä voi sallia.

Todellisuus on jotakin ihan muuta, siitäkin huolimatta, ettei meillä ole tarpeeksi tietoa selittää sitä.
Ihmiset ja eläimet ovat jo aikojen alusta tienneet miten surmataan kohde. Ihmiset ja eläimet ovat metsästäneet muita eläimia ravinnokseen. Tämä on sitä todellisuuta, ei tuo minkä viestissäsi esität.
---------
Allekirjoitus.
Hessu52
Watson itse

Viesti Kirjoittaja Hessu52 »

Toki lanssimiehet totesivat uhrit vainajiksi, ja Gussen eläväksi, mutta eivät sentään ketään alkaneet vainajia siiretelemään, saati sitten riisumaan alastomaksi, onko tämä ajatusmalli liian monitahoinen konstan tajuttavaksi, eli voiko tätä enää yksinkertaisemmin selittää?

Onhan tämä asia jo moneen kertaan sinullekin konsta selitetty, eikö tuo jo mene perille?
konsta
Ainesta Watsoniksi

Viesti Kirjoittaja konsta »

Hessu52 kirjoitti:Toki lanssimiehet totesivat uhrit vainajiksi, ja Gussen eläväksi, mutta eivät sentään ketään alkaneet vainajia siiretelemään, saati sitten riisumaan alastomaksi, onko tämä ajatusmalli liian monitahoinen konstan tajuttavaksi, eli voiko tätä enää yksinkertaisemmin selittää?

Onhan tämä asia jo moneen kertaan sinullekin konsta selitetty, eikö tuo jo mene perille?
Siis mikä asia? Riisuminen? Miten se liittyi keskusteluun, joka juuri tuossa käytiin?
KO:Edellä todetut lukuisat seikat tukevat vahvasti johtopäätöstä Gustafssonin syyttömyydestä, eikä asiassa esitetty näyttö edes kokonaisuutena arvostellen osoita, että Gustafsson olisi kohdistanut syytteessä kerrotussa tilanteessa väkivaltaa...
groot
Andy Sipowich NYPD

Viesti Kirjoittaja groot »

konsta kirjoitti:
groot kirjoitti: Väitän, etten olisi tuota kovinkaan hyvin tiennyt ilman ensiapukursseja, joita olen käynyt. Minullakin olisi varmaan ollut mielikuva kaulan alueen herkkyydestä, mutta tuskin tiesin, missä valtimot sijaitsevat.

Niin ja kokemuskin puuttui. Ja puuttuu yhä edelleekin. Ehkä Groot sinunkin kannattaisi tutustua poliisin raportteihin asiasta. Siellä tavallisen ihmisen surmaamiseksi on yritetty vaikka mitä, esim 3 katkennutta leipäveitsen terää on jummittuneen uhrin kylkiluiden väliin.

TV-sukupolvilla voi olla sellainen käsitys, että ihmisen surmaaminen olisi jotenkin helppoa. Ja toisaalta voi se ollakin helppoa, jos esim psykopaatti valmistautuu huolellisesti eikä sekoita tunteitaan mukaan toimintaan. Mutta sinähän poistat tästä kaiken psykopatiaan liittyvän ja pidät tapahtumia tunteen ohjaamina.
Ethän ole tosissasi, että et ennen ensiapukurssia tiennyt miten ihminen surmataan? Trollaatko? :lol:
---------
Allekirjoitus.
Hessu52
Watson itse

Viesti Kirjoittaja Hessu52 »

No joo konsta, kun et tuota kysymystäni ymmärrä, niin et sinä taida ymmärtää mitään.

Ei siellä niemellä ole kukaan vainajia siirrellyt, eikä riisuillut, sori että kirjoitin konsta, kun piti kirjoittaa "mätlokki", mutta enivei, ei se haittaa.

Mutta teoriasi pienellä veitsellä Irmeliin kajoamisesta olisi huvittava, jollei kyseessä olisi vakava henkirikos.

Vai joku alkaisi "hedelmäveitsellä" tuikkimaan reikiä jo kuolleeseen ihmiseen, kun haluaa lavastaa onnettomuuden näyttämään surmalta ja miksi sitten myös Sepin puukotus hengiltä ja Tuulikin pahoinpitely kuoliaaksi.

Eiköhän nyt mielikuvituksesi konsta laukka taas kerran "kenkäpyykkärien" verran lepikossa, heh?
Pharaoh
Martin Beck

Viesti Kirjoittaja Pharaoh »

konsta kirjoitti:
Siis mikä asia? Riisuminen? Miten se liittyi keskusteluun, joka juuri tuossa käytiin?
Miten omat viestisi liittyvät kopla-ysiin?
konsta
Ainesta Watsoniksi

Pharaoh kirjoitti:
konsta kirjoitti:
Miten sinun mikään viestisi liittyy Bodomiin?
KO:Edellä todetut lukuisat seikat tukevat vahvasti johtopäätöstä Gustafssonin syyttömyydestä, eikä asiassa esitetty näyttö edes kokonaisuutena arvostellen osoita, että Gustafsson olisi kohdistanut syytteessä kerrotussa tilanteessa väkivaltaa...
awa
Angus MacGyver

Viesti Kirjoittaja awa »

Voisiko kopla-ysiä hieman laajentaa - esim. kopla-11 tai jopa kopla-24, että Sariolakin pääsisi mukaan?

Tämän vain näin ulkopuolelle jääneenä kysyn. (kev)
Totuus on faktojen tunnustamista.

http://www.youtube.com/watch?v=v4YNI-1bw6I

http://www.youtube.com/watch?v=5mFSOqKMaJA

http://www.youtube.com/watch?v=aXMM9CHrxlw

"kalanpää minun, minun pää pirun, minä pirun, kala minun"
konsta
Ainesta Watsoniksi

groot kirjoitti:
Ethän ole tosissasi, että et ennen ensiapukurssia tiennyt miten ihminen surmataan? Trollaatko? :lol:
No ei se mitään trollaamista ole. Kyllä olisi vieläkin hakusessa ihmisen tappaminen, tilanteessa jossa olisi mies miestä vastaan ja itsellä vaikka puukko. No, junan alle minäkin osaisin ihmsen työntää, mutta noita meni harvakseltaan bodomin niemellä.

Meillä kahdella on se ero, että sinä et enää pohdi mitään. Tai korkeintaan sitä, kuinka esim toistakymmentä puukonpistoa niskassa voitaisiin selittää NG:n tekemiksi. Ja koska olet hämilläsi, sinulla ei ole kuin helppoja vastauksia: jokin raivo, tai hetkellinen mielenhäisriö. Sinulle nuo toistakymmentä puukoniskua ei ole TÄRKEÄ LÖYDÖS, vaan lähinnä ongelma, joka pitää jotenkin selittää Gustun tekemäksi.

Minulle Sepon 7 puukon sohaisua, joista yhdestä tuli kohtalokas, ja Irmelin puukonpistot niskassa ovat tärkeitä, enkä lakkaa pohtimasta niitä. Raivopäissään ihminen joskus iskee läheistään puukolla kymmeniä kertoja, mutta keskivartaloon, vatsaan rintaan ja kylkiin. Raivopäissään ei kukaan tapa sohimalla telttakankaan lävitse, tai niin ainakin uskon.

Epäilen, että tekijällä ei ollut määrätietoista tappamisen otetta, vaan hän oli lähinnä paniikissa, halusi että tulee hiljaista. Hän ei tiennyt tappamisesta kuin ehkä sen, että kun kovaa lyö päähän, niin henki voi mennä. Mutta kuitenkaan kenelläkään ei henki mennyt välittömästi. Hämmentävää - eikö siihen kuolekkaan??????? Tai tilanne MP:n törmäämisen jälkeen: kahdlla vakavia kallovammoja, yksi tajuton .... mutta kaikki hengissä.

Tämän lisäksi on tietenkin lavastus, siis mahdollisena teoriana. Sepon puukotus piti olla vain kuolemanjälkeinen lavastus - mutta yllätys, Seppo olikin vielä elossa. Mutta Irmelin lavastus Niskaan puukottamalla vähän tökkii.

No en tiedä vieläkään vastauksia. Siis tasoissa ollaan, Groot, kraak.
awa
Angus MacGyver

Viesti Kirjoittaja awa »

konsta kirjoitti:
groot kirjoitti:
No ei se mitään trollaamista ole. Kyllä olisi vieläkin hakusessa ihmisen tappaminen, tilanteessa jossa olisi mies miestä vastaan ja itsellä vaikka puukko. No, junan alle minäkin osaisin ihmsen työntää, mutta noita meni harvakseltaan bodomin niemellä.

Meillä kahdella on se ero, että sinä et enää pohdi mitään. Tai korkeintaan sitä, kuinka esim toistakymmentä puukonpistoa niskassa voitaisiin selittää NG:n tekemiksi. Ja koska olet hämilläsi, sinulla ei ole kuin helppoja vastauksia: jokin raivo, tai hetkellinen mielenhäisriö. Sinulle nuo toistakymmentä puukoniskua ei ole TÄRKEÄ LÖYDÖS, vaan lähinnä ongelma, joka pitää jotenkin selittää Gustun tekemäksi.

Minulle Sepon 7 puukon sohaisua, joista yhdestä tuli kohtalokas, ja Irmelin puukonpistot niskassa ovat tärkeitä, enkä lakkaa pohtimasta niitä. Raivopäissään ihminen joskus iskee läheistään puukolla kymmeniä kertoja, mutta keskivartaloon, vatsaan rintaan ja kylkiin. Raivopäissään ei kukaan tapa sohimalla telttakankaan lävitse, tai niin ainakin uskon.

Epäilen, että tekijällä ei ollut määrätietoista tappamisen otetta, vaan hän oli lähinnä paniikissa, halusi että tulee hiljaista. Hän ei tiennyt tappamisesta kuin ehkä sen, että kun kovaa lyö päähän, niin henki voi mennä. Mutta kuitenkaan kenelläkään ei henki mennyt välittömästi. Hämmentävää - eikö siihen kuolekkaan??????? Tai tilanne MP:n törmäämisen jälkeen: kahdlla vakavia kallovammoja, yksi tajuton .... mutta kaikki hengissä.

Tämän lisäksi on tietenkin lavastus, siis mahdollisena teoriana. Sepon puukotus piti olla vain kuolemanjälkeinen lavastus - mutta yllätys, Seppo olikin vielä elossa. Mutta Irmelin lavastus Niskaan puukottamalla vähän tökkii.

Hienoa, että olet konsta käynyt ensiapukurssin.

awa
Angus MacGyver

Viesti Kirjoittaja awa »

awa kirjoitti:
konsta kirjoitti:
groot kirjoitti:

Hienoa, että olet konsta käynyt ensiapukurssin.
Tuohon täytyy vielä tunnustaa, että en ole koskaan ollut oppilaana ensiapukurssilla.

konsta
Ainesta Watsoniksi

Kaksi viestiä, johon onnistuit kopioimaan metreittäin kekskustelua, muttet lainkaa asiaa omaan viestiisi. Onko tuo tahallista trollaamista, vai koetko vain velvollisuudeksesi täyttää palstan tyhjää tilaa ja lisätä mukaan omia mitäänsanomattomuuksisiasi ja idioottimaisuuksiasi toisten kopioituihin viesteihin?
awa
Angus MacGyver

Viesti Kirjoittaja awa »

konsta kirjoitti:Kaksi viestiä, johon onnistuit kopioimaan metreittäin kekskustelua, muttet lainkaa asiaa omaan viestiisi. Onko tuo tahallista trollaamista, vai koetko vain velvollisuudeksesi täyttää palstan tyhjää tilaa ja lisätä mukaan omia mitäänsanomattomuuksisiasi ja idioottimaisuuksiasi toisten kopioituihin viesteihin?
Vastaa konsta vain kysymyksiin, ei se tämän kummallisempaa ole.

Haluatko, että toistan ne ? - pyrkimyksistäsi huolimatta!

- awa -

Pharaoh
Martin Beck

Viesti Kirjoittaja Pharaoh »

konsta kirjoitti:
Pharaoh kirjoitti:
konsta kirjoitti:
Miten sinun mikään viestisi liittyy Bodomiin?
Liittyvät silloin kun liittyvät. Haluan antaa sinulle tunnustusta: vaatii taitoa kirjoittaa 4500 viestiä, joissa ei ole mitään. Siis ei mitään. :wink:
Lukittu