Itse olettaisin lanssimiesten siirrelleen ruumiita, eihän tuollaisesta kasasta voi muuten tietää, onko siellä vielä joku hengissä tai vaikka se olisi periaatteessa ilman liikuttelujakin tutkittavissa, niitä vaistomaisesti siirtelee.groot kirjoitti: Miksi minun pitäisi motivoitua siihen, että sinä suhtautusit minuun suopeasti? Oletko palstapoliisi?
Sitä paitsi enhän minä ole juorujen ja huhujen varaan juttujani perustanut. Olen voinut perustaa juttujani "faktojen" varaan eli siis sellaisten faktojen varaan, jotka ovat olleet enemmän henkilökohtaisia oletuksia kuin faktoja.
Otetaan nyt pari faktaa. Irmeli on surmattu suuren raivon vallassa. Se on fakta ja viittaa henkilökohtaisuuteen tekijän taholta.
Irmeli on siirretty esiin alastomana sen jälkeen kun ensimmäiset todistajat ovat saapuneet. Sekin on fakta. Olen kysynyt tätä sinulta monta kertaa, mutta et ole koskaan vastannut eli kuka siirsi Irmelin siihen paikkaan mistä hänet löydettiin. Voihan se olla mahdollista, että joku muu kuin surmaaja on hänet siirtänyt. Jos Irmelin on siirtänyt joku muu kuin surmaaja, niin kuka?
Irmeliin kohdistuneella "ylitappamisella" voi tietnkin olla jokin muukin syy kuin että kyseessä olisi ollut seurueen sisäinen riita.
Kaikki suhtaudumme sinuun suopeasti silloin, kun suhtaudut muitten ajatuksiin suopeasti, niin kuin teit jonkin aikaa sen jälkeen, kun olit myöntänyt kirjoitelleesi osan viesteistäsi nauttineessa tilassa.