Naurattaa murhainfossa
-
MissHolmes
- Ben Matlock
Re: Naurattaa murhainfossa
Kaiketi niin. Nyt vaan painaa muut hoput päälle ja....naurattaa..mutta riippuvuuskin on kyllä kadonnut. Ehkä vähän mielenkiintokin.
Nyt tulin, koska tuo kinkku (ja mies) valvottaa, eikä missään ollut mitään, mutta katsellaan.
Erinomaisen Hyvää Joulua Kaikille!
Nyt tulin, koska tuo kinkku (ja mies) valvottaa, eikä missään ollut mitään, mutta katsellaan.
Erinomaisen Hyvää Joulua Kaikille!
Nuotio & Äreät Tiput
Toivotan myös MissHolmesille ja kaikille muillekin OIKEIN HYVÄÄ JA RAUHALLISTA JOULUA!
Alethes doksa meta logu
Banni päättyi 6.12 ja sivusto aukesi 23.12 joten tässähän on lusittu etukäteen seuraavasta bannista 16 päivää. Se on hyvä uutinen ja tuo joulumieltä. Täytyykin alkaa funtsaamaan, miten tuon ennakkoon lusitu n bannin voisi käyttää. 
-
Damien
- Alibin Kestotilaaja
- Viesti:
Eiköhän tuo selviä itse kullekin hyvin nopeasti.Wagner kirjoitti:Täytyykin alkaa funtsaamaan, miten tuon ennakkoon lusitu n bannin voisi käyttää.
"Aika kulkee, kellot laukkaa. Monta raukkaa, hauta haukkaa.
Ennen iltaa, siis kulje siltaa mut varo murhamiesten kiltaa.
Varo liittymästä heihin jotka usko eivät enää mihinkään."
-
papillon
- Perry Mason
Sama juttu täällä, sain - ehkä aiheellisestikin - bannia asiattomuuksista, jotka koskivat Sariolan jatkuvan valehtelemisen arvostelua.
Eli en mistään koska ei se ole asiatonta.
Nyt voisi ajatella niinkin että viikon banaali banaani piteni reilun kuukauden pituiseksi, niin olisin lusinut kottia kolme viikkoa.
Mutta jos kuitenkin onkin niin että tuo kolme viikkoa on jäänyt lusimatta moneen kertaan aiemmin, eli vähintään sujut pitäisi olla.
Eli en mistään koska ei se ole asiatonta.
Nyt voisi ajatella niinkin että viikon banaali banaani piteni reilun kuukauden pituiseksi, niin olisin lusinut kottia kolme viikkoa.
Mutta jos kuitenkin onkin niin että tuo kolme viikkoa on jäänyt lusimatta moneen kertaan aiemmin, eli vähintään sujut pitäisi olla.
- Sanos muuta ja älä muuta sano!
Entäs me, jotka ei saatu bannia ja jouduttiin silti 4 viikoks pihalle? Periaatteessa katkon aikana banniajanlaskun ois pitänyt pysähtyä 
Ja mikä mua täällä naurattaa? Otus. Se on ihan varmasti kerännyt kirjanmerkkejä koko kuukauden, et sillä on mahdollisimman monta aloitusta muistissa sit ku palsta taas aukeaa

Ja mikä mua täällä naurattaa? Otus. Se on ihan varmasti kerännyt kirjanmerkkejä koko kuukauden, et sillä on mahdollisimman monta aloitusta muistissa sit ku palsta taas aukeaa
-
Mike Manner
- Jessica Fletcher
Cassandra kirjoitti:...Se on ihan varmasti kerännyt kirjanmerkkejä koko kuukauden, et sillä on mahdollisimman monta aloitusta muistissa sit ku palsta taas aukeaa![]()
"Mä olen sitä mieltä, et jos 5 senttiä on liikaa OMASTA viestistä Minfoon, kannattaa harkita poistumista kokonaan. Perusteena se, että "harrastuneisuus" palstalle, ei ole likimainkaan riittävä!" -John Doe
Muahaha ja Ziljardi xCassandra kirjoitti:Entäs me, jotka ei saatu bannia ja jouduttiin silti 4 viikoks pihalle? Periaatteessa katkon aikana banniajanlaskun ois pitänyt pysähtyä
Ja mikä mua täällä naurattaa? Otus. Se on ihan varmasti kerännyt kirjanmerkkejä koko kuukauden, et sillä on mahdollisimman monta aloitusta muistissa sit ku palsta taas aukeaa![]()
![]()
Kirjoittaja Mike Manner päivämäärä Pe Joulu 25, 2009 9:50 am
Cassandra kirjoitti:
...Se on ihan varmasti kerännyt kirjanmerkkejä koko kuukauden, et sillä on mahdollisimman monta aloitusta muistissa sit ku palsta taas aukeaa![]()
![]()
Jos alkaa pännii, niin anna bannii..
-
Damien
- Alibin Kestotilaaja
- Viesti:
Itse asiassa jos seurasit sitä meininkiä niin huomasit että otus oli saanut kilpailijan.Cassandra kirjoitti:Ja mikä mua täällä naurattaa? Otus. Se on ihan varmasti kerännyt kirjanmerkkejä koko kuukauden, et sillä on mahdollisimman monta aloitusta muistissa sit ku palsta taas aukeaa![]()
Hirviä kiirus tuntui molemmilla olevan, ketjut päivittyivät sellaista vauhtia että pelkkä katselu alkoi jo hirvittää.Sitä, kumpi lopulta voitti, en tiedä.
-
Damien
- Alibin Kestotilaaja
- Viesti:
Nyt muuten repesi.mikodeus Kanaali-Koskisen ketjussa:
tuntee sympatiaa Koskista kohtaan.
Kiitos.
Hauskaa että kaveri joka yleisesti osoittaa halveksuntaansa rikollisia kohtaan, on sitä mieltä että tuomiot eivät ole riittäviä ja nämä valtakunnan virstapylväät joutaisivat kuolemaan tai ammuttaviksi,mikodeus kirjoitti:huhhu voin kuvitella kuinka vittumaista tuollakin on ollut yksin 10vuotta sellissä itsellä teki 24h putkareissukin tiukaa kauheeta istuu sellases petonineliössä
tuntee sympatiaa Koskista kohtaan.
mielestäni otus on tehnyt hyvää työtä.Kiitos hänelle.
Kaikille palsta ei ole kuitenkaan 'seuranhakupalsta', vaan jotkut ovat oikeasti kiinnostuneita aihepiiristä.
Itsekin olen postannut päivityksiä ketjuihin, joita olen seurannut.
(ps suomi24 sivuilla on seuranhaku ilmoituksia moneen makuun jos ei muuten ketään löydy/saa)
Hyvää joulua minunkin puolesta.
Kaikille palsta ei ole kuitenkaan 'seuranhakupalsta', vaan jotkut ovat oikeasti kiinnostuneita aihepiiristä.
Itsekin olen postannut päivityksiä ketjuihin, joita olen seurannut.
(ps suomi24 sivuilla on seuranhaku ilmoituksia moneen makuun jos ei muuten ketään löydy/saa)
Hyvää joulua minunkin puolesta.
That's a crock!
-
Damien
- Alibin Kestotilaaja
- Viesti:
Miksi mennä merta edemmäs kalaan?HarrietM kirjoitti:(ps suomi24 sivuilla on seuranhaku ilmoituksia moneen makuun jos ei muuten ketään löydy/saa)![]()
http://www.murha.info/phpbb2/viewtopic.php?f=10&t=3204
TottaDamien kirjoitti:Itse asiassa jos seurasit sitä meininkiä niin huomasit että otus oli saanut kilpailijan.![]()
Hirviä kiirus tuntui molemmilla olevan, ketjut päivittyivät sellaista vauhtia että pelkkä katselu alkoi jo hirvittää.Sitä, kumpi lopulta voitti, en tiedä.
Jep, senssipalstahan tämä...
ai näitä on jo täälläkin?Damien kirjoitti:Miksi mennä merta edemmäs kalaan?HarrietM kirjoitti:(ps suomi24 sivuilla on seuranhaku ilmoituksia moneen makuun jos ei muuten ketään löydy/saa)![]()
![]()
http://www.murha.info/phpbb2/viewtopic.php?f=10&t=3204
kas kun en ole huomannut..
ei taida treffiilmoitusten hakeminen tulla ensimmäiseksi mieleen, kun parisuhde kukoistaa
That's a crock!
-
Damien
- Alibin Kestotilaaja
- Viesti:
Jo?Onhan tuo ollut jo ennen sinua täällä...HarrietM kirjoitti:Ai näitä on jo täälläkin?![]()
kas kun en ole huomannut..![]()
ei taida treffiilmoitusten hakeminen tulla ensimmäiseksi mieleen, kun parisuhde kukoistaa
Niinhän ne monesti saattaa sivaltaa kuin ruoska kinkkurasvan lihottamalle pakaralle.Cassandra kirjoitti:Totta![]()
Ja tuosta myöhemmästä kommentista päätellen osu ja uppos
Jep, senssipalstahan tämä...
Onneksi palstalla on myös meidän kaltaisiamme surullisia ihmisiä jotka eivät jaksa ruotia
omia parisuhdeasioitaan palstan sivuilla vaan vonkailevat täällä vaan kaikki päivät kun
suomi24:seen on liian pitkä matka.
Kyllä minä ainakin mieluummin eksyn minfoon, se kun on niin vaivattomasti kirjoitettavissa tuohon
osoiteriville.Suomi24:ää kirjoittaessa pitäisi venyttää sormia vielä rivin verran ylöspäin, tai mikä
kauheinta, siirtää oikeaa kättä jopa senttejä sivuun.Tiedättekö tunteen?