Eiks sulla oo Minfo kirjanmerkeissä?
Naurattaa kyllä tuo Harrietin oletus, että jos ei ole postaamassa jokaista iltapulun lööppiä tänne on täällä vonkaamassa vain seuraa
Kappas vain.Kuluneelta vuodelta muistan itse myös tapauksen jossa eräs oli kovasti nostelemassaCassandra kirjoitti:Naurattaa kyllä tuo Harrietin oletus, että jos ei ole postaamassa jokaista iltapulun lööppiä tänne on täällä vonkaamassa vain seuraa![]()
Näinhän se juu menee...
Muutes montako mainitsemistasi postauksistani oli pastetettu "iltapulusta" tms, tai montako niistä oli muuten vain turhanpäiväisiä ns.paskauutisia ?Cassandra kirjoitti:Mitä, Damien?!
Eiks sulla oo Minfo kirjanmerkeissä?
Naurattaa kyllä tuo Harrietin oletus, että jos ei ole postaamassa jokaista iltapulun lööppiä tänne on täällä vonkaamassa vain seuraa![]()
Näinhän se juu menee...
etc etc etc...otus kirjoitti:Voi v*ttu kuinka yrjöttävä tapaus, "lievästi" jälkeenjäänyt tämä taksisuhari..
Tieto lisää tuskaa ja vitutus vain pahenee..
Damien kirjoitti:otus osanneekin vastata omaan kysymykseensä?etc etc etc...otus kirjoitti:Voi v*ttu kuinka yrjöttävä tapaus, "lievästi" jälkeenjäänyt tämä taksisuhari..
Tieto lisää tuskaa ja vitutus vain pahenee..
Sitä harjanvarrella silmään joka leikistä suuttuu.
Niin, tuohan ei liittynyt mitenkään sinuun. Ellei sun nimesi satu olemaan Harriet.otus kirjoitti:Muutes montako mainitsemistasi postauksistani oli pastetettu "iltapulusta" tms, tai montako niistä oli muuten vain turhanpäiväisiä ns.paskauutisia ?Cassandra kirjoitti:Naurattaa kyllä tuo Harrietin oletus, että jos ei ole postaamassa jokaista iltapulun lööppiä tänne on täällä vonkaamassa vain seuraa![]()
Näinhän se juu menee...
Ketä?Ei vaan mitä...Cassandra on tähän ketjuun nyt päivän aikana kirjoittanut kolme viestiä.otus kirjoitti:Hmmm, ketäköhän tuossa trollasin? , jos meinaat että se on muuten viestinä täyttä kakkia, niin se on makuasia sano maalainen kun paskaa maistoi, mielipiteensä saa varmaan jokainen sanoa näistä surmaajista, raiskaajista, pedofiileistä ja muusta pohjasakasta sen enempää hyssytelemättä? antaa kukkahattutätien tehdä se homma..
Kyllä toki.Siihenhän ei ketään tosin pakoteta uskomaan tai olemaan samaa mieltä.otus kirjoitti:joka tapauksessa sinulta tuntuu Damien ainakin omasta mielestäsi löytyvän aina se viimeinen ja oikea mielipide ja vastaus jokaikiseen asiaan ja vääntöön joka palsalla käydään, sä oot vaan omasta mielestäsi niin mahdottoman näppärä, joka väliin aina törkkimässä.., mielestäni olet aika väsynyt tapaus, ehkä hieman surkuhupaisalla tavalla naurettavakin, ettei nyt ihan mennä aihepiirin vierestä..
No sitten ei voi mitään, jos et mukamas käsitä asiaa.. minua koskien schaissen jauhamista voi sitten jatkaa otus vs muut ketjussa, tarpeeksi kaccia jo täällä..minun puolesta piste.Cassandra kirjoitti:Niin, tuohan ei liittynyt mitenkään sinuun. Ellei sun nimesi satu olemaan Harriet.otus kirjoitti:Muutes montako mainitsemistasi postauksistani oli pastetettu "iltapulusta" tms, tai montako niistä oli muuten vain turhanpäiväisiä ns.paskauutisia ?Cassandra kirjoitti:Naurattaa kyllä tuo Harrietin oletus, että jos ei ole postaamassa jokaista iltapulun lööppiä tänne on täällä vonkaamassa vain seuraa![]()
Näinhän se juu menee...
Ja tämä ei ollut arvailua tuplanickistä, vaan hienovarainen vihjaus siitä, että kommentissani oli mainittu henkilö johon se liittyi.
Ja nyt ennen kuin enempää edes kehtaat kiukutella täällä, saati jauhaa paskaa mistään joulurauhastaotus kirjoitti:toisin sanoen oikein antaumuksella trollata, varsinkin näin "joulurauhan" aikaan? (palstalla on ainakin joskus sellainenkin ollut).
Mä olen kommentoinut sun tekemisiäsi tässä ketjussa tasan yhdessä viestissä, eli tässä:otus kirjoitti:No sitten ei voi mitään, jos et mukamas käsitä asiaa.. minua koskien schaissen jauhamista voi sitten jatkaa otus vs muut ketjussa, tarpeeksi kaccia jo täällä..minun puolesta piste.Cassandra kirjoitti:Niin, tuohan ei liittynyt mitenkään sinuun. Ellei sun nimesi satu olemaan Harriet.otus kirjoitti:Muutes montako mainitsemistasi postauksistani oli pastetettu "iltapulusta" tms, tai montako niistä oli muuten vain turhanpäiväisiä ns.paskauutisia ?
Ja tämä ei ollut arvailua tuplanickistä, vaan hienovarainen vihjaus siitä, että kommentissani oli mainittu henkilö johon se liittyi.
Se ei kuulunut Otus vastaan muu maailma -otsikon alle, koska mulla ei ollut mitään tarvetta kuittailla sulle. Asia nyt vaan sattui mua naurattamaan, joten se kuului tähän ketjuun. Sä olet ihan itse vääntänyt mun myöhemmät kommentit liittymään sinuun. Paskaa en ole suhun liittyen jauhanut, vaikka kovasti yritätkin asian niin vääntää. Kaikki se, mikä ei sua miellytä ei ole paskaaCassandra kirjoitti:Ja mikä mua täällä naurattaa? Otus. Se on ihan varmasti kerännyt kirjanmerkkejä koko kuukauden, et sillä on mahdollisimman monta aloitusta muistissa sit ku palsta taas aukeaa![]()
Wagner kirjoitti:Banni päättyi 6.12 ja sivusto aukesi 23.12 joten tässähän on lusittu etukäteen seuraavasta bannista 16 päivää. Se on hyvä uutinen ja tuo joulumieltä. Täytyykin alkaa funtsaamaan, miten tuon ennakkoon lusitu n bannin voisi käyttää.
Oikeudessa tavataan. Palstan aktiivit lähtee hakemaan hyvitystä palstan kiinni olemisen aiheuttamasta henkisestä traumasta oikeusteitse...Raid kirjoitti:Matemaattisesti laskettuna kaikki muutkin joutuivat viettamaan pitkan "Bannin" ... en tieda mutta en usko kyopelin tuomioistuimessa paljon helpotusta tulevan?
Mike Manner kirjoitti:Oikeudessa tavataan. Palstan aktiivit lähtee hakemaan hyvitystä palstan kiinni olemisen aiheuttamasta henkisestä traumasta oikeusteitse...Raid kirjoitti:Matemaattisesti laskettuna kaikki muutkin joutuivat viettamaan pitkan "Bannin" ... en tieda mutta en usko kyopelin tuomioistuimessa paljon helpotusta tulevan?