Oriveden vainaja 2007
Re: Oriveden vainaja
Jokuhan tänkin asian totuuden tietää. Tuskin tämäkään henkilö on yksin ollut kokoaikaa.. Laskennallisesti jonkun on pakko tietää enemmän kun on kertonut. Vai äänestääkö joku sen puolesta että hän on ottanu lennon suomeen, bussin kentältä ja kävellyt metsään kuoleen. Mitä ilmeisimmin ei kuitenkaan kyseessä ollut suomen kansalainen..
Eikös jollain jenkkifirmalla ollu palvelu joka jäljitti dna-näytteestä "serkut", eli katottas mihin päin palloo metsälöydöllä olisi dna:ssa osumia...
Eikös jollain jenkkifirmalla ollu palvelu joka jäljitti dna-näytteestä "serkut", eli katottas mihin päin palloo metsälöydöllä olisi dna:ssa osumia...
Eli siis tässäkin käsitelty palveluntarjoaja... http://priima.yle.fi/node/206
Vainajaa ajatellen
http://farm3.static.flickr.com/2580/369 ... 6d.jpg?v=0
Toivotaan , että tapaus alkaneena vuonna ratkeaisi ???????????????????????
Ailar , älä sekoa ?????????????????????????????????????????????
Hyvää uutta vuotta 2010 kaikille keskusteluun osallistuneille !!!!!!!!!!!!!!!
T
Härkä
http://farm3.static.flickr.com/2580/369 ... 6d.jpg?v=0
Toivotaan , että tapaus alkaneena vuonna ratkeaisi ???????????????????????
Ailar , älä sekoa ?????????????????????????????????????????????
Hyvää uutta vuotta 2010 kaikille keskusteluun osallistuneille !!!!!!!!!!!!!!!
T
Härkä
Härkä: Varon käyttämästä ?-merkkejä. Muistan mitä ne SINULLE aiheuttaa!
Onnellista vuotta 2010 kaikille palstalaisille! Kyllä tämä OV:n kohtalo joskus selviää, toivotaan niin.
Onnellista vuotta 2010 kaikille palstalaisille! Kyllä tämä OV:n kohtalo joskus selviää, toivotaan niin.
Heipä hei kaikille, täällä taas! Ja hyvää alkanutta vuotta koko konkkaronkalle! 
Ailarin tavoin minäkin olen miettinyt sitä josko lääkkeet olisikin syötetty naiselle väkisin. Joskus tänne kirjottelinkin, että olisiko se voinut aiheuttaa mustelman leuassa ja verenvuodon ikenistä? Jos joku koittaa väkisin aukaista suuta niin leukaanhan siitä helposti mustelma jää, eikö? Samaten ikenistä tulisi varmaankin verta, jos sormilla raapii niitä avatessa suuta väkisin.
Ailarin pointti niistä lääkkeen jäämistä taskussa oli hyvä! Näin on hyvinkin voinut käydä.
Minäkin olen täällä joskus veikkaillut myös sitä, että olisiko ne passinpalaset tosiaan voineet joutua laukkuun siitä syystä, että nainen olisi ne saanut itselleen esim. riitatilanteessa revittyä ja näin halunnut jättää tarkoituksella laukkuun.
Ailarin tavoin minäkin olen miettinyt sitä josko lääkkeet olisikin syötetty naiselle väkisin. Joskus tänne kirjottelinkin, että olisiko se voinut aiheuttaa mustelman leuassa ja verenvuodon ikenistä? Jos joku koittaa väkisin aukaista suuta niin leukaanhan siitä helposti mustelma jää, eikö? Samaten ikenistä tulisi varmaankin verta, jos sormilla raapii niitä avatessa suuta väkisin.
Ailarin pointti niistä lääkkeen jäämistä taskussa oli hyvä! Näin on hyvinkin voinut käydä.
Minäkin olen täällä joskus veikkaillut myös sitä, että olisiko ne passinpalaset tosiaan voineet joutua laukkuun siitä syystä, että nainen olisi ne saanut itselleen esim. riitatilanteessa revittyä ja näin halunnut jättää tarkoituksella laukkuun.
Minulla ei ole mitään niitä vastaan, joilla ei ole mitään minua vastaan.
Helpottaa haluttujen aineiden imeytymistä huomattavasti jos ne nautitaan tyhjään vatsaan. Pysyn kannallani "itsemurha netistä luettujen ohjeiden mukaan" -teoriassa.kameleontti kirjoitti:Kyllähän tuo rikokselta kuulostaa. Kuka itsemurhaaja paastoaisi ja kärsisi nälkää ensin, jotta vatsa olisi tyhjä kuolinhetkellä
Dna:sta sen verran, että rahaa maksamalla saa toki itsestään näytteet otettua ja vaikka koko genomin sekvensoitua. Tai pelkän näytteen ottaminen ja säilyttäminen onnistuu kotikonstein, jos haluaa pätkän omaa dna:taan johonkin talteen (helppoa, voin neuvoa). Jos taas saataisi pala OV:n dna:ta, niin sille saisi rahalla ihan mitä vaan testejä yksityisiltä palveluntarjoajilta.
-
Alice Cullen
- Roger Murtaugh
Hyvät uudet vuodet täältäkin koko oriveden poppoolle
Mä olen vaan tyytynyt malttamattomana odottamaan sitä lehtijuttua ja sitä mitä saadaan nyt selville kun vainaja nostettiin ylös joten sen suurempia uusia ajatuksia ei asian suhteen ole, samassa linjassa menen ajatuksineni kuin ennenkin
Mä olen vaan tyytynyt malttamattomana odottamaan sitä lehtijuttua ja sitä mitä saadaan nyt selville kun vainaja nostettiin ylös joten sen suurempia uusia ajatuksia ei asian suhteen ole, samassa linjassa menen ajatuksineni kuin ennenkin
Uusi vuosi, uudet kujeet. Omalla kohdalla tarkoittaa siis ensimmäistä viestiä tänne OV:n puolelle. Ahkerasti on taustalta seurailtu, mutta koskaan ei ole ollut mitään uutta sanottavaa.
Nyt olisi yksi ehdokas tarjolla, en ainakaan huomannut, että olisi vielä ollut tyrkyllä. Mielestäni kuvan osalta täsmää aika hyvin, leukaa lukuun ottamatta. Mutta onhan kuvassa ollut hieman puutteita, niin kaipa uskallan tätä neitiä tarjota. Pituus ja ikä osuisivat myös hyvin (?). Muuten en sitten osaa sanoa. Mun taidoilla ei google paljoa kertonut...
http://www.missingpeople.org.uk/areyoum ... ?dsid=1510
Nyt olisi yksi ehdokas tarjolla, en ainakaan huomannut, että olisi vielä ollut tyrkyllä. Mielestäni kuvan osalta täsmää aika hyvin, leukaa lukuun ottamatta. Mutta onhan kuvassa ollut hieman puutteita, niin kaipa uskallan tätä neitiä tarjota. Pituus ja ikä osuisivat myös hyvin (?). Muuten en sitten osaa sanoa. Mun taidoilla ei google paljoa kertonut...
http://www.missingpeople.org.uk/areyoum ... ?dsid=1510
-
Sijaltainen
- Harjunpää
Poliisi-TV torstaina 7.1. 2010 klo 22.05: Selviääkö Oriveden mysteerivainajan henkilöllisyys?
Jos Sijaltainen nousisi, taivaaseen ota luoksesi.
Nanzi: Tervetuloa mukaan pohtimaan! Ehdokkaassasi on tosiaan paljon samaa,jotenkin vaan en usko, että vainaja olisi Australiasta asti tullut
Sijaltainen: ISOT kiitokset vinkistä, minulta tuo ainakin olisi mennyt ohi!
Sijaltainen: ISOT kiitokset vinkistä, minulta tuo ainakin olisi mennyt ohi!
Minulla ei ole mitään niitä vastaan, joilla ei ole mitään minua vastaan.
Sillä lailla. Juttu siirtyi tuonnemmaksi Sellon takia, eikö tuota Selloa ja vastaavia ole jo käsitelty tarpeeksi.
-
NeitiEtsivä
- Harjunpää
Jaahas vai semmoista... no eipä olis meillä näkynytkään kyseinen kanava taas jostain kumman syystä, mut onneks en sit turhaan täällä hermoillut. 
Suomessa ei näköjään voi luottaa mihinkään jonka nimessä esiintyy poliisi saatanan fasistit. 
Uusi ilmottautuu ketjun luettuaan.
Paljon tuli mietteitä lueskellessa, mutta eipä muistu enää mieleen.
Ainut joka jäi, oli se että vainajalla sanottiin olleen yllä fleece-hansikkaat, mutta Rouvari oli kuvaillut nähneensä sinisen hentoisen käden. Eipä tuolla suurempaa merkitystä, mutta jos esim. vain toinen hanska on puuttunut, niin tällä kädellä on saatettu koittaa saada oksennus aikaseksi..
Entäs onkohan sormuksesta jäänyt painumaa sormeen ja näkyyköhän se edes noin pitkän ajan jälkeen? Luulisi kuolleella näkyvän..
Ja vielä sellainen, että kenkiä oli veikattu muistaakseni Blinkeiksi (?), mutta vastaavat Nextit löytyy ebaysta. Ainut ero noissa on nauhan ja ehkä pohjan väri:
http://cgi.ebay.co.uk/NEXT-BROWN-SIZE-5 ... 5ad5f8af51
http://img22.imageshack.us/i/ovtavarat.jpg/
Paljon tuli mietteitä lueskellessa, mutta eipä muistu enää mieleen.
Ainut joka jäi, oli se että vainajalla sanottiin olleen yllä fleece-hansikkaat, mutta Rouvari oli kuvaillut nähneensä sinisen hentoisen käden. Eipä tuolla suurempaa merkitystä, mutta jos esim. vain toinen hanska on puuttunut, niin tällä kädellä on saatettu koittaa saada oksennus aikaseksi..
Entäs onkohan sormuksesta jäänyt painumaa sormeen ja näkyyköhän se edes noin pitkän ajan jälkeen? Luulisi kuolleella näkyvän..
Ja vielä sellainen, että kenkiä oli veikattu muistaakseni Blinkeiksi (?), mutta vastaavat Nextit löytyy ebaysta. Ainut ero noissa on nauhan ja ehkä pohjan väri:
http://cgi.ebay.co.uk/NEXT-BROWN-SIZE-5 ... 5ad5f8af51
http://img22.imageshack.us/i/ovtavarat.jpg/
Ensi viikon torstaina , 14.1 ilmestyy Apu-Lehden numero , jossa 5-6 sivun juttu vainajasta.
Olen siinä mukana " erittäin salaperäisen " Tarjan kanssa.
Juttu sinänsä ei tuo varsinaisesti uutta tietoa , mutta koska se noinkin laaja , se huomataan laajenmalti kuin pelkästään rikosharrastajien keskuudessa.
Jutussa sivutaan myös Minfoa yleisesti.
Toivotan Milatin tervetulleeksi ja totean hanska ja käsi- asian , minkä hän mainitsi , paikkansapitäväksi.
Oikea käsi oli ilman hanskaa.
En ole siitä varma, oliko vasemman käden hansikas kädessä vai ei.
T
Härkä
Olen siinä mukana " erittäin salaperäisen " Tarjan kanssa.
Juttu sinänsä ei tuo varsinaisesti uutta tietoa , mutta koska se noinkin laaja , se huomataan laajenmalti kuin pelkästään rikosharrastajien keskuudessa.
Jutussa sivutaan myös Minfoa yleisesti.
Toivotan Milatin tervetulleeksi ja totean hanska ja käsi- asian , minkä hän mainitsi , paikkansapitäväksi.
Oikea käsi oli ilman hanskaa.
En ole siitä varma, oliko vasemman käden hansikas kädessä vai ei.
T
Härkä