Julkkikset ja murhat

Tähän osioon onnettomuudet ja muu rikoksiin liittyvä keskustelu.
HarrietM
Roger Murtaugh

Re: Julkkikset ja murhat

Viesti Kirjoittaja HarrietM »

otus kirjoitti:
HarrietM kirjoitti:Kerrigania puukotettiin jalkaan tms, ei sentään jalkoa onneksi pois hakattu. Hän toipui hyvin, voitti mm Lillehammerissa olympiahopeaa noin kuukausi puukotuksen jälkeen.
Täh, vieläkin tarjoat puukotusta? Tämä on sitten täysin eri tapaus?, eikä varmaan sattunut -94?, koska silloin oli juurikin tuo teleskooppipamppu selkkaus. Saisko faktaa pöytään? Kidos.
:shock:
täh, ei minulla ole tapana kantaa kenellekään mitään eteen,
saat etsiä nämä faktat ihan itse, moidoo :P
That's a crock!
otus
Axel Foley

Viesti Kirjoittaja otus »

HarrietM kirjoitti:
otus kirjoitti:
HarrietM kirjoitti:Kerrigania puukotettiin jalkaan tms, ei sentään jalkoa onneksi pois hakattu. Hän toipui hyvin, voitti mm Lillehammerissa olympiahopeaa noin kuukausi puukotuksen jälkeen.
Täh, vieläkin tarjoat puukotusta? Tämä on sitten täysin eri tapaus?, eikä varmaan sattunut -94?, koska silloin oli juurikin tuo teleskooppipamppu selkkaus. Saisko faktaa pöytään? Kidos.
:shock:
täh, ei minulla ole tapana kantaa kenellekään mitään eteen,
saat etsiä nämä faktat ihan itse, moidoo :P

Heh heh ja jep jep.., de va kacci de..
Jos alkaa pännii, niin anna bannii..
Mike Manner
Jessica Fletcher

Viesti Kirjoittaja Mike Manner »

otus kirjoitti:Googlesta ei hajua, mutta ole hyvä vain tästäkin sivistyksestä, herra wannabe-Yliviisas
Ziljardi X :mrgreen:
Sivistyksestäpä hyvinkin, kiitos.
Ihan hyvin tiedetty otus... :lol:
"Mä olen sitä mieltä, et jos 5 senttiä on liikaa OMASTA viestistä Minfoon, kannattaa harkita poistumista kokonaan. Perusteena se, että "harrastuneisuus" palstalle, ei ole likimainkaan riittävä!" -John Doe
otus
Axel Foley

Mike Manner kirjoitti:
otus kirjoitti:Googlesta ei hajua, mutta ole hyvä vain tästäkin sivistyksestä, herra wannabe-Yliviisas
Ziljardi X :mrgreen:
Sivistyksestäpä hyvinkin, kiitos.
Ihan hyvin tiedetty otus... :lol:

Täällä haisee trollille, jospa jatkaisit tuota "viisauttasi" muualla (tiedät kyllä missä).

Ps: Mietippä hieman mitä olet antanut tällekkin ketjulle? Lueppa vaikka pari kertaa ketju läpi, jos et muuten tajua kuinka turha tuo päätä aukova "roolisi" tässä on..
Mike Manner
Jessica Fletcher

otus kirjoitti:Ps: Mietippä hieman mitä olet antanut tällekkin ketjulle? Lueppa vaikka pari kertaa ketju läpi, jos et muuten tajua kuinka turha tuo päätä aukova "roolisi" tässä on..
Kumpi aloitti vinkumisen ja kumpi meistä on ollut oikeassa itse aiheen suhteen?
"Mä olen sitä mieltä, et jos 5 senttiä on liikaa OMASTA viestistä Minfoon, kannattaa harkita poistumista kokonaan. Perusteena se, että "harrastuneisuus" palstalle, ei ole likimainkaan riittävä!" -John Doe
HarrietM
Roger Murtaugh

Kuten sanoin niin kirjoitin tämän ulkomuistista,
ja jos tämä on nyt nii olennainen tieto, niin wikin mukaan tosiaan kyseessä ei ollut puukotus, vaan häntä lyötiin metalliputkella polveen.. no se siitä.
That's a crock!
Mike Manner
Jessica Fletcher

HarrietM kirjoitti:Kuten sanoin niin kirjoitin tämän ulkomuistista...
Älä nyt pilaa hyvää kinastelua :D
Mutta joo, kiitos ja anteeksi...
otus
Axel Foley

Mike Manner kirjoitti:
otus kirjoitti:Ps: Mietippä hieman mitä olet antanut tällekkin ketjulle? Lueppa vaikka pari kertaa ketju läpi, jos et muuten tajua kuinka turha tuo päätä aukova "roolisi" tässä on..
Kumpi aloitti vinkumisen ja kumpi meistä on ollut oikeassa itse aiheen suhteen?
Voi vinku vonku mikä tapaus olet ja jos olet tosiaan sitä mieltä, että olit jossain kohtaa oikeassa (saatika annoit tälle ketjulle jotain muuta kuin sekoitit pakkaa pään aukomisella), niin jatketaan vääntöä lautamiehissä, edelliseen viestiini viitaten tuntuu luetun ymmärtäminen olevan Mikelle nyt "hieman" vaikeaa..
Mike Manner kirjoitti:
HarrietM kirjoitti:Kuten sanoin niin kirjoitin tämän ulkomuistista...

Älä nyt pilaa hyvää kinastelua :D
Mutta joo, kiitos ja anteeksi...
Tämä viimeisin Mike Mannerin viesti kertoo kyllä kaiken oleellisen ko.nimimerkin tarkoitus peristä tällä foorumilla..
HarrietM
Roger Murtaugh

Kun kerriganista on juttua tässä ketjussa

niin Kerriganin isä on löytynyt kuolleena ja Kerriganin veli on pidätetty.
ei ole tarkkaa tietoa mitä heidän kotona tapahtui,
joka tapauksesssa poliisi on taltuttanut miehen paprikasumutteella.
Kerriganin perhe sanoo että mies kuoli sydänkohtaukseen ja Kerriganin veli on pidätetty väärin perustein.

ilmeisesti jonkinlainen riita edelsi isän menehtymistä, jolloin jonkinlainen pahoinpitely tapahtui.
Kerriganin veli, Mark Kerriganon on saanut syytteen päälekarkauksesta ja törkeästä pahoinpitelystä, jonka hän kiistää

Kerriganin veli on sotaveteraani ja kärsinyt mt-ongelmista eli post-traumaattisesta stressista, hän on tuomittu aikaisemmin useasta rikoksesta pahoinpitelyistä, tuhotyöstä, aseellisesta hyökkäyksestä jne

Mark Kerrigan, 45
Kuva
http://www.cbsnews.com/blogs/2010/01/25 ... 9153.shtml
That's a crock!
HarrietM
Roger Murtaugh

Kerriganin isän kuolintodistuksessa lukee nyt kuolinsyy - henkirikos.
Vielä ei ole tideossa saako Kerriganin veli lisää syytteitä.

Tarkka kuolinsyy on sydänkohtaus jonka hän sai pojan kanssa riidellessä. Poika oli kuristanut häntä.
Kerriganin isä oli kuolessaan 70 vuotias.
Kerriganin perhe ilmoittaa olevansa vihainen oikeuslääkärille ja tukee Mark kerrigania, eikä halua hänen joutuvan syytteeseen. Mark Kerrigan jolla on myös paha alkoholiongelma, on tällä hetkellä hoidossa mielisairaalassa.

Nancy Kerrigan

Kuva

http://www.radaronline.com/exclusives/2 ... g-son-home
That's a crock!
Beatrix K.
Alibin satunnaislukija

Viesti Kirjoittaja Beatrix K. »

Minulle tuli mieleen näyttelijä Phil Hartman (ollut mm. ääninäyttelijänä Simpsoneissa). Wikipedia kertoo seuraavaa:

Philip Edward "Phil" Hartman (24. syyskuuta 1948 – 28. toukokuuta 1998) oli kanadalaissyntyinen yhdysvaltalainen näyttelijä, ääninäyttelijä, koomikko ja käsikirjoittaja.

Hartman syntyi Ontarion Brantfordissa Kanadassa. 50-luvulla hänen perheensä muutti Yhdysvaltoihin. Hartman pyrki Los Angelesin high schooleihin, ja hänestä tuli Yhdysvaltojen kansalainen 90-luvun alkupuoliskolla.

Urallaan Hartman on ollut mukana muun muassa Saturday Night Livessä, NewsRadio-sitcomissa ja Simpsoneissa, jossa hän esitti B-luokan halpaelokuvanäyttelijää Troy McClurea ja asianajaja Lionel Hutzia.

28. toukokuuta 1998 Philin vaimo Brynn murhasi Hartmanin tämän kotona Kaliforniassa Hartmanin ollessa 49 vuoden ikäinen. Brynn ampui Philiä kahdesti päähän tämän nukkuessa ja muutaman tunnin kuluttua teki itsemurhan ampumalla myös itseään päähän. Murhan motiivit eivät ole täysin tiedossa.
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Brynn Hartman (s. Vicki Omdahl, 11. huhtikuuta 1958 – 28. toukokuuta 1998) oli näyttelijä Phil Hartmanin vaimo ja murhaaja. Hän syntyi Thief River Fallsissa, Minnesotassa Donald Gene Omdahlin ja Constance Faye os. Arnoldin tyttäreksi, ja hänellä oli veli Gregory.

Hartman esiintyi elämänsä aikana muutamissa vähäpätöisissä rooleissa televisiossa ja elokuvissa. Hän ampui riidan päätteeksi miehensä tämän nukkuessa ja ehti ennen pidätystä surmata itsensä.
Vastaa Viestiin