Sinä, minä ja Bonnie ollaan samanlaisiaJuliet Jones kirjoitti:Hämmentävää ja hauskaa oli! Ainoa kohta, joka erosi valmiista vastauksista oli tuo viimeinen: sininen, mutta vasara kuitenkin
Mindfuck...
Re: Mindfuck...
Nanika ga tooku matteiru to
-
Alice Cullen
- Roger Murtaugh
Niin, me kaikki omituiset ja erillaiset yhteiskunnanhylkiöt olemme kokoontuneet tänne minfolleMike Manner kirjoitti: No ei nyt aleta vielä hätäilemään, tässä kun näyttää olevan tätä omituista sakkia enemmänkin...![]()
![]()
En noudattanut niitä ohjeita (en siis tehnyt alkutehtäviä), mutta vastaukseni olivat silti "oikeita"...
Cicero:en ol epahemminkehuskellut saavutuksillani ja vaadittiin linkkiä minulla ei sitä ollut, suoraan en voi sanoa missä työskentelen joten piti kiertotietä kirjoittaa...marsalkka on alusta asti ollut tökerö jossain vaiheessa menee pinna kenellä tahansa.
Punainen vasara meni oikein, mutta vihannes oli kurkku ja numero 11. En ole kiero, muuten vain saan viinipullon korkin auki ajatuksillani 
-
Mike Manner
- Jessica Fletcher
Ingrid kirjoitti:En ole kiero, muuten vain saan viinipullon korkin auki ajatuksillani
"Mä olen sitä mieltä, et jos 5 senttiä on liikaa OMASTA viestistä Minfoon, kannattaa harkita poistumista kokonaan. Perusteena se, että "harrastuneisuus" palstalle, ei ole likimainkaan riittävä!" -John Doe
-
Jack the Ripper
- Jessica Fletcher
Numero meni minulla "väärin", vihannes toki porkkana ja työkalu oranssi vasara.
Tuo porkkana on kyllä pirun yllättävä, vasara ehkä tulee mieleen kun tarpeeksi toistelee kolme-kolme-kolme-kolmosta, foneettisesti se ehkä kuulostaa vasaran paukkeelta. puukko ja kirveshän eivät ole työkaluja? Vaan...tarvekaluja?
Tuo porkkana on kyllä pirun yllättävä, vasara ehkä tulee mieleen kun tarpeeksi toistelee kolme-kolme-kolme-kolmosta, foneettisesti se ehkä kuulostaa vasaran paukkeelta. puukko ja kirveshän eivät ole työkaluja? Vaan...tarvekaluja?
"Olen pessimisti. Tiedän kaiken turhaksi, mutta todennäköisesti olen taas tässäkin väärässä"
Kysäisin vieressä istuvalta KIRVESmieheltä onko kirves ja puukko työkaluja.
On kuulemma, ainakin kirvesmiehen työssä.
Ja eikös ne myydäkin työkaluosastolta käsittääkseni.
On kuulemma, ainakin kirvesmiehen työssä.
Ja eikös ne myydäkin työkaluosastolta käsittääkseni.
Silikonitissit on vähän sama asia kuin laittaisi jalopuuratin ladaan. Kivahan sitä on hivellä mutta ei se kyyti siitä parane.
-
Tampereen Tyttö
- Alibin Kestotilaaja
Luku oli 9.
Vihannes porkkana.
Väri sininen.
Työkalu vasara.
Vihannes porkkana.
Väri sininen.
Työkalu vasara.
-Takuulla, sano Tampereenlikka!
Kaikki meni nappiin. Taitaa olla indoeurooppalaiselle miehelle tehty tämä testi. 
benz. tolu. mtbe tame etbe xyl. hex. sex.
-
Tiina
- Sherlock Holmes
Numero oli 7.
Vihannes oli porkkana, mutta viimeinen oli ruskea leka.
Vihannes oli porkkana, mutta viimeinen oli ruskea leka.