Tatuoinnit

Sana on vapaa jos netiketti on hallussa.
jms

Re: Tatuoinnit.

Viesti Kirjoittaja jms »

Eka hiha yhtä kuvaa vaille valmis.. eli muutama leima löytyy ja lisää tulee :twisted:
Celeste
Poliisikoira Rex

Viesti Kirjoittaja Celeste »

Yksi on..otettu about joskus 15-vuotta sitte. Mustaleski nilkassa. 8)
kallooni on pultattu tahto,
se tahtoo häpeästä ylpeyteen.
Olen luovuttanut ainakin puoli kertaa,
eikä sitä edes puoliksi lasketa.
serialist
Olivia Benson

Viesti Kirjoittaja serialist »

Tämän viikon perjantaina tulee eka tatuointi. Pakko myöntää, että jännittää ihan hulluna. :D No, uskon kuitenkin vakaasti, että se on reippaasti sen arvoinen!
A good way to threaten somebody is to light a stick of dynamite. Then you call the guy and hold the burning fuse up to the phone. "Hear that?" you say.
"That's dynamite, baby.".
- Jack Handy -
Dr Mengele
Alokas

Viesti Kirjoittaja Dr Mengele »

Millainen on Suomen vankiloiden tatuointikulttuuri?

Itse olen tutustunut Venäjän Federaation vankien tatuointikulttuuriin, joka on muuttunut voimaakkaasti vanhan Neuvostoliiton aikaisesta toiminnasta.

Onko Suomessa tapana ottaa vankiloissa tatuointeja? Entä ottavatko vangit sellaisia tatuointeja, joilla on vankeuteen, tai rikolliseen elämäntapaan liittyvää symboliikkaa?

Löytyykö arvon infolaisilta tietoa...
loneliness
Jessica Fletcher

Viesti Kirjoittaja loneliness »

Dr Mengele kirjoitti:Millainen on Suomen vankiloiden tatuointikulttuuri?

Itse olen tutustunut Venäjän Federaation vankien tatuointikulttuuriin, joka on muuttunut voimaakkaasti vanhan Neuvostoliiton aikaisesta toiminnasta.
Olisiko sinulla jotain linkkejä videoihin tai kiinnostaviin artikkeleihin aihetta koskien, eli Venäjän linnatatuoinneista? Itse aikanaan kiinnostuin kyseisestä aiheesta venäläisen vapaaottelijan Aleksander Emelianenkon myötä. Hänen kuviensa merkitykset (pitänevät about paikkaansa) löytyvät täältä

http://en.wikipedia.org/wiki/Aleksander_Emelianenko
Paavo Arhinmäki on äijä!
katupoika
Theo Kojak

Viesti Kirjoittaja katupoika »

Dr Mengele kirjoitti:Millainen on Suomen vankiloiden tatuointikulttuuri?

Onko Suomessa tapana ottaa vankiloissa tatuointeja? Entä ottavatko vangit sellaisia tatuointeja, joilla on vankeuteen, tai rikolliseen elämäntapaan liittyvää symboliikkaa?

Löytyykö arvon infolaisilta tietoa...
Kyllähän porukka tatuoi vankiloissa, mutta ei täältä samanlaista vanki/rikollis-tatuointikulttuuria löydy ollenkaan kuin mitä Venäjällä on. Joku kyynel silmäkulmassa taitaa olla ainoa tatska, jota näkee vaan rikollisilla (merkkinä taposta). Tai kai sekin jo kohta on levinnyt myös "tavallisten" keskuuteen. Eikä sekään ole alunperin mikään suomalainen juttu. Sit on tota perus A.C.A.B. leimaa ja tollasta, mut sitäkin näkee muillakin kuin vangeilla ja kriminaaleilla (esim. punkkareilla ja skineillä). Ja sekin on tuontitavaraa.
Jarno-T
Nikke Knatterton

Viesti Kirjoittaja Jarno-T »

Toi kyynel silmäkulmassa on aika "yleinen" leima ainakin Skini & Hardcore porukoissa, psychobilly piireissä tota tapaa kans. Ja yleisellä tarkotan että jos jengillä nyt naama tatskoja on niin noissa em.porukoissa se ei oo mikään harvinaisuus.
http://www.youtube.com/watch?v=Ekqt27CwJqk tossa on aika hyvä dokkari Venäläisistä linnatatskoista, ja venäjän linnamenosta muutenkin. Ykkösosaa en oo valitettavasti löytänyt.
Pinkkis
Lauri Hanhivaara

Viesti Kirjoittaja Pinkkis »

Ajattelin tännekkin infota että Tattoo Studio 52:n tampereella on paska paikka. Otin itse siellä kuvan ja sain paskaa. Asiakaspalvelu on perseestä. Älkää siis edes harkitkoo paikkaa!
On vain yksi ja oikea Dead Unicorn Queen ja se olen minä
Niinuski
Hercule Poirotin viikset

Viesti Kirjoittaja Niinuski »

Jyväskylän Vaajakoskella on (ainakin vielä toistaiseksi) tatuoija, joka on kotoisin Bulgarista ja tehnyt mm. Sunny Beachilla kuvia. Paljon häneltä löytyy tyytyväisiä asiakkaita ympäri maailmaa. Itse olen hänelle menossa hakattavaksi syksyn aikana ja useampi ystäväni on hänellä käynyt kuvansa ottamassa ja tyytyväisiä ovat oleet. Asiakaspalvelu on mitä loistavinta ja jos et englantia hyvin hallitse, löytyy useimmiten paikalta myös tulkki.

Kaksi tatuointia löytyy jo.
noorax3

Viesti Kirjoittaja noorax3 »

Itsellä on teksti "Believe" niskassa.
Irma Lam
Sabrina Duncan

Viesti Kirjoittaja Irma Lam »

Pinkkis kirjoitti:Ajattelin tännekkin infota että Tattoo Studio 52:n tampereella on paska paikka. Otin itse siellä kuvan ja sain paskaa. Asiakaspalvelu on perseestä. Älkää siis edes harkitkoo paikkaa!
Itse Antti unelmienpoikamieshunks Peltonenko asialla? Kotisivuilla olevat tekeleet aivan alkeistasoa, otan osaa...
Nimimerkillä itsekin paskaa kesällä -91 saaneena Porissa. Korjattiin tossa kymmenisen vuotta sitten aavistuksen paremmaks, mutta kaamee silti. Onneks en itte sitä nää, mutta aina on hävettäny. Itse aihe olisi ihan söpö kiiltokuvamainen old school, mutta niin perkeleellisen suttuinen jälki.

Ja sitä vielä, että älkää nyt hyvät lapset lähtekö mihinkään muotivillityksiin mukaan, ihan varmasti tulee harmittamaan joskus.
BloodSucker
Poliisikoira Rex

Viesti Kirjoittaja BloodSucker »

Itseltäni löytyy "tavallaan" 4 tatuointia.. Päällepäin näkyy vain 2 ANKH ristiä mutta niiden ristien alta löytyy 2 väärinpäin olevaa ristiä jotka myös näkyy kun osaa oikein katsoa..
~ Some crimes are so brutal. That if you survive, your only option is revenge. ~
Sajaki
Jack Bauer

Viesti Kirjoittaja Sajaki »

Perjantaina tuli tikattua kaksi uutta, ovat siis järjestysnumeroiltaan 8. ja 9. Taustavärittelyä olisi seuraavaksi tarkoitus hankkia, sitä ei voine erilliseksi tatuoinniksi laskea.
"Karkea kysymys koko kriminaalipolitiikan historian ajan on ollut, onko rikoksiin syyllistynyt (tai muuten poikkeava) henkilö paha vai hullu."
TheBride
Poliisikoira Rex

Viesti Kirjoittaja TheBride »

Itsellä 4 kuvaa. Ensi viikolla tulee yksi lisää. Tätä tapahtumaa innolla odotellessa :) .

Ja sainpas vihdoinkin rekisteröidyttyä tänne. Palstaa seurannut alusta asti aktiivisesti, ja nyt olisi tarkoitus tunkea itseni mukaan joukkoon 8) .
..We can cruise down Robbert Street all night long, but I think I'll just rape you and kill you instead..
You're the cutest girl I've ever seen in my life. But it's over now, and with my knife.

- Therapy? - Diane.
VoDKa
Ainesta Watsoniksi

Viesti Kirjoittaja VoDKa »

Toisesta aloitetusta Minfon tatuointikeskustelusta tänne aloitusviesti:
Geissimummo kirjoitti:Täällä varmasti on muitakin tatuoinneista kiinnostuneita, katsotaan saadaanko minkäänlaista keskustelua aikaiseksi :roll: Haluaisin tietää minkälaisia kuvia teillä on ja missä päin kehoa? Kuviakin saa linkittää. Olisi ihan mielenkiintoista kuulla tarinoita, minkä takia olette kuvanne ottaneet vai ovatko ideat syntyneet vain hetken mielijohteesta, kaduttaako mikään kuva..? Kertokaa myös missä olette kuvanne ottaneet ja onko uusia suunnitteilla ym. :wink:

Linkittäkää myös hyviä tatuointisivuja, tykkään selailla niitä 8)

PS. Käytin tarkennettua hakua, eikä se antanut yhtäkään tatuointikeskustelua (sen takia perustin tämän). Muutenkin tuo haku on niin vaikea käyttää.. :?

One day I might just disappear and you will never find me. Nobody will ever find me.

Vastaa Viestiin