Onko ketsku kusipää idiootti?

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Moderaattorit, Kilomies, Kyöpeli

Onko kestku kusipää idiootti?

On, aivan täysi ääliö
48
49%
Ei, sehän on ihan fiksu tyyppi
49
51%
 
Ääniä yhteensä: 97

ketsku
Christopher Lorenzo
Viestit: 1503
Liittynyt: Ke Maalis 12, 2008 11:59 pm

Viesti Kirjoittaja ketsku »

Chopper kirjoitti:joo ihan sama,sinä saat muita arvostella mutta sua ei saa arvostella.
Ja ketkä on ME,sinä ja sun jakautunut persoonasiko?
:lol: Vaikka niin. Tarkoitin kyllä meillä muita palstalaisia mut ihan miten vaan. Ja saa arvostella toki, anna palaa.
Chopper
Perry Mason
Viestit: 3544
Liittynyt: Ke Loka 31, 2007 10:05 am

Viesti Kirjoittaja Chopper »

ketsku kirjoitti: Tarkoitin kyllä meillä muita palstalaisia
Miksi oletat että muut palstalaiset olisivat kiinnostuneita minun asioistani?
Sinulla on pää, mutta niin on nuppineulallakin !
ketsku
Christopher Lorenzo
Viestit: 1503
Liittynyt: Ke Maalis 12, 2008 11:59 pm

Viesti Kirjoittaja ketsku »

Chopper kirjoitti:
ketsku kirjoitti: Tarkoitin kyllä meillä muita palstalaisia
Miksi oletat että muut palstalaiset olisivat kiinnostuneita minun asioistani?
No kai nyt näin uteliaat ihmiset janoavat yksityiskohtia myös toisistaan (kun kerta murhista ja rikoksistakin?)
Chopper
Perry Mason
Viestit: 3544
Liittynyt: Ke Loka 31, 2007 10:05 am

Viesti Kirjoittaja Chopper »

ketsku kirjoitti:
Chopper kirjoitti:
ketsku kirjoitti: Tarkoitin kyllä meillä muita palstalaisia
Miksi oletat että muut palstalaiset olisivat kiinnostuneita minun asioistani?
No kai nyt näin uteliaat ihmiset janoavat yksityiskohtia myös toisistaan (kun kerta murhista ja rikoksistakin?)
Sille en voi mitään jos sinä niihin lukeudut.Minulla ei ole mitään tarvetta kertoa itsestäni mitään.En ole koskaan sinultakaan kysynyt mitä teet työksesi tai olet opiskellut,ihan itse sinä niitä asioita olet täällä vapaaehtoisesti kertonut.Jos sinä koet moiseen avautumiseen tarvetta ei se tarkoita sitä että minun pitäisi tehdä samoin.Voit arvuutella mitä haluat minusta,sillä ei ole minulle mitään merkitystä.
Sinulla on pää, mutta niin on nuppineulallakin !
ketsku
Christopher Lorenzo
Viestit: 1503
Liittynyt: Ke Maalis 12, 2008 11:59 pm

Viesti Kirjoittaja ketsku »

Chopper kirjoitti:
ketsku kirjoitti:
Chopper kirjoitti: Miksi oletat että muut palstalaiset olisivat kiinnostuneita minun asioistani?
No kai nyt näin uteliaat ihmiset janoavat yksityiskohtia myös toisistaan (kun kerta murhista ja rikoksistakin?)
Sille en voi mitään jos sinä niihin lukeudut.Minulla ei ole mitään tarvetta kertoa itsestäni mitään.En ole koskaan sinultakaan kysynyt mitä teet työksesi tai olet opiskellut,ihan itse sinä niitä asioita olet täällä vapaaehtoisesti kertonut.Jos sinä koet moiseen avautumiseen tarvetta ei se tarkoita sitä että minun pitäisi tehdä samoin.Voit arvuutella mitä haluat minusta,sillä ei ole minulle mitään merkitystä.
Joo joo, relaa nyt. Verenpaine nousee muuten.
rimma
Christopher Lorenzo
Viestit: 1513
Liittynyt: Ma Marras 19, 2007 11:43 pm
Paikkakunta: Pripyat

Viesti Kirjoittaja rimma »

Vaihtaisin kyllä ehdottomasti vastaustani tuohon gallupin kysymykseen nyt jonkin verran lueskeltuani näitä tämän topicin tekstejä.
Onhan se tietysti vaikeaa lopettaa ajoissa ja kun on jo syvällä paskassa niin se on vielä vaikeampaa, lähes mahdotonta.
Kumpi on pahempi: totuus joka saa itkemään vai valhe joka saa hymyilemään?
век живи, век учись.
ketsku
Christopher Lorenzo
Viestit: 1503
Liittynyt: Ke Maalis 12, 2008 11:59 pm

Viesti Kirjoittaja ketsku »

rimma kirjoitti:Vaihtaisin kyllä ehdottomasti vastaustani tuohon gallupin kysymykseen nyt jonkin verran lueskeltuani näitä tämän topicin tekstejä.
Onhan se tietysti vaikeaa lopettaa ajoissa ja kun on jo syvällä paskassa niin se on vielä vaikeampaa, lähes mahdotonta.
Häh? Meni ohi jotta viuhahti.
Kake
Armas Tammelin
Viestit: 81
Liittynyt: Ma Joulu 10, 2007 2:11 pm

Re: Onko ketsku kusipää idiootti?

Viesti Kirjoittaja Kake »

No lievästi sanottuna kyllä. Onpahan harvinaisen häiriintynyttä tekstiä häneltä tuossa Markja vs. naiset-ketjussa.

Miten tuollaiset saa kulkea vapaana?
ketsku
Christopher Lorenzo
Viestit: 1503
Liittynyt: Ke Maalis 12, 2008 11:59 pm

Re: Onko ketsku kusipää idiootti?

Viesti Kirjoittaja ketsku »

Kake kirjoitti:No lievästi sanottuna kyllä. Onpahan harvinaisen häiriintynyttä tekstiä häneltä tuossa Markja vs. naiset-ketjussa.

Miten tuollaiset saa kulkea vapaana?
Oletko tutustunut muuten markjan teksteihin? Ovatko ne mielestäsi fiksuja ja tosia? Paikkaansapitäviä? Jos ovat niin sitten ei sen enempää tartte paneutua sen miettimiseen mikä oma tasosi on :lol:
Kake
Armas Tammelin
Viestit: 81
Liittynyt: Ma Joulu 10, 2007 2:11 pm

Re: Onko ketsku kusipää idiootti?

Viesti Kirjoittaja Kake »

Olen tutustunut ja on hän nyt ainakin sinua järkevämpi ja enemmän oikeassa vaikka läheskään kaikesta en hänenkään kanssa ole samaa mieltä.

Ei hän sentään yritä oikeuttaa julmia väkivallantekoja kuten sinä.
ketsku
Christopher Lorenzo
Viestit: 1503
Liittynyt: Ke Maalis 12, 2008 11:59 pm

Re: Onko ketsku kusipää idiootti?

Viesti Kirjoittaja ketsku »

Kake kirjoitti:Olen tutustunut ja on hän nyt ainakin sinua järkevämpi ja enemmän oikeassa vaikka läheskään kaikesta en hänenkään kanssa ole samaa mieltä.

Ei hän sentään yritä oikeuttaa julmia väkivallantekoja kuten sinä.
Luehan uudelleen kirjoitukseni. Mielestäni olen useita kertoja todennut, että en kannata enkä hyväksy väkivaltaa missään muodossa. Sen sijaan olen ilmaissut kantani siihen, että en pidä kovin vakavana sitä jos teinityttö läppäsee poikakaveriaan poskelle. Missään ei lue, että se olisi hyväksyttävää tai oikeutettuakaan?

Markja sen sijaan on antanut useasti ymmärtää, että naisia sietääkin vähän vedellä päin näköä, naiset ovat miehiä hyväksikäyttäviä huoria jotka juoksevat vain lihavan lompakon perässä ja salaa nussivat ilman ehkäisyä saadakseen lapsia jotta mieheltä voi nyysiä elatusmaksuja. Markjaa ei huoleta ollenkaan, että maailmalla miljardeja naisia alistetaan, raiskataan, orjuutetaan ja käytetään lattiarätteinä joka päivä. Sen sijaan markjaa huolettaa jos 17- vuotiaat tytöt läpsivät poikaystäviään poskelle tai että naiset raiskaavat miehiä, tulevat raskaaksi ja pakottavat nämä miehet maksamaan elatusmaksuja.

Mut hei, tuolta miessakeista lienee löytyy sullekin sopivaa seuraa, kaikki ovat markjan kopioita. Joka palstalta saamme lukea aina vaan uudestaan ja uudestaan samat argumentit (huomaa latinankieliset hienoudet seassa!!) ja samat lähteet joista on poimittu itselle sopivia lukuja.
Damien
Alibin Kestotilaaja
Viestit: 5197
Liittynyt: Ti Marras 11, 2008 1:26 pm
Paikkakunta: Karvatunturi aka käpykumpu
Viesti:

Re: Onko ketsku kusipää idiootti?

Viesti Kirjoittaja Damien »

ketsku kirjoitti:Sen sijaan olen ilmaissut kantani siihen, että en pidä kovin vakavana sitä jos teinityttö läppäsee poikakaveriaan poskelle. Missään ei lue, että se olisi hyväksyttävää tai oikeutettuakaan?
Ehkä olet jo joskus jossain selventänyt mutta onko mielestäsi tuomittavampaa että teinipoika läppäsee
tyttöystäväänsä poskelle?
"Aika kulkee, kellot laukkaa. Monta raukkaa, hauta haukkaa.
Ennen iltaa, siis kulje siltaa mut varo murhamiesten kiltaa.
Varo liittymästä heihin jotka usko eivät enää mihinkään."
ketsku
Christopher Lorenzo
Viestit: 1503
Liittynyt: Ke Maalis 12, 2008 11:59 pm

Re: Onko ketsku kusipää idiootti?

Viesti Kirjoittaja ketsku »

Damien kirjoitti:
ketsku kirjoitti:Sen sijaan olen ilmaissut kantani siihen, että en pidä kovin vakavana sitä jos teinityttö läppäsee poikakaveriaan poskelle. Missään ei lue, että se olisi hyväksyttävää tai oikeutettuakaan?
Ehkä olet jo joskus jossain selventänyt mutta onko mielestäsi tuomittavampaa että teinipoika läppäsee
tyttöystäväänsä poskelle?
Kyllä on, ilman muuta. Voimakkaampana sukupuolena tehty läppäisy on alistamista ja vallankäyttöä. Enkä puhu nyt siis lyömisestä vaan ns. litsarista.
Damien
Alibin Kestotilaaja
Viestit: 5197
Liittynyt: Ti Marras 11, 2008 1:26 pm
Paikkakunta: Karvatunturi aka käpykumpu
Viesti:

Re: Onko ketsku kusipää idiootti?

Viesti Kirjoittaja Damien »

ketsku kirjoitti:Kyllä on, ilman muuta. Voimakkaampana sukupuolena tehty läppäisy on alistamista ja vallankäyttöä. Enkä puhu nyt siis lyömisestä vaan ns. litsarista.
Mitäs se heikomman sukupuolen läpsiminen sitten on jos se varustetaan fraasilla "sinäpä et
voi lyödä minua mutta minä voin lyödä sinua"?
Pikkuisen kuulostaa alistamiselta jos tuossa käytetään sukupuolta tekosyynä, ja samaan aikaan
kehdataan vinkua sukupuolten välisestä tasa-arvosta.No tämä tuli selväksi.
ketsku hyväksyy jossain määrin väkivallan, niin kauan kuin sen suorittajana "heikompi sukupuoli".
"Aika kulkee, kellot laukkaa. Monta raukkaa, hauta haukkaa.
Ennen iltaa, siis kulje siltaa mut varo murhamiesten kiltaa.
Varo liittymästä heihin jotka usko eivät enää mihinkään."
Chopper
Perry Mason
Viestit: 3544
Liittynyt: Ke Loka 31, 2007 10:05 am

Re: Onko ketsku kusipää idiootti?

Viesti Kirjoittaja Chopper »

Tätä minäkin ihmettelen... Ja samaan hengenvetoon vielä sitten sanoo että on miehen omaa syytä jos ottaa naiselta turpaa eikä puolustaudu :roll:
sellaiset miehet eivät ole miehiä...
Ristiriitaista on :|
Sinulla on pää, mutta niin on nuppineulallakin !
Vastaa Viestiin