Revolverimies uhkaili kauppakeskus Kampissa

Tähän osioon onnettomuudet ja muu rikoksiin liittyvä keskustelu.
HarrietM
Roger Murtaugh

Revolverimies uhkaili kauppakeskus Kampissa

Viesti Kirjoittaja HarrietM »

Revolverimies uhkasi vartijoita Kampin kauppakeskuksessa Helsingissä
08.01.2010 23:06

Mies uhkaili perjantai-illalla revolverimallisella pistoolilla ruokatavarakauppa Lidlin vartijaa Kampin ostoskeskuksessa Helsingissä.

Yhtään laukausta ei ammuttu, eikä kukaan loukkaantunut kello yhdeksän jälkeen sattuneessa välikohtauksessa.

Uhkailijan nähtiin poistuvan rakennuksesta ennen kuin poliisi saapui paikalle.

Miehestä ei saatu kunnon tuntomerkkejä.

- Poliisi etsi miestä, mutta häntä ei löydetty. Enää asialle ei ole mitään tehtävissä, päivystävä komisario Juha Hietala totesi.
IS

http://www.iltasanomat.fi/uutiset/kotim ... id=1860401

Miten niin ei ole mitään tehtävissä
eikö siellä ole valvontakameroita?
That's a crock!
Mike Manner
Jessica Fletcher

Re: Revolverimies uhkaili kauppakeskus Kampissa

Viesti Kirjoittaja Mike Manner »

Mies uhkaili perjantai-illalla revolverimallisella pistoolilla...
Juu juu, se on ollut sellainen...
"Mä olen sitä mieltä, et jos 5 senttiä on liikaa OMASTA viestistä Minfoon, kannattaa harkita poistumista kokonaan. Perusteena se, että "harrastuneisuus" palstalle, ei ole likimainkaan riittävä!" -John Doe
Clyde
Axel Foley

Viesti Kirjoittaja Clyde »

HarrietM kirjoitti:Mies uhkaili perjantai-illalla revolverimallisella pistoolilla ruokatavarakauppa Lidlin vartijaa Kampin ostoskeskuksessa Helsingissä.
Miehestä ei saatu kunnon tuntomerkkejä.
Mahtoiko uhkailtu vartija ollut sokea tai jotain?
Nanika ga tooku matteiru to
Mike Manner
Jessica Fletcher

Clyde kirjoitti:Mahtoiko uhkailtu vartija ollut sokea tai jotain?
En usko. Eiköhän hän olisi silloin sairaseläkkeellä, tai ainakin toisella alalla.
Millaisessa vaatetuksessa porukka hiippailee näinä päivinä Helsingissä (pakkasta?)?
Siinä on hyvin hankala saada mitään kunnon tuntomerkkejä, jos tekijä on keskimittainen, keskivertoinen ja pukeutunut lämpimiin talvivaatteisiin.
Ja mistä sitä tietää, miten paljon ne inhimilliset tekijät tilanteessa on rajoittanut havaintojen tekemistä.
"Mä olen sitä mieltä, et jos 5 senttiä on liikaa OMASTA viestistä Minfoon, kannattaa harkita poistumista kokonaan. Perusteena se, että "harrastuneisuus" palstalle, ei ole likimainkaan riittävä!" -John Doe
Norsula
Neuvoja-Jack

Viesti Kirjoittaja Norsula »

Joskus psykologian kirjassa oli kuva henkilöstä, joka osoittaa aseella katsojaan päin. Kuvatekstissä selitettiin, että nopeasti katsottuna katsojalle ei jäänyt todennaköisesti paljoakaan mieleen osoittajan ulkonäöästä, koska huomio kiinnittyi aseeseen. Oikeassa elämässä tämä ilmiö on varmaan monin verroin voimakkaampi, koska vaaratilanne on totta.
Mike Manner
Jessica Fletcher

Norsula kirjoitti:Joskus psykologian kirjassa oli kuva henkilöstä, joka osoittaa aseella katsojaan päin. Kuvatekstissä selitettiin, että nopeasti katsottuna katsojalle ei jäänyt todennaköisesti paljoakaan mieleen osoittajan ulkonäöästä, koska huomio kiinnittyi aseeseen. Oikeassa elämässä tämä ilmiö on varmaan monin verroin voimakkaampi, koska vaaratilanne on totta.
Niimpä.

Mutta - :D
Oli miten tahansa, niin ei ole mennyt ihan niin kuin elokuvissa: Tekijästä ei tuntomerkkejä ja asekkin oli "revolverimallinen pistooli" :mrgreen:
Vastaa Viestiin