Bodom - keskustelut huomautuksista

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Kyöpeli, Kilomies

Hessu52
Watson itse

Viesti Kirjoittaja Hessu52 »

Hienoa Jesse Lipiläpi, kun vertaat minua teidän suuresti jumaloimaanne Tenovuohon.

Siinä sinäkin olit kuitenkin oikeassa, kun kirjoitit, että Nissellä saattoi olla vakava aivovamma, siis saattoi.

Varmaahan se ei Tenovuonkaan todistuksen mukaan ollut.
Kalessin
Adrian Monk

Viesti Kirjoittaja Kalessin »

jessehän lähti lomalle, et se siitä sitten taas.
"Ei ne karhutkaan koko aikaa riehu, ne vetää välillä puolukoita". -Kummeli, Kultakuume-
Loka
Alibin Kestotilaaja

Viesti Kirjoittaja Loka »

Kalessin kirjoitti:jessehän lähti lomalle, et se siitä sitten taas.
Pakko sanoa, että pienestä lähti tällä kertaa... :roll:
groot
Andy Sipowich NYPD

Viesti Kirjoittaja groot »

Minun taytyy taas sanoa, etta jotain on vialla kyseisessa herrasmiehessa jos ei opi banneista.

Live and learn.

Sellaisiakin palstoja on olemassa, joissa voi purkaa pahaa oloaan muihin. Toinen vaihtoehto loytyy mielenterveyshuollon piirista. Siella on ammattilaisia, jotka kuuntelevat ja antavat "nappeja" :wink:
---------
Allekirjoitus.
Urho

Viesti Kirjoittaja Urho »

Helppohan se on grootin irvailla muitten bänneistä, kun on itse ylläpidon erityissuojeluksessa. :wink:
Hessu52
Watson itse

Aika rohkea väittämä jopa Urho-pojalta.

Jessen bannit ovat paikallaan, niin alatyylisiä hänen juttunsa useimmiten ovat.

Ehken häntä ei kuitenkaan jokaisesta pikku asiasta tarvitsisi pistää jäähylle, sillä eiköhän me kaikki ymmärretä sen verran elämää, että hänen tarinansa kestetään.

Tietenkin, jos menee kovasti henkilökohtaisuuksiin tai halveeraa esimerkiksi uhreja ja heidän sukulaisiaan, niin silloin pitempikin banni olisi paikallaan.
skoone
Ainesta Watsoniksi

Viesti Kirjoittaja skoone »

Hessu52 kirjoitti:Tietenkin, jos menee kovasti henkilökohtaisuuksiin tai halveeraa esimerkiksi uhreja ja heidän sukulaisiaan, niin silloin pitempikin banni olisi paikallaan.
Siis, jos joku kuolee väkivallan seurauksena, niin tuon uhrin sukulaisetkin saavuttavat "halveeraukselta suojatun aseman"?

Ja sitten teoreettinen kysymys, jota en mitenkään esitä kuuluvan Bodomin tapaukseen. Miten sitten, jos jokin uhri onkin menehtynyt sukulaisen teon seurauksena?
awa
Angus MacGyver

Viesti Kirjoittaja awa »

> http://yle.fi/elavaarkisto/?s=s&a=00066

Katso kuvanauha hautajaisista ja mieti mitä kirjoittelet.
Totuus on faktojen tunnustamista.

http://www.youtube.com/watch?v=v4YNI-1bw6I

http://www.youtube.com/watch?v=5mFSOqKMaJA

http://www.youtube.com/watch?v=aXMM9CHrxlw

"kalanpää minun, minun pää pirun, minä pirun, kala minun"
groot
Andy Sipowich NYPD

Viesti Kirjoittaja groot »

Awa,

Juuri nain. Se on suorastaan uskomatonta, etta kaikki kolme Bodomin uhria ja heidan sukulaisensa ja omaisensa on unohdettu.

Viela uskomattomampaa on Gustafssonin palvominen.

Nain lopuksi kiitokset ja kunnianosoitus seuraaville:

Seppo Boismanin omaiset.
Irmeli Bjorklundin omaiset
Anja Maen omaiset.

Rikosylikonstaapeli Tuominen.
Tero Haapala ja koko tiimi.
Asianaja Lampele.

Syyttajat ansaitset pienen kiitoksen, mutta vakavan huomautuksen siita, etta hoitivat jutun hieman huonosti........... :roll:
---------
Allekirjoitus.
Urho

Groot jatkaa paatoksellisella linjallaan. Huvittavin on tuo väite "Gustafssonin palvomisesta".
awa
Angus MacGyver

Viesti Kirjoittaja awa »

Urho kirjoitti:Groot jatkaa paatoksellisella linjallaan. Huvittavin on tuo väite "Gustafssonin palvomisesta".
Mitäs tuo sinunkin vääristelevä paatoksellisuus Gustafssonia ihaillen on - ilman pienintä epäilyksen häivääkään.

Todella omituista asiantuntemusta - joka on helposti tunnistettavissa fanittamiseksi - josta ei ymmärtämystä todellisille uhrille ja heidän omaisilleen juuri heru.
Totuus on faktojen tunnustamista.

http://www.youtube.com/watch?v=v4YNI-1bw6I

http://www.youtube.com/watch?v=5mFSOqKMaJA

http://www.youtube.com/watch?v=aXMM9CHrxlw

"kalanpää minun, minun pää pirun, minä pirun, kala minun"
Hessu52
Watson itse

Olenko skoone tehnyt Sinulle jotain pahaa, kun "nakittelet" jokaisesta kirjoituksestani jotain?

Eikö tämä olekaan Murhainfo, jossa käsitellään murha asioita?

Eikö murhattu ole uhri?

Eikö tämän omaiset olekaan uhrin omaisia?

Kyllä nyt taidan ollakin ihan väärällä foorumilla, kun näin ei saa skoonen mielestä kirjoittaa.

No saathan Sinä "nakitella", jos saat siitä jonkinlaista tyydytystä, en minä pahaksi pistä.

Minulla on tietty epäily, miksi noin otat kantaa kirjoituksiini, mutta olkoon se meidän kahden välinen juttu.
Urho

Hauska ampua alas awa:n järjetön kirjoitus, jossa on virheitä enemmän kuin laki sallii.
Mitäs tuo sinunkin vääristelevä paatoksellisuus Gustafssonia ihaillen on - ilman pienintä epäilyksen häivääkään.
Minähän epäilen kaikki ja minua on epäilty ngläiseksikin.
Todella omituista asiantuntemusta - joka on helposti tunnistettavissa fanittamiseksi - josta ei ymmärtämystä todellisille uhrille ja heidän omaisilleen juuri heru.
Säälin Nils Gustafssonia, en fanita. Asia, jonka vähemmän fanaattiset lukijat ja kirjoittajat ovat aikaa sitten huomanneet. En myöskään ymmärrä miten tämä muka jotenkin veisi pois ymmärrystä ja osanottoa Nilsin kuolleilta tovereilta.
Pharaoh
Martin Beck

Viesti Kirjoittaja Pharaoh »

Urho kirjoitti: Säälin Nils Gustafssonia, en fanita. Asia, jonka vähemmän fanaattiset lukijat ja kirjoittajat ovat aikaa sitten huomanneet. En myöskään ymmärrä miten tämä muka jotenkin veisi pois ymmärrystä ja osanottoa Nilsin kuolleilta tovereilta.
Juuri näin. Urho on viileän analyyttinen ja täysin oikeassa.
skoone
Ainesta Watsoniksi

Viesti Kirjoittaja skoone »

Hessu52 kirjoitti:Olenko skoone tehnyt Sinulle jotain pahaa, kun "nakittelet" jokaisesta kirjoituksestani jotain?

Eikö tämä olekaan Murhainfo, jossa käsitellään murha asioita?

Eikö murhattu ole uhri?

Eikö tämän omaiset olekaan uhrin omaisia?

Kyllä nyt taidan ollakin ihan väärällä foorumilla, kun näin ei saa skoonen mielestä kirjoittaa.

No saathan Sinä "nakitella", jos saat siitä jonkinlaista tyydytystä, en minä pahaksi pistä.

Minulla on tietty epäily, miksi noin otat kantaa kirjoituksiini, mutta olkoon se meidän kahden välinen juttu.
Hessu, hyvä,
kirjoitin siis näin:
Lähetetty: La Elo 25, 2007 6:45 pm Viestin aihe:

--------------------------------------------------------------------------------

Hessu52 kirjoitti:
Tietenkin, jos menee kovasti henkilökohtaisuuksiin tai halveeraa esimerkiksi uhreja ja heidän sukulaisiaan, niin silloin pitempikin banni olisi paikallaan.

"Siis, jos joku kuolee väkivallan seurauksena, niin tuon uhrin sukulaisetkin saavuttavat "halveeraukselta suojatun aseman"?

Ja sitten teoreettinen kysymys, jota en mitenkään esitä kuuluvan Bodomin tapaukseen. Miten sitten, jos jokin uhri onkin menehtynyt sukulaisen teon seurauksena?"

Siis en mielestäni nokitellut, vaan teorisoin.
Vastaa Viestiin