Hyva isaehdokas ja passeli av(i)omies
-
groot
- Andy Sipowich NYPD
Hyva isaehdokas ja passeli av(i)omies
Tytot - tai kenties naiset tuolla onko sinulla lapsia-ketjussa - puhuivat hyvasta isaehdokkaasta.
Antakaa tytot ja naiset tulla sanaisen arkkunne syovereista otsikon mukaista sanailua. Minkalainen on ns. kunnon mies?
Antakaa tytot ja naiset tulla sanaisen arkkunne syovereista otsikon mukaista sanailua. Minkalainen on ns. kunnon mies?
---------
Allekirjoitus.
Allekirjoitus.
-
Loka
- Alibin Kestotilaaja
Kunnon mies (unelma mies)
-Pitää lapsista. (eli enemmän kuin vain sietää niitä)
-Dokaa korkeintaan kerran viikossa, tulee kotiin yöksi aina. Tai vaihtoehtoisesti dokaa mun kanssa, se on hauskempaa ja kotiin ei tarvi tulla.
-Ei valita eikä volise, mistään. Ainoastaan ininää kuuntelen jos mies on sairaana. Krapulaa ei lasketa sairaudeksi.
-Huolehtii naisestaan, kaikin tavoin. Lahjoo joskus, mut kerta kaks vuodessa riittää. Tai riidan päälle jos saa hyvää seksiä, kelpuutetaan se lahjaksi. Ts. jos annan.
-Muistaa kehua. Ei tarvi vuosikausia, mut silleen sopivasti. Ja tietysti vaan jos on aihetta. Eli aamulla, päivällä ja illalla. Liika on liikaa, eli esim. päivällä voi jättää pois.
-Antaa naisensa olla itsenäinen. Kahleet on varma keino break uppiin. Liikaa ei saa päästää menemäänkään, nopeat miehet syövät hitaat. Huolehtia toki pitää kuitenkin, naisen pitää saada olla haavoittuvainen.
-Jos nainen itkee, otetaan kainaloon. Koskaan ei kyseenalaisteta mistä itku johtuu.
-Siivouksesta ei tarvitse pitää, koska mä teen sen mieluummin itse. (neurootikko)
-Ruokaa ei tarvitse laittaa, mä teen senkin. Mut ulos syömään voi kyllä viedä koska tahansa. Suhde on tuhoon tuomittu jos sitä ei tapahdu ensimmäisen viikon aikana.
-Miehen kuuluu pitää urheilusta. Ihan sama missä muodossa mutta tykättävä on. Mies juo ennemmin bisseä kuin viiniä.
-Miehellä pitää olla parin päivän sänki. Liika on liikaa tässäkin.
-Miehen pitää antaa mulle jotain uusia viboja. Vanhan toistoa ei jaksa.
-Miehen pitää olla omavarainen ts. töissä. Ammatilla ei ole väliä eikä palkkapussin suuruudella.
-Miehen pitää olla innostuva eikä passiivinen. Jos ehdotan jotain, haluan kuulla muutakin kuin "en tiiä" ja "ihan sama".
-Miehen pitää olla pitempi kuin minä, eli lyhyetkin kelpaa kun olen itse niin lyhyt.
-Pitää lapsista. (eli enemmän kuin vain sietää niitä)
-Dokaa korkeintaan kerran viikossa, tulee kotiin yöksi aina. Tai vaihtoehtoisesti dokaa mun kanssa, se on hauskempaa ja kotiin ei tarvi tulla.
-Ei valita eikä volise, mistään. Ainoastaan ininää kuuntelen jos mies on sairaana. Krapulaa ei lasketa sairaudeksi.
-Huolehtii naisestaan, kaikin tavoin. Lahjoo joskus, mut kerta kaks vuodessa riittää. Tai riidan päälle jos saa hyvää seksiä, kelpuutetaan se lahjaksi. Ts. jos annan.
-Muistaa kehua. Ei tarvi vuosikausia, mut silleen sopivasti. Ja tietysti vaan jos on aihetta. Eli aamulla, päivällä ja illalla. Liika on liikaa, eli esim. päivällä voi jättää pois.
-Antaa naisensa olla itsenäinen. Kahleet on varma keino break uppiin. Liikaa ei saa päästää menemäänkään, nopeat miehet syövät hitaat. Huolehtia toki pitää kuitenkin, naisen pitää saada olla haavoittuvainen.
-Jos nainen itkee, otetaan kainaloon. Koskaan ei kyseenalaisteta mistä itku johtuu.
-Siivouksesta ei tarvitse pitää, koska mä teen sen mieluummin itse. (neurootikko)
-Ruokaa ei tarvitse laittaa, mä teen senkin. Mut ulos syömään voi kyllä viedä koska tahansa. Suhde on tuhoon tuomittu jos sitä ei tapahdu ensimmäisen viikon aikana.
-Miehen kuuluu pitää urheilusta. Ihan sama missä muodossa mutta tykättävä on. Mies juo ennemmin bisseä kuin viiniä.
-Miehellä pitää olla parin päivän sänki. Liika on liikaa tässäkin.
-Miehen pitää antaa mulle jotain uusia viboja. Vanhan toistoa ei jaksa.
-Miehen pitää olla omavarainen ts. töissä. Ammatilla ei ole väliä eikä palkkapussin suuruudella.
-Miehen pitää olla innostuva eikä passiivinen. Jos ehdotan jotain, haluan kuulla muutakin kuin "en tiiä" ja "ihan sama".
-Miehen pitää olla pitempi kuin minä, eli lyhyetkin kelpaa kun olen itse niin lyhyt.
-
Tiina
- Sherlock Holmes
Re: Hyva isaehdokas ja passeli av(i)omies
Onks tää joku kompakysymys?groot kirjoitti:Tytot - tai kenties naiset tuolla onko sinulla lapsia-ketjussa - puhuivat hyvasta isaehdokkaasta.Antakaa tytot ja naiset tulla sanaisen arkkunne syovereista otsikon mukaista sanailua. Minkalainen on ns. kunnon mies?
-
groot
- Andy Sipowich NYPD
Ei?Tiina kirjoitti:Onks tää joku kompakysymys?groot kirjoitti:Tytot - tai kenties naiset tuolla onko sinulla lapsia-ketjussa - puhuivat hyvasta isaehdokkaasta.Antakaa tytot ja naiset tulla sanaisen arkkunne syovereista otsikon mukaista sanailua. Minkalainen on ns. kunnon mies?
---------
Allekirjoitus.
Allekirjoitus.
-
Loka
- Alibin Kestotilaaja
Mä en vois kuvitellakaan shoppaavani miehen kanssa.Kalessin kirjoitti:sellainen kuin mun mieseli siis mies, rakastaja, paras kaveri ja riitapukari (ja joskus toisinaan myös vastine tyttökaverille shoppailureissuilla)
Perustytön musta kuitenkin tekee se, että meillä oli eilen täällä kolmas maailmansota ja hulabaloo päällä kun löysin metsälenkiltä tultuani hirvikärpäsiä :oksentelio: päästäni. Jummi sitä huudon määrää mikä munkin kurkustä lähtee. Ukko sitten suihkussa nyppi niitä pois ja minä väänsin melkein itkua.
-
Tampereen Tyttö
- Alibin Kestotilaaja
Tässä muutama mieleen nouseva. Ei tärkeysjärjestyksessä.groot kirjoitti:Tytot - tai kenties naiset tuolla onko sinulla lapsia-ketjussa - puhuivat hyvasta isaehdokkaasta.
-Maksaa menoista ja kuluista puolet (oma ukkoni)
-On rehellinen (oma ukko yleensä)
-Lapsirakas (oma ukko)
-Uskollinen (oma ukko yleensä
-Huumorintajuinen (oma ukko)
-Älykäs (oma ukko)
-Tekee oma-aloitteisesti puolet kotihommista(ei meillä
-Omaa samoja mielenkiinnonkohteita kuin minä (oma ukko, joitakin)
-Hetero (oma ukko
-Takuulla, sano Tampereenlikka!
-
Tiina
- Sherlock Holmes
Ai tää ei ollut kompakyssäri.No hyvä...
sitten uskaltaa vastata.
Kunnon mies on antelias eli ei laske mikä on sun sentti ja mikä on mun sentti
Puuhailee lasten kanssa.
Ei juo paljon.(alkomahoolia)
Osaa tehdä miesten töitä( korjata autoja, vaihtaa renkaita, rempata, jne)
Naisten töitä ei tarvi tehdä eikä osata.
Osaa käyttäytyä ihmisten ilmoilla niin, ettei tarvii hävetä.
Hieroo selkää ja jalkapohjia.
Sillä ei oo pää useesti kipeä
Pesee hygieniansa ja hampaansa päivittäin.
Siinähän ne tärkeimmät sitten tulikin
sitten uskaltaa vastata.
Kunnon mies on antelias eli ei laske mikä on sun sentti ja mikä on mun sentti
Puuhailee lasten kanssa.
Ei juo paljon.(alkomahoolia)
Naisten töitä ei tarvi tehdä eikä osata.
Siinähän ne tärkeimmät sitten tulikin
-
Kalessin
- Adrian Monk
musta taas on kiva lähteä miehen kanssa ikkunaostoksille, ja varsinkin kun se melko usein sitä ehdottaa. joskus tehdään sellaisia useamman tunnin "päämäärättömiä päiväkävelyjä", jolloin tietty voi ostaa jotain jos haluaa.
"Ei ne karhutkaan koko aikaa riehu, ne vetää välillä puolukoita". -Kummeli, Kultakuume-
-
Loka
- Alibin Kestotilaaja
Nää lisäksi mun listaan kanssa. Vaikka sainkin jo eilen illalla kuulla, ettei mun kuvailemaa otusta koskaan tule vastaan kävelemään. Pöh.Tiina kirjoitti: Kunnon mies on antelias eli ei laske mikä on sun sentti ja mikä on mun sentti![]()
Naisten töitä ei tarvi tehdä eikä osata.![]()
-
blackwidow
Yritetäänpä vastailla...
- ei tarvitse olla muodikas, mikä olisi inhottavampaa kuin se, että mies pukeutuu paremmin kuin nainen, joten mielummin "junttimainen" kuin "homomaisen" muodikkaat vaatteet
- hiuksia päässä (kalju vanhentaa)
- ei partaa (parta vanhentaa)
- tekee kaikki miesten työt..autojutut ym. vastaavat, vastaavasti minä voin tehdä naisten työt, hoitaa kodin ja ruoanlaiton
- koulutuksella ei ole väliä jos on muuten mukava, sivistystä voi olla ilman koulututkintoja
- antaa anteliaasti rahaa eikä laske mitkä on kenenkin rahoja
- rehellinen ja luotettava
- pidempi kuin minä
Tässä nyt jotain, en nyt tähän hätään enempää keksi.
- ei tarvitse olla muodikas, mikä olisi inhottavampaa kuin se, että mies pukeutuu paremmin kuin nainen, joten mielummin "junttimainen" kuin "homomaisen" muodikkaat vaatteet
- hiuksia päässä (kalju vanhentaa)
- ei partaa (parta vanhentaa)
- tekee kaikki miesten työt..autojutut ym. vastaavat, vastaavasti minä voin tehdä naisten työt, hoitaa kodin ja ruoanlaiton
- koulutuksella ei ole väliä jos on muuten mukava, sivistystä voi olla ilman koulututkintoja
- antaa anteliaasti rahaa eikä laske mitkä on kenenkin rahoja
- rehellinen ja luotettava
- pidempi kuin minä
Tässä nyt jotain, en nyt tähän hätään enempää keksi.
-
Patricia C. Itämaa
- Javier Pena