Valelääkäri Mika Jokinen toimi mm. Karkkilassa ja Karjaalla

Tähän osioon onnettomuudet ja muu rikoksiin liittyvä keskustelu.
paha tukari
Remington Steele

Re: 23v-mies esiintyi lääkärinä vuoden karkkilassa

Viesti Kirjoittaja paha tukari »

Sirpa kirjoitti:Syöttekö te siellä Suomessa bruttokansantuotetta ja elätte kokaiinitakavarikoissa ja pesette poliisien pyykit, vai mitä hitsiä tämä tarkoittaa??
Sä olet pihalla kuin lumiukko, ota lomaa.
Sirpa
James Bond (George Lazenby)

Viesti Kirjoittaja Sirpa »

Et taida tietää mitään Suomen asioista, luulen kyllä, että minä tiedän ne paremmin, joskaan en nyt välttämättä - jaa-a kyllä tiedän siitäkin enemmän kuin sinä - tästä ehdottamastasi Espanjasta. Mutta voisimmeko puhua vaikka Ranskasta välillä, siitäkin tiedän aika paljon?

Juu, ymmärrän kyllä, että nämä voivat olla vähän vaikeita ymmärtää jos ei elä wonderlandissa 8)
Viimeksi muokannut Sirpa, Ti Tammi 12, 2010 1:44 am. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Alethes doksa meta logu
paha tukari
Remington Steele

Sirpa kirjoitti:Et taida tietää mitään Suomen asioista, luulen kyllä, että minä tiedän ne paremmin, joskaan en nyt välttämättä - jaa-a kyllä tiedän siitäkin enemmän kuin sinä - tästä ehdottamastasi Espanjasta. Mutta voisimmeko puhua vaikka Ranskasta välillä, siitäkin tiedän aika paljon?
Joo, ja mun isi on parempi ku sun isi. Etköhän sä ole jo todistanut "tietosi" ja "faktasi" tässä(kin) ketjussa.
Sirpa

Ei tulisi mieleeeenikään epäillä, että eeet olisi suomalainen. Lupaan, etten kajoa HK:n siniseen, vannon ja lupaan. En minä nyt mitään ole koittanut todistaa, olen koittanut tehdä väistöliikettä, kun minua ahdistellaan, mutta ymmärränhän minä... pakkasta, jäätä, ei ilmaista terveydenhuoltoa, kalliit hinnat, korkeat verot, psyykosilääkkeitä käytetään kolme kertaa enemmän kuin muissa maissa. Ymmärränhän minä...
Viimeksi muokannut Sirpa, Ti Tammi 12, 2010 1:51 am. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Alethes doksa meta logu
paha tukari
Remington Steele

Sirpa kirjoitti:Ei tulisi mieleeeenikään epäillä, että eeet olisi suomalainen. Lupaan, etten kajoa HK:n siniseen, vannon ja lupaan.
Sun uskottavuus on jo niin pahasti pakkasen puolella, että edes noi "hassunhauskat" letkautukset ei pysty sitä enää enempää miinukselle vetämään...
Sirpa

Kuulepa nyt, minun uskottavuudellani ei ole sitten minkään taivaallisen verran merkitystä - ei ainakaan sinulle pitäisi olla, ja minulle minun uskottavuuteni liittyy Joulupukkiin ja Korvatunturiin - sattuneesta syystä. Olen nyt kovin pahoillani, jos sinun maailmasi romahti tästä meidän keskustelusta?
Alethes doksa meta logu
paha tukari
Remington Steele

Sirpa kirjoitti:Kuulepa nyt, minun uskottavuudellani ei ole sitten minkään taivaallisen verran merkitystä - ei ainakaan sinulle pitäisi olla, ja minulle minun uskottavuuteni liittyy Joulupukkiin ja korvatunturiin - sattuneesta syystä.
Kuulepa nyt, tämä on keskustelupalsta. Eikö sinua häiritse, jos ihmiset kirjoittavat keskustelupalstalle puuta heinää? (Kuten sinä) Olet suoltanut tänne tuubaa asioista, joista et tiedä juuri mitään. Olet ehkä lukenut jonkun uutisen Iltalehdestä, ja that's it. Luot päässäsi ihmeellisiä kuvioita joka asiasta jotka kirjoitat tänne totena. Sinä et koskaan ole väärässä, sinä et voi koskaan katsoa peiliin, kiertelet ja kaartelet, kun sinulta pyydetään faktaa jonkun väittämäsi tueksi.

Onko tällä forumilla ignore-toimintoa?

Pahoittelut lautamiestekstistä.
paha tukari
Remington Steele

tupla
Sirpa

Älä nyt hermostu, ota rauhallisesti, vaikka nitroja, niin kuin minäkin. Enhän minä todella Suomesta näe juuri nyt kuin nuo uutisotsakkeet, eikä ne todellakaan näytä kovin hyviltä. Mutta sen tiedän, että maa josta sanoin, siellä on todella ilmainen - ja koko - terveydenhuolto, ei ole omavastuuta, ja lääkkeet ja sairaanhoito ilmaista. Siitähän tämä lähti liikkeelle, eikö vain? Enhän minä sille mitään voi, mutta olen tietysti kovasti pahoillani. Muuten sitten olen tehnytkin vain väistöliikettä.

Mitä järkeä siinä olisi, että minun pitäisi nyt todistaa sinulle tuo ilmainen tarveydenhuolto? Mitenkähän minä sen todistaisin, jos se nyt siitä kiikastaa...

Ja Suomen uutisesta - todella olen linkittänyt vain nuo uutiset, niistä en tiedä sen enempää. Mitähän minä olen mahtanut väittää, joka ei ole totta... (miettii itsekseen) ... ei se nyt voi liittyä mihinkään muuhun kuin tuohon ilmaiseen terveydenhuoltoon...
Alethes doksa meta logu
paha tukari
Remington Steele

Sirpa kirjoitti:Älä nyt hermostu, ota rauhallisesti, vaikka nitroja, niin kuin minäkin. Enhän minä todella Suomesta näe juuri nyt kuin nuo uutisotsakkeet, eikä ne todellakaan näytä kovin hyviltä. Mutta sen tiedän, että maa josta sanoin, siellä on todella ilmainen - ja koko - terveydenhuolto, ei ole omavastuuta, ja lääkkeet ja sairaanhoito ilmaista. Siitähän tämä lähti liikkeelle, eikö vain? Enhän minä sille mitään voi, mutta olen tietysti kovasti pahoillani. Muuten sitten olen tehnytkin vain väistöliikettä.
Tein lautamiehiin ketjun, voit mennä sinne hassuttelemaan.
Sirpa

Voi, voi, kait tässä nyt on jo hassuteltu ihan tarpeeksi - sirkushuvia kansalle, eiköhän kuule ole aika antaa periksi ja mennä nukkumaan, et nyt vain saa minua provosoitumaan - etkä muuten ole ainoa, joka on yrittänyt - kauniita unia!
Alethes doksa meta logu
paha tukari
Remington Steele

Sirpa kirjoitti:Voi, voi, kait tässä nyt on jo hassuteltu ihan tarpeeksi - sirkushuvia kansalle, eiköhän kuule ole aika antaa periksi ja mennä nukkumaan, et nyt vain saa minua provosoitumaan - etkä muuten ole ainoa, joka on yrittänyt - kauniita unia!
Mene sinne lautamiehiin pölisemään noita höpöjäsi.
Mike Manner
Jessica Fletcher

Viesti Kirjoittaja Mike Manner »

Valelääkäri huippuoppilas
Tiistai 12.1.2010 klo 08.47
Valelääkäriksi paljastunut Mika Jokinen palkittiin stipendeillä, kertoo Ilta-Sanomat.

Lehti: Lääkäreillä ei aina työhaastattelua
Valelääkäri Mika Jokinen, 23, oli koulussa lahjakas oppilas.

Ilta-Sanomien mukaan Jokinen oli lukioaikana erityisen lahjakas kielissä: hän sai koulun lakkiaisjuhlien yhteydessä keväällä 2005 kielissä kunnostautuneille oppilaille jaettavan stipendin. Edellisenä keväänä Jokinen oli saanut stipendin vanhempainyhdistykseltä.

IS:n haastattelemien oppilaiden mukaan Jokinen kertoi lukiokavereilleen haaveilevansa lääkärin urasta.

- Mika oli tosi fiksu jätkä koulussa, ehdottomasti keskivertoa parempi, eräs oppilas muisteli IS:lle.

Mehiläisen lääketieteellinen johtaja Mika Karpakka kertoi maanantaina Iltalehdelle, että Jokinen toimi Karjaan terveyskeskuksessa työskennellessään kuten oikea lääkäri.

- Kaikki merkinnät oli tehty asianmukaisesti. Hän toimi aivan by the book (oppikirjan mukaan), Karpakka äimisteli.

http://www.iltalehti.fi/uutiset/2010011 ... 1_uu.shtml
Jotkut vaan on älykkäitä ja osaa.
"Mä olen sitä mieltä, et jos 5 senttiä on liikaa OMASTA viestistä Minfoon, kannattaa harkita poistumista kokonaan. Perusteena se, että "harrastuneisuus" palstalle, ei ole likimainkaan riittävä!" -John Doe
MissHolmes
Ben Matlock

Viesti Kirjoittaja MissHolmes »

Tarvitaanko enää siis pitkää koulutusta?
Meillä on sairaalat täynnä jo koulutettuja lääkäreitä, joiden valvonnassa näistä huippulahjakkaista kutsumusammattiin haluavista leivottaisiinn kelpolekureita alle vuodessa?

Samalla lyhenisi odottelut asemilla, kun ''koulutusmielessä'' lääkärimäärä tuplaantuisi. ;)
Nuotio & Äreät Tiput
Mike Manner
Jessica Fletcher

Viesti Kirjoittaja Mike Manner »

MissHolmes kirjoitti:Tarvitaanko enää siis pitkää koulutusta?
Ei tarvita, määrällä voidaan ihan hyvin korvata laatu :wink:
"Mä olen sitä mieltä, et jos 5 senttiä on liikaa OMASTA viestistä Minfoon, kannattaa harkita poistumista kokonaan. Perusteena se, että "harrastuneisuus" palstalle, ei ole likimainkaan riittävä!" -John Doe
Vastaa Viestiin