Sirpa

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Kyöpeli, Kilomies

paha tukari
Remington Steele

Re: Sirpa

Viesti Kirjoittaja paha tukari »

Joo-o, ihan kiva linkki. Sanotaanko siellä, että bulgarialaiset ja romanialaiset hakevat turvapaikkaa aina VAIN Suomesta?
Sirpa
James Bond (George Lazenby)

Viesti Kirjoittaja Sirpa »

Joo, kuule siinähän sinulla tutkimuskohdetta: etsi yksikin romanian kerjäläinen, joka olisi hakenut TURVAPAIKKAA jostakin toisesta EU-maasta kuin Suomesta. JA TOISTUVASTI.
Alethes doksa meta logu
Sirpa

Kun Espanjassa kirjoilla oleva suomalainen tulee Suomeen hoitoon, sairaalaan, hän tarvitsee Espanjasta maksusitoumuksen tähän toimenpiteeseen. Jos Suomi maksaisi myös residenciahenkilöiden hoidon, niin miksi Suomi vaatisi tämän maksusitoumuksen Espanjalta? Tämä kait on se EU-valituskohtakin - myös residencian omaavat maksavat sairaanhoito- ja sosiaaliturvamaksun Suomeen, mutta eivät saa hoitoa Suomessa kuin espanjalaista maksusitoumusta vastaan.
Alethes doksa meta logu
paha tukari
Remington Steele

Sirpa kirjoitti:Joo, kuule siinähän sinulla tutkimuskohdetta: etsi yksikin romanian kerjäläinen, joka olisi hakenut TURVAPAIKKAA jostakin toisesta EU-maasta kuin Suomesta. JA TOISTUVASTI.
Miksi minun se pitää etsiä? Sinähän väitit, että näin on. Silloin sinun pitäisi esittää faktaa väitteen tueksi. Ymmärrätkö?
Sirpa

Katsohan uudelleen kohta, jossa kysyt, että väitinkö tosissani: en väittänyt. Sinulta jäi jotakin ymmärtämättä, nyt palaa edelliselle sivulle, ja katso koko kirjoitusketju - jonka linkitit - uudelleen. Ongelmia luetun ymmärtämisessä?
Alethes doksa meta logu
paha tukari
Remington Steele

Sirpa kirjoitti:Katsohan uudelleen kohta, jossa kysyt, että väitinkö tosissani: en väittänyt. Sinulta jäi jotakin ymmärtämättä, nyt palaa edelliselle sivulle, ja katso koko kirjoitusketju - jonka linkitit - uudelleen. Ongelmia luetun ymmärtämisessä?
Niin, eli puhuit paskaa. Ensin väität, että "kyllä tämä on näin" ja kun faktaa penätään, selviää, että sitä ei sinulla ole.

Tuleeko sinulle parempi mieli, jos sovitaan, että väiteesi siitä, että romanialaiset ja bulgarialaiset pyrkivät AINA VAIN Suomeen, oli kirjoitettu vain "läpällä"?
Sirpa

Ahaa, seuraava joka alkaa säätämään! :D
Alethes doksa meta logu
paha tukari
Remington Steele

Sirpa kirjoitti:Ahaa, seuraava joka alkaa säätämään! :D
Tämän vastauksen myötä onkin jo monta pointtia todistettu paikkansapitäviksi :wink: Rest my case.
Sirpa

Minulle tulee hyvä mieli, kun otat nyt kaikki väitteesi esiin, ja ne tutkitaan yhdessä, että onko tullut muitakin väärinymmärryksiä ja sitten perut paskapuheesi minusta, ja toteat rehellisesti, että kyse oli luetunymmärtämisestä. Olen nyt tähän projektiin uhrannut kokonaisen vuorokauden, että jatketaan nyt loppuun asti ne jokaiset pointit vaan.
Alethes doksa meta logu
Sirpa

Niinpä - siis tässä on käynyt nyt niin, että neuvostoutopioista on selvitty totuuksiin asti myös luetun ymmärtämisessä - ja olen kuunnellut koko yön, kun on haukuttu idiootiksi ja ties miksi. Sellaista elämä on näissä mokkasiineissa.
Alethes doksa meta logu
paha tukari
Remington Steele

Sirpa kirjoitti:Minulle tulee hyvä mieli, kun otat nyt kaikki väitteesi esiin, ja ne tutkitaan yhdessä, että onko tullut muitakin väärinymmärryksiä ja sitten perut paskapuheesi minusta, ja toteat rehellisesti, että kyse oli luetunymmärtämisestä. Olen nyt tähän projektiin uhrannut kokonaisen vuorokauden, että jatketaan nyt loppuun asti ne jokaiset pointit vaan.
Eivätköhän ihmiset osaa vetää jo tämän ketjun perusteella omat johtopäätöksensä, olivat ne sitten minkälaiset tahansa.
Mike Manner
Jessica Fletcher

Viesti Kirjoittaja Mike Manner »

paha tukari kirjoitti:Eivätköhän ihmiset osaa vetää jo tämän ketjun perusteella omat johtopäätöksensä, olivat ne sitten minkälaiset tahansa.
Ne on kyllä osattu vetää jo pitkän aikaa sitten, mutta aina löytyy joku uus pölkkypää jankuttamaan Sirpan kanssa tänne lautamiehiin. Aiheet vaihtuu, mutta karuselli pyörii aina samaa rataa.
"Mä olen sitä mieltä, et jos 5 senttiä on liikaa OMASTA viestistä Minfoon, kannattaa harkita poistumista kokonaan. Perusteena se, että "harrastuneisuus" palstalle, ei ole likimainkaan riittävä!" -John Doe
paha tukari
Remington Steele

Mike Manner kirjoitti:
paha tukari kirjoitti:Eivätköhän ihmiset osaa vetää jo tämän ketjun perusteella omat johtopäätöksensä, olivat ne sitten minkälaiset tahansa.
Ne on kyllä osattu vetää jo pitkän aikaa sitten, mutta aina löytyy joku uus pölkkypää jankuttamaan Sirpan kanssa tänne lautamiehiin. Aiheet vaihtuu, mutta karuselli pyörii aina samaa rataa.
Heh, näinhän se näyttää menevän :)
Nepenthe
Neuvoja-Jack

Viesti Kirjoittaja Nepenthe »

Minä mieluusti kyllä jatkaisin siitä, mihin paha tukari jäi, mutta veikkaan, että sen jälkeen kävisi tietokoneelle vähän samalla lailla kuin telkkareille Suomi-Ruotsi jääkiekko-otteluiden jälkeen... Mutta kivaa on ollut seurata, kun joku muu hoitaa sen inttämisen eikä itse tarvitse. Mielipiteet Sirpasta on kyllä täälläkin muodostettu etukäteen ja ovat aika vakaita - ovat olleet siitä lähtien, kun olin hänelle "neiti N 9 viestiä". Mutta on aina hyvä, jos joku edes jaksaa inttää Sirpan kanssa jossain lautamiesten uumenissa, niin sitten sillä jää paljon vähemmän aikaa terrorisoida oikeita keskusteluja. 8)
"You have robbed my revenge of sweetness, and now I must go hence in bitterness, in debt to your mercy."
ulrikeM
Nikke Knatterton

Viesti Kirjoittaja ulrikeM »

Nepenthe kirjoitti:Mutta on aina hyvä, jos joku edes jaksaa inttää Sirpan kanssa jossain lautamiesten uumenissa, niin sitten sillä jää paljon vähemmän aikaa terrorisoida oikeita keskusteluja. 8)
Kuka ottaa yövuoron?
Minkä taakseen jättää, sen netistä löytää.
Vastaa Viestiin