Sirpa
Re: Sirpa
Juu, kyllä minä jaksan - nukuin tässä välillä. On kiva nähdä miten kauan te pystytte pitämään tämän maailmanparassuomipaletin käsissänne. Siinä on vain se yksi huono puoli - on vain yksi Suomen maa, ja teidän ajatuksin, että jos sen epäkohtiin kiinnittää huomiota niin syyllistyy keskustelun "terrorisointiin", ei juuri uuttakaan rakenneta yhtään sen enempää kuin vanhaakaan pystyisi korjaamaan. Mutta minähän asunkin wonderlandissa, joten jos se nyt sattuu teidän niskaanne tippumaan, niin eihän se minuun koske. Täytyy nyt kuitenkin toivoa, että tämä teidän asenteenne ei olisi niin kovin yleinen Suomessa kuin minkälainen kuva tällaisen palstan keskuteluketjuista tulee. Itse näen pahimpana asiana sen, ettei suomalaisilla ole vertailukohtaa, ja olen ihmetellyt, että miksi asioista ei kirjoiteta - mutta tämän tapahtuman jälkeen en enää yhtään ihmettele. Jos mistä niin tästä tulee vanha Neuvostoliitto mieleen.
Alethes doksa meta logu
-
paha tukari
- Remington Steele
^^Siinä sitä taas olisi. Itselläni ei riitä kärsivällisyys, hermot eikä aika enää tuohon soopaan. Täytyy myöntää, että sä olet ihan hyvä provoamaan.
Jahah leikkaa taas luetun ymmärtäminen kiinni.
Voisitko nyt vaikka sekuntia pidempään miettiä, että miksi koet tuon edellä olevan "provoksi"? Miksi se aiheuttaa sinussa niitä tunteita joita se aiheuttaa, mieti sitä?
Viimeksi muokannut Sirpa, Ke Tammi 13, 2010 12:10 am. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Alethes doksa meta logu
-
paha tukari
- Remington Steele
paha tukari kirjoitti:sä olet ihan hyvä provoamaan.
Haluaisin oikein kovasti ja täysin vilpittömästi ymmärtää tuota suomalaista ajatusmaailmaa, joka itselleni on vieras. Mutta jotenkin en pääse siihen kiinni. Aiheet joista puhun ovat aika universaaleja useilla kielillä monissa maissa, enkä ole koskaan missään kokenut, että sikäläiset suhtautuisivat näin.
Lisäystä: Siitä on parisen vuotta aikaa kun heitin täällä ajatuksen pedofiileista ja taisin mennä sanomaan, että varmasti Suomessakin on. Monet muistavat mikä elämää suurempi haloo siitä nousi! Ei ikinä Suomessa, ei koskaan. Tämä nuijiminen ei ole läheltäkään sitä mitä silloin tapahtui. Ja mikä on tilanne nyt - asiasta puhutaan päivittäin, nytkin tuo Pietarsaari... mutta kun Suomessa ei tiedetty vielä mikä tilanne on muualla Euroopassa... äsh en minä ymmärrä. Ihmettelen vaan.
Hyvin nöyränä kysyn: Mitä tarkoittaa tässä edellä oleva oikea keskustelu?
Lisäystä: Siitä on parisen vuotta aikaa kun heitin täällä ajatuksen pedofiileista ja taisin mennä sanomaan, että varmasti Suomessakin on. Monet muistavat mikä elämää suurempi haloo siitä nousi! Ei ikinä Suomessa, ei koskaan. Tämä nuijiminen ei ole läheltäkään sitä mitä silloin tapahtui. Ja mikä on tilanne nyt - asiasta puhutaan päivittäin, nytkin tuo Pietarsaari... mutta kun Suomessa ei tiedetty vielä mikä tilanne on muualla Euroopassa... äsh en minä ymmärrä. Ihmettelen vaan.
Hyvin nöyränä kysyn: Mitä tarkoittaa tässä edellä oleva oikea keskustelu?
Alethes doksa meta logu
-
paha tukari
- Remington Steele
Sirpa kirjoitti:Miksi minä haluaisin olla juuri sinulle vakuuttava? Miksi oletat, että minua kiinnostaisi juuri sinun ajattelu tai hyvinvointi?
-
paha tukari
- Remington Steele
Olet asian ytimessä.Sirpa kirjoitti:äsh en minä ymmärrä.
Uskon myös löytäneeni asian ytimen. Säälittää, mutta ei voi mitään.
Silti sydämessäni on sellainen pieni toivon kipinä, että täällä olisi jokunen lukija, joka ymmärtäisi mistä puhun, mitä tarkoitan, ja omassa elämässään pystyisi vaikuttamaan parempaan huomiseen - niin että myös vanhuudessa elämä olisi Suomessa elämisen arvoista, ihmiset tulisivat yksilöinä paremmin otetuiksi huomioon ja ennen kaikkea lapset, ja heidän epäkohtansa. Ettei kaikki tämä kirjoittaminen olisi ollut turhaa... vakuutan, että yksikin ihminen pystyy vaikuttamaan, vaikka ei nyt tässä nimenomaisessa paikassa jossa olen.
Silti sydämessäni on sellainen pieni toivon kipinä, että täällä olisi jokunen lukija, joka ymmärtäisi mistä puhun, mitä tarkoitan, ja omassa elämässään pystyisi vaikuttamaan parempaan huomiseen - niin että myös vanhuudessa elämä olisi Suomessa elämisen arvoista, ihmiset tulisivat yksilöinä paremmin otetuiksi huomioon ja ennen kaikkea lapset, ja heidän epäkohtansa. Ettei kaikki tämä kirjoittaminen olisi ollut turhaa... vakuutan, että yksikin ihminen pystyy vaikuttamaan, vaikka ei nyt tässä nimenomaisessa paikassa jossa olen.
Alethes doksa meta logu
-
paha tukari
- Remington Steele
Todennäköisesti ei viimeinen kommenttini:
paha tukari kirjoitti: Et edelleenkään ole vastannut kysymykseen...
Sirpa kirjoitti:mitä vittua sinä vingut??????
-
shantibaba
- Aloitteleva Besserwisser
Tervettä touhua
Jessus
-
rosamarine
- Adrian Monk
En nyt haluaisi olla tyly, mutta se on ihan kiva, että opit noinkin nopeesti käyttämään quotea. Käytä sitä kuitenkin oikein, äläkä irrottele lauseita sieltä ja täältä. On olemassa katsos eräs pointti kirjoitettuna ylläpidon toimesta.paha tukari kirjoitti:Todennäköisesti ei viimeinen kommenttini:paha tukari kirjoitti: Et edelleenkään ole vastannut kysymykseen...Sirpa kirjoitti:mitä vittua sinä vingut??????
Minusta sinä muokkaat viestin alkuperäistä tarkoitusta näillä turhilla lainauksilla.*11 §* Toisen kirjoittajan tekstin lainaamisen yhteydessä tekstin
muuttaminen on kiellettyä. Lainausta voi lyhentää, mutta alkuperäisen
ajatuksen tulee säilyä lyhennyksestä huolimatta.
*
A winner listens, a loser just waits until it is their turn to talk...
-
paha tukari
- Remington Steele
Hitsi, olit kyllä tosi tyly. Voinko millään saada sulta anteeksi? Oliko muuten alkuperäinen tarkoitus jotenkin kauniimpi? Ihan söpöä kuitenkin, että puolustat Sirpaa!rosamarine kirjoitti:En nyt haluaisi olla tyly, mutta se on ihan kiva, että opit noinkin nopeesti käyttämään quotea. Käytä sitä kuitenkin oikein, äläkä irrottele lauseita sieltä ja täältä. On olemassa katsos eräs pointti kirjoitettuna ylläpidon toimesta.paha tukari kirjoitti:Todennäköisesti ei viimeinen kommenttini:paha tukari kirjoitti: Et edelleenkään ole vastannut kysymykseen...Sirpa kirjoitti:mitä vittua sinä vingut??????
Minusta sinä muokkaat viestin alkuperäistä tarkoitusta näillä turhilla lainauksilla.*11 §* Toisen kirjoittajan tekstin lainaamisen yhteydessä tekstin
muuttaminen on kiellettyä. Lainausta voi lyhentää, mutta alkuperäisen
ajatuksen tulee säilyä lyhennyksestä huolimatta.
*
-
Ihraponnari
- Frank Drebin
Rosemarie ja Sirpa ovat olleet samassa paikassa hakemassa apua...paha tukari kirjoitti:
Hitsi, olit kyllä tosi tyly. Voinko millään saada sulta anteeksi? Oliko muuten alkuperäinen tarkoitus jotenkin kauniimpi? Ihan söpöä kuitenkin, että puolustat Sirpaa!
-
Mike Manner
- Jessica Fletcher
Koulukiusaamista parhaimmillaanIhraponnari kirjoitti:Rosemarie ja Sirpa ovat olleet samassa paikassa hakemassa apua...paha tukari kirjoitti:
Hitsi, olit kyllä tosi tyly. Voinko millään saada sulta anteeksi? Oliko muuten alkuperäinen tarkoitus jotenkin kauniimpi? Ihan söpöä kuitenkin, että puolustat Sirpaa!
Joku erehtyy sanomaan jotain positiivista/hiukan ohi mennessään tukemaan myllytyksen kohdetta (joka kyllä tässä tapauksessa on järjestänyt itsensä samaan jamaan toistuvasti omilla toimillaan), niin sen jälkeen välittömästi muut alkaa tönimään häntäkin ja kyselemään, että "ootsä sen puolella, HÄ?"...
Viimeksi muokannut Mike Manner, Ma Tammi 18, 2010 5:32 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
"Mä olen sitä mieltä, et jos 5 senttiä on liikaa OMASTA viestistä Minfoon, kannattaa harkita poistumista kokonaan. Perusteena se, että "harrastuneisuus" palstalle, ei ole likimainkaan riittävä!" -John Doe