Treffi-Ilmoitukset
Re: Treffi-Ilmoitukset
Huomasin tämänkin :
En ole vakavissani liikkeellä.
http://www.youtube.com/watch?v=LRO94Z48hOM
Tosikot älkööt vaivautuko.
Ailar vois vaikka vaivautuakin ????????????????????????????????????????????????????????????
En ole vakavissani liikkeellä.
http://www.youtube.com/watch?v=LRO94Z48hOM
Tosikot älkööt vaivautuko.
Ailar vois vaikka vaivautuakin ????????????????????????????????????????????????????????????
-
DollariExpress
- Christopher Lorenzo
mites tämmönen onkin menny ohi
DollariExpress:
Kohta jeesuksen iässä oleva peli,ei savuta eikä haise,tarvii joskus käynnistyäkseen ryyppyä,mutta koittaa pysytellä ilman.joskus ollut meno kankeaa,kuin kamelilla Kaamasessa.
ei katso ketään alaspäin,mutta ei myöskään ylöspäin.
PS: Facebookin "murha.info on parhautta" ryhmässä näytti olevan pelkkiä kauniita naisia 80%
tosin esiinnynhän minäkin täällä miehenä (eräs bannattu olisi halunnut pitää minua naisena...) kuten moni muukin.
DollariExpress:
Kohta jeesuksen iässä oleva peli,ei savuta eikä haise,tarvii joskus käynnistyäkseen ryyppyä,mutta koittaa pysytellä ilman.joskus ollut meno kankeaa,kuin kamelilla Kaamasessa.
ei katso ketään alaspäin,mutta ei myöskään ylöspäin.
PS: Facebookin "murha.info on parhautta" ryhmässä näytti olevan pelkkiä kauniita naisia 80%
tosin esiinnynhän minäkin täällä miehenä (eräs bannattu olisi halunnut pitää minua naisena...) kuten moni muukin.
kun linkität,niin kopioi asia samalla ketjuun,koska linkit kuolevat joskus jopa muutamassa viikossa ja asia katoaa bittiavaruuteen
Pro-kirjoittaja Mike Manner herätti mut tänään tajuamaan et mun elämässä kaikki on päin vittua paitsi se mikä pitäisi olla!
Lainaan tätä Miken viestiä ilman lupaa,mut jos tästä on apua lupaan korvata hänelle.
ViestiKirjoittaja Mike Manner päivämäärä Ti Tammi 12, 2010 10:22 am
Tää on niin tätä, kun näitä katkeria netin kautta eläjiä tuntuu olevan taas liikkeellä...
Ei ole tyttöystävää sen enempää, kuin muitakaan kavereita, uni ei tule ja sitten sen seurauksena pitää tulla uikuttamaan aamuyöllä surkeuttaan nettifoorumille.
Hyvin menee.
Ja apollon viestä sen verran. apollo kirjoitti:Kannattas varmaan lopettaa se valvominen. Alkaa olemaan nuo harhat jo sitä luokkaa.
Jos joku on pihalla niin joku muukuin minä,mut se oma mielipiteeni,mut nyt parille kaljalle baariin jos vaikka auttais nukkumiseen.
Jos näillä taustoilla löytäisi ihanan naisen niin mikä sen parempaa.
Lainaan tätä Miken viestiä ilman lupaa,mut jos tästä on apua lupaan korvata hänelle.
ViestiKirjoittaja Mike Manner päivämäärä Ti Tammi 12, 2010 10:22 am
Tää on niin tätä, kun näitä katkeria netin kautta eläjiä tuntuu olevan taas liikkeellä...
Ei ole tyttöystävää sen enempää, kuin muitakaan kavereita, uni ei tule ja sitten sen seurauksena pitää tulla uikuttamaan aamuyöllä surkeuttaan nettifoorumille.
Hyvin menee.
Ja apollon viestä sen verran. apollo kirjoitti:Kannattas varmaan lopettaa se valvominen. Alkaa olemaan nuo harhat jo sitä luokkaa.
Jos joku on pihalla niin joku muukuin minä,mut se oma mielipiteeni,mut nyt parille kaljalle baariin jos vaikka auttais nukkumiseen.
Jos näillä taustoilla löytäisi ihanan naisen niin mikä sen parempaa.
Viimeksi muokannut cool, Ke Tammi 13, 2010 12:03 am. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
-
Mike Manner
- Jessica Fletcher
^Veikkaan että olet sellainen persoona oikeassakin elämässä, että ei sua kukaan huoli.
"Mä olen sitä mieltä, et jos 5 senttiä on liikaa OMASTA viestistä Minfoon, kannattaa harkita poistumista kokonaan. Perusteena se, että "harrastuneisuus" palstalle, ei ole likimainkaan riittävä!" -John Doe
Kiitos kannustuksestaMike Manner kirjoitti:^Veikkaan että olet sellainen persoona oikeassakin elämässä, että ei sua kukaan huoli.
-
Mike Manner
- Jessica Fletcher
Ollos hyvä, se oli ilmainen arvauscool kirjoitti:Kiitos kannustuksestaMike Manner kirjoitti:^Veikkaan että olet sellainen persoona oikeassakin elämässä, että ei sua kukaan huoli.
"Mä olen sitä mieltä, et jos 5 senttiä on liikaa OMASTA viestistä Minfoon, kannattaa harkita poistumista kokonaan. Perusteena se, että "harrastuneisuus" palstalle, ei ole likimainkaan riittävä!" -John Doe
-
Damien
- Alibin Kestotilaaja
- Viesti:
Kannattaa ihan suoraan yv:llä kysyä sirpalta onko se varattu.cool kirjoitti:Jos joku on pihalla niin joku muukuin minä,mut se oma mielipiteeni,mut nyt parille kaljalle baariin jos vaikka auttais nukkumiseen.
"Aika kulkee, kellot laukkaa. Monta raukkaa, hauta haukkaa.
Ennen iltaa, siis kulje siltaa mut varo murhamiesten kiltaa.
Varo liittymästä heihin jotka usko eivät enää mihinkään."
Ennen iltaa, siis kulje siltaa mut varo murhamiesten kiltaa.
Varo liittymästä heihin jotka usko eivät enää mihinkään."
-
paha tukari
- Remington Steele
^^Eissssaaatttana, lensi ihan komeassa kaaressa mehut näytölle 
OHHOH!! Tämmönen mukava ketju jääny tänne ihan pimentoon! Jatketaaks tästä?!! 
-
Valdovas
- Axel Foley
Mikä ettei, mutta onhan siinäkin toki riskinsä. Kaikkein pahin lienee se, jos kirjoittaja paljastuukin aivan samanlaiseksi IRL kuin nettipersoonansa...Kafira kirjoitti:OHHOH!! Tämmönen mukava ketju jääny tänne ihan pimentoon! Jatketaaks tästä?!!![]()
Niin, siinä on aina omat riskinsä........Valdovas kirjoitti:Mikä ettei, mutta onhan siinäkin toki riskinsä. Kaikkein pahin lienee se, jos kirjoittaja paljastuukin aivan samanlaiseksi IRL kuin nettipersoonansa...Kafira kirjoitti:OHHOH!! Tämmönen mukava ketju jääny tänne ihan pimentoon! Jatketaaks tästä?!!![]()
-
Chris Waddle
- Hercule Poirotin viikset
DollariExpress kirjoitti:
Piti käydä facebookissa toteamassa kyseinen asia ja oikeassahan sinä olit.
joentöyräälle itäpenkkaan
tukehdun yskääni
lämpimiksi kylmyyttä halaten
tukehdun yskääni
lämpimiksi kylmyyttä halaten
^tarvinnee sit liittyä sinne mukaan ja lisätä hieman sitä toista prosenttiosuutta
en kerro kumpaa 
Sinne vaan mukaan liittymään! Kiva nähä kuinka paljon ja ketä murha.infolaisia siel voi bongata!mareritt kirjoitti:^tarvinnee sit liittyä sinne mukaan ja lisätä hieman sitä toista prosenttiosuuttaen kerro kumpaa
- maija turjukka
- Ainesta Watsoniksi
^Ohops, ai tuommoinenkin ryhmä siellä on
No, onneksi yksikään 75:stä ryhmän jäsenestä ei näyttänyt vähääkään tutulta 
-Suru on hinta, jonka maksamme rakkaudesta.-