NG:n liikkeet murhien jälkeen

Nimi kertonee kaiken. Muista hyvä (huono) maku!
strangelove
Adrian Monk

Re: NG:n liikkeet murhien jälkeen

Viesti Kirjoittaja strangelove »

Maza kirjoitti:Mutta miksi Ozzy Osbourne oli telttapaikalla? Viittaako tämä satanisteihin?
:lol: :lol:
Loistavaa, Maza. Olin itsekin juuri kuittaamassa tästä, mutta ehdit ensin.

Juu - vaikeaahan se on ketään random-lenkkeilijää saada mukaan lavastamaan kolmoismurhaa... :roll:
Navetanhajuinen
Harjunpää

Viesti Kirjoittaja Navetanhajuinen »

Tuo klo 2.30 tuli tuosta hatusta mutta ennen klo 3.45 Telttahan oli mahdollista nuorisoporukan toimesta kyhätä kahakan jälkeen uudestaan pistyyn hyvinkin klo neljäs.
kukkuu
Andy Sipowich NYPD

Viesti Kirjoittaja kukkuu »

papillon kirjoitti:^Eppäillä soppii. Tempaisepas saaga joka osoittaa että se oli 0400 nurin. :lol:
Voi kun osaisinkin. En pysty.
papillon kirjoitti: NG kertoo -60 että neljän maissa sepi lähti ongelle - passaa karjalaiseen - palasi viideltä takaisin. Ja teltta oli läjässä vai?
Karjalainen ei nähnyt telttaa. NG on kieltänyt olleensa tuolloin kalassa. Oikeastaan mikään ei yhdistä NG:ta tai SB:tä kalastajiksi. Ei vaatetuskaan. Ainoastaan looginen ajattelu, mutta sehän ei tähän caseen sovi, kuten ollaan jo monta kertaa todettu. :D
awa
Angus MacGyver

Viesti Kirjoittaja awa »

kukkuu kirjoitti:Ei taida tuo klo 4.00 "teltta pystyssä-saaga" olla totta. Epäilen ainakin.
Olen samoilla linjoilla, tai voihan olla, että teltta on voinut olla jotakuinkin pystyssä mutta siellä teltassa ja mahdollisesti teltan vieressäkin on kolme nuorta murhattuna.

Jotenkin murhien ajankohdaksi ei tuo klo 04-06 vain tunnu oikealta. Siihen aikaan on järvellä ja siinä ympäristössä ollut aivan liian paljon liikehdintää.

Itse kallistuisin siihen väitettyjen avunhuutojen ajankohtaan - mikä se sitten tarkasti olikaan?

- hymm -
Totuus on faktojen tunnustamista.

http://www.youtube.com/watch?v=v4YNI-1bw6I

http://www.youtube.com/watch?v=5mFSOqKMaJA

http://www.youtube.com/watch?v=aXMM9CHrxlw

"kalanpää minun, minun pää pirun, minä pirun, kala minun"
papillon
Perry Mason

Viesti Kirjoittaja papillon »

^ ^ Ei nähnyt telttaa ei, mutta kalassa loikkijia näki juuri niihin aikoihin kun NG Sepistä pupisee.
Vaatetus ei ehkä sovi, vajaat 400 m matkaa, vasta-aurinko.
Vaikea on kyllä keksiä ketkä oli ongella ellei sepi ja joku muu leiriläisistä. Ainakin minun on. :lol:
- Sanos muuta ja älä muuta sano!
papillon
Perry Mason

Navetanhajuinen kirjoitti:Tuo klo 2.30 tuli tuosta hatusta mutta ennen klo 3.45 Telttahan oli mahdollista nuorisoporukan toimesta kyhätä kahakan jälkeen uudestaan pistyyn hyvinkin klo neljäs.
Ahaa. Ja sitten taas nurin kello kuudeksi? Joo. :lol:
papillon
Perry Mason

awa kirjoitti:

Itse kallistuisin siihen väitettyjen avunhuutojen ajankohtaan - mikä se sitten tarkasti olikaan?

- hymm -
Niin mikä se kellonaika on ja kuka kuuli? Niitä kaivattaisiin, mulla ei ole mitään dokumenttia tästä. Jeesaa. :lol:
awa
Angus MacGyver

Viesti Kirjoittaja awa »

Valitettavasti paljon en pysty jeesaamaan, koska ulkomuistista näitä heittelen. Muistelen kartonolta tai sieltä suunnalta kerrotun kuulluista avunhuudoista n. klo 02.30. Mutta en todellakaan muista tuota kellonaikaa minuutilleen - enkä tarkasti sitä kuka tästä kertoi, mutta olen sen lukenut joistakin haastatteluista/kuulusteluista.

Mutta odotellaan, kyllä sen joku tietää ja kertoo.

Navetanhajuinen
Harjunpää

NG lisäsi toisessa kuulustekussa -60 jo menomatkalla Sepon aikomukset mennä yöllä kalaan. Onkivälineitä ei kylläkään tekopaikalta löytynyt. ( NG ehkä lisäsi tämän siitä syystä kun tiesi kartanon laiturilta huomatuksi tulemisen) Paikkakunnan nuoret jotka muutoinkin viettivät aikaansa kyseisillä rannoilla olivat tällöinkin paikanpäällä, tuskin noinvain mestoistaan luovuttaisiin telttaseurueen hyväksi, päinvastoin mielenkiinto oli suuri myös moottoripyöriin.
papillon
Perry Mason

Kyllä siinä yössä tuohonkin aikaan mitä esitettiin aikaa murhatöille oli.
Kesseli oli 0100 maissa liikkeellä, seuraava mitä tiedän on Timperin ulkonapiipahtelu 0300 ja sitten on OK n startti ennen neljää.
Mutta ne Karjalaisen havainnot on selitettävä, kuka pomppi 4 jälkeen niemessä jollei Sepi ja joku leiristä.
Vieraat murhaajat? Ei käy, ei nyt sentään ongelle sen jälkeen.
papillon
Perry Mason

awa kirjoitti:Valitettavasti paljon en pysty jeesaamaan, koska ulkomuistista näitä heittelen. Muistelen kartonolta tai sieltä suunnalta kerrotun kuulluista avunhuudoista n. klo 02.30. Mutta en todellakaan muista tuota kellonaikaa minuutilleen - enkä tarkasti sitä kuka tästä kertoi, mutta olen sen lukenut joistakin haastatteluista/kuulusteluista.

Mutta odotellaan, kyllä sen joku tietää ja kertoo.
Joo. Jotenkin muistan tuon huutojutun yhteydessä mainitun Dahlbyn. No, jos joku muistaa tarkemmin.

Veikkaan että on kuitenkin ns. vesiperä, mikä sitten lieneekään, sillä jos asiassa olisi perää olisi se ETP ssä kuulustelun muodossa.

Okei, niin pitäisi olla varma havainto teltan viimeisestä pystyssähavainnosta, muttei ole.
Kaikkia juttuja ei ole kylläkään julkisuudessa, kuten todettiin.
awa
Angus MacGyver

Viesti Kirjoittaja awa »

Sepon kalastaminen on voinut olla hieman vaikesasti havaittavissa, mikäli onki sillä kymmenen senttisellä kalikalla.

Keskiniemen miehistä, Urho jaksoi loputtomasti huomauttaa, että nämä miehet tai nuoret eivät onkineet. Oli asian ilmeisesti Karjalaiselta itseltään tarkistanut. :D

Toisin sanoen, järven rannalla seiskelu on voitu tulkita onkimiseksi.

Navetanhajuinen
Harjunpää

papillon kirjoitti:
Navetanhajuinen kirjoitti:Tuo klo 2.30 tuli tuosta hatusta mutta ennen klo 3.45 Telttahan oli mahdollista nuorisoporukan toimesta kyhätä kahakan jälkeen uudestaan pistyyn hyvinkin klo neljäs.
Juuri näin. Teltan sivunarujen katkominen puukolla olisi ollut turhaa aikaavievää toimintaa ulkopuoliselle telttaan hyökkääjälle.

Poikaset peitetoimintaa tehdessään aamutoimissaan katkovat nekin narut puukolla ennen kuutta.
kukkuu
Andy Sipowich NYPD

Viesti Kirjoittaja kukkuu »

Navetanhajuinen kirjoitti:
papillon kirjoitti:
Juuri näin. Teltan sivunarujen katkominen puukolla olisi ollut turhaa aikaavievää toimintaa ulkopuoliselle telttaan hyökkääjälle.

Poikaset peitetoimintaa tehdessään aamutoimissaan katkovat nekin narut puukolla ennen kuutta.
Teemu on aikoinaan verijälkiä tutkiessa miettinyt juuri teoriaa, että teltta olisi pystytetty uudelleen.
Oulunmies
Martin Beck

Viesti Kirjoittaja Oulunmies »

Noista avunhuudoista, muistelen niistä jossain palstalla kerrotun ja tieto niistä oli tullut jonkun kartanon isännän (vanhan?) lapsilta. Ts. lapset kuulleet niistä myöhemmin isältään tai oliko peräti isoisä? Muistelen, että huutojen väitettiin kuuluneen taloon sisälle asti, olisiko sitten ikkuna ollut auki? Tämä kaikki vain hataraa muistia... :?:
Vastaa Viestiin