Naurattaa murhainfossa
-
Alice Cullen
- Roger Murtaugh
Re: Naurattaa murhainfossa
No en mä sitten taida kuitenkaan..
Mulla on kyllä reinot joiden luulisi hieman auttavan!
-
Mike Manner
- Jessica Fletcher
Ne kyllä auttaa!Alice Cullen kirjoitti:No en mä sitten taida kuitenkaan..
Itselläni ei ole suksia, eikä edes reinoja...
Pitää alkaa touhuamaan niitä jostain ennen kuin talvi loppuu kesken...
"Mä olen sitä mieltä, et jos 5 senttiä on liikaa OMASTA viestistä Minfoon, kannattaa harkita poistumista kokonaan. Perusteena se, että "harrastuneisuus" palstalle, ei ole likimainkaan riittävä!" -John Doe
-
Alice Cullen
- Roger Murtaugh
Vai niin..
Sitä vaan koitetaan muille suksia pakkosyöttää vaikkei itselläkään ole
Aloita reinoista suomalaistumisesi, reinot on kuitenkin törkeän pop
Aloita reinoista suomalaistumisesi, reinot on kuitenkin törkeän pop
-
Mike Manner
- Jessica Fletcher
No hei, kerroin vaan faktat. Tuollaista ne kylillä puhuu...Alice Cullen kirjoitti:Vai niin..
TottaAloita reinoista suomalaistumisesi, reinot on kuitenkin törkeän pop![]()
"Mä olen sitä mieltä, et jos 5 senttiä on liikaa OMASTA viestistä Minfoon, kannattaa harkita poistumista kokonaan. Perusteena se, että "harrastuneisuus" palstalle, ei ole likimainkaan riittävä!" -John Doe
-
Sijaltainen
- Harjunpää
^Älkää unohtako huopavuorikumppareita, nehän ovat mainiot hiihtojalkineetkin.
Jos Sijaltainen nousisi, taivaaseen ota luoksesi.
-
Damien
- Alibin Kestotilaaja
- Viesti:
On mullakin mutten uskalla käyttää niitä kuin pimeällä muiden nukkuessa.Alice Cullen kirjoitti:Mulla on luistimet
Sukset kyllä aikuisella miehellä pitää olla.Niillä on hyvä lykkiä järven yli mökille pirttihirmua karkuun.
Ja kun tilanne on rauhottunut, voi niillä suksia vittuun.
"Aika kulkee, kellot laukkaa. Monta raukkaa, hauta haukkaa.
Ennen iltaa, siis kulje siltaa mut varo murhamiesten kiltaa.
Varo liittymästä heihin jotka usko eivät enää mihinkään."
Ennen iltaa, siis kulje siltaa mut varo murhamiesten kiltaa.
Varo liittymästä heihin jotka usko eivät enää mihinkään."
-
Mike Manner
- Jessica Fletcher
Talvisodan veteraanit muistelivat sota-aikoja Talvisodan 70-vuotis päivänäDamien kirjoitti:Sukset kyllä aikuisella miehellä pitää olla.
-Mitä teit ensimmäisenä sodan päätyttyä kun pääsit kotiin? aloitti ensimmäinen veteraani
-panin eukkoa. vastasi kaveri
-No, mitäs sen jälkeen?
-Panin eukkoa toisen kerran.
-No perkele, mitä teit sen jälkeen kun olit pannut sitä eukkoasi?
-Otin sukset pois jalasta.
Repesin huutonauruun, palstan wannabe Kingi Damien sai Banskua, koska on taas ulostellut pitkin foorumia..
Ziljardi x Muahahaa.
Ziljardi x Muahahaa.
Jos alkaa pännii, niin anna bannii..
- maija turjukka
- Ainesta Watsoniksi
OT:^ Eipä yllätä, että juuri sinä olet täällä riemuasi riekkumassa.
Damienin puolustukseksi sanottava, että jokainenhan joskus sortuu henkilökohtaisempaankin vittuiluun, hän nyt vaan epäonnekseen teki sen Lautamiesten ulkopuolella.
No, vanhalla kokemuksella Damsku selviää bannistaan ilman syvempiä henkisiä haavoja
Damienin puolustukseksi sanottava, että jokainenhan joskus sortuu henkilökohtaisempaankin vittuiluun, hän nyt vaan epäonnekseen teki sen Lautamiesten ulkopuolella.
No, vanhalla kokemuksella Damsku selviää bannistaan ilman syvempiä henkisiä haavoja
-Suru on hinta, jonka maksamme rakkaudesta.-
-
Mike Manner
- Jessica Fletcher
maija turjukka kirjoitti:Damsku

- maija turjukka
- Ainesta Watsoniksi
Tällaistako keskustelu nykyään on?

HUOM! Keskustelu on fiktiivinen! Muistelen, ettei nämä kaksi mainittua nimimerkkiä ole ainoita jotka ovat hylkäyslistalle päässeet, mutta käytin heitä koska he ainakin listalla ovat. Ja varmasti minäkin tämän jälkeen.
HUOM! Keskustelu on fiktiivinen! Muistelen, ettei nämä kaksi mainittua nimimerkkiä ole ainoita jotka ovat hylkäyslistalle päässeet, mutta käytin heitä koska he ainakin listalla ovat. Ja varmasti minäkin tämän jälkeen.
HarrietM: päläpäläpäläpälä...
Tämän viestin lähetti SharQ, joka on hylkäyslistallasi. Paina TÄSTÄ nähdäksesi kyseisen viestin.
Tämän viestin lähetti rosamarine, joka on hylkäyslistallasi. Paina TÄSTÄ nähdäksesi kyseisen viestin.
Cassandra: päläpäläpäläpälä....
HarrietM: Cassandra, päläpäläpäläpäläpäläpäläpälä. Hylkäykseen!
Tämän viestin lähetti Cassandra, joka on hylkäyslistallasi. Paina TÄSTÄ nähdäksesi kyseisen viestin.
Tämän viestin lähetti rosamarine, joka on hylkäyslistallasi. Paina TÄSTÄ nähdäksesi kyseisen viestin.
Tämän viestin lähetti Cassandra, joka on hylkäyslistallasi. Paina TÄSTÄ nähdäksesi kyseisen viestin.
Tämän viestin lähetti SharQ, joka on hylkäyslistallasi. Paina TÄSTÄ nähdäksesi kyseisen viestin.
Nainhan se varmaan menee silloin ku me 'hylkiot' yritetaan saada aanemme ja mielipiteemme kuuluviinCassandra kirjoitti:Tällaistako keskustelu nykyään on?![]()
HarrietM: päläpäläpäläpälä...
Cassandra: päläpäläpäläpälä....
HarrietM: Cassandra, päläpäläpäläpäläpäläpäläpälä. Hylkäykseen!
Toihan on itseasiassa varsin oiva tapa itsensa korostamiseen. Ignoorataan automaattisesti muiden mielipiteet ja ajatukset ja keskitytaan kirjoittamaan ja ennen kaikkea lukemaan ja kertaamaan niita omia maailmaaparantavia ja syvallisia ajatuksia ja mielipiteita
Taitaa olla eraalla nimelta mainitsemattomalla kirjoittajalla ajatukset ja mielipiteet niin syvallisia ja niin syvalta, sielta mihin Aurinko ei paista, etta tarvitaan huonoimmassa tapauksessa koulutuksen saanutta laakintohenkilostoa ne sielta ulos kaivamaan
-Huominen on haaveita, tämä päivä realismia ja eilinen... no, se meni jo...-
Vaikeaa se tuntuu olevan koska itsekkin näköjään jouduin erään nickin hylkylistalle eriävän mielipiteeni ansiosta. Alkaa siellä päässä olla kohta yksinpuhelua tämän palstan tiimoilta jos yhden asiallisen kommentin perusteella,joka eriää ko. nickin mielipiteestä,laitetaan hylkylistalle.
Kyllä maar tää junttius on mukavaa
Kyllä maar tää junttius on mukavaa
Sinulla on pää, mutta niin on nuppineulallakin !
-
Alice Cullen
- Roger Murtaugh
Juuri tulinkin linkittämään tämän ketjun tänne:Cassandra kirjoitti:Tällaistako keskustelu nykyään on?![]()
http://www.murha.info/phpbb2/viewtopic. ... start=2145
Siis voi hyvä elämä