Chopper kirjoitti:ketsku kirjoitti:mies käyttää naiseen valtaa uhkailemalla ja pelottelemalla/käyttämällä väkivaltaa. Nainen ei voi käyttää mieheen samaa asetta. Tai voihan mies toki pelätä henkisesti naisen raivareita ja kiinni käymistä mutta fyysisiä vammoja ei tarvitse pelätä. Ja kyse on nyt hakkaamisväkivallasta, pitkään jatkuvasta vallankäytöstä väkivaltaan turvaten.
Voi hyvää päivää taas...
Et sitten ole ilmeisesti vieläkään lukenut yhdenkään miehen,joka on tullut vuosien ajan vaimonsa pahoinpitelemäksi,kommentteja. Heistä olisi varmaan tosi mieltä ylentävää lukea sun kommentteja ja näkökantaa.
Äääh,antaa olla,turha sulle jankuttaa, kun ei mene jakeluun niin ei mene...En jaksa lähteä samalle linjalle sun kanssa kuin Markja.
Jatka vain elämistä siellä nuijakaudella,hameenhelmat korvissa

Noo, ei kai tää meidän elämä nyt niin nuijakautista ole

Sanoisin sen olevan ihan tavallista, kumpikaan ei alista toista henkisesti eikä fyysisesti, välillä kinataan ja riidellään, välillä kaikkea muuta. Ihan normia lapsiperhe-elämää tää taitaa kuitenkin olla. Niin tai no, monissa perheissä ei ehkä ole noin paljon elukoita kun meillä.
Mut sen verran nyt viel itse asiaan, että olen lukenut itse asiassa kommentteja. Miehet pelkäävät sitä itse riitaa koska kokevat naisensa pimahtavan turhista asioista. Mikä varmasti on tottakin. Tunnen minäkin naisia jotka ovat niin vaativia, että suuttuvat joka asiasta silmittömästä ja mäkättävät, kälättävät, pitävät mykkäkoulua ym. Tosin lyöjänaisia en tunne. Kun mies tuon kaiken päälle saa vielä kiukkuisen naisen kimppuunsa niin kai sitä rupeaa pelkäämään, että taasko tää alkaa. Luin myös yhden jutun missä mies pelkäsi mennä nukkumaan koska ei ollut varma ettei akka käy kimppuun jonkun aseen kanssa yöllä.
Miesten pelot eroaa kuitenkin naisten pelosta. Naiset pelkäävät miehen raivaria koska pelkäävät sitä fyysistä kipua minkä mies hakkaamisellaan aiheuttaa. Sitä, että sattuu, tulee musta silmä, tulee vammoja. Tällä hakkaamisella alistetaan naista (katsopa mitä minä voin sulle tehdä, sä et voi mitään mulle!!) ja pidetään vallassaan. Shkupolli on hyvä esimerkki pitkään jatkuneesta vallankäytöstä väkivaltaisella miehellä.
Mut mä lähen nyt kivikautisesti kirpparille kaverin kanssa etsimään retu- ja sorasvaatteita!