Onko ketsku kusipää idiootti?

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Kyöpeli, Kilomies

Onko kestku kusipää idiootti?

On, aivan täysi ääliö
48
49%
Ei, sehän on ihan fiksu tyyppi
49
51%

Ääniä yhteensä: 97

Damien
Alibin Kestotilaaja
Viesti:

Re: Onko ketsku kusipää idiootti?

Viesti Kirjoittaja Damien »

Chopper kirjoitti:sellaiset miehet eivät ole miehiä...
Ei olla ei...*kaivaa mekkoa kaapistaan*
Kyllä minäkin ymmärrän että naista ei saisi lyödä mutta jos kannatetaan väkivallattomuutta
ja sitä viitsitään julistaa, pitäisi muistaa kannattaa täydellistä väkivallattomuutta.
Ei siis vain jeesustella tai hyväksikäyttää vanhoja hyviä tapoja omien tarkoitusperien toteuttamiseen.
"Aika kulkee, kellot laukkaa. Monta raukkaa, hauta haukkaa.
Ennen iltaa, siis kulje siltaa mut varo murhamiesten kiltaa.
Varo liittymästä heihin jotka usko eivät enää mihinkään."
Chopper
Perry Mason

Viesti Kirjoittaja Chopper »

ketsku kirjoitti: Kyllä sellainen mies on todellinen heikkouden perikuva joka toimii nyrkkeilysäkkinä vaikka ei tarvitsisi. Turha on muuta lässyttää.
ketsku kirjoitti:Jos mies ei tee MITÄÄN puolustaakseen itseään vaan toimii nyrkkeilysäkkinä ja itkee niin se on hinttimäistä. Kyllä miehen nyt pitää osoittaa naiselle, että häntä ei kohdella noin kun kerran mies pystyy osoittamaan sen.
Sinulla on pää, mutta niin on nuppineulallakin !
Damien
Alibin Kestotilaaja
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Damien »

^Todennäköisesti tällaisessa tapauksessa miehen pitää hankkia lähestymiskielto
ja lukkiutua komeroon josta huudella: "-Olen mies, olen mies!". :lol:
"Aika kulkee, kellot laukkaa. Monta raukkaa, hauta haukkaa.
Ennen iltaa, siis kulje siltaa mut varo murhamiesten kiltaa.
Varo liittymästä heihin jotka usko eivät enää mihinkään."
Pharaoh
Martin Beck

Viesti Kirjoittaja Pharaoh »

Chopper kirjoitti:
ketsku kirjoitti: Kyllä sellainen mies on todellinen heikkouden perikuva joka toimii nyrkkeilysäkkinä vaikka ei tarvitsisi. Turha on muuta lässyttää.
ketsku kirjoitti:Jos mies ei tee MITÄÄN puolustaakseen itseään vaan toimii nyrkkeilysäkkinä ja itkee niin se on hinttimäistä. Kyllä miehen nyt pitää osoittaa naiselle, että häntä ei kohdella noin kun kerran mies pystyy osoittamaan sen.
Olen täysin samaa mieltä Ketskun kanssa noista ylläolevista asioista. Mies voi osoitta asemansa muutenkin kuin lyömällä. Ketskun kritisoijat lähtevät sukupuolten välisestä tasa-arvosta. Tämä lähtökohta ja myös sen tavoittelu on epärealistista.
Chopper
Perry Mason

Pharaoh kirjoitti: Olen täysin samaa mieltä Ketskun kanssa noista ylläolevista asioista. Mies voi osoitta asemansa muutenkin kuin lyömällä. Ketskun kritisoijat lähtevät sukupuolten välisestä tasa-arvosta. Tämä lähtökohta ja myös sen tavoittelu on epärealistista.
Sepä kiva. Minä en ole samaa mieltä.
Pharaoh kirjoitti:Ketskun kritisoijat lähtevät sukupuolten välisestä tasa-arvosta
Tämäkään ei pidä minun kohdalla paikkaansa,turha vetää minua mihinkään tasa-arvo paskanjauhantaan mukaan.
Asioista voi olla muutenkin erimieltä,ilman että niihin sotkee tasa-arvoa. Mä en hyväksy Ketskun periaatteita ,kapish ?
Minä elän 2000-luvulla enkä missään nuijakaudella.
ketsku
Christopher Lorenzo

Viesti Kirjoittaja ketsku »

Chopper kirjoitti:
Pharaoh kirjoitti: Olen täysin samaa mieltä Ketskun kanssa noista ylläolevista asioista. Mies voi osoitta asemansa muutenkin kuin lyömällä. Ketskun kritisoijat lähtevät sukupuolten välisestä tasa-arvosta. Tämä lähtökohta ja myös sen tavoittelu on epärealistista.
Sepä kiva. Minä en ole samaa mieltä.
Pharaoh kirjoitti:Ketskun kritisoijat lähtevät sukupuolten välisestä tasa-arvosta
Tämäkään ei pidä minun kohdalla paikkaansa,turha vetää minua mihinkään tasa-arvo paskanjauhantaan mukaan.
Asioista voi olla muutenkin erimieltä,ilman että niihin sotkee tasa-arvoa. Mä en hyväksy Ketskun periaatteita ,kapish ?
Minä elän 2000-luvulla enkä missään nuijakaudella.
Mut sua ei Chopper lasketa kun sä olet täydellinen ja niiin fiksu ja älykäs, että ei meistä muista kuitenkaan kanssasi kukaan samaan pysty :twisted:
Chopper
Perry Mason

ketsku kirjoitti: Mut sua ei Chopper lasketa kun sä olet täydellinen ja niiin fiksu ja älykäs, että ei meistä muista kuitenkaan kanssasi kukaan samaan pysty :twisted:
Aijaa,minä kun luulin että Pharaoh nimenomaan mulle tuon tarkoitti kun oli lainannut sen tekstin...Ehkä minä en sitten olekkaan niin fiksu ja älykäs,Ketsku,kuin sinä oletat :wink:
Sulla taitaa muutenkin olla turhan suuret luulot minun älykkyydestä,viimeisinpänä esimerkkinä kerrottakoon nyt vaikka etten ymmärtänyt Kaarina Hazardin uusinta kolumnia ja sen sanomaa 8)
Viimeksi muokannut Chopper, To Tammi 14, 2010 9:07 am. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Mike Manner
Jessica Fletcher

Viesti Kirjoittaja Mike Manner »

ketsku kirjoitti:...ei meistä muista kuitenkaan kanssasi kukaan samaan pysty :twisted:
Ei muuten pysty sinunkaan kanssa.
"Mä olen sitä mieltä, et jos 5 senttiä on liikaa OMASTA viestistä Minfoon, kannattaa harkita poistumista kokonaan. Perusteena se, että "harrastuneisuus" palstalle, ei ole likimainkaan riittävä!" -John Doe
ketsku
Christopher Lorenzo

Damien kirjoitti:^Todennäköisesti tällaisessa tapauksessa miehen pitää hankkia lähestymiskielto
ja lukkiutua komeroon josta huudella: "-Olen mies, olen mies!". :lol:
Niin... tai sitten ottaa akkaa ranteista kiinni tai karistaa akan kimpustaan ja lähtee ulos? Akan sen sijaan on hieman vaikeampi karistaa miestä kimpustaan mutta sehän pääsee aina unohtumaan näissä naurettavissa väännöissä kun kielletään jo sekin tosiasia, että mies on fyysisesti vahvempi sukupuoli kun nainen. Tästä tosiasiasta (että mies on fyysisesti vahvempi) johtuu se, että mies käyttää naiseen valtaa uhkailemalla ja pelottelemalla/käyttämällä väkivaltaa. Nainen ei voi käyttää mieheen samaa asetta. Tai voihan mies toki pelätä henkisesti naisen raivareita ja kiinni käymistä mutta fyysisiä vammoja ei tarvitse pelätä. Ja kyse on nyt hakkaamisväkivallasta, pitkään jatkuvasta vallankäytöstä väkivaltaan turvaten. Kyllä naiset käyttää valtaansa sit ihan eri tavoin esim. uhkailee erolla, pihtaa seksiä ym. ym.
ketsku
Christopher Lorenzo

Mike Manner kirjoitti:
ketsku kirjoitti:...ei meistä muista kuitenkaan kanssasi kukaan samaan pysty :twisted:
Ei muuten pysty sinunkaan kanssa.
No mutta onneksi meillä on sinut!
Chopper
Perry Mason

ketsku kirjoitti:mies käyttää naiseen valtaa uhkailemalla ja pelottelemalla/käyttämällä väkivaltaa. Nainen ei voi käyttää mieheen samaa asetta. Tai voihan mies toki pelätä henkisesti naisen raivareita ja kiinni käymistä mutta fyysisiä vammoja ei tarvitse pelätä. Ja kyse on nyt hakkaamisväkivallasta, pitkään jatkuvasta vallankäytöstä väkivaltaan turvaten.
Voi hyvää päivää taas...
Et sitten ole ilmeisesti vieläkään lukenut yhdenkään miehen,joka on tullut vuosien ajan vaimonsa pahoinpitelemäksi,kommentteja. Heistä olisi varmaan tosi mieltä ylentävää lukea sun kommentteja ja näkökantaa.
Äääh,antaa olla,turha sulle jankuttaa, kun ei mene jakeluun niin ei mene...En jaksa lähteä samalle linjalle sun kanssa kuin Markja.

Jatka vain elämistä siellä nuijakaudella,hameenhelmat korvissa :mrgreen:
ketsku
Christopher Lorenzo

Chopper kirjoitti:
ketsku kirjoitti:mies käyttää naiseen valtaa uhkailemalla ja pelottelemalla/käyttämällä väkivaltaa. Nainen ei voi käyttää mieheen samaa asetta. Tai voihan mies toki pelätä henkisesti naisen raivareita ja kiinni käymistä mutta fyysisiä vammoja ei tarvitse pelätä. Ja kyse on nyt hakkaamisväkivallasta, pitkään jatkuvasta vallankäytöstä väkivaltaan turvaten.
Voi hyvää päivää taas...
Et sitten ole ilmeisesti vieläkään lukenut yhdenkään miehen,joka on tullut vuosien ajan vaimonsa pahoinpitelemäksi,kommentteja. Heistä olisi varmaan tosi mieltä ylentävää lukea sun kommentteja ja näkökantaa.
Äääh,antaa olla,turha sulle jankuttaa, kun ei mene jakeluun niin ei mene...En jaksa lähteä samalle linjalle sun kanssa kuin Markja.

Jatka vain elämistä siellä nuijakaudella,hameenhelmat korvissa :mrgreen:
Noo, ei kai tää meidän elämä nyt niin nuijakautista ole :mrgreen: Sanoisin sen olevan ihan tavallista, kumpikaan ei alista toista henkisesti eikä fyysisesti, välillä kinataan ja riidellään, välillä kaikkea muuta. Ihan normia lapsiperhe-elämää tää taitaa kuitenkin olla. Niin tai no, monissa perheissä ei ehkä ole noin paljon elukoita kun meillä.

Mut sen verran nyt viel itse asiaan, että olen lukenut itse asiassa kommentteja. Miehet pelkäävät sitä itse riitaa koska kokevat naisensa pimahtavan turhista asioista. Mikä varmasti on tottakin. Tunnen minäkin naisia jotka ovat niin vaativia, että suuttuvat joka asiasta silmittömästä ja mäkättävät, kälättävät, pitävät mykkäkoulua ym. Tosin lyöjänaisia en tunne. Kun mies tuon kaiken päälle saa vielä kiukkuisen naisen kimppuunsa niin kai sitä rupeaa pelkäämään, että taasko tää alkaa. Luin myös yhden jutun missä mies pelkäsi mennä nukkumaan koska ei ollut varma ettei akka käy kimppuun jonkun aseen kanssa yöllä.

Miesten pelot eroaa kuitenkin naisten pelosta. Naiset pelkäävät miehen raivaria koska pelkäävät sitä fyysistä kipua minkä mies hakkaamisellaan aiheuttaa. Sitä, että sattuu, tulee musta silmä, tulee vammoja. Tällä hakkaamisella alistetaan naista (katsopa mitä minä voin sulle tehdä, sä et voi mitään mulle!!) ja pidetään vallassaan. Shkupolli on hyvä esimerkki pitkään jatkuneesta vallankäytöstä väkivaltaisella miehellä.

Mut mä lähen nyt kivikautisesti kirpparille kaverin kanssa etsimään retu- ja sorasvaatteita!
Chopper
Perry Mason

Chopper kirjoitti: Miehet kestävät naisten väkivaltaa pitkään ja haluavat ymmärtää naisia. Miehet ovat väkivallan uhreina vuosia, sillä he eivät halua erota.
Chopper kirjoitti:Eräässä esimerkissä nainen oli puukottanut miestä ja käskenyt häipyä. Mies oli mennyt kodin ulkopuolelle odottamaan, että nainen rauhoittuisi. Pitkän ajan kuluttua mies koputteli varovasti oveen ja kysyi: ”Josko sitä saisi tulla takaisin?” Nainen päästi miehen sisään ja pesi hänet puhtaaksi puukotuksen jäljistä.
Chopper kirjoitti:Eräs yksittäinen esimerkki kertoi miehestä, joka koki olevansa turvassa valveilla ollessaan, mutta pelkäsi väkivallan uhriksi joutumista nukkuessaan. Tämä johti pariskunnan kodissa nukkumisjärjestelyihin, muun muassa eri huoneisiin ja lukituksiin, joiden tarkoitus oli taata miehelle mahdollisuus turvalliseen uneen.
Eihän tietenkään kaikki ole juuri tuollaista...Voihan osa kokea asian niinkin kuin Ketsku asian ymmärtää/ajattelee,mutta ei silti pidä lähteä sille linjalle että kulkee laput silmillä ja sulkee ajatusmaailmastansa pois kaikki muut vaihtoehdot ja on täysin ehdoton omassa näkemyksessään.
Ei kumpikaan voi meistä ehdottomasti väittää että jokainen mies kokee ja tuntee asian juuri sellaisena kuin me väitämme...
Pharaoh
Martin Beck

Viesti Kirjoittaja Pharaoh »

Chopper kirjoitti:
Chopper kirjoitti: Miehet kestävät naisten väkivaltaa pitkään ja haluavat ymmärtää naisia. Miehet ovat väkivallan uhreina vuosia, sillä he eivät halua erota.
Chopper kirjoitti:Eräässä esimerkissä nainen oli puukottanut miestä ja käskenyt häipyä. Mies oli mennyt kodin ulkopuolelle odottamaan, että nainen rauhoittuisi. Pitkän ajan kuluttua mies koputteli varovasti oveen ja kysyi: ”Josko sitä saisi tulla takaisin?” Nainen päästi miehen sisään ja pesi hänet puhtaaksi puukotuksen jäljistä.
Chopper kirjoitti:Eräs yksittäinen esimerkki kertoi miehestä, joka koki olevansa turvassa valveilla ollessaan, mutta pelkäsi väkivallan uhriksi joutumista nukkuessaan. Tämä johti pariskunnan kodissa nukkumisjärjestelyihin, muun muassa eri huoneisiin ja lukituksiin, joiden tarkoitus oli taata miehelle mahdollisuus turvalliseen uneen.
Eihän tietenkään kaikki ole juuri tuollaista...Voihan osa kokea asian niinkin kuin Ketsku asian ymmärtää/ajattelee,mutta ei silti pidä lähteä sille linjalle että kulkee laput silmillä ja sulkee ajatusmaailmastansa pois kaikki muut vaihtoehdot ja on täysin ehdoton omassa näkemyksessään.
Hienoa että voi lainata itseään ja keskustella itsensä kanssa...
Mutta asiaan: en kyllä ymmärrä yhtään naisten väkivallasta ruikuttavia miehiä sen enempää kuin naisiakaan. Joskus lukee siitä että ihminen kärsii vuosikausia hakkaamista pienempänä pahana, koska pelkää lähtemisen vievän hengen. No, elämä on täynnä valintoja.
Chopper
Perry Mason

Pharaoh kirjoitti: Hienoa että voi lainata itseään ja keskustella itsensä kanssa...
Vittuilu on taitolaji,jota sinä et näköjään ainakaan hallitse :wink:

Kiitos , tämä olikin tässä.
Vastaa Viestiin