Oriveden vainaja 2007

Selvinneet tapaukset ja tuntemattomat löydetyt.
NeitiEtsivä
Harjunpää

Re: Oriveden vainaja

Viesti Kirjoittaja NeitiEtsivä »

Tahtoo kans nähdä ton Poliisi-tv:n jutun... mistähän se tuolta Yle Areenasta sitten löytyy kun en löydä mitään Poliisi-tv:seen liittyvää.
JSA
Jack Taylor

Viesti Kirjoittaja JSA »

Nopeasti selailtuna kadonneista saksalaisista pisti silmään Jaqueline Heizmann. Ainakin ikä, pituus ja katoamisajankohta sopisivat. Kehnolla saksankielelläni en juuri muuta selville saanutkaan.
maija turjukka
Ainesta Watsoniksi

Viesti Kirjoittaja maija turjukka »

^No, äkkiä vilkaistuna ainoa mikä täsmää on saksan kieli. Baselhan on sveisiläinen kaupunki ja katoamisajankohta jo vuoden 2005 puolella.
-Suru on hinta, jonka maksamme rakkaudesta.-
Blues
Rico Tubbs

Viesti Kirjoittaja Blues »

Melkein uskaltaisin epäillä kyseessä olevan Karin Gaucke -nimisen naisen 8)

En saa valitettavasti linkitettyä kuvaa puhelimella.

Nainen ja lapsi katosivat kesäkuussa 2006 ja naisen miesystävä tuomittiin murhasta, vaikka uhreja ei koskaan löytynyt. Saas näkee.

Hieno artikkeli Avussa.
Mä voin tehdä mitä vaan, mitä haluan mä saan, mitä haluan mä voin.
JSA
Jack Taylor

Viesti Kirjoittaja JSA »

Mahdollisesti. Karen Gaucke E:llä kirjoitettuna antoi kuvahaulla jotain..
Bill Gillespie
Aloitteleva Besserwisser

Viesti Kirjoittaja Bill Gillespie »

Samaa mietin juuri itsekin.

Tässä Google translatorin suomennus:

Vähän omituisia lauseita, mutta jotain saa selvää :D
Äiti ja lapsi ikään kuin niellä maan

Rüdiger Finke 24. Kesäkuuta 2006 00:00 Kello

Porukat pelkäsi rikollisuutta vastaan Hannoverin mies, ikä 37, ja hänen tyttärensä - yksilöity salaperäinen murha Vermißtenfall
Salaperäinen katoaminen nuoren äidin ja hänen vauvansa ulos kaupungista Hannoverin voi nyt kasvaa poliisin pelätä pahinta. Tutkijat uskovat, että se on yhä todennäköisempää, että 37 vuotta vanha Karen Gauck ja hänen seitsemän kuukauden ikäinen tytär, Clara, ovat joutuneet rikoksen. CID on käynnistänyt tapon.

Karen Gauck asunto sijaitsee mitäänsanomaton kerrostalo lähellä päärautatieasemaa. Siellä hän asui tyttärensä kanssa. Alkaen lapsen isä hän oli erotettu raskauden. Kuten ilmoitettiin, poliisi soitti 37-vuotta vanha torstai-iltana viime viikolla hänen huoneisto ystävä. Viimeinen elonmerkkejä. Sitten kukaan ei ole nähnyt nainen ja hänen tyttärensä enemmän.

Vapaaehtoisuuden tulvia tutkii Etsivätoimistot mielestäni voi olla vaikeaa. Karen Gauck on ilmeisesti peräisin hänen huoneistossa vain käsilaukku ja oranssi, punainen pussi vauvan tarvikkeita. Viitteitä siitä, että suunnitellun ole lyhyen aikaa. Mutta nainen palasi lapsensa kanssa ei ole vielä kotona. Autossaan, valkoinen VW Polo, pysäköity talon edessä. Hänen entinen poikaystävä ja lapsen isä vierailla kaksi iltana hänen katoamisesta, mutta hän ei osu. Kun he eivät ole vielä edes sunnuntaina oli, kääntyi 37-vuotta vanha isä poliisi siirretään.

Usean päivän ajan, oikeuslääketieteen Etsivätoimistot kiinteistön on kirjaimellisesti käännetty ylösalaisin. Nämä epäilyttävät paikat havaittiin. "Se voisi todellakin toimia verta, joka on edelleen epäselvä", sanoi poliisin tiedottaja sanoi perjantaina. Pääsyyttäjä Thomas Klinge ilmoitti tulokset jäämien analysointiin olisi käytettävissä viikonloppuna.

Jälkeen julkisen tutkimuksen ja koska Suchplakaten kutsutaan mukaan hänen lausuntonsa aiempi kahdeksan ohjeita saanut viranomaisilta. "Suurin osa ilmiantajan ilmoitti, että he olivat nähneet naisen ja lapsen tietyssä paikassa. Menemme tietysti, mutta kuuma tiellä, emme ole vielä saavutettu", sanoi Blade maailmaa vastaan.

Sukulaiset ja ystävät kadonneiden ei voi selittää, mitä tapahtuu kaikille. 37-vuotta vanha pidetään erittäin luotettavana. Äskettäin hän aloitti työt Hannoverin perustuva TUI Group uudelleen. Varten tytär Clara, hän oli jo löytänyt paikkansa päiväkoti. Gauck Karen toimii matkailualan yrityksen controllerina.

In Hanover, jos tuo muistoja salaperäinen katoaminen toinen nainen. Lähes kuusi vuotta sitten 29-vuotta vanha Inka Köntges jätti huoneiston mennä töihin. Hän ei koskaan saapunut perille. Inca Köntges on edelleen kateissa, niiden kohtalo on edelleen epäselvä. Vaikka tutkimuksessa ei havaittu näyttöä maksuja television. Nainen on sittemmin pidetty most wanted puuttuvat valtion pääomaa.
http://www.welt.de/print-welt/article22 ... luckt.html

Kuvia löytyy nimellä googlettamalla.
Chopper
Perry Mason

Viesti Kirjoittaja Chopper »

^

Kuva
Sinulla on pää, mutta niin on nuppineulallakin !
rosamarine
Adrian Monk

Viesti Kirjoittaja rosamarine »

^ Ah, olit nopeempi, hyppäs sama kuva.

Tässä siis toinen kuva.

Kuva
A winner listens, a loser just waits until it is their turn to talk...
rosamarine
Adrian Monk

Ja Olisikohan tämä murhasta syytetty aviomies.

Kuva
Carina
Neuvoja-Jack

Viesti Kirjoittaja Carina »

Hyvä löytö Blues!! tuoko hän tosiaan on! Joko vainaja saa kasvot..
Minulla ei ole mitään niitä vastaan, joilla ei ole mitään minua vastaan.
Blues
Rico Tubbs

Nimestä löytyy tosiaan versioita Karin ja Karen, en tiedä kumpi on oikea.

Yksi kuva löytyy

http://www.suchhunde.de sivustolta kun astuu sisään ja kirjoittaa nimen hakulaatikkoon.
lost
Olivia Benson

Viesti Kirjoittaja lost »

http://www.suchhunde.de/index.php?optio ... Itemid=595

Tuota sivua kun selaa alaspäin niin löytyy kuva tästä Karinista vauvan kanssa. Siitä kuvasta näkee vähän, että millainen on ollut vartaloltaan. Ainakin tuossa kuvassa näyttää pienikokoiselta, eli veikkaan itsekin häntä.
Ihmiset valehtelevat, todisteet eivät.
Blues
Rico Tubbs

Carina kirjoitti:Hyvä löytö Blues!! tuoko hän tosiaan on! Joko vainaja saa kasvot..
Tämä nainen oli meillä Elisan kanssa jo viime kesänä ehdolla, mutta ei siitä sen enempää.

Toivotaan, että hyvin kävisi.
John Doe
Christopher Lorenzo

Viesti Kirjoittaja John Doe »

Mitäs jos kuitenkin pitäydyttäis faktoissa:
- Nainen oli hieman YLI 40v.
- Hannoverin läheltä= Braunschweigin kaupungista.

Noilla tiedoilla saattais joku sopiva ehkä löytyäkkin. 8)
Kuka,mikä ja missä olen...tiedätkö sinä?
rosamarine
Adrian Monk

Karenin asunnosta löytyi suuri verilammikko ja se olisi nimenomaan tämän kadonneen naisen verta.

http://www.sueddeutche.de/panorama/596/371409/text/

Eli jos tämä mun kääntämäni lause saksasta pitää paikkansa, on poliiseilla piankin kohde, mihin verrata dna:ta.

Muoks. Samaisella saitilla tulee ilmi sekin, että kyseiset tapahtumat ovat saaneet alkunsa jo kesäkuun puolessa välissä 2006....Hmm
Viimeksi muokannut rosamarine, To Tammi 14, 2010 11:23 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Vastaa Viestiin