Jestas, kylläpäs tänne on taas syntynyt tekstiä! Pari päivää kun joutuu olemaan koneelta pois niin onkin taas luettavaa!
Niistä tupakoista siinä vieressä sen verran, että kai niistä nyt on otettu dna- näytteet, että ne ovat kuuluneet vainajalle eikä kenellekkään muulle?
Ihan mielenkiinnosta kyselin jutusta jo toistamiseen ennustajalta, jonka tunnen ja joka on ennustanut minulle ja äidille vuosien saatossa monesti oikein. Aikaisemmin syksyllä olin yhteydessä toiseen tuttuun ennustajaan, joka myös kertoi asiasta paljon faktoja ilman, että oli kuullutkaan ennen koko tapauksesta.
Näihin toki pitää suhtautua vähän pilke silmäkulmassa

Tämä ennustaja jolta viimeksi kysyin asiasta, oli sitä mieltä että vainajalla olisi ollut mielenterveysongelmia sekä huumeriippuvuutta. Hän olisi yksin lähtenyt matkaan Saksasta ja tavannut jossain reissun aikana (suomessa tai aikaisemmin) joitakin ihmisiä, joita olisi ollut vähintään kaksi. Hänen mielestään jokin viittaisi siihen, että nämäkin ihmiset olisivat olleet ulkomaalaisia. He olisivat päätyneet Suomeen ja vaikka porukalla ei hänen mielestään ollutkaan mitään rikollisuuteen viittaavaa, niin huumeita/lääkkeiden väärinkäyttöä olisi kuitenkin ollut. Tapaukseen liittyy myös joku auto. Myöhemmin porukalle olisi tullut riitaa ja vainaja olisi hylätty porukasta. Hänen mielestä bussiliput olisi ostettu hämäystä varten. Tämä ennustaja heitti myös ilmaan semmoisen, että vainaja olisi mahdollisesti kuollut jossakin muualla lääkkeiden yliannostukseen, hänen mielestään löytöpaikan yhteys vainajaan on ristiriitainen?!
Näiden kahden ennustajan tulkinnoissa ilmeni yllättävän paljon samanlaisia ajatuksia...Ensimmäinen ennustaja oli kuitenkin täysin tietämätön koko tapauksesta, kun taas jälkimmäinen näki poliisi tv:n jutun.
Ensimmäisen ennustajan mukaan vainaja olisi tullut Suomeen talvella, kun puissa ei ole ollut lainkaan lehtiä. Tämäkin oli sitä mieltä, että vainaja olisi lähtenyt kotimaastaan yksin ja tavannut jonkun porukan myöhemmin, jonka kanssa olisi viettänyt Suomessa aikaa. Myös hän näkin tapaukseen liittyvän auton, sekä muitakin ulkomaalaisia ihmisiä, sekä vainajan lääkkeiden väärinkäytön. Tässä porukassa olisi ollut vaalea nainen, josta tuli vainajalle hyvä ystävä. Naisella olisi kuitenkin ollut vaalea miesystävä, johon vainaja ihastui. Ennustajan mukaan vainaja oli kuollessaan surullinen, hän myös näki että vainaja menehtyi lääkkeisiin oman käden kautta, vaikka mitään tietoa hänellä ei ollut lääke löydöistä. Vainaja oli sekavassa tilassa ja hoiperteli itse metsään, hänen mukaan kukaan ei siis "auttanut" häntä kuolemaan, eikä tapauksessa ole mitään rikollisuuteen viittaavaa. Ennustaja näki myös, että vainaja on synnyttänyt sekä sen että hänellä oli jokin alkava sairaus. Näistä faktoista hän oli kuitenkin täysin tietämätön. Kun kysyin kassista asemalla, niin hän jostain syystä näki että se vaalea nainen olisi ne sinne vienyt.
Hänen mielestään Orivesi oli paikkakunta matkan varrella, eikä sinne ollut tarkoitus jäädä pidemmäksi aikaa. Kumpikin ennustajista oli myös sitä mieltä, että vainaja ei pakoillut mitään, eikä hän ollut prostituoitu.
Että tämmöistä

Älkää ottako näitä liian vakavasti, halusin vaan laittaa nämä nyt kun juttu on ratkeamassa, on kiva sitten katsoa että pitääkö mikään lopulta paikkaansa
Niistä mielenterveysongelmista vielä, että sehän oikeasti selittäisi montakin asiaa
Toivottavasti poliisi jossakin vaiheessa julkaisee vainajan nimen ja toivon, että vainajasta myös löytyisi jokin valokuva, koska minua ainakin kiinnostaa tietää miltä vainaja näytti..Vaikka ei sillä varsinaisesti merkitystä olekkaan.
Minulla ei ole mitään niitä vastaan, joilla ei ole mitään minua vastaan.