Tony Halme: Elämä, kuolema ja teot
Re: HALME KUOLI! :(
Timo Soini muistelee Tonya plogissaan
http://timosoini.fi/ploki/
http://timosoini.fi/ploki/
Jos alkaa pännii, niin anna bannii..
Kappas. Nyt nuo samat mainitsemasi lauseet on tulleet sinun näppäimistöltä. Aiheesta erotettuna saa kuvan, että sinä olet nyt haukkunut Halmea. Ihan samaan tapaan kuin tämä nainen, jonka kirjoituksesta on vedetty tekstit erikseen koko aiheesta. Tämäkö on sitä lukutaitoa..rosamarine kirjoitti:Hazard mm. arvosteli Tony Halmeen ulkonäköä sanoin :
Nanika ga tooku matteiru to
-
rosamarine
- Adrian Monk
No tosiaan. Kappas vaan. Jokainen tosiaan ymmärtää kirjoitetun tekstin parhaaksi näkemällään tavalla. Niin sinäkin.Clyde kirjoitti:Kappas. Nyt nuo samat mainitsemasi lauseet on tulleet sinun näppäimistöltä. Aiheesta erotettuna saa kuvan, että sinä olet nyt haukkunut Halmea. Ihan samaan tapaan kuin tämä nainen, jonka kirjoituksesta on vedetty tekstit erikseen koko aiheesta. Tämäkö on sitä lukutaitoa..rosamarine kirjoitti:Hazard mm. arvosteli Tony Halmeen ulkonäköä sanoin :
A winner listens, a loser just waits until it is their turn to talk...
Toiset myöskin ymmärtää, mikä on tarkoitettu esimerkiksi ja mikä mielipiteeksi 
Nanika ga tooku matteiru to
-
rosamarine
- Adrian Monk
No sehän on mukavaa, että sinä ymmärrät. Kylläpä olet fiksu. Pahoitteluni siis, kun en edelleenkään ymmärrä.Clyde kirjoitti:Toiset myöskin ymmärtää, mikä on tarkoitettu esimerkiksi ja mikä mielipiteeksi
A winner listens, a loser just waits until it is their turn to talk...
Samaa mietin minäkin. Naisena on ikävä todeta, että feministit ovat usein aikamoisia riemuidiootteja, joten Hazard sopisi siltäkin osin diagnoosiin hyvin. Ja voisi kuvitella, että Halme on ollut feministipiireissä (onko sellaisia??) todella vihattu.loneliness kirjoitti:Googlailin vähän hazardista, mm. kuvia. Ensiksi katsoin kuvia ja mieleeni tuli, tuolta näyttää feministi.
Olisi kiva, jos joku kykenisi joskus pitämään naisten puolia järkevästi ja asiallisesti. Ja uskottavuuden kannalta olemaan samalla kauniskin. Mutta kun ei.
-
jkn
Kaunis Tony?joey kirjoitti:loneliness kirjoitti:
Olisi kiva, jos joku kykenisi joskus pitämään naisten puolia järkevästi ja asiallisesti. Ja uskottavuuden kannalta olemaan samalla kauniskin. Mutta kun ei.
"...Mä istuin yhtenä päivänä katukahvilassa Esplanadilla mukavassa seurassa. Silloin siihen tallusteli Abu-Papu ja sen kaveri Bingo-Bango suoraan päiväunilta. Ne haki jostain pari tuolia ja tunki röyhkeästi kahden suomalaisen tytön pöytään näiden kielloista huolimatta..."
"Mä en tiedä millainen istumajärjestys siellä teidän kamelinpaskaleirinuotiolla yleensä on, mutta täällä Suomessa ei nimitellä naisia eikä tungeta ilman lupaa toisten pöytään. Alkakaa kalppia takaisin rautatieasemalle. Tehän ootte varmaan VR:llä töissä kun te siellä aina roikutte? — — siinä vaiheessa mä nippasin sen pihalle koko terassilta ja se pyllähti kaaressa perseelleen jalkakäytävälle. Kännykkä sillä oli kädessä jo ennen kuin ilmalento päättyi ja hirvee molotus alkoi välittömästi..."
Anile, kysyn sinulta haluaisitko läheisesi kuoltua lukea lehdestä/netistä vainajan olleen niskamakkara, möhkäle, narsistinen läski tai muuta vastaavaa?
Vaikka voit muuta luulla, on Halmeella varmasti joitain läheisiä jotka eivät ole ansainneet tuota hasardin tökeröä kirjoitusta.
Ei ole minulla mitään suhdetta Halmeeseen, olen pitkätukka joka ei jaa hänen näkemyksiään maailmasta.
Anile taitaa luulla olevansa jumala:
Anile kirjoitti
Vaikka voit muuta luulla, on Halmeella varmasti joitain läheisiä jotka eivät ole ansainneet tuota hasardin tökeröä kirjoitusta.
Ei ole minulla mitään suhdetta Halmeeseen, olen pitkätukka joka ei jaa hänen näkemyksiään maailmasta.
Anile taitaa luulla olevansa jumala:
Anile kirjoitti
Mike Manner kirjoitti mielestäni olennaiset asiat.Jos minä kuolen
Paskanen tukka
Koska keskustelu käy kiivaana kolumnista, kerrataan mikä on kolumni.
http://fi.wikipedia.org/wiki/Kolumni
http://fi.wikipedia.org/wiki/Kolumni
Älä oleta
- maija turjukka
- Ainesta Watsoniksi
Taisihan tuo Hazard jo aika paljon vetää takaisinkin sanomisiaan (tai ainakin pahoitteli käyttäneensä liian haastavaa tyylilajia kirjoituksessaan), niin että eiköhän nyt voitaisi jo lopettaa asiasta kiivailu täälläkin?
Tai jos aiheesta on pakko jatkaa, niin voisihan siitäkin tehdä avauksen, että olisiko Hazardilla aihetta nostaa kunnianloukkaussyyte niitä nettikirjoittelijoita kohtaan, jotka ovat suomineet Hazardin ulkonäköä ja oletettua seksuaalista suuntautuneisuutta. Näillä seikoillahan ei ole mitään tekemistä itse kiistanalaisen kolumnin kanssa, Hazard on vain tehnyt työtään, eikä hän edes ole samalla tavalla julkisuuden henkilö kuin Halme oli.
Kuinkahan moni tähänkin vääntöön osallistuneista on kuullut Hazardin nimen ensi kertaa vasta nyt? Apus eka ilmoittautuu.
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2010011 ... 1_uu.shtml
Tai jos aiheesta on pakko jatkaa, niin voisihan siitäkin tehdä avauksen, että olisiko Hazardilla aihetta nostaa kunnianloukkaussyyte niitä nettikirjoittelijoita kohtaan, jotka ovat suomineet Hazardin ulkonäköä ja oletettua seksuaalista suuntautuneisuutta. Näillä seikoillahan ei ole mitään tekemistä itse kiistanalaisen kolumnin kanssa, Hazard on vain tehnyt työtään, eikä hän edes ole samalla tavalla julkisuuden henkilö kuin Halme oli.
Kuinkahan moni tähänkin vääntöön osallistuneista on kuullut Hazardin nimen ensi kertaa vasta nyt? Apus eka ilmoittautuu.
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2010011 ... 1_uu.shtml
-Suru on hinta, jonka maksamme rakkaudesta.-
Kas kun sattuikin. Olin 1990-luvun alussa puolisen vuotta Hazardin kanssa samassa pienryhmässä Helsingin yliopistossa. Meitä oli alle kymmenen, joten muiden ääntä ja ulosantia sai kuunnella ihan toisin kuin jossain 100 hengen luentosalissa.maija turjukka kirjoitti: Kuinkahan moni tähänkin vääntöön osallistuneista on kuullut Hazardin nimen ensi kertaa vasta nyt?
Yhdenkään muun samassa ryhmässä olleen nimeä tai edes kasvoja en muista millään lailla, mutta Hazard jäi lähtemättömästi mieleen. Häntä pidettiin yleisesti poikkeuksellisen, jopa pelottavan älykkäänä. En siis koskaan ole opiskellut kenenkään kanssa jolla olisi ollut niin käsittämättömän laajat tiedot monista asioista, ja kyky ilmaista itseään. Hän ei myöskään ollut mikään kaikkein kärsivällisin tyyppi, tai suhtautunut ihmisten heikkouksiin kovin ymmärtäväisesti. Mutta kyllä meille kaikille oli selvää että hän oli reippaasti meidän yläpuolellamme älyllisesti. Itse asiassa, hän vaikutti joskus jopa opettajaamme fiksummalta. Eikä kumarrellut auktoriteetteja tai pelännyt niitä. Eihän hän siinä vaiheessa ollut kuin ehkä muutaman vuoden vanhempi kuin meistä useimmat, mutta itselleni ainakin jäi mielikuva ikäistään huomattavasti kypsemmästä henkilöstä.
Näinä vuosina olenkin sitten lukaissut hänen kirjoituksiaan aina kun olen niitä jossain nähnyt. Aina en ole ollut samaa mieltä, mutta tämä Halme-kolumni oli täysi kymppi.
Ruma nainen ei siis mielestäsi ole uskottava. Entä vaikuttaako komeus mielestäsi miehen uskottavuuteen?joey kirjoitti: Olisi kiva, jos joku kykenisi joskus pitämään naisten puolia järkevästi ja asiallisesti. Ja uskottavuuden kannalta olemaan samalla kauniskin.
benz. tolu. mtbe tame etbe xyl. hex. sex.
Yllä teet samanlaisia oletuksia Hazardista kuin Halmeestakin.loneliness kirjoitti:Googlailin vähän hazardista, mm. kuvia. Ensiksi katsoin kuvia ja mieleeni tuli, tuolta näyttää feministi. No useinhan tuollaiset ulkonäköveikkailut menevät pieleen, mutta eivät tässä tapauksessa. En tiennyt hänen olevan naisasialiitossa vai mikä unioni se oli. Tonyhan oli "äijien äijä" sellaisena kuin ihmiset miehisen miehen näkevät, paha suustaan, lihava tai lihaksikas ja tatuoitu kaljupää. Ehkä Hazardin kirjoitus, vaikka se sisälsikin mediakritiikkiä, oli tietoinen näpäytys "tosimiehille", kun Hazard itse näyttää mielestäni tyypilliseltä feministiltä. Lyhyttukkainen, pyylevä keski-ikäinen nainen.
Surullista, että ihmisiä arvotetaan ulkonäön perusteella.
Hazardille kävi halla-ahot. Ironista, kun ajattelee sitä että ko. henkilöt ovat todennäköisesti aattellisia verivihollisia. Yhteistä on vain poikkeuksellinen älykkyys, joka tekee heidän ajatuksenjuoksustaan ihan liian haastavaa nettiä selaaville peruspulliaisille, jotka heinähangot ja -seipäät tanassa lähtevät ristiretkelle kylille ilmaantunutta pyhänhäpäisijää vastaan.maija turjukka kirjoitti:Taisihan tuo Hazard jo aika paljon vetää takaisinkin sanomisiaan (tai ainakin pahoitteli käyttäneensä liian haastavaa tyylilajia kirjoituksessaan)
-
loneliness
- Jessica Fletcher
Kai sitä nyt aletaan vetää sanojaan takaisin kun kansa on raivoissaan ja puhelin laulaa, jotkut kiivasluontoiset ehkä soittelevat ovikelloa jne. Ihminen puhuu paljon olosuhteista riippuen, mitä tahansa selvitäkseen. Jos joku punaniska on uhkaillut esim. Hazardia, niin normaalisti ihminen toimii siten, että pääsee tilanteesta pakoon. Otetaan nyt esimerkiksi vaikka snägärillä käytävä keskustelu. Henkilö a on uhkaillut vetävänsä turpaan henkilö beetä kohdattaessa. Henkilö c, joka on b:n kaveri, vetää veitsen taskustaan ja asettaa sen henkilö a:n kaulalle ja kysyy, jätätkö rauhaan henkilö b:n? Mitähän siinä yleensä vastataan? -En mä mitään, se oli väärinkäsitys, kaikki on ok, anteeksi.maija turjukka kirjoitti:Taisihan tuo Hazard jo aika paljon vetää takaisinkin sanomisiaan (tai ainakin pahoitteli käyttäneensä liian haastavaa tyylilajia kirjoituksessaan), niin että eiköhän nyt voitaisi jo lopettaa asiasta kiivailu täälläkin?
Tarkoitus oli siis havainnollistaa, että jos homma on mennyt överiksi niin ihmiselle on ominaista koittaa paikata se, vaikka ei oikeasti ajattelisikaan niin mitä sanoo.
Paavo Arhinmäki on äijä!