Suolapalaa....hmm, sianpääsylttyä, lampaankiveksiä ja sensellaisia, siis lienee kelvollista tuo "ulkoelinsyltty" ja baarimikko!
-Tuo sitä sinistä giniä, ämpärillä, kun joku kelvoton joi sen edellisen pullon.
Katkolla?loneliness kirjoitti:Missä on Gravedigger? Hou hou?
Sul on nätti avaAlice Cullen kirjoitti:^^ Mä olen kauhistellut ihan samaa, hyvä kun kärryillä pysyy kun tekstiä tulee useaan ketjuun ihan hurjaa vauhtia![]()
Punaviiniä lasillisen voisin nautiskella tässä kunnes on jatkettava pakollisia hommia, vaan kun laiskottais kauheasti
Ee-hei, GD on sen verran viisas mies, että se osaa järkätä asiansa paremmin. Sehän on tietysti siellä, missä sinunkin pitäisi nyt olla, nimittäin missikiertueella rattopoikanaMike Manner kirjoitti:Katkolla?loneliness kirjoitti:Missä on Gravedigger? Hou hou?
En mää mitää rattopoikajuttuja. Oon gentlemanni. Numero 3 on kyllä nätti täti, ei siin mitää.maija turjukka kirjoitti:Ee-hei, GD on sen verran viisas mies, että se osaa järkätä asiansa paremmin. Sehän on tietysti siellä, missä sinunkin pitäisi nyt olla, nimittäin missikiertueella rattopoikanaMike Manner kirjoitti:Katkolla?loneliness kirjoitti:Missä on Gravedigger? Hou hou?![]()
![]()
Ja jos minulta kysytään, niin pelkästään kasvoja katsottaessa numerot 3. ja 10 on kauneimmat.
http://www.murha.info/phpbb2/viewtopic. ... 0&start=15
Yksi pieni saunajuoma, kiitos.
John Doe kirjoitti:Tuosta Christiestä on tulossa tarinaa Norsulan toimesta, kunhan ehtii.
Hey hey hey what the fuck is going on here? Im just a poor wayfaring stranger folkssynkempi hautajaisvieras kirjoitti:
Jottei menisi OT:ksi, niin pieni kaakao. Kyllille ja JohnDoelle tynnyrillinen kossua. Lonen piikkiin.![]()
.
maija turjukka kirjoitti:
"Keep bleeding, keep, keep bleeding love
I keep bleeding, I keep, keep bleeding love
Keep bleeding, keep, keep bleeding love
You cut me open"
http://www.youtube.com/watch?v=McO2ckRO ... re=related
maija turjukka kirjoitti: Täällä näyttäisi nyt olevan tälläinen "maija ja pojat -ilta", onneksi olen kerrankin laittanut hameen päälle, niin pohkeet näkyy paremmin![]()