Marsalkkaa sivuavat off-topicit

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Kyöpeli, Kilomies

Marsalkka
Horatio Caine

Viesti Kirjoittaja Marsalkka »

joey kirjoitti:
Marsalkka kirjoitti:
joey kirjoitti: Siinä se nyt tuli! Kauan kaivattu "kaikki tajuaa"-perustelu!
Markjalta peräisin! Ja se on "jokainen tajuaa".
Hmh, miksiköhän aina muistan että alkuperäinen kuului "kaikki tajuaa" :( Täytyy skarpata.
Ehkä hän on käyttänyt molempia muotoja. Holocaust-ketjussa mielestäni "jokainen tajuaa"-perustelua.
Cicero:en ol epahemminkehuskellut saavutuksillani ja vaadittiin linkkiä minulla ei sitä ollut, suoraan en voi sanoa missä työskentelen joten piti kiertotietä kirjoittaa...marsalkka on alusta asti ollut tökerö jossain vaiheessa menee pinna kenellä tahansa.
Rebellion
Alokas

Viesti Kirjoittaja Rebellion »

Marsalkka kirjoitti: Kunnioitus.
Mitään muuta ei kai voi Suomalaiselle miehelle mieleen tullakaan nimestä Mannerheim.
paha tukari
Remington Steele

Viesti Kirjoittaja paha tukari »

Marsalkka kirjoitti:
paha tukari kirjoitti:
Marsalkka kirjoitti: Haistan ne.
Ettei olisi hajuharhoja, kun muitakin harhoja tuntuu sen verran olevan.
Ei siitä paskan hajusta voi erehtyä.
Paska näkemys. Missä se fakta taas on? Eikö faktan löytymiseen voi enää luottaa?
Marsalkka
Horatio Caine

paha tukari kirjoitti:
Marsalkka kirjoitti:
paha tukari kirjoitti: Ettei olisi hajuharhoja, kun muitakin harhoja tuntuu sen verran olevan.
Ei siitä paskan hajusta voi erehtyä.
Paska näkemys.
Kiitos mielipiteestäsi!

Tähän yksi hymiö. Sellainen perushymynaama.
Cicero:en ol epahemminkehuskellut saavutuksillani ja vaadittiin linkkiä minulla ei sitä ollut, suoraan en voi sanoa missä työskentelen joten piti kiertotietä kirjoittaa...marsalkka on alusta asti ollut tökerö jossain vaiheessa menee pinna kenellä tahansa.
paha tukari
Remington Steele

Mihin se kysymykseen vastaaminen jäi?
Marsalkka
Horatio Caine

paha tukari kirjoitti:Mihin se kysymykseen vastaaminen jäi?
Kysymyksiin vastaaminen on vapaaehtoista.

paha tukari
Remington Steele

Marsalkka kirjoitti:
paha tukari kirjoitti:Mihin se kysymykseen vastaaminen jäi?
Kysymyksiin vastaaminen on vapaaehtoista.

Aivan. Ilmeisesti kysymyksessä on erittäin arka ja traumoja aikaansaanut aihe.
Marsalkka
Horatio Caine

^ Kiitos mielipiteestäsi!

paha tukari
Remington Steele

Marsalkka kirjoitti:^ Kiitos mielipiteestäsi!

Täytynee jatkaa spekulointia ja faktan hakemista noissa varsinaisissa ketjuissa, tämä näyttää olevan vain joku tylsä palauteboxi. Ääää.
Marsalkka
Horatio Caine

paha tukari kirjoitti:
Marsalkka kirjoitti:^ Kiitos mielipiteestäsi!

Täytynee jatkaa spekulointia ja faktan hakemista noissa varsinaisissa ketjuissa, tämä näyttää olevan vain joku tylsä palauteboxi. Ääää.
On arvokasta, että kykenet ilmaisemaan mielipiteitäsi avoimesti.

Mike Manner
Jessica Fletcher

Re: Marsalkkaa sivuavat off-topicit

Viesti Kirjoittaja Mike Manner »

Löysin palstan eläinrakkaalle käyttäjälle, Marsalkalle, tälläisen uutisen parin kk. takaa -
http://www.iltasanomat.fi/uutiset/kotim ... id=1750958
Naapurin kissan ampuminen kävi kalliiksi
06.11.2009 16:50

Joensuun käräjäoikeus tuomitsi perjantaina Polvijärveläisen 56-vuotiaan miehen eläinsuojelurikoksesta ja vahingonteosta 45 päiväsakkoon.

Naapurin kissan ampumisesta tulleet sakot nousivat yli tuhanteen euroon. Ampuja joutuu maksamaan myös yli 2 600 euron korvaukset, joihin sisältyy muun muassa uuden kissan hankintakulut.

Tapaus sattui Polvijärvellä juhannusaattona yöaikaan. Mies kertoi ampuneensa villiintyneen kissan puutarhassaan. Hän katsoi lailliseksi oikeudekseen lopettaa kissan, joka toistuvasti tunkeutui hänen pihapiiriinsä.

Käräjäoikeus ei pitänyt kertomusta uskottavana, siksikään, ettei kissa ollut villiintyneen näköinen. Oikeuden mukaan ampuminenkaan ei todennäköisesti tapahtunut puutarhassa.

Pahoin haavoittunut kissa löydettiin satojen metrien päästä tien penkalta. Oikeuden mukaan kissa ei ollut voinut edetä sellaista matkaa jälkiä jättämättä.

Kissa kitui tunteja ennen kuin löydettiin ja vietiin eläinlääkäriin lopetettavaksi.

Oikeus määräsi korvaukset täysimääräisinä, koska vahinko aiheutettiin tahallaan. Ampuja menetti myös pistoolinsa ja äänenvaimentimen valtiolle.
Sehän meni "kivasti"... :?
Jotenkin nousee mieleen, että jos tekijä olisi käynyt potkimassa kissan ampumisen sijaan sen omistajan henkihieveriin, niin olisi tullut halvemmaksi...
"Mä olen sitä mieltä, et jos 5 senttiä on liikaa OMASTA viestistä Minfoon, kannattaa harkita poistumista kokonaan. Perusteena se, että "harrastuneisuus" palstalle, ei ole likimainkaan riittävä!" -John Doe
MissHolmes
Ben Matlock

Viesti Kirjoittaja MissHolmes »

^ Kiitos Mike!
Marsalkka muistaakseni käytti omassa teossaan myrkkyä. Jos kysymyksessä on ollut rotanmyrkky, on se aiheuttanut hänen naapurin kissalle myös ikävän tuskaisen lopun.

Ikävänä erona tässä on vain se, ettei marski ymmärtääkseni jäänyt teostaan kiinni.

Eläin- ja ihmisrakkaana ihmisen tapaus 'marski kissan tappajana' tulee minulle useasti mieleen. Minulle meidän koira on ihan yhtä rakas kuin kaikki muutkin perheen jäsenet. Avuttomimpana jäsenenä tunnen ehkä voimakkainta suojeluvaisto juuri pikku koiraamme kohtaan.

Marskin perheeseen ei selvästikään kuulu eläimiä.

Miltäköhän hänestä tuntuisi, jos jättäisin hänen pikku tyttärensä ulottuville syanidilla marinoidun tikkarin? Kakarahan on ärsyttävän näköinen, aivan liian kova ääninen, pilalle hemmoteltu ja kitisevä. Kaikki tuo käy minulle naapurina hermooni päivittäin.
Nuotio & Äreät Tiput
Mike Manner
Jessica Fletcher

Viesti Kirjoittaja Mike Manner »

MissHolmes kirjoitti:^ Kiitos Mike!
Marsalkka muistaakseni käytti omassa teossaan myrkkyä. Jos kysymyksessä on ollut rotanmyrkky, on se aiheuttanut hänen naapurin kissalle myös ikävän tuskaisen lopun...
...Eläin- ja ihmisrakkaana ihmisen tapaus 'marski kissan tappajana' tulee minulle useasti mieleen. Minulle meidän koira on ihan yhtä rakas kuin kaikki muutkin perheen jäsenet. Avuttomimpana jäsenenä tunnen ehkä voimakkainta suojeluvaisto juuri pikku koiraamme kohtaan.
Aivan... Ajatuksenani tuossa oli, että a)tämänkin tapauksen tekijä varmasti miettii hetken ensi kerralla, kun naapurin kissa alkaa vituttamaan, b)jos hän päättää vielä alkaa sen kissan lopetukseen, niin varmasti myös varmistuu siitä, että kissa myös jää hengettömänä siihen lopetuspaikalle, ja c)aika kova tuomio tullut ottaen sen huomioon, että pahoinpitelystä saa tällä hetkellä Suomessa keskimäärin 35 päiväsakkoa...

Pääosin olen samaa mieltä sinun kanssasi siitä, että tuollainen naapurin kotieläinten vaaniminen on jo naapuriterroria ja muutenkin merkki vaanian mielenterveyden, tai elämän ahtauden laadusta...
"Mä olen sitä mieltä, et jos 5 senttiä on liikaa OMASTA viestistä Minfoon, kannattaa harkita poistumista kokonaan. Perusteena se, että "harrastuneisuus" palstalle, ei ole likimainkaan riittävä!" -John Doe
Koiruus
Alibin satunnaislukija

Viesti Kirjoittaja Koiruus »

MissHolmes kirjoitti:^
Miltäköhän hänestä tuntuisi, jos jättäisin hänen pikku tyttärensä ulottuville syanidilla marinoidun tikkarin?
Onks sillä paskapäällä muksu? Just, lisäähän tommosia mulkkuja kaivataanki. Toivottavasti ei oo pitkäikänen.
One nation under dog
Alice Cullen
Roger Murtaugh

Viesti Kirjoittaja Alice Cullen »

Koiruus kirjoitti:
Onks sillä paskapäällä muksu? Just, lisäähän tommosia mulkkuja kaivataanki. Toivottavasti ei oo pitkäikänen.
Oliko ihan loppuun asti mietitty kommentti, oliko?
Todella mautonta.
Vastaa Viestiin